andrysir1

Аргонна наварка головки ДВС

13 повідомлень у цій темі

День добрий. Шукаю виконавця, треба заварити раковини і фрезернути головку двигуна. Головка алюміній. На фото видно проблему

IMG_20190225_165254.jpg

IMG_20190225_165305.jpg

Раковини глибокі, фрезеровкою не знімуться. Прокладка перекриває, але +-0.5мм і раковини відкриваються. Може хто що порадить. Чи то вже торба, і треба шукати другу?

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

У нас можна було б зробити, але далеко - Київська обл.

Є наш філіал у Львові - вони пошліфують, але наплавкою не займаються, можливо направлять до перевірених аргонщиків.

https://list.in.ua/ТОВ/18793/Центр-Промотор-Львів

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, andrysir1 написав:

Раковини глибокі, фрезеровкою не знімуться. Прокладка перекриває, але +-0.5мм і раковини відкриваються. Може хто що порадить. Чи то вже торба, і треба шукати другу?

Тося робить.))))  Але то дійсно краще робити на місці і до того ж краще шліфувати ніж фрезерувати (по можливості) У вас ще не найгірший варіант, бувало попадались і гірші головки

IMG_20181217_172216_HHT.jpgIMG_20181217_172233_HHT.jpgIMG_20181217_172244_HHT.jpgIMG_20181217_172002.jpgIMG_20181217_172036_HHT.jpg

Якщо не знайдете поблизу, то звертайтесь. Правда я лише варю, але знаю людей, що шліфують та опресовують і по цінах за їхню роботу я не в курсі.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
15 годин назад, IMP написав:

Тося робить.))))  Але то дійсно краще робити на місці і до того ж краще шліфувати ніж фрезерувати (по можливості) У вас ще не найгірший варіант, бувало попадались і гірші головки

IMG_20181217_172036_HHT.jpg

Якщо не знайдете поблизу, то звертайтесь. Правда я лише варю, але знаю людей, що шліфують та опресовують і по цінах за їхню роботу я не в курсі.

 Якщо не секрет? скільки у вас коштує наплавка цього ГАЗа?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Львів вул Замарстинівська 41, варять і шліфують.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
9 годин назад, Oleg76 написав:

Якщо не секрет? скільки у вас коштує наплавка цього ГАЗа?

В середньому, як правило виходить  біля 500гривень, але бувало, що затягувало і вдвоє більше. Все залежить від кількості заварюваних дефектів, бо часом буває, що за яку годину і все позаварюєш, а буває, що й потрібно побавитись. Це — не дуже складна робота, бувало попадало більш сладні ремонти.

 Можливо хто пов'язаний з торгівлею охолоджуючими рідинами. Дуже велике прохання більш прискіпливо ставитись до  вибору постачальників, з відповідним контролем якості продукції. За моїми спостереженнями останнім часом автолютелі такий шлак ллють в автомобілі ..... Я розумію, що де-хто це робить свідомо від безгрошів'я, але попадались голови від досить "серйозних" іномарок, де сумнівно, що власники економлять декілька гривень на охолоджуючих рідинах. ...Напрошується висновок, що більша половина рідин — контрафакт.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Якщо буваєте в Луцьку-заїзджайте, все є)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
30 минут назад, IMP сказал:

В середньому, як правило виходить  біля 500гривень, але бувало, що затягувало і вдвоє більше. Все залежить від кількості заварюваних дефектів, бо часом буває, що за яку годину і все позаварюєш, а буває, що й потрібно побавитись. Це — не дуже складна робота, бувало попадало більш сладні ремонти.

 Можливо хто пов'язаний з торгівлею охолоджуючими рідинами. Дуже велике прохання більш прискіпливо ставитись до  вибору постачальників, з відповідним контролем якості продукції. За моїми спостереженнями останнім часом автолютелі такий шлак ллють в автомобілі ..... Я розумію, що де-хто це робить свідомо від безгрошів'я, але попадались голови від досить "серйозних" іномарок, де сумнівно, що власники економлять декілька гривень на охолоджуючих рідинах. ...Напрошується висновок, що більша половина рідин — контрафакт.

один совет,после заливки свежего антифриза через день-два открыть пробку и понюхать,следы запаха аммиака-пошла реакция окисления,сразу сливать,мыть водой и заливать настоящую жидкость.Это не Вам,это всем.

Некоторые головки нельзя поднять сваркой,например запущеные таврийские всех обьемов,только замена.И среди прочих бывает,мастер заварил а она через неделю провалилась внутри. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Barth написав:

Некоторые головки нельзя поднять сваркой,

Що ви маєте на увазі під терміном "підняти" ? В головах канали роз'їдає до стану Коли вже й прокладка не спасає і канал охолодження іноді суміщається з поршневою камерою. Таврійські головки нічим не гірші від багатьох інших, а часто — ще й набагато кращі.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

В запущених таврійських головках бува таке, що всередені вікна стінка між колектором стає як фольга і немає як до неї добратися. Один раз розрізав вікно, заварював дірку, потім заварював саме вікно. Але ж якщо така проблема майже в кожному вікні, то нема сенсу такого ремонту. По-перше це буде дуже дорого коштувати, а по-друге через деякий час поруч із завареною діркою виникне нова, тому що всюди метал  вже виїло. Доречі, такі головки бачив тільки таврійські.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, BWD написав:

В запущених таврійських головках бува таке, що всередені вікна стінка між колектором стає як фольга і немає як до неї добратися. Один раз розрізав вікно, заварював дірку, потім заварював саме вікно. Але ж якщо така проблема майже в кожному вікні, то нема сенсу такого ремонту. По-перше це буде дуже дорого коштувати, а по-друге через деякий час поруч із завареною діркою виникне нова, тому що всюди метал  вже виїло. Доречі, такі головки бачив тільки таврійські.

Мені здається, що 90% успіху в ремонті залежать від гарної підготовки до зварювання. Як правило я завжди гарно вичищаю борфрезами місце зварювання і лише потім починаю варити. Якщо сумніваюсь в кінцевому результаті, то відмовляюсь від зварки і лише в дуже рідкісних випадках мене можуть уболтати постійні клієнти з попередженням, що якість в кінцевому результаті не гарантована... В любому випадку також прогріваю голову пропановим пальником. Варити завжди починаю "з дна", поступово наплавляючи до поверхні.

 Знайшов старі фото (дуже рідко фотографую свої роботи). Так би мовити —весь (майже) процес.

IMG_20171212_125636 (1).jpgIMG_20171212_125636.jpgIMG_20171212_125720.jpgIMG_20171212_171341.jpgScreenshot_2018-06-25-10-58-05-826_com.viber.voip.png

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
22 минуты назад, BWD сказал:

В запущених таврійських головках бува таке, що всередені вікна стінка між колектором стає як фольга і немає як до неї добратися. Один раз розрізав вікно, заварював дірку, потім заварював саме вікно. Але ж якщо така проблема майже в кожному вікні, то нема сенсу такого ремонту. По-перше це буде дуже дорого коштувати, а по-друге через деякий час поруч із завареною діркою виникне нова, тому що всюди метал  вже виїло. Доречі, такі головки бачив тільки таврійські.

от и я про то.Один раз снимали и подваривали прогнившую головку на трехмесячном сэнсе,с заводской заливкой антифриза.Головки менял две за длительную биографию,учитывая что я принципиально не беру совкопром в работу и вообще таких моторов отремонтировал не более десятка,после длительных уговоров.

Не знаю,чего не добавляют или что добавляли в сплав доблестные мелитопольцы,но прогнивают те головки часто как мочалка,антифриз становится бурым.Охлаждайка тоже виновата,точнее отсутствие в этиленгликоле присадок.

если проблема более чем в 1-2 местах,с перекрытием в КС,головку меняю.Есть неоригинальные приемлемого качества.И в сборе в том числе.с клапанами-пружинами.

Если вижу,что работы хватит на долго,через месяц не вернутся,подвариваю.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
11 минуту назад, IMP сказал:

Мені здається, що 90% успіху в ремонті залежать від гарної підготовки до зварювання. Як правило я завжди гарно вичищаю борфрезами місце зварювання і лише потім починаю варити. Якщо сумніваюсь в кінцевому результаті, то відмовляюсь від зварки і лише в дуже рідкісних випадках мене можуть уболтати постійні клієнти з попередженням, що якість в кінцевому результаті не гарантована... В любому випадку також прогріваю голову пропановим пальником. Варити завжди починаю "з дна", поступово наплавляючи до поверхні.

 Знайшов старі фото (дуже рідко фотографую свої роботи). Так би мовити —весь (майже) процес.

IMG_20171212_125636 (1).jpgIMG_20171212_125636.jpgIMG_20171212_125720.jpgIMG_20171212_171341.jpgScreenshot_2018-06-25-10-58-05-826_com.viber.voip.png

оту выше,601 двигатель мерседеса,выкинул бы однозначно,с таким обьемом сварки,макс изгиб,остающийся по постели РВ после шлифовки,0.1мм,иначе вал сломается или быстро выработает постель,и вообще в верхневальных моторах это можно считать максимумом.

Сама работа достойно выполнена.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку