#184866 Опубліковано: 22 червня