vendoteron

Гриндер под ленту 2000х100

35 повідомлень у цій темі

, vendoteron написав:

Всем привет, запустил я таки свое чудо. Спасибо всем за советы. Работы над гриндером еще много. Чуть попзжа выложу видео. 
 Из косяков:

1) слабая натяжка пружины.
2) Вместо нормальных точеных валов для роликов использовал болты. Лента из за несоостности вихляет. На 50 г-цах Она просто слетает.
3) Движок имеет нехилую вибрацию. Можно работать только до 30-35 герцах. Да и скорость ленты выше- некомфортная.

4) Вынос стола слишком опустил. Надо переделывать.
5) Регулировку наклона ролика-бочки надо делать с расчетом на вибрацию.

6) Это уже как удобство, пульт управления не на частотнике а ближе к опреатору.
 

Такие выводы сделал при первом пуске. А в целом станок рабочий, железки грызет.

 Стрічка при нормальному натязі має бриніти, наче струна гітари, тоді вихляти не буде. 

Обов'язково зробіть захисний екран типу, інакше весь писок і волосся буде в абразиві, а при обриві стрічки ще й по лобі луснути може.

IMG_20191002_210938.jpg

IMG_20191002_210738.jpg

IMG_20191002_210822.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

П.С. загалом добротний верстат вийшов. Натяг ригелю каретки зробіть пневмоамортизаторами з ексцентриковим відводом. Дуже зручно при швидкій заміні стрічки без подальшого регулювання. Будут питання - пишіть в особисті, з радістю підскажу, покажу, допоможу. Свій великий гріндер теж згодом буду переводити на соту стрічку, бо 50 для його потенціалу - ні про що. В малого 1200*50 з двигуном 750Вт*3000 і цей в три рази потужніший і з жорсткістю надмірною,- явно просить серйозної стрічки....

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, Ігрек сказал:

Натяг ригелю каретки зробіть пневмоамортизаторами з ексцентриковим відводом.

Можна хоча б схему даного вузла

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 11.09.2019 в 15:08, vendoteron сказал:

Всем привет, запустил я таки свое чудо. Спасибо всем за советы. Работы над гриндером еще много. Чуть попзжа выложу видео. 
 Из косяков:

1) слабая натяжка пружины.
2) Вместо нормальных точеных валов для роликов использовал болты. Лента из за несоостности вихляет. На 50 г-цах Она просто слетает.
3) Движок имеет нехилую вибрацию. Можно работать только до 30-35 герцах. Да и скорость ленты выше- некомфортная.

4) Вынос стола слишком опустил. Надо переделывать.
5) Регулировку наклона ролика-бочки надо делать с расчетом на вибрацию.

6) Это уже как удобство, пульт управления не на частотнике а ближе к опреатору.
 

Такие выводы сделал при первом пуске. А в целом станок рабочий, железки грызет.

Шкив балансировали? Если нет - то вибрация от него.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Igor_ua написав:

Шкив балансировали? Если нет - то вибрация от него.

 

Навіть більше добавлю. Для свого 3-тисячника шківа проточував на чисто вже напресованим на якір, тобто разом з ним. І це при тому, що діаметр десь близько 115-120мм. Правда шків товстостінний, важкий. 

Ну і посадка має бути в натяг. 

@vendoteron Якщо товщина стінки ступичної частини шківа дозволить, то розточіть, виточіть втулку з стінкою більшою за глибину шпонпазу. Туго впресуйте в шків і не спіша розточіть з точним обміром отвору і валу.

Змінено користувачем Ігрек
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
13 часа назад, Ігрек сказал:

Натяг ригелю каретки зробіть пневмоамортизаторами з ексцентриковим відводом. Дуже зручно при швидкій заміні стрічки без подальшого регулювання. Будут питання - пишіть в особисті, з радістю підскажу, покажу, допоможу. Свій великий гріндер теж згодом буду переводити на соту стрічку, бо 50 для його потенціалу - ні про що. В малого 1200*50 з двигуном 750Вт*3000 і цей в три рази потужніший і з жорсткістю надмірною,- явно просить серйозної стрічки....

Якщо можно цей вузол хочаб намалювати. Дуже цікаво. Перробили мені шків, да так що аж нового захотілось(став гірше ніж раніше був). Віддам іншому майстру, може вдасться хочаб биття та сварні шви трохи культурніше зробити. а вже потім його балансувати. Якшо не вийде буду нового замовлять.
 Старого двигуна зняв, купив новий. На старому вал покоцан. Якщо заморочитись, то можно його до тями привести, але зараз не до нього. то на майбутне.  Я трохи згодом зроблю відео.
 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
7 годин назад, vendoteron написав:

Якщо можно цей вузол хочаб намалювати. Дуже цікаво. Перробили мені шків, да так що аж нового захотілось(став гірше ніж раніше був). Віддам іншому майстру, може вдасться хочаб биття та сварні шви трохи культурніше зробити. а вже потім його балансувати. Якшо не вийде буду нового замовлять.
 Старого двигуна зняв, купив новий. На старому вал покоцан. Якщо заморочитись, то можно його до тями привести, але зараз не до нього. то на майбутне.  Я трохи згодом зроблю відео.
 

 

 Відповів в особисті.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@vendoteron Зря надумали через це міняти двигун. Потрібно було лише розібрати двигун, зняти якір. Проточити в центрах начисто цей кінець, потім шків виточіть (його ступечну частину), отвір з запасом на чистовий прохід. Барабанну частину теж з запасом і з добрим натягом на місце запресовки на ступечну частину. Гріємо її , пресуємо, обварюємо ( бажано не спішно, з перервами на охолодження), підганяємо посадку на вал (якір) з легким натягом, робимо шпон-паз, напресовуємо зі шпонкою. Далі в токарному в центрах все це разом обточуємо чистовим проходом по поверхні де має юлозити стрічка. І ні якого абсолютно биття не буде.

Змінено користувачем Ігрек
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 03.10.2019 в 19:24, Ігрек сказал:

Зря надумали через це міняти двигун. Потрібно було лише розібрати двигун, зняти якір. Проточити в центрах начисто цей кінець, потім шків виточіть (його ступечну частину), отвір з запасом на чистовий прохід. Барабанну частину теж з запасом і з добрим натягом на місце запресовки на ступечну частину. Гріємо її , пресуємо, обварюємо ( бажано не спішно, з перервами на охолодження), підганяємо посадку на вал (якір) з легким натягом, робимо шпон-паз, напресовуємо зі шпонкою. Далі в токарному в центрах все це разом обточуємо чистовим проходом по поверхні де має юлозити стрічка. І ні якого абсолютно биття не буде.

   Це все можливо зробити. Та нажаль гарантії що все буде норм немае. + вийде багату часу та коштів. Я взяв Харківський двигун. По массі він 19 кг. Старий десь также. Ну і в роботі новий якось приемніше на звук.Та вигляд.
    Розібрався відчого в мене велика вибрація. Так як в мене корпус з двох частин, то його треба було зьеднати в коробочку, а я нижчу частину так і не зробив. Отже одна частина навантажена, за іншу чіпляються ноги. от і маемо пружинку.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Видео работы гриндера. Он еще не закончен, работы с ним еще куча... Сегодня пытался баланстровать приводной шкив, работать стало намного приятней.  Свои функции он уже выполняет.

 

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку