alex_Z

Зміна налаштувань частотника по сигналу

20 повідомлень у цій темі

Обмірковую електросхему фрезера 6720 який треба переробляти в чпу, збираюсь ставити двигун на вфг плюс збоку китайський шпіндель.

І от виникло в мене питання чи є в природі частотники які вміють міняти профіль настройки по зовнішньому сигналу? шоб я зміг одним перемикачем і реле, змінювати шпіндель і настройки частотника.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

у меня частотный преобразователь vts, к нему можно подключить два двигателя (не одновременно) 

 Режим второй двигатель

Змінено користувачем Borisovith
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
9 часов назад, Borisovith сказал:

у меня частотный преобразователь vts, к нему можно подключить два двигателя (не одновременно) 

 Режим второй двигатель

А можна повну назву частотника? спробую знайти від нього інструкцію.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

У меня Danfoss fc 51 и тоже есть два набора функций для двух двигателей и по очереди включения их.

Змінено користувачем Тулячка
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
11 час назад, alex_Z сказал:

є в природі частотники які вміють міняти профіль настройки по зовнішньому сигналу?

Я пока не встречал частотников которые не умеют этого делать.
У меня в мастерской таким образом два ПЧ используются.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
47 минут назад, Одессит сказал:

Я пока не встречал частотников которые не умеют этого делать.
У меня в мастерской таким образом два ПЧ используются.

А пускач який переключає мотори управляється частотником чи від тої ж кнопки що подає імпульс на зміну профіля?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
15 минут назад, alex_Z сказал:

А пускач який переключає мотори управляється частотником чи від тої ж кнопки що подає імпульс на зміну профіля?

Есть два способа:

1. Применить контакторы и переключатель (я применил контакторы с управлением постоянным током и конденсаторной задержкой переключения, чтобы при "морганиях электричества" не случалось самопроизвольного отключения нагрузки от ПЧ). Одна группа переключателя коммутирует контакторы, вторая переключает профиль в ПЧ.

2. Механический "пакетник" барабанного типа с достаточным количеством контактов.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
11 час назад, Одессит сказал:

Есть два способа:

1. Применить контакторы и переключатель (я применил контакторы с управлением постоянным током и конденсаторной задержкой переключения, чтобы при "морганиях электричества" не случалось самопроизвольного отключения нагрузки от ПЧ). Одна группа переключателя коммутирует контакторы, вторая переключает профиль в ПЧ.

2. Механический "пакетник" барабанного типа с достаточным количеством контактов.

Переключати можна тільки в режимі очікування коли на виході з частотника немає напруги?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
6 минут назад, alex_Z сказал:

Переключати можна тільки в режимі очікування коли на виході з частотника немає напруги?

Конечно!

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
13 минуты назад, Одессит сказал:

Конечно!


А настроїти релейний вихід частотника на переключення? шоб при подачі сигналу на зміну профіля спочатку зупинявся один двигун потім відбувалась зміна профіля і переключення нагрузок а в кінці увімкнення другого двигуна...

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
16 часов назад, alex_Z сказал:

А настроїти релейний вихід частотника на переключення?

Здесь нужно смотреть документацию конкретного частотника. На слаботочные выходы точно можно вывести такой сигнал.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 17.02.2019 в 13:09, Одессит сказал:

Здесь нужно смотреть документацию конкретного частотника.

Ще таке питання-

Задача отримати на вфг від 500 до 5000 обертів. двигун від пили єпч3,  оберти двигуна 12тисяч  в номіналі, при редукції 3до1 отримуєм на шпінделі 4000 обертів а далі зменшенням чи збільшенням частоти виходим на бажані оберти.

Ви пробували ганяти двигун єпч3 на завищених частотах? не гріється сильно?

Встановлення датчіка зворотнього звязку по обертах дасть приріст момента на малих обертах?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
10 часов назад, alex_Z сказал:

Ви пробували ганяти двигун єпч3 на завищених частотах? не гріється сильно?

Не пробовал, но вряд-ли будут проблемы. Здесь больше должны волновать подшипники. Есть смысл применить подшипники с увеличенным тепловым зазором (С3).
А вот на пониженных оборотах моторчику будет гораздо тяжелее в этом плане.
Датчик конечно улучшит положение дел.
Момент можно компенсировать настройками ПЧ.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
11 час назад, alex_Z сказал:

Ще таке питання-

Задача отримати на вфг від 500 до 5000 обертів. двигун від пили єпч3,  оберти двигуна 12тисяч  в номіналі, при редукції 3до1 отримуєм на шпінделі 4000 обертів а далі зменшенням чи збільшенням частоти виходим на бажані оберти.

Ви пробували ганяти двигун єпч3 на завищених частотах? не гріється сильно?

Встановлення датчіка зворотнього звязку по обертах дасть приріст момента на малих обертах?

Твой двиг для таких задач не подходит. На 12 тысячах звук начнет раздражать твой музыкальный слух. Греется сильно если крыльчатку скрутить . Неси его мне , а себе серву прислонишь - будет кошерней.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, Одессит сказал:

Датчик конечно улучшит положение дел.

А які датчікі зазвичай використовують в таких випадках? дивився в сторону не дорогих інкрементальних оптичних енкодерів то вони не розраховані на високі оберти.. чи там вистачить і датчіка Хола типу датчіка положення колінвала?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
9 минут назад, alex_Z сказал:

чи там вистачить і датчіка Хола типу датчіка положення колінвала?

Нужно смотреть его максимальную частоту. С щелевым оптическим точно получится. 
Хотя... на 12000 об/мин это всего 200 Гц. Любой должен работать.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Якшо є вже перетворювач з такою функцією, і попадеться енкодер дуже дешево, то можна пробувати.

 Для контролю положення то обовязково, а момент так не врятуєш. Поможе, але не сильно.

А на частотах більше 10 Гц, зовсім нічого не дасть, і на 5 Гц мало шо дасть.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
39 минут назад, Roma сказал:

Якшо є вже перетворювач з такою функцією, і попадеться енкодер дуже дешево, то можна пробувати.

 Для контролю положення то обовязково, а момент так не врятуєш. Поможе, але не сильно.

А на частотах більше 10 Гц, зовсім нічого не дасть, і на 5 Гц мало шо дасть.

Ну мене цікавить не стільки збільшення моменту в цілому, а запобігання різкому зменшенню обертів в наслідок наприклад налипання стружки і поломки інструмента... тобто при падінні обертів має бути короткочасне збільшення потужності для виходу з проблемної ситуації....

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
31 минуту назад, alex_Z сказал:

Ну мене цікавить не стільки збільшення моменту в цілому, а запобігання різкому зменшенню обертів в наслідок наприклад налипання стружки і поломки інструмента... тобто при падінні обертів має бути короткочасне збільшення потужності для виходу з проблемної ситуації....

ці налаштування при стопі робляться, на ходу не вийде

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 минуты назад, aegis сказал:

ці налаштування при стопі робляться, на ходу не вийде

Це ви про профіль настройок чи про зворотній зв'язок?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

про зміну струму

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку