Reiter

Заміна голкових підшипників на втулки в підвісці

49 повідомлень у цій темі

Доброго вечора. 

На моєму китайському ендруріку вже постукує підвіска. Задок. А саме ричаги прогресії. Там стоять голкові підшипники. У нас складно такі знайти і коштують не дешево. 

 

Можна, звісно, просто купити тих два ричаги нових в зборі і замінити, благо коштують не дорого. Але відходять там підшипники китайські  знову ж не довго....

 

Зустрів в ютубі відео про заміну цих підшипників та підшипників маятника на втулки з капролону. 

 

Чи варто міняти підшипники на втулки? І якщо так, то який матеріал краще обрати? Капролон, бронзу?

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

любой эластичный материал изменит управляемость.Хотите долговечности-каленая сталь по каленой стали с зазором под регулярную смазку,бронза точно так,нужна постоянная обслуга.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

или подшипник шс как в авионике.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 минуты назад, маляр сказал:

или подшипник шс как в авионике.

это и есть сталь по стали.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
10 минут назад, Barth сказал:

любой эластичный материал изменит управляемость.Хотите долговечности-каленая сталь по каленой стали с зазором под регулярную смазку,бронза точно так,нужна постоянная обслуга.

Тобто бронзу можна використати?

 

Проблема в тому, що китайські підшипники швидко вмирають і "жеруть" пальці, що вставляються в ці підшипники...

 

Комплект ричагів з китайськими підшипниками  по ціні дешевше ніж нормальні підшипники, яких ще й в наявності немає... Але ж відходить це добро тисяч 10 і знову під заміну...

 

От і звернув увагу на таку переробку.... Пальці думав поробити з поршньових. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

поршневой палец хорошая штука,только сверху не надо трогать,он закален на 2мм,дальше сырой,бронзу можно,мне БрОФ нравится для таких соединений.И масленку придумать где лучше просверлить,под шприц.Подозреваю,что если бы она была в роликах и им бы долго ничего не было.

И что бы Вы не меняли в конструкции,всегда представляйте как это работает и где отвалится,если мысль пойдет не туда.

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Зверху  ні в якому разі не думав чіпати :) Лише внутрішній діаметр під болт розточити.....

 

А такий вузол краще змащувати консистентною змазкою як і підшипники чи чимось іншим.

 

З масльонкою гарна думка...

Змінено користувачем Reiter
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Капролон ходить не будет.

Латунь может,но на сколько ее хватит?

Такие редкие подшипники,что нет аналога?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Бронза в мене є БрОФ 7-0,2 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 минуты назад, Reiter сказал:

Бронза в мене є БрОФ 7-0,2 

Я думал китайцев за тем и берут что бы не парится по поводу дороговизны обслуживания 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
7 минут назад, Turbobusa сказал:

Я думал китайцев за тем и берут что бы не парится по поводу дороговизны обслуживания 

 

https://ebearing.com.ua/ru/igolchatye/75521-nk20-20-ntn-igolchatyj-podshipnik.html

 

Я ж кажу, що дешевше взяти два ричаги китайські нові в зборі. 

 

Просто не хочу їх часто міняти. Хочеться зробити і щоб на довго:)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

китайцы всегда клоны ,обслуга одинакова с настоящими,но чаще.

за 10 евро не парился бы,если вал в порядке.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Reiter написав:

Хочеться зробити і щоб на довго

Переробити під найближчі наші аналоги.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

 В старых ЯВАх втулки маятника заднего колеса смазывались  маслом  из КПП, поэтому для долговечности  следует её предусмотреть как советовал @Barth . Можно сделать небольшую емкость  под масло которое самотеком будет поступать к втулкам, зазор втулка -вал на торцах, уплотнить маслостойкими колечками.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
9 минут назад, Reiter сказал:

 

https://ebearing.com.ua/ru/igolchatye/75521-nk20-20-ntn-igolchatyj-podshipnik.html

 

Я ж кажу, що дешевше взяти два ричаги китайські нові в зборі. 

 

Просто не хочу їх часто міняти. Хочеться зробити і щоб на довго:)

Я нашел от 215 грн.если конкретно копнуть на пром юа,думаю по доступной цене можно что то нарыть.

Как по мне фтулки не выход.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
8 минут назад, Barth сказал:

китайцы всегда клоны ,обслуга одинакова с настоящими,но чаще.

за 10 евро не парился бы,если вал в порядке.

Та їх 3 шт треба :) Плюс в маятник 2 шт. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 минуту назад, Reiter сказал:

Та їх 3 шт треба :) Плюс в маятник 2 шт. 

Тут дело скорей не в подшипниках,а в их смазке и защите от летящего говна с колеса.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4 минуты назад, Reiter сказал:

Та їх 3 шт треба :) Плюс в маятник 2 шт. 

и шо,а бак бензина сколько стоит?И да,надо просто защитить соединение от пыли-грязи-воды и забыть на долго,кроме регулярной смазки.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

 Я володів японським ендуриком kavasaki Kmx 90 років там в прогресії підшибниками і не пахло все на втулках капралонових і працювало прекрасно

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 минуту назад, PAVLOTSIUPA сказал:

 Я володів японським ендуриком kavasaki Kmx 90 років там в прогресії підшибниками і не пахло все на втулках капралонових і працювало прекрасно

А це цікаво...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

нужно понимать,что слово "капролон" ничего общего с настоящим материалом заводских втулок не имеет.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Reiter написав:

А це цікаво...

Ви не перший хто зіткнувся с такою проблемою ...

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
55 минут назад, Turbobusa сказал:

Капролон ходить не будет.

Латунь может,но на сколько ее хватит?

Такие редкие подшипники,что нет аналога?

Але і понаписували тут.....

Розкажу з власного досвіду,а не з теорії.Регулярно проводжу такі роботи.

Капролон ходить прекрасно!!!Бронза не ходить.Підшипники прогресії помирають не від ізносу а від попадання вологи з усіма витікаючими.

Бронза любить закусити.

Я роблю по такій технології,пальці використовую поршеві потрібного розміру,якщо нема то палець роблю з нержавійки і полірую,крайній випадок стару втулку точу як чисто і полірую.Точу капролонові втулки з натягом 3десятки на запресовку,а внутрішній розмір в розмір пальця,далі запресовую і розточую або проходжу райбером.Натяг роблю такий щоб від руки палець не мож прокрутити,але зажавши в тіси йшов легко.Тавотниці бажано ставити,далі змазка і установка.Задок не гуляє і не гримить,жосткості вистачає.По ссилці приклад ремонту прогресії геона хроад

Змінено користувачем Yanuwevsky
2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Следует помнить,что большинство марок капролона имеют свойство "разбухать"...Поэтому нужно искать материал,который не напитывает в себя влагу и смазку,вызывая изменения размеров....

20180728_175410.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
5 часов назад, Yanuwevsky сказал:

Але і понаписували тут.....

Розкажу з власного досвіду,а не з теорії.Регулярно проводжу такі роботи.

Капролон ходить прекрасно!!!Бронза не ходить.Підшипники прогресії помирають не від ізносу а від попадання вологи з усіма витікаючими.

Бронза любить закусити.

Я роблю по такій технології,пальці використовую поршеві потрібного розміру,якщо нема то палець роблю з нержавійки і полірую,крайній випадок стару втулку точу як чисто і полірую.Точу капролонові втулки з натягом 3десятки на запресовку,а внутрішній розмір в розмір пальця,далі запресовую і розточую або проходжу райбером.Натяг роблю такий щоб від руки палець не мож прокрутити,але зажавши в тіси йшов легко.Тавотниці бажано ставити,далі змазка і установка.Задок не гуляє і не гримить,жосткості вистачає.По ссилці приклад ремонту прогресії геона хроад

Дуже вдячний за відповідь. Розвіяли сумніви. Відео переглянути не можу, бо не зареєстрований. Робитиму з капролону.  

Є думка використати "маслонаповнений капролон".

 

Капролон маслонаполненный (самосмазывающийся)

4.0/5 оценка (2 голосов)

По сравнению с полиамидом 6 блочным (капролоном):

Улучшенные характеристики износостойкости

Улучшенный коэффициент трения и характеристики скольжения/прилипания

Постоянство характеристик в период службы изделия

Уменьшенное водопоглащение

Превосходные механические свойства, высокие термостойкость и химическая стойкость

Хорошая размерная стабильность

Разрешен FDA для прямого контакта с продовольственными товарами

Присутствие смазки в полиамиде привело к  существенному увеличению жизни подшипников скольжения: в 5 раз по сравнению с обычным полиамидом 6 блочным (капролоном), и в 25 раз по сравнению с бронзой!   

Равномерно распределенная смазка внутри материала обеспечивает постоянную ее работу в период всего срока службы изделия, уменьшает износ, улучшает фрикционные свойства при абразивном износе, свойства прилипания- скольжении. Система смазок  не высыхает, не удаляется при механической обработке или трении, и никогда не нуждается в пополнении. 

Маслонаполненный капролон значительно расширяет границы использования полиамидов во многих сферах, и особенно, в различных движущихся частях оборудования, работающих без смазки.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку