Reiter

Заміна голкових підшипників на втулки в підвісці

49 повідомлень у цій темі

не знаю як на ендуро , а на квадріки регулярно роблю з капролона . Ходить відмінно, але треба зробити смазку.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Время - деньги! Экономией здесь и не пахнет. 

https://vpk-podshipnik.com.ua/catalog/all/search/all?code=hk2220

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
8 часов назад, Yanuwevsky сказал:

Але і понаписували тут.....

Розкажу з власного досвіду,а не з теорії.Регулярно проводжу такі роботи.

Капролон ходить прекрасно!!!Бронза не ходить.Підшипники прогресії помирають не від ізносу а від попадання вологи з усіма витікаючими.

Бронза любить закусити.

Я роблю по такій технології,пальці використовую поршеві потрібного розміру,якщо нема то палець роблю з нержавійки і полірую,крайній випадок стару втулку точу як чисто і полірую.Точу капролонові втулки з натягом 3десятки на запресовку,а внутрішній розмір в розмір пальця,далі запресовую і розточую або проходжу райбером.Натяг роблю такий щоб від руки палець не мож прокрутити,але зажавши в тіси йшов легко.Тавотниці бажано ставити,далі змазка і установка.Задок не гуляє і не гримить,жосткості вистачає.По ссилці приклад ремонту прогресії геона хроад

Понаписал по собственному опыту,капролон бывает разный.

Повторюсь ещё раз,лучше поставить подшипники и защитить их по максимуму,плюс смазка и обслуживание.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
11 час назад, Barth сказал:

любой эластичный материал изменит управляемость

Не соглашусь. У меня подвеска , правда на авто, вообще вся на мягких сайленблоках. Колесо играет как хочет, но управяемость отменная. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
10 часов назад, Yanuwevsky сказал:

Але і понаписували тут.....

Розкажу з власного досвіду,а не з теорії.Регулярно проводжу такі роботи.

Капролон ходить прекрасно!!!Бронза не ходить.Підшипники прогресії помирають не від ізносу а від попадання вологи з усіма витікаючими.

Бронза любить закусити.

Я роблю по такій технології,пальці використовую поршеві потрібного розміру,якщо нема то палець роблю з нержавійки і полірую,крайній випадок стару втулку точу як чисто і полірую.Точу капролонові втулки з натягом 3десятки на запресовку,а внутрішній розмір в розмір пальця,далі запресовую і розточую або проходжу райбером.Натяг роблю такий щоб від руки палець не мож прокрутити,але зажавши в тіси йшов легко.Тавотниці бажано ставити,далі змазка і установка.Задок не гуляє і не гримить,жосткості вистачає.По ссилці приклад ремонту прогресії геона хроад

Майже аналогічно роблю, за винятком : втулки точу начисто, натяг на запресовку 0,1 мм. Міряю внутрішній розмір і точу палець з нержавіючої сталі нуль на нуль. І щоб від руки не провертавсь.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
8 минут назад, 33vic сказал:

Не соглашусь. У меня подвеска , правда на авто, вообще вся на мягких сайленблоках. Колесо играет как хочет, но управяемость отменная. 

не соглашайтесь,у автомобилей это все работает комплексно,есть и специально "подруливающие" элементы,каждый шарнир имеет свой ход,короче,кинематика сложная штука,особенно в связи с физикой.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Вирішив таки спробувати поставити втулки з маслонаповненого капролону.

 

Ось ще нагуглив на форумі джебеловодів з приводу втулок з капролону:

 

" У меня там еще сальники стояли и смазка набита была под них. Я на нём и в Трофи 2, по болотам лазил в том числе, раза учавствовал и в лесу в лужи глубокие залазил. И по раздобланным грунтовкам 60-80 носился.

 

В начале 2016 года разобрал узел - втулки как новенькие, даже вращались туговато, как только поставил. Проблем не обнаружил, собрал обратно и продал мопед. За 3 сезона они 14 000км прошли в разных условиях. Думаю еще тыщ 50-100 пройдут без проблем "

 

" так для справки-капролон в прогрессии за32 тыщи не развалился и не потерял плотной посадки на втулках.

 

эндуро. недавно только нижняя втулка поскрипывать начала-разобрал промыл смазал проверил уплотнительные колечки и снова в бой"

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, Reiter сказал:

эндуро. недавно только нижняя втулка поскрипывать начала-разобрал промыл смазал проверил уплотнительные колечки и снова в бой"

Непогана думка, попобую реалізувати при черговому відновленні.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Обычная практика, замена иголок на втулки, 5 лет назад я менял на suzuki dr600, точил из бронзы.

Сейчас бы из граф. капралона делал.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Поставив втулки з капролону на вісь маятника . Майже два сезони ендуро - все нормально працює ( влітку , взимку і по болоті . Мотоцикл Kawasaki KDX250 ). Міг би й поставити оригінальні підшипники , але то треба було шукати , замовляти і чекати тиждень як мінімум . А так ціна 100 грн і два дні . Поки що працює

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ось такий ще різновид капролону, як матеріалу для підшипників ковзання існує: - мерканіт. Судячи з характеристик, найкращий проти зносу - марки МЛД, а найменш набухаючий від води - марки МК-9.

http://poltavhim.pl.ua/news/4-merkanit.html

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Дуже добрий капролон з якого зроблені стикові накладки на рейсах у ізольованих стиках,на колійовому жаргоні казали "клацемід",такі накладки вже давно зняті з виробництва,але у декого у старих запасах водяться.

