Yorri

16У04п. Питання

116 повідомлень у цій темі

, sergo40 написав:

На фото просматривается забоина под посадку подшипника.Подшлифовать(подшабрить) однозначно(на краях вмятин метал приподнят)

А як таку поферхню (не площину) шліфувати/шабрити, підкажете? 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
10 минут назад, Yorri сказал:

А як таку поферхню (не площину) шліфувати/шабрити, підкажете? 

Достатньо буде заточити трехгранний напільнік і зчистити виступаючі бугорки.Робив так не один раз під підшипники.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
11 час назад, Yorri сказал:

Ось. Там в куточку. Чорненька. 

BEBD6C5C-974A-45E5-A522-0629D5BCD94E.jpeg

На всякий выпадок може треба,шестерня для масла

Opera Снимок_2019-06-02_101621_www.chipmaker.ru.png

провірте чи відповідае дійсності.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, sergo40 написав:

На всякий выпадок може треба,шестерня для масла

Opera Снимок_2019-06-02_101621_www.chipmaker.ru.png

провірте чи відповідае дійсності.

З понеділка гляну-перевірю. Тре до неї подивитись, бо щось "теліпається", щоб потім вже не лізти туди.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Поки чекаю на підшипник, трохи відчухав патрон.

Нічим не змащував, протер розчинником.

IMG-9943.JPG

 

Поставив кришку ззаду. Коли затягуєш оті три болти (див.фото),

IMG-9944.JPG

патрон типу зажимає - тобто негоден нормально ключом звести-розвести кулачки. Коли ті болтики вільно - нормально. Але тоді ті болтики незакручені, типу майже болтаються. Виходить коли затискаєш, навіть не сильно, ті болти, низ кришки (1) впирається в вверх зубчатої шестерні (2). (див  фото).

Воно так має бути?

IMG-9942.JPG

 

І ще по планшайбі. Посадочний патрона 95мм, а на планшайбі бортик 93мм, ще й якась канавка... Чую треба буде нову планшайбу замовляти.

IMG-9945.JPG

 

І ззовні хтось добре приклався до отвору...

IMG-9946.JPG

Дякую.

 

Змінено користувачем Yorri
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Сьогоднішній «улов».

Хомут на планшайбу. 

9E7472D4-2717-46EE-AA79-BEF85409EBC5.jpeg

 

Індикатор. Миг-1. 

57799B22-DE18-4A04-8D7C-959F9DA79066.jpeg

Хто підкаже як ним правильно користуватись. Навіщо той ричажок зліва біля ніжки?

 

І підшипник. 1ГПЗ. Але з канавкою. Був ще без канавки (ніби польський). Я брав пробувати посадку/натяг. Обоє сідають досить плотно. Питання: з канавкою краще чи без?

A7C9036B-DEAC-420F-B0BD-DF78EE75D66A.jpeg

дякую. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Хомут у меня не такой блестящий, но форма очень похожая. Из-за его эксцентричности визуально кажется, что и патрон при вращении болтается. Лучше бы придумали какую-то форму более симметричную). Рычажок у меня тоже имеется, стыдно, но я им (рычажком) не пользовался).

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Важіль у індикаторної головки - арретир. Підіймає шток в найвище положення. Наприклад для того, щоб не пошкодити деталь при підводі індикатора, або для того, щоб "перескочити" перешкоду на вимірювальній поверхні.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Zalizovskiy написав:

Важіль у індикаторної головки - арретир. Підіймає шток в найвище положення. Наприклад для того, щоб не пошкодити деталь при підводі індикатора, або для того, щоб "перескочити" перешкоду на вимірювальній поверхні.

Будете сміятись. Я обійшов пів базару, перепитав всіх чуваків які продають всіляке до токарний і ніхто не знав навіщо той важіль. Але я сам до того додумався ))). Бічна справа внизу крутилка, я так зрозумів щоб наставляти/регулювати типу нуль? І чому тоді в інструкції до цього індикатора написано, що в початковому положенні стрілка має бути зліва від нуля, а не на нулі скажімо?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, PersonaUA написав:

Хомут у меня не такой блестящий, но форма очень похожая. Из-за его эксцентричности визуально кажется, что и патрон при вращении болтается. Лучше бы придумали какую-то форму более симметричную). Рычажок у меня тоже имеется, стыдно, но я им (рычажком) не пользовался).

Блискіт то таке )) В мене теж не без приколу. див фото.

IMG-9951.jpg

Думаю то не страшно і критично. Типу людина взяла заготовку якусь пластину і бракнуло товщини. Правда знайшов в рідному місті і не дорого (відносно) заплатив. +замовив ще до задньою бабки ту зажимну/прижимну болваночку. (блін, як вона правильно називається? :-) підкажіть)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Yorri написав:

Бічна справа внизу крутилка, я так зрозумів щоб наставляти/регулювати типу нуль? І чому тоді в інструкції до цього індикатора написано, що в початковому положенні стрілка має бути зліва від нуля, а не на нулі скажімо?

Я ним користувався раз чи два, показував сину що таке температурний коефіцієнт видовження. Інструкції від МІГ-а і в очі не бачив. Крутилка - так, установка нуля.

Зліва від нуля це менше, ніж нуль значення? Можливо специфіка використання приладу в складі скажімо мікрометра. Тобто спочатку встановлюємо завідомо менше значення, вводимо прилад в отвір і потім настроюємо на нуль, по факту. Але це лише мої фантазії на тему.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Zalizovskiy написав:

Я ним користувався раз чи два, показував сину що таке температурний коефіцієнт видовження. Інструкції від МІГ-а і в очі не бачив. Крутилка - так, установка нуля.

Зліва від нуля це менше, ніж нуль значення? Можливо специфіка використання приладу в складі скажімо мікрометра. Тобто спочатку встановлюємо завідомо менше значення, вводимо прилад в отвір і потім настроюємо на нуль, по факту. Але це лише мої фантазії на тему.

А може, думаю, щоб був натяг мінімальний. Тобто чуть "піджав", крутилкою виставив нуль.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Як варіант.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Всім Доброго. Сьогодні забрав піджим/зажим для задньої бабки. Фото не зробив.

Залишу тут кресленя, мож кому знадобиться.

Прижим ЗБ.jpg

 

Також креслення хомута.

Хомут M8 inv.jpg

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Якийсь тупіковий тупік. :(

Запресував два підшипники. Між ними два кільця. Зовнішнє чуть менше ніж внутрішнє, тому воно падає вниз. (Див фото).

Хотів поставити гільзу - дуля з маком. 

1. Підшипники входять в гільзу із натягом. Як їх втягнути в гільзу вже 4 години пробую. Нуль. 

2. То зовнішнє кільце падає вниз - висить на внутрішньму, тому гільза не піде далі. Як зафіксувати? Підібратись ніяк. 

3. Тепер проблема зняти назад ті підшипники. Навіть при наявності вузького і довгого знімача кільце не дасть зачепитись...

1002037E-CEDE-4180-910D-75B4E1111B4C.jpeg

Буду вдячний за хоч якусь пораду бо тупік....

дякую. 

Змінено користувачем Yorri
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

1) напресовывать с помощью гайки которая на конце шпинделя. Через всякие шайбочки подставки и даже шестерню которая там была одета на конец.

2) обвязать кольцо тонкой верёвочкой через канавку в нем, а концы веревки пропустить в отверстие в верхней стенке бабки через которое масло на подшипники капает. Поддерживать кольцо веревкой пытаясь попасть в гильзу. Как только колечко зайдет чуть чуть в гильзу, верёвку убрать.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Disastrous написав:

1) напресовывать с помощью гайки которая на конце шпинделя. Через всякие шайбочки подставки и даже шестерню которая там была одета на конец.

2) обвязать кольцо тонкой верёвочкой через канавку в нем, а концы веревки пропустить в отверстие в верхней стенке бабки через которое масло на подшипники капает. Поддерживать кольцо веревкой пытаясь попасть в гильзу. Как только колечко зайдет чуть чуть в гильзу, верёвку убрать.

Дякую! Буду пробувати. 

До шнурочка не додумався, але з дротиком бавився)))

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 години назад, Disastrous написав:

 

2) обвязать кольцо тонкой верёвочкой через канавку в нем, а концы веревки пропустить в отверстие в верхней стенке бабки через которое масло на подшипники капает. Поддерживать кольцо веревкой пытаясь попасть в гильзу. Как только колечко зайдет чуть чуть в гильзу, верёвку убрать.

З шнурочком не вийде. Гільза довша. З лескою, сірниками, паличками від морозива...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Піклеїти кільце до обойми підшипника крапочкою ціанакрілата (клей такій).

А я коли з тими підшипниками займався,то пригадую витягав іх зо три рази- підбирав товщину малого кільця, бо шпіндель мав невеличкій вісьовий люфт...   

Але, як я то робив...? O.o

Подивився давні світлини і згадав. Радіально-упорні підшипникі я напресовував разом із стаканом. І у мене подібна проблєма з падінням кільця була з малим кільцем.

 

IMG_5238_thumb_thumb.jpg IMG_5239_thumb_thumb.jpg

 

На даному етапі важливо не забути про привідні паскі.

Змінено користувачем Саша
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 години назад, Саша написав:

Піклеїти кільце до обойми підшипника крапочкою ціанакрілата (клей такій).

А я коли з тими підшипниками займався,то пригадую витягав іх зо три рази- підбирав товщину малого кільця, бо шпіндель мав невеличкій вісьовий люфт...   

Але, як я то робив...? O.o

Була така ідея приклеїти...

Ого! У Вас ціла гільза, а то все обламані бачив.

 

 

Порадився з @sergo40 (за що йому велике дякую!!!!)

Певно буду спресовувати ті підшипники через шпильки. Поставлю їх з тими шайбами в гільзу і ставитиму все разом. Так виходить, що осьовий люфт був бо не стягнуті нормально в мене ті підшипники. 

 

Ще така секретна маловідома інформація від @sergo40B|

В середній опорі, де в обоймі такий широки підшипник, є гужон, який фіксує ту обойму від провертання в корпусі. Знаходиться той гужон ззаду ПБ, де кріпиться відкидна захисна кришка патрона. (Якщо вона у вас є).

D96B2382-0D87-430B-A4EB-43BCF64DF2DD.jpeg

F438E837-D315-49B1-AD1D-AFFF5D1E7A16.jpeg

До речі. Та кришка не тільки відкидається на себе/від себе, але й у відкинутому стані пересувається вліво. (Якщо почистити зафарбований ще на заводі вал на якій вона кріпиться).:)

 

Змінено користувачем Yorri
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Не можу перемогти той осьовий люфт.

Вже разів 5 розбирав.  

Підшипники поміняно - передній і два задніх. Затиснув що міг. Нічого не помагає. Люфт десь 0.5мм. 

Ззаді люфтить на внутрішній обоймі підшипника...

Відео. Люфт

Як той вал відтягнути вліво(назад?).

Буду радий будь якій пораді/допомозі. 

Дякую. 

Змінено користувачем Yorri
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Може я навпаки щось перетягую?..

Або неправильний порядок зборки ПБ?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Понятно что будет люфт, бабка еще не собрана(задняя крышка не стоит,шестерня и контргайки также).

А уже смотрим осевой зазор подшипников которые еще не стянуты.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

?

Так, колега правильно написав.

Від вісьового люфта шпіндель стримує пара тих упорних підшипників. Вони мають бути зафіксовані кришкою і гайкою. 

Люфт міряється коли та пара підшипників зафіксована.

У мене був 0.15 мм. І це було через те, що меньше кільце між тих підшипників було затонке. Щоби не робити нового я добавив в те місце вірізане з ланунної фольгі кільце. 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
21 минуту назад, Саша сказал:

?

Так, колега правильно написав.

Від вісьового люфта шпіндель стримує пара тих упорних підшипників. Вони мають бути зафіксовані кришкою і гайкою. 

Люфт міряється коли та пара підшипників зафіксована.

У мене був 0.15 мм. І це було через те, що меньше кільце між тих підшипників було затонке. Щоби не робити нового я добавив в те місце вірізане з ланунної фольгі кільце. 

Мабуть добре прийшлось намучитись щоб добитись потрібного натягу підшипників,напевно далеко не один раз змушені були розібрати і зібрати передню бабку.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку