• Правила Раздела

G.K.

План майстерні, прошу вашої думки.

45 сообщений в этой теме

Доброго дня шанувальникам заліза та ручної праці!

Планую свою майстерню і прошу Вас долучитись до процесу, висловити свої думки та поділитись досвідом. 

Початкові данні:

- призначення приміщення: хоббі майстерня по металообробці, деревоообробці, обслуговуванню мото та авто техніки, відпочинку. 

- розмір приміщення з середини 8,2 х 6,7. Висота стелі - 3 метри в зоні машини, і близько 6 метрів над основною робочою зоною. Приблизно над половиною приміщення(над машиною) буде другий поверх - зона відпочинку.

- на схемі зображено більшість устаткування, яким планується обладнати майстерню і приблизне розташування. 

- за максимально можливий токарний прийнятий ІЖ 250

- дорослий фрезер не планується, майстерня все ж таки хоббі, але хоча б НГФ мати хочеться. Окремого місця під нього не малював, але поруч з токарним місця йому вистачить.

- сверлильний малював з дорослих сверлилок, але скоріш за все що буде щось настільне.

- вздовж стін в зоні машини - стелажі, зона зберігання. Зараз вони намальовані глибиною 30см, з мого досвіду більше не треба. Можливо будуть 20см до 2х метрів над підлогою, а вище 30-40см.
- стелажі навісні, з можливістю зміни висоти полички в процесі експлуатації. Матеріал стін - бетон. 
- також думаю буде декілька металевих шаф, поки що вони мені зустрічались глибиною 50см, можливо стануть ззаду від машини. 
- розмір машини взятий з запасом. Навколо неї 50см - зона "експлуатації". 

- основний верстат - 1,9 м, з слюсарними лещатами. Планую гумове покриття, так як в основному на ньому будуть замаслені залізяки. Але хочеттся також мати можливість проводити чисті роботи, тому думаю або тримати на підхваті фанеру, щоб вкладати її на верх, або ж навпаки, робити верстат з дерев'янним покриттям, і коли треба вкривати гумою. 

- стіл для роботи по металу, довжиною 1м, з більшими лещатами вже для залізяк. Тут буде в основному зварюватись, може трохи чиститись та різатись. Між ним та основним верстатом буде невеликий перестінок, з металу чи фанери. 

- далі, по годинниковій, наждак та стрічковий гріндер

- за ними невеликий "кабінет" чи верстат, для піскоструменевої обробки. На справді скоріше содоструменевої, так як піском чищу рідко

- токарний матиме чохол на випадок пильних робіт, і може штору з брезенту від "абразивної ділянки" 

- в центрі стоятиме мото підйомник, який також зможе виконувати функцію ще одного столу. Він буде мобільним, тобто його можна буде пересувати по майстерні. Навколо нього зображена зона експлуатації - 1м.

- в зону майстерні (тобто в ліву половину, якщо дивитись на зображення) можна буде заїхати  автомобілем, для його обслуговування

- за межами майстерні скоріш за все будуть ще одні лещата з невеликим верстатом, для особливо абразивних робіт


Розумію що не по феншую і болгарка і токарка в одному приміщенні, але тут варіантів немає.
Розміри приміщення також не змінюватимуться.


Прошу вашої думки з приводу ергономіки простору, з приводу організації верстатів (брудний(гумовий) з можливістю бути чистим, чи чистий (дерев'янний) з можливістю бути брудним) та ідеї в цілому. Яка оптимальна глибина верстата, 600мм?
Можливо хтось має таку "мультизадачну" майстерню і може поділитись досвідом. Або ж просто раціональні ідеї, які б Ви втілили при будівництві нової майстерні.

2019.02.14_Garage_v4.1.jpg

2019.02.14_Garage_v4.jpg

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Все 300 раз еще измениться, пока дойдете до финиша - 100%!!!!!!!! :D

 

Токарный - ИЖ хорошо, фрезерный - НГФ???? Ни о чем.... Вообще.... Он с тумбой и рабочим местом вокруг него не намного будет меньше занимать того же 675-го.... Но по возможностям будет очень сильно проигрывать.... Не увидел сверлильного.... Без него тяжко... Тот же 2М112.... 

 

Вообще не рекомендую захаращивать пространство и оставлять менее метра вокруг да около.... 

1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Впевнений що так і буде, все зміниться, але вже зараз хочеться розуміти реальний максимум приміщення (так як змінити його розміри можливості немає). 

Звістно хочеться 675й, але по-перше, заробляти я на ньому навряд буду, а купувати велику і дорогу іграшку, та ще й використовувати її максимум на 10% якось не то пальто. А по друге, малював я 675й, але так як в живу його ніколи не бачив, то намалював просто прямокутник по розмірам з паспорту. І нажаль місця йому поки не знайшов. Але повертаючись по Вашої першої фрази, не ставлю кракпу в цьому питанні. 

Сверлильний стоїть з ліва від верстата, якщо стояти обличчам до останнього, або ж з права, якщо дивитись на схему. Поруч з ним органайзер з інструментом, та гідравлічний прес. Так як сверлилка буде використовуватись на 50% частіше інших станків, поставив її під руками.

 

Що Ви маєте на увазі під останньою фразою? В якому саме місці? 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
5 минут назад, G.K. сказал:

Що Ви маєте на увазі під останньою фразою? В якому саме місці? 

Навколо неї 50см - зона "експлуатації" 

 

 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Размеры помещения хорошие, для наших реалий вообще хоромы. Остальное все рекомендую расставлять по мере приобретения. 

Конечно планировать нужно. Но по месту видней. Вот, к примеру, сварочная тележка. Хороший полуавтомат никак не меньше в длину чем 50 см, еще баллон за ним, это 15 см. Вот уже в 60 см и не вписались.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Ну знову ж таки, тут і розмір машини взятий з запасом, в реальності буде сантиметрів на 40 менше, і та сама зона експлуатації виділена. 

Ідея в тому, що цього простору має вистачити щоб обійти машину навколо, не сильно притуляючись, та завжди мати можливість підійти до зони зберігання. 

Для рутинних перевірок, зі сторони капоту, місце є, а вже для більш серйозного обслуговування машину можна переставити в зону майстерні

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Иж не всегда удастся придвинуть к стене, мне достался  станок которому нужно пол метра пространства с заду для обслуживания. НГФ не станок, нужен минимум 675.  Бредовая мысль -- высота потолка 6 метров, для атв и мотыка можно полочку предусмотреть и ставить снимать их от туда кран балкой по мере надобности, чтоб под ногами не путались. У меня Трансальп в подвале живёт.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
56 минут назад, G.K. сказал:

Навколо неї 50см - зона "експлуатації". 

У Вас кабриолет в планах?

Тогда зачем Вам станки?

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
, Grif написав:

Размеры помещения хорошие, для наших реалий вообще хоромы. Остальное все рекомендую расставлять по мере приобретения. 

Конечно планировать нужно. Но по месту видней. Вот, к примеру, сварочная тележка. Хороший полуавтомат никак не меньше в длину чем 50 см, еще баллон за ним, это 15 см. Вот уже в 60 см и не вписались.

 

Так, згоден.

На данному етапі хочу знайти як можна більше підводних каменів, того чого я не помітив, а людина з більшим досвідом помітить. 

Поки ще є можливість порухати ворота, двері, сходи, попереставляти обладнання.

От Богдан вже наштовхнув мене на думку, що можливо варто перенести умивальник на стіну між дверима та воротами, а той куток зарезервувати під фрезер.

Що ж до зварювального візка, то в мене зараз Патон ВДИ 200Р, думав в майбутньому розжитись на систему подачі дроту до нього, плюс є 10ти літровий балон в загашнику, на мої скромні потреби мало б вистачити. Але мабуть Ви праві, і треба бути готовим виділити більше місця, дякую. 

 

, Stebium1 написав:

У Вас кабриолет в планах?

Тогда зачем Вам станки

Натяку не зрозумів, але в планах експедиційник. 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
3 минуты назад, G.K. сказал:

 

 

Натяку не зрозумів, але в планах експедиційник. 

Если от борта машины до стены 50 см как выходить будете?

Рванули спину и...

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
, strit написав:

Иж не всегда удастся придвинуть к стене, мне достался  станок которому нужно пол метра пространства с заду для обслуживания. НГФ не станок, нужен минимум 675.  Бредовая мысль -- высота потолка 6 метров, для атв и мотыка можно полочку предусмотреть и ставить снимать их от туда кран балкой по мере надобности, чтоб под ногами не путались. У меня Трансальп в подвале живёт.

Кран балка в планах, але не думав про поличку, думав на другий поверх піднімати мот на зиму. Чесно кажучи страшнувато ставити 300кг на поличку. Але при умові що мот використовується регулярно, піднімати і спускати його набридне вже з третього разу. 

Ну а ATV поки нема. Це, скажемо, максимальне наповнення, щоб зрозуміти скільки моїх "хотілок" поміститься на відведені квадратні метри)) 

, Stebium1 написав:

Если от борта машины до стены 50 см как выходить будете?

Рванули спину и...

Тепер зрозумів:) машина стоїть передом до виїзду, тобто двері водія максимально доступні. 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
, strit написав:

Иж не всегда удастся придвинуть к стене, мне достался  станок которому нужно пол метра пространства с заду для обслуживания. 

 

А це цікаво, дякую, матиму на увазі 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

если это мастерская для хобби-ремонтов-изготовлений то автомобилю там делать нечего,если ремонт автомобилей-дереву нечего делать,промасленные железки-моторы-резина не пойдет как покрытие,вздуется сразу и пожароопасно сильно.Под моторы-дерево,фанера,на полу-нескользкая плитка или пром.пол,как в супермаркетах,шлифованый.Для обслуги автомобиля надо по метру в периметре и полтора спереди,сверху высота автомобиля +2 метра,для подьема,сэкономить место под подьемник можно,поставив ножничный,он полностью прячется в пол,стоек нет,токарному надо со стороны задней бабки место чтоб ее свободно снимать,за станком 50-60см для обслуги и уборки и примерно метр от гитары.Серьезно ремонтировать автотехнику на коленках или в яме-плохо,тяжело.непроизводительно.Хранить автомобиль,ежедневно круглый год эксплуатируемый в мастерской-опять плохо,снег.сырость,соль,грязь.

4

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Піскоструй поруч з токарним? Беріть тоді вже армянина 1м61, не так шкода буде...

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

#165294 Опубликовано: (изменено)

52 минуты назад, Barth сказал:

если это мастерская для хобби-ремонтов-изготовлений то автомобилю там делать нечего,если ремонт автомобилей-дереву нечего делать

Согласен, сильно разновекторные направления (еще и отдых -сюда же).

Надо как-то определиться, либо будет всего понемногу, все загромождено и ничего до серьезного уровня.

Для дерева нужны большие простанства, длины для подачи заготовок (минимально 2 метра) и выхода.

 

Но то такое, может и поместится, как- нибудь.

 

А вот с рисованием, тут такое дело :

Вы сперва нначинайте потихоньку покупать-стягивать, это же не в супермаркете закупиться, что нарисовал, то и купил.

Когда привезете первый взрослый станок (совсем не факт, что попадется именно ИЖ-250), сразу же реалии начнут коряжить корректировать Ваши рисунки.

Короче, нарисовали, карандаш на стол, и в поле !

В смысле - по заводам.

Удачи и свершения задумок.

 

Изменено пользователем технократ
1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Заезд авто в зону обслуживания ,в данном помещении,плохая идея.Потолок 6м в станочно-слесарной зоне не нужен.

Совместить зону хранения и обслуживания авто,тудаже потолок 6м.Второй уровень над мастерской.По сути можно разделить на два помещения ,что положительно скажется на отоплении.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
10 годин назад, Barth написав:

если это мастерская для хобби-ремонтов-изготовлений то автомобилю там делать нечего,если ремонт автомобилей-дереву нечего делать,промасленные железки-моторы-резина не пойдет как покрытие,вздуется сразу и пожароопасно сильно.Под моторы-дерево,фанера,на полу-нескользкая плитка или пром.пол,как в супермаркетах,шлифованый.Для обслуги автомобиля надо по метру в периметре и полтора спереди,сверху высота автомобиля +2 метра,для подьема,сэкономить место под подьемник можно,поставив ножничный,он полностью прячется в пол,стоек нет,токарному надо со стороны задней бабки место чтоб ее свободно снимать,за станком 50-60см для обслуги и уборки и примерно метр от гитары.Серьезно ремонтировать автотехнику на коленках или в яме-плохо,тяжело.непроизводительно.Хранить автомобиль,ежедневно круглый год эксплуатируемый в мастерской-опять плохо,снег.сырость,соль,грязь.

 

Дуже дякую за конструктив!

Основна задача все ж таки залізяки. Ви праві, для дерева краще знайти інше місце, хоча знову ж таки, я не про столярку говорив, а так, про рідкі випадки не пильної роботи з деревом, для яких тільки одна вимога - чистий верстат.

Авто підйомник це круто, але поки таких планів нема, як і яму не збираюсь робити - високо грунтові води. На що розраховую зараз - піднімати машину на упори і працювати на підкаті - не найкращий варіант, але здається оптимальним.

І знову, я говорю про авто (мото) ремонт як хоббі, як відпочинок від основної роботи, тому продуктивність праці уступає місце раціональній вартості.

Інших місць для зберінання авто не передбачається, окрім як на вулиці, що в принципі, при необхідності нормальний собі варіант. Також майстерня буде постійно опалюватись (в "неробочі" години просто підтримка мінімально позитивної температури) і ще думаю про дренаж в зоні авто. 

Все інше прийняв до уваги, дякую! 

10 годин назад, Curandero написав:

Піскоструй поруч з токарним? Беріть тоді вже армянина 1м61, не так шкода буде...

 

Там содоструй в закритій камері, плюс чохол на токарнику. 

Але так як до дорослого токарника мені ще далеко, то може бути армянин, хто його знає. 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
9 годин назад, технократ написав:

Согласен, сильно разновекторные направления (еще и отдых -сюда же).

Надо как-то определиться, либо будет всего понемногу, все загромождено и ничего до серьезного уровня.

Для дерева нужны большие простанства, длины для подачи заготовок (минимально 2 метра) и выхода.

 

Но то такое, может и поместится, как- нибудь.

 

А вот с рисованием, тут такое дело :

Вы сперва нначинайте потихоньку покупать-стягивать, это же не в супермаркете закупиться, что нарисовал, то и купил.

Когда привезете первый взрослый станок (совсем не факт, что попадется именно ИЖ-250), сразу же реалии начнут коряжить корректировать Ваши рисунки.

Короче, нарисовали, карандаш на стол, и в поле !

В смысле - по заводам.

Удачи и свершения задумок.

 

 

Дякую, цілком згоден!

З перерахованного щось вже є, щось в планах, а щось в мріях. Тому думаю що після будівництва майстерня пустою не буде, аби згодом місця на все вистачило) 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
, Vitaliy5 написав:

Заезд авто в зону обслуживания ,в данном помещении,плохая идея.Потолок 6м в станочно-слесарной зоне не нужен.

Совместить зону хранения и обслуживания авто,тудаже потолок 6м.Второй уровень над мастерской.По сути можно разделить на два помещения ,что положительно скажется на отоплении.

 

Спочатку так і планував, але (будете сміятись) сидячи на другому поверсі, в зоні відпочинку, очі більше радітимуть від виду на майстерню і мото, ніж від виду на дах авто. 

Мабуть не раціонально, але так вже хочеться. В американців є термін для таких місць: "Man's Cave" - Чоловіча Берлога (печера), в мене те саме значення в слова "Гараж" :)

image.jpeg

2

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
5 минут назад, G.K. сказал:

Спочатку так і планував, але (будете сміятись) сидячи на другому поверсі, в зоні відпочинку, очі більше радітимуть від виду на майстерню і мото, ніж від виду на дах авто. 

Мабуть не раціонально, але так вже хочеться. В американців є термін для таких місць: "Man's Cave" - Чоловіча Берлога (печера), в мене те саме значення в слова "Гараж"

Для себе я це вирішив дуже легко:DСпоглядаючи на майстеню через відеспостереженя,спокійно засинаю.

Ножничний підьемник в рівень с полом, те що треба,можливо цього року так і зроблю.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

:) теж вихід

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

 нормальный ножничный подьемник примерно 2 тыс.баксов,сравнительно с прочими затратами на такую мастерскую (слово на букву "е", она же есть - "у коня"),заглубляется приблизительно на 1 метр,может немного меньше,стойка управления в любом свободном и удобном месте ставится.Поднимает как обычный,почти на 2 метра,грузоподьемность 4 тонны,с фиксаторами от падения при любой неисправности.Но этим и любой другой оборудован.Самый дешевый гидро-двухстоечный 1500.Работать на домкратах опасно и неудобно,если редко и только себе-пеньки,например обрезки шпал обязательно подставлять.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Ідея безумовно хороша, а враховуючи неможливість організації ями, мабуть найкраща.

Проблема полягає в тому, що на момент будівництва і заливки підлоги, бюджету на підйомник точно не буде. Хіба що підготувати для нього місце, і зашити брусом, скажемо, до поки він не придбається... Цікаво, дякую за ідею, треба її подумати

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

 именно так и надо делать,узнать посадочный размер и требования-глубина заливки например,там и канавка нужна,под кабель,можно подлить и под обычный подьемник места,сделав точную схему на память,Или весь пол залить полметром железобетона и не заморачиваться потом.Что токарный проваливается.Тоже намечается стройка гаража,и намечается она примерно так-мощный пол и фундамент и скорее всего сендвич-панели стены,только по углам усиленные,крыша на сварных фермах-угольниках и местами швеллерах или Т-шках.Легкая но утепленная и с максимально возможными скатами.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Так, треба подивитись моделі, подумати.

 

Яке покриття на підлогу собі плануєте? Скати щоб сніг не збирався, чи інші причини? 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Создайте аккаунт или войдите для комментирования

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!


Зарегистрировать аккаунт

Войти

Уже зарегистрированы? Войдите здесь.


Войти сейчас