Типу такого,тільки це вже якась смола 1472106445foto1_big.jpg

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
11 час назад, Reiter сказал:

Вирішив таки спробувати поставити втулки з маслонаповненого капролону.

Якщо капролона нема, тобто треба купляти, то краще зробіть з поліацеталю, він стійкіший до вологи( не набухає) ну і по зносостійкості досить непоганий.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Поліацеталь, здається гірший щодо ударних навантажень. Капролон вбирає не лише вологу, він вбирає те, в чому "купається", то якщо зробити масльонку, щоб втулка була постійно в маслі, то буде вбирати масло.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
17 минут назад, Sebra сказал:

Поліацеталь, здається гірший щодо ударних навантажень. Капролон вбирає не лише вологу, він вбирає те, в чому "купається", то якщо зробити масльонку, щоб втулка була постійно в маслі, то буде вбирати масло.

Так трохи гірший, ну можна робити вузол герметичним з сальниками і масльонкою але це ускладнює конструкцію, ще є варіант якщо капролон то з силіконом, він понижує гігроскопічність.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

В любом случае,нужно делать защиту от попадания воды и грязи.Иначе-ничего там долго не проработает.Раз заморочиться,и забыть надолго.Ну и масленку тоже не помешает реализовать.Чтобы даже если теоретически туда что то попало,то выдавится свежей смазкой.

Змінено користувачем KOLIAN75
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Зустрів в продажі комплект втулочок на заміну рідним сирим.

 

"сделаны под заказ из стали 30хгса, термообработаны твердость 42...45 НRC."

 

Єдине, що вони не шліфовані а проточені начисто. Чи можна такі ставити в парі з капролоном? Чи через те, що не шліфовані капролон пожере?

Screenshot_2019-07-04-15-39-59.png

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

отполируйте их если при провороте в пальцах чувствуется шероховатость,если нет-в мелких канавках сберегается смазка и шарнир дольше живет.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
55 минут назад, Barth сказал:

отполируйте их если при провороте в пальцах чувствуется шероховатость,если нет-в мелких канавках сберегается смазка и шарнир дольше живет.

Дякую.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Нарешті добрався до реалізації задуманого. Розібрав прогресію, маятник. Пальці в маятнику мають отакий вигляд... 

IMG_20200308_011712.jpg

 

А ще як виявилось підшипники в прогресії мають проточку під змазку, але китайці зажлобилися на те, щоб врізати масльонки... 

IMG_20200308_020049.jpg

Змінено користувачем Reiter
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Нарешті. Все готово. На обох сімейних мотоциклах підвіска перероблена. 

Замінено підшипники на втулки в важелях прогресії та маятнику... 

Втулочки з маслонаповненого капролону. 

Виточив Одессит. Виточив файно, за що йому щиро вдячний :)

 

На одному мотоциклі довелось погратись, бо пальці та болти були меншого діаметру, а купив 2 клмплекти однакових. Довелось розсвердлювати отвори, міняти болти... Особливо "весело" було з отвлрами на рамі. Залізти практично ніяк... Довелось зрізати бокову ніжку. Такого довгого свердла не знайшлося...  Пробував розгорткою в декілька заходів, але не вийшло... Довелось імпровізувати... Використав борфрезу на 12 мм(якраз необхідний діаметр)... І вручну "розточив"... 

 

Врешті все вдалося. Люфтів немає, все плавно і м'яко працює. 

 

IMG_20200410_183710.jpg

IMG_20200410_195407.jpg

IMG_20200410_191001.jpg

IMG_20200411_145146.jpg

IMG_20200411_171635.jpg

IMG_20200411_171642.jpg

IMG_20200411_211339.jpg

IMG_20200411_222018.jpg

Змінено користувачем Reiter
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
6 часов назад, Reiter сказал:

Втулочки з маслонаповненого капролону. 

Это навряд ли капролон. И что он маслонаполненный мало вероятно разве его в масле вымочили.:D На фото полиациталь гигроскопичность очень низкая! Полиациталь с отполированным плацем,смазкой и защитными сальниками ресурс у такого соединения должен быть хороший.

По опыту эксплуатации не помешало бы через время описаться !!

 

Змінено користувачем Тор
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 часа назад, Тор сказал:

Это навряд ли капролон. И что он маслонаполненный мало вероятно разве его в масле вымочили.

Ну купував саме як "маслонаповнений капррлон"... хз

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

шото мне подсказывает что мы скоро вернемся взад,не хочу наврочить но я так вижу,судя по нагрузкам на данный узел,разновекторным.Если бы у меня стал вопрос о необходимости замены игольчатого подшипника на втулки,поставил бы пару,каленую.сталь по стали,с зазором 0.05.уплотненную пыльниками и с прессмасленкой.Слишком большие массы это все соединяет.Кстати про массы-очень рекомендую соединить подвижные части отдельной массой-плетенкой с надежными контактами.Это очень сильно уменьшает износ шарниров на электрифицированном агрегате,и называется металлизацией.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку