Yorri

16У04п. Питання

116 повідомлень у цій темі

3 години назад, sergo40 написав:

Мабуть добре прийшлось намучитись щоб добитись потрібного натягу підшипників,напевно далеко не один раз змушені були розібрати і зібрати передню бабку.

 

Ніфіга. Зібрав. Те саме. Той самий люфт. Можна чокнутись. 

Може то через те, що в мене то менше кільце (між двома підшипниками) тоньше за більше? Але там чуть-чуть. Не 0.5 мм....

Нічого не можу зрозуміти. 

Змінено користувачем Yorri
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
8 годин назад, sergo40 написав:

Мабуть добре прийшлось намучитись щоб добитись потрібного натягу підшипників,напевно далеко не один раз змушені були розібрати і зібрати передню бабку.

Я спочатку вимірював по малим обоймам підшипників якої товщини кільця вони "просять".  Встановлював вирізане кільце і збирав ПБ. Потім міряв люфт. За два чи три рази вдалося його прибрати.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
5 годин назад, Yorri написав:

 

Ніфіга. Зібрав. Те саме. Той самий люфт. Можна чокнутись. 

Може то через те, що в мене то менше кільце (між двома підшипниками) тоньше за більше? Але там чуть-чуть. Не 0.5 мм....

Нічого не можу зрозуміти. 

 

Раніше ж такого не було, з заводу...

Аналізуй, роздивляйся.

Кресли схему з розмірами.

Треба заспокоїтись і "ховрах"  виявиться.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Я повний БАНЯК! (неуважний). Бракує ще досвіду в цій сфері.

Я ті два кільця міряв, давніше. Знав що вони відрізняються по товщині, та все перепутав, а переміряти щось не здогадався одразу. Виявилось, що менше кільце товстіше! за більше. Поставив підшипники за схемою Х. Зібрав. Нема люфта! (принаймі на руку не чути:-).

/отак вгробити три тижні і 300 грн)); вже потім знайшов свою фотку, де видко як ті підшипники стояли з самого початку).

Всім дякую за допомогу і підтримку!

Правда, ще не міряв ніяких параметрів. Планую цього тижня (страшнувато 9_9 - надіюсь не сильний розвал).

Поміряю, якщо все ок менш-більш, заляю масло, поставлю варіатор і включу на холостих на 1-2 годинки, щоб трохи впрацювались нові підшипники. Якось так.

 

Такі два невеличкі питання:

1. Скільки наливати масла в ПБ? там є віконце (хоча через нього мало що видно). По середину віконця, більше/менше?

2. Що можна використати в якості шнурочка фітілька в ПБ (матеріал), де змащування ззаду тих двох підшипників через отвір зверху?

 

Дякую. 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Масла наливати по середині віконьця але дійсно мало що чер нього видно.Робив собі щуп(від верхнього краю заміряв до нижньоі кромки віконця поставив мітки і все.) також покрутить шпідель перевірити чи шестерня піднімае масло.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Фітілок зробив з шнурка звичайного черевика.вставив легесенько щоб не був передавленний.Також в отвір для збігання масла поставив тройний штуцер (вільним отвором догори)Третій отвір для того щоб не було повітряноі пробки.вивів трубочку донизу в коробочку яка стоіть на сильному магнітику.В коробочу збігае масло,магнітик держе іі а також очищае масло,яке потім можна залити повторно. 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 година назад, sergo40 написав:

Також в отвір для збігання масла поставив тройний штуцер (вільним отвором догори)Третій отвір для того щоб не було повітряноі пробки.вивів трубочку донизу в коробочку яка стоіть на сильному магнітику.В коробочу збігае масло,магнітик держе іі а також очищае масло,яке потім можна залити повторно. 

А тут не зовсім зрозумів. Тобто не зрозумів зовсім. :-/

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Пізніше сфоткаю і виложу.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

SAM_0128.JPGSAM_0129.JPG

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@sergo40 Дякую! Потрібна інформація. А я все думаю нащо той глухий отвір. Тепер знаю.

А може ще знаєте навіщо ці пази по обидва боки ПБ?

IMG-0116.JPG

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Спробував шось поміряти сьогодні. 

Задні підшипники затягнуті, передній не дуже. Підшипники ще не обкатані зовсім. 

Провів типу 4 виміри. Два з книжки від станка. Ще два надивився розумних відео. 

Навіть незнаю як то все правильно інтерпритувати...

 

Вимірювання 1. Радіальне биття центруючої поверхні шпінделя ПБ. Міряв тільки зверху. По паспорту 5 мкм. 

Відео 1.

 

Вимірювання 2. Торцеве биття опорного буртика шпинделя ПБ. Міряв теж тільки зверху. В мене по паспорту 10мкм. Але там поверхня троха поцарапана.

Відео 2.

 

Далі згадав про Віктора Леонтьєва. 

Вимірювання 3. Радіальний люфт. Тре було міряти по пояску планшайби, та в мене маленька стійка. 

Відео 3.

 

Вимірювання 4. Осьовий люфт. 

Відео 4.

Тут мене бентежить, що не повертається в початкове значення. Типу виходить що люфт задніх підшипників мінімум 2-2.5 сотки?

 

Буду вдячний за коментарі. 

Дякую. 

 

(ps. Хто підкаже як вставляти відео одразу на сторінку, а не лінком?)

 

 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 24.06.2019 в 22:14, Yorri сказал:

@sergo40 Дякую! Потрібна інформація. А я все думаю нащо той глухий отвір. Тепер знаю.

А може ще знаєте навіщо ці пази по обидва боки ПБ?

 

Все таки зачем? кто знает?

Змінено користувачем Dmi-ik
Не там написал
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Yorri написав:

 

 

(ps. Хто підкаже як вставляти відео одразу на сторінку, а не лінком?)

 

 

 

Під кожним відео є кнопочка "поділитися". При ії натисненні випливає посилання на відео, його і вставляєм в сповіщення:

 

 

, Dmi-ik написав:

Все таки зачем? кто знает?

Може технологічний паз, або паз для зменьшення внутрішніх напружень.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
10 часов назад, Dmi-ik сказал:

Все таки зачем? кто знает?

Думаю была конструктивная задумка для установки поперечных шпонок.для большей жесткости.Но это же армянин вот и недоделали.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 25.06.2019 в 22:25, Yorri сказал:

Спробував шось поміряти сьогодні. 

Задні підшипники затягнуті, передній не дуже. Підшипники ще не обкатані зовсім. 

Провів типу 4 виміри. Два з книжки від станка. Ще два надивився розумних відео. 

Навіть незнаю як то все правильно інтерпритувати...

 

Вимірювання 1. Радіальне биття центруючої поверхні шпінделя ПБ. Міряв тільки зверху. По паспорту 5 мкм. 

Відео 1.

 

Вимірювання 2. Торцеве биття опорного буртика шпинделя ПБ. Міряв теж тільки зверху. В мене по паспорту 10мкм. Але там поверхня троха поцарапана.

Відео 2.

 

Далі згадав про Віктора Леонтьєва. 

Вимірювання 3. Радіальний люфт. Тре було міряти по пояску планшайби, та в мене маленька стійка. 

Відео 3.

 

Вимірювання 4. Осьовий люфт. 

Відео 4.

Тут мене бентежить, що не повертається в початкове значення. Типу виходить що люфт задніх підшипників мінімум 2-2.5 сотки?

 

Буду вдячний за коментарі. 

Дякую. 

 

(ps. Хто підкаже як вставляти відео одразу на сторінку, а не лінком?)

 

 

 

Всі заміри проведено не правильно

перша и сама головна помилка індикаторну стійку потрібно закрепити на корпус передньоі бабки.Далі всі заміри проводить в порядку и саме головне по точках описаних в паспорті до даного станка.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 24/06/2019 в 14:47, Yorri сказал:

Скільки наливати масла в ПБ? там є віконце (хоча через нього мало що видно). По середину віконця

 

Поменяйте глазок - все будет видно.

 

2019-06-29 14.48.38.jpg

2019-06-29 16.31.58.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку