G.K.

План майстерні, прошу вашої думки.

45 повідомлень у цій темі

шлифованый пром пол,с гидроизоляцией,место тоже без дефицита болота,скаты с двумя назначениями-да,от любых осадков и под будущие солнечные панели.Это пока все теория,там только собирается чувак с циркулем ходить,размечать.

Но,некоторый опыт строек и ошибок,своих и чужих есть,будем делать следующие.

Для разметки что где будет надо масштабные фигурки вырезать и двигать их,можно использовать программы 3д,любые,даже мебельные,там есть некоторые общепринятые стандарты.

еще надо понимать,что правильный размер автомобиля-все двери распахнуты,и его при этом можно свободно обойти,не вытирая стены и саму тачанку,точно так со станками,столами,дверями и унитазами,должно быть удобно пользоваться.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Я приблизно так і намагаюсь планувати, але в мене задача зворотня. Вже відомі максимально можливі розміри приміщення, тепер треба зрозуміти що туди поміститься, і як це грамотно зробити. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

если не очень с пространственным воображением,а оно у всех не очень,за редким исключением,рисуем где попало,хоть на асфальте мелом натуральные размеры всего и гуляем между рисунками,будет легче понять.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Можливо згодом так і зроблю, на фінальній стадії.

Поки ж ще багато невідомих. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

коробку конечно можно строить сразу,но пол не заливать,или если пол-плита-фундамент одновременно,провести жидкостный или электроподогрев,кинуть пластиковые двухдюймовые трубы под возможный кабель и т.д,Т.е.уменьшить сложности потом и деньги тоже,любая доработка-переделка-просто дурные затраты,избежать их совсем не получится,но уменьшить сильно ,можно.Потому сначала рисуем,если нет никакого опыта-даем трохи денех архитекторной конторе,окупится.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Вставлю я свої 5 копійок, так як маю досвід в ремонті авто і кожен день (окрім рідкісних випадків) маю з ними справу. 

1. Як писали вище, з приводу підйомника авто. Цей варіант кращий ніж 'яма'. Одним з недоліком ями є те, що її не можна 'тимчасово підсипати'. Коли ремонтовані авто мають різницю в конструкції, а особливо в кліренсі то велика проблема. Коли на яму заїжає газ-он то без проблем глибини ями вистачає з головою, потім газелька - куди б не йшло, а потім на цю саму яму заїжає легковушка, і ти вже працюєш напів зігнутий і згорбляний. Не думаю що у вас крім легкових авто будуть приїжати якісь інші, але всерівно. Навіть при наявності двох підйомників в ямі (що само по собі накладно) не завжди їх вистачає. Можна підняти авто, і попідкладати щось під неї, але то колохоз. Далі не забувайте по зиму. Це взагалі, як би там в майстерні не опалювалось в ямі буде прохолодно, а там десь сядеш, або зперся на холодне, самі знаєте. 

2. В темі писали про підстань від авто для зручності пересування біля нього. Уявіть таку ситуацію, приїхала задньопривідна автівка, і там потрібно виконати ремонт редуктора, або щось з підшипниками задньої ступиці сталося. Як тоді витягнути пів-вісь при 50 см вільного місця до найближчого станка, або стелажа. Частково цю проблему перекриє підйомник авто, тоді проблем не буде. Але то в теорії, як там на практикі все буде закладено стане ясно пізніше. 

3. Ремонт двигуна. Є випадки коли потрібно його витягувати і роботи ремонт, який неможливий без його демонтажу. Потрібен якийсь підйомник, навіть не якийсь а доволі популярний на сто типу журавля. І для нього вистачить 50 см? Там хоча б півтори метра потрібно, щоб з ним розвернутись. Хоча є варіант, що двигун можна знімати стаціонарним стріловим поворотним краном, або кран-балкою. На моїй роботі на двох ямах так можна, а на інших двох такої можливості немає. То тоді витягуємо двигуни різною технікою в якої є така можливість. Підйомники і ще раз підйомики, або кран має бути. Носити в руках і рвати пузо, то не припустимо.

4. Підлога. В темі по цьому питанню вже відповіли, але я доповню. Враховуйте масло, пісок, бруд і воду яка буде на землі. Від тих самих авто які будуть до вас приїжати. І ще одне, знов холодна пора року. Стояти на холодній підлозі самі знаєте до чого може привести, то біля кожного верстата або верстака потрібно щось думати. Навіть якщо поставити класичні 'пайоли' , то той самий підйомник з двигуном вже не під'їде близько до робочої зони. 

5. Покриття верстаків. Хто б і що мені не казав, металеве покриття для заліза це те що потрібно. Масла не боїться, ударів теж, легко миється, і надійно. Та сама фанера в таких умовах довго не живе. Резина буде боятись ударів і порізів. Хоча все залежить яка то буде різина і товщина, але всерівно. Обшивати стальним листом не годиться. Мабуть ви знаєте верстаки з робочою поверхнею з стальної фрезерованиї плити. Потужно, надійно і просто. Не боїться ударів, масла і порізів. Є одна перевага, можна в плиті зробити технологічний різьбовий отвір. Наведу приклад з моєї роботи, на одному верстаку зроблений такий різьбовий отвір для того щоб туди можна було вкрутити шпильку, потім покласти головку з закріпити таким чином її на столі, щоб нікуди не бігала. В моєму випадку це зроблену під конкретний тип головок. Варіантів багато, головне сама суть.

6. Не забувайте про освітлення того всього, щось не сказано нічого за вікна і за освітлення в цілому. 

7. Гарне у Вас 'хоббі' виходить, хоча якщо робота то хоббі тоді Вам пощастило)

8. Пусті полиці для складування запчастин та агрегатів. Уявіть таку ситуацію розібрали двигун, а все ж потрібно кудись поскладати, що поагрегатно що по запчастинам, але потрібно. Полиці для інструментів, оснастки і т.д. то добре, але для цього теж потрібно. 

9. Піскоструйка і взагалі абразив поряд з токарником і фрезером до добра не привердуть, особливо болгарка. 

10. А мийка для запчастин і всього іншого?

11. Компресор теж потрібна річ, особливо враховуючи специфіку того всього.

Якщо ще що нагадаю то напишу в тему) Ніби все написав.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

гараж вроде для хобби в основном,т.е.свалить из дома и чтоб не нашли.А на счет "приедут клиенты" могу посомневаться.Если у человека есть топор,он еще не плотник и тем более не столяр.Для доказательства людям,что они именно тебе должны дать денег за работу надо потратить несколько лет,причем не просто потратить.Короче,тема обширная а большой просторный гараж пригодится всегда,особенно если удобно добираться,рядом.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 години назад, Barth написав:

коробку конечно можно строить сразу,но пол не заливать,или если пол-плита-фундамент одновременно,провести жидкостный или электроподогрев,кинуть пластиковые двухдюймовые трубы под возможный кабель и т.д,Т.е.уменьшить сложности потом и деньги тоже,любая доработка-переделка-просто дурные затраты,избежать их совсем не получится,но уменьшить сильно ,можно.Потому сначала рисуем,если нет никакого опыта-даем трохи денех архитекторной конторе,окупится.

 

Згоден.

З закладних в підлогу покищо думаю про:

- розетку в підлозі в районі мото підйомника

- сантехніку на стіну між воротами та дверима

- жолоб для стоку талої води під маштною

 

До речі, про опалення. Теплої підлоги не планую в силу її інертності, треба або тримати її постійно теплою, що не раціонально при нерегулярній роботі, або змиритись з тим, що поки гараж нагріється, ти вже і попрацював.

Думаю про фанкойл. Одна стіна межує з будинком, через неї, при необхідності, гаряча вода з системи опалення заходить в фанкойл, і тепле повітря вентилятором фанкойлу розноситься гаражем. 

Виходить швидко, раціонально і не дорого. Що думаєте? 

fancoil_FN-10.png

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

хорошее решение,для сервисов часто применяют потолочные а не стеновые,при высоких потолках выгодно и меньше сквозняков чем от стеновых.И в полу розеток не надо,по безопасности,не ниже 50см.Для кабелей вмуровывается обыкновенная пластиковая водопроводная труба,по стенам в коробах проводка,чтоб всегда легко было добраться.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Думаю універсальних рішень не існує.

На скільки я зрозумів, ви ще самі до кінця не впевнені який буде профіль майстерні.

Моя порада: Якщо ви плануєте займатись мех.обробкою, то зразу забудьте про те, що буде іжак і ще щось маленьке! Так не буде! 

З першу тв6, потім іж, потім 1к62, а згодом не зоглядишся як по серед майстерні стоїть п'ятитонний фрезер і ще три токарних, подібних до нього!

І по троху приходить розуміння, що вкрай необхідна повноцінна кранбалка. 

Якщо ви подивитесь на досвід "залізних" блогерів, то побачите, що рано чи пізно, але всі до цього приходять. 

З власного досвіду - Спочатку всі думають так: Та обійдусь, якось підніму!

Потім проходить пару років і в майстерні з'являється скажімо важкенький фрезер, котрий просить відповідної оснастки, та щей час від часу просить обслуговування з частковим демонтажем вузлів і починаються танці з бубнами!  Триноги, всілякі підйомники і ще всяка інша фіггя!

По троху ви витрачаєте купу грошей і кінець кінцем, ви все одно розумієте що на ці дурні маніпуляції витрачається безліч часу і прийдете до тої межі, коли прийдеться робити повноцінну кранбалку! 

Ну от! Розуміння прийшло, а приміщення не дозволяє.:( 

Так часто буває. Дуже часто!

ТОМУ- при проєктуванні, зразу продумайте можливість (через скажімо п'ять років) встановлення кранбалки.

Для прикладу, я починав з малого токарного станка!

Зараз маю десяток станків, середня маса котрих 3т.

І оснастка відповідна, а кранбалки нема! 

"Не наступайте на мої граблі!"

Успіхів!

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, sanlevdb написав:

Вставлю я свої 5 копійок, так як маю досвід в ремонті авто і кожен день (окрім рідкісних випадків) маю з ними справу. 

1. Як писали вище, з приводу підйомника авто. Цей варіант кращий ніж 'яма'. Одним з недоліком ями є те, що її не можна 'тимчасово підсипати'. Коли ремонтовані авто мають різницю в конструкції, а особливо в кліренсі то велика проблема. Коли на яму заїжає газ-он то без проблем глибини ями вистачає з головою, потім газелька - куди б не йшло, а потім на цю саму яму заїжає легковушка, і ти вже працюєш напів зігнутий і згорбляний. Не думаю що у вас крім легкових авто будуть приїжати якісь інші, але всерівно. Навіть при наявності двох підйомників в ямі (що само по собі накладно) не завжди їх вистачає. Можна підняти авто, і попідкладати щось під неї, але то колохоз. Далі не забувайте по зиму. Це взагалі, як би там в майстерні не опалювалось в ямі буде прохолодно, а там десь сядеш, або зперся на холодне, самі знаєте. 

2. В темі писали про підстань від авто для зручності пересування біля нього. Уявіть таку ситуацію, приїхала задньопривідна автівка, і там потрібно виконати ремонт редуктора, або щось з підшипниками задньої ступиці сталося. Як тоді витягнути пів-вісь при 50 см вільного місця до найближчого станка, або стелажа. Частково цю проблему перекриє підйомник авто, тоді проблем не буде. Але то в теорії, як там на практикі все буде закладено стане ясно пізніше. 

3. Ремонт двигуна. Є випадки коли потрібно його витягувати і роботи ремонт, який неможливий без його демонтажу. Потрібен якийсь підйомник, навіть не якийсь а доволі популярний на сто типу журавля. І для нього вистачить 50 см? Там хоча б півтори метра потрібно, щоб з ним розвернутись. Хоча є варіант, що двигун можна знімати стаціонарним стріловим поворотним краном, або кран-балкою. На моїй роботі на двох ямах так можна, а на інших двох такої можливості немає. То тоді витягуємо двигуни різною технікою в якої є така можливість. Підйомники і ще раз підйомики, або кран має бути. Носити в руках і рвати пузо, то не припустимо.

4. Підлога. В темі по цьому питанню вже відповіли, але я доповню. Враховуйте масло, пісок, бруд і воду яка буде на землі. Від тих самих авто які будуть до вас приїжати. І ще одне, знов холодна пора року. Стояти на холодній підлозі самі знаєте до чого може привести, то біля кожного верстата або верстака потрібно щось думати. Навіть якщо поставити класичні 'пайоли' , то той самий підйомник з двигуном вже не під'їде близько до робочої зони. 

5. Покриття верстаків. Хто б і що мені не казав, металеве покриття для заліза це те що потрібно. Масла не боїться, ударів теж, легко миється, і надійно. Та сама фанера в таких умовах довго не живе. Резина буде боятись ударів і порізів. Хоча все залежить яка то буде різина і товщина, але всерівно. Обшивати стальним листом не годиться. Мабуть ви знаєте верстаки з робочою поверхнею з стальної фрезерованиї плити. Потужно, надійно і просто. Не боїться ударів, масла і порізів. Є одна перевага, можна в плиті зробити технологічний різьбовий отвір. Наведу приклад з моєї роботи, на одному верстаку зроблений такий різьбовий отвір для того щоб туди можна було вкрутити шпильку, потім покласти головку з закріпити таким чином її на столі, щоб нікуди не бігала. В моєму випадку це зроблену під конкретний тип головок. Варіантів багато, головне сама суть.

6. Не забувайте про освітлення того всього, щось не сказано нічого за вікна і за освітлення в цілому. 

7. Гарне у Вас 'хоббі' виходить, хоча якщо робота то хоббі тоді Вам пощастило)

8. Пусті полиці для складування запчастин та агрегатів. Уявіть таку ситуацію розібрали двигун, а все ж потрібно кудись поскладати, що поагрегатно що по запчастинам, але потрібно. Полиці для інструментів, оснастки і т.д. то добре, але для цього теж потрібно. 

9. Піскоструйка і взагалі абразив поряд з токарником і фрезером до добра не привердуть, особливо болгарка. 

10. А мийка для запчастин і всього іншого?

11. Компресор теж потрібна річ, особливо враховуючи специфіку того всього.

Якщо ще що нагадаю то напишу в тему) Ніби все написав.

 

Дякую, корисно!

 

Підйомник це найкращий можливий варіант, але є декілька "але". Одне з них це те, що сіпввідношення робіт по авто-мото техніці в гаражі буде приблизно 40/60, на користь мото, тому якщо підйомник, то треба так щоб він не обмежував простір.

Ну а друге це фінанси, одразу після будівництва буде не до підйомника.

Тому поки обдумую варіант закласти місце в підлозі для ножичного підйомника (на виріст). 

Перший поверх гаражу розділений на дві зони, перша (права на схемі) - зона парковки, в якій машина буде щоденно запаркована, при цьому навколо машини планується гарантовано мати 0,5м зони обслуговування, для дрібязкових робіт. 

З ліва на схемі - зона майстерні, при необхідності вся техніка виганяється, мото підйомник прибирається і туди (по діагоналі, чи рівно) заїзжає авто, і цій зоні вже трохи більше місця для обслуговування. Ну і взагалі, намагаюсь простір продумати так, щоб він був якнайбільш гнучким під різні потреби.

Планую кран балку, закріплену до конструкції даху. Архітектори мене запевняють що мій дах витримає додаткове навантаження (до всіх навантажень, які повинен витримувати дах) 500-600кг. І тут до Вас, як до спеціаліста, запитання: яка вага(приблизна), скажімо, дизельного 4.2л двигуна від 80го крузера? 

Про підлогу думаю. Скоріш за все це буде, як і в колеги Barth-а, шліфована промислова підлога, але турбує саме питання холодної пори року, тут в мене рішення поки немає. 

Верстати це теж відкрите питання. В нинішньому гаражі в мене масив дерева, дошки висотою сантиметрів 5 і шириною 20 зібрані в стіл. На стільки промаслені, що вже й не зрозуміло що то за дерево, але навантаження тримає стійко, і щіпки не летять. Проблема в тому що вже і зазори між дошками, і площини, звісно, немає. Не знаю, чи то час зіграв свою роль, чи то так робилось спочатку . В принципі верстат з дошок мені подобається, тільки б стягнути їх щоб не порозбігались. 

З металу ж планую стіл для зварювання, він же стіл для більш грубих робіт, він же стіл для всього що не помістилось на деревянний верстат. Ви говорите що обшивати листом не годиться, це про яку товщину листа йде мова? Бо якраз на цей стіл планував стального листа, десь 6-10 мм завтовшки.

З освітлення буде два мансандрових вікна, одне над зоною майстерні, інше над другим поверхом, все інше штучне.

На справді це не робота, це таки хоббі, але й робота моя то моє інше хоббі, тож так, пощастило) 

Про пусті полиці ще не встиг подумати, хоча в теперішньому гаражі під демонтовані вузли є два великих ящики, які спеціально нічим іншим не займаю.

Мийка для запчастин в планах, але поки не бачу де її поставити і як вона виглядатиме. 

А от компресор стоїть в нижньому правому кутку.

 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Barth написав:

хорошее решение,для сервисов часто применяют потолочные а не стеновые,при высоких потолках выгодно и меньше сквозняков чем от стеновых.И в полу розеток не надо,по безопасности,не ниже 50см.Для кабелей вмуровывается обыкновенная пластиковая водопроводная труба,по стенам в коробах проводка,чтоб всегда легко было добраться.

 

Дякую, ідея ще розвивається, і треба обдумати. Але початкова задумка в тому, що фанкойл висітиме навпроти другого поверху, виходить що потік повітря від нього потраплятиме і на перший поверх і на другий 

З приводу розеток в підлозі, можливо Ви праві, і краще її спустити зі стелі, якщо вона потрібна на "острові", безпечніше. 

Змінено користувачем G.K.
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Gildemeister написав:

Думаю універсальних рішень не існує.

На скільки я зрозумів, ви ще самі до кінця не впевнені який буде профіль майстерні.

Моя порада: Якщо ви плануєте займатись мех.обробкою, то зразу забудьте про те, що буде іжак і ще щось маленьке! Так не буде! 

З першу тв6, потім іж, потім 1к62, а згодом не зоглядишся як по серед майстерні стоїть п'ятитонний фрезер і ще три токарних, подібних до нього!

І по троху приходить розуміння, що вкрай необхідна повноцінна кранбалка. 

Якщо ви подивитесь на досвід "залізних" блогерів, то побачите, що рано чи пізно, але всі до цього приходять. 

З власного досвіду - Спочатку всі думають так: Та обійдусь, якось підніму!

Потім проходить пару років і в майстерні з'являється скажімо важкенький фрезер, котрий просить відповідної оснастки, та щей час від часу просить обслуговування з частковим демонтажем вузлів і починаються танці з бубнами!  Триноги, всілякі підйомники і ще всяка інша фіггя!

По троху ви витрачаєте купу грошей і кінець кінцем, ви все одно розумієте що на ці дурні маніпуляції витрачається безліч часу і прийдете до тої межі, коли прийдеться робити повноцінну кранбалку! 

Ну от! Розуміння прийшло, а приміщення не дозволяє.:( 

Так часто буває. Дуже часто!

ТОМУ- при проєктуванні, зразу продумайте можливість (через скажімо п'ять років) встановлення кранбалки.

Для прикладу, я починав з малого токарного станка!

Зараз маю десяток станків, середня маса котрих 3т.

І оснастка відповідна, а кранбалки нема! 

"Не наступайте на мої граблі!"

Успіхів!

 

Дякую! Дійсно, з профілем тут не все так гладко, але не тому що не знаю чого хочу, а тому що хочу все і одразу. 

Тому от збираю поради і думки, щоб обійти чужі граблі, і пройтись тільки по своїм) 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

кранбалка,консольный кран,передвижной обязательно,П-образный может быть,все зависит,при ступенчатой крыше кранбалка не получится,а консольная-запросто.Если подкатной кран-гусак то самый мощный,не за 200 а за 500 баксов,сколько там тех денех надо-не угадать,но жить дорого,а еще скучно,если ничего не делать.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
7 годин назад, Barth написав:

сколько там тех денех надо-не угадать,но жить дорого,а еще скучно,если ничего не делать

 

Цілком згоден. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@G.K.

1. Верстак. Знову ж таки, ніякий дерев'яний верстак не зрівняється з верстаком зробленого повністю з металу і доволі товстої робочої поверхні. Дерево з часом висохне, десь прогнеться. Ви написали що вже є щілини між дошками. А далі вони ж будуть тільки збільшуватись. А ніжки стола, через деякий час він точно почне гуляти зі сторони в сторону. І як його не роби, всерівно з часом то буде. А тепер інша ситуація, от уявіть, потрібно збирати якийсь вузол в якому потрібна чистота робочої поверхні. Як дерево можна так витерти? Хіба якщо на нього кожен раз щось стелити, але самі роозумієте то не робота. Інша справа з металевим, витерти його начисто і все. Обшивав стіл листом 2 мм, але той стіл доволі рідко використовується. На ньому в мене зроблена приспособа для зрборки і розброрки коробок передач. 

2. Я себе спеціалістом не вважаю, на даний момент студент який працює слюсарем в міськелектротрансі. Та і далеко мені до спеціаліста, в тому значенні в якому я то розумію. Але скажу так, кран вантажопідйомністю 500 кг на мою думку,  для Ваших потреб буде достатньо. А сказати за вагу названого двигуна нічого не можу, бо не мав з ним справу. Можна загуглити, але чесно я не знаю. 

3. А тепер за те що забув вчора. Витяжка. Оце річ дуже потрібна. А розумієш це коли маєш справу з частою мийкою запчастин і контакті з миючими речовинами, та навіть тою самою соляркою або бензином. Літом та тема дуже актуальна, зимою теж але ті рідини не так хоча б випаровуються. За рукавиці які в більшості випадків є одноразовими я мовчу. Або хоча б простенький респіратор. Собі купував українського виробництва за 200 грн, і зразу купив додаткові вугільні фільтри. Різниця дуже значна, хоча я його купував більше для роботи з покраскою, але для цього теж використовував. Просто я по сумісництвом маляр, і маю з тим справу. А витяжка може бути і над самою мийкою, і вмикатися коли миються деталі. Раджу подивитися на промислові мийки, дуже продумана річ. Фото прикріплю, не обов'язково купувати можна і зробити, сам принцип головне. Над такою мийкою можна і витяжку придумати. Ще бачив коли є гнучкий шланг на кінці якого щітка через яку подається миюча рідина. І знизу бак з невеликим насосом і фільтром. В баку буде відстоюватись і багаторазове використання. 

Але то Вам вирішувати що роботи, впринципі все що мав сказати то сказав. 

199979884_w640_h640_cid2210553_pid118188i.gif

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

про мойки и мойку вообще,сразу-куда девать отработанную жидкость?В канализацию?Взуют однажды и правильно сделают.Мыть бензином-соляркой мало того что вредно и опасно,так еще и малоэффективно,для этого есть химия,щелочная,побрызгал,смыл водой,не горит,смывает все,даже краску,кожу жрет на глазах.вреда природе меньше,но в канализацию одинаково нельзя.У меня отработку забирают,еще и платят,бо греют ею производственные помещения,специальными печками.Можно и себе такую поставить,но раз в месяц ее надо чистить,полностью.И стоит от тысячи евро.Про верстаки-стеллажи подставки под агрегаты.На железе легко повреждаются,царапаются,подстилки из дерева-фанеры обязательны.Железный стол хорош для сварки,слесарки,но не для сборки алюминиевых головок и прочего.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@sanlevdb

Тут ми трохи не правильно зрозуміли один одного. 

Верстат планується з металу, а стільниця з масиву дерева. При тому під стільницею також металевий набір, для більшої жорсткості стільниці. А щоб дошки не потікали думаю їх поперек посверлити і шпильками зтягнути. 

Також не відміняється стіл для металообробки поруч, який також слугуватиме цілям описаним Вами. Зараз він запланований метр в ширину, але думаю над тим щоб його збільшити до 1.2-1.4м. 

По чистоті, в принципі не згоден, зараз в мене до цього притензій немає. Може це через те, що верстат гарно промаслений, але тим не менш все чисто. Іноді тільки, на етапі зборки, стелю чисту ветош, і то, більше для концентрації уваги на робочій зоні. 

Ну і згоден з @Barth, як уявлю собі возню з алюмінієвим мото двигуном на стальному верстаті, то мурашки по шкірі йдуть.

 

Мийка цікава. В мене є невелика бочка, за габаритами схожа як на зображенні, можна її використати на це діло. Але цікаво як вона влаштована конструктивно.

Судячи з усього, подача реалізується за рахунок стисненого повітря, що надходить в бак, і виштовхує миючу рідину, а як же тоді реалізований злив? Треба роздивитись уважніше. 

 

, Barth написав:

про мойки и мойку вообще,сразу-куда девать отработанную жидкость?В канализацию?

 

Такі варіанти навіть не розглядаються - кощунство чистої води. 

Нещодавно шукав, кому б подарувати своє відпрацьоване масло, але в мене об'єми невеликі, зараз он 40л стоїть, і ніхто не хоче не те що купувати, а і так за ним приїхати. Але оце подумав, що можна ж просто на найближче СТО відвезти, а там його продадуть разом зі своїм.

 

@Barth  а можна приклад таких миючих рідин? Це не "очисники гальмів" випадково?

Я зазвичай мию соляркою/бензином/керосином а потім очисником гальмів, якщо треба знежирити. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

не,много моющих средств специально для моторки,там и рисуют на этикетках двигатель,от пшикалок,польских,американских и немецких фирм,где можно струю или спрей переключать,до концентрата в 5 и более литровых канистрах,под каршер,когда включаешь подсос внешнего средства ,обычно это когда ствол отсоединяешь,а в самом каршере есть отдельная трубочка,я развожу пополам с водой,долго держать не надо,алюминий сильно темнеет от щелочи.Концентрат покупать выгодно.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Дякую, візьму на замітку.

Але ж з Кершера мабуть бризки летять в усі сторони

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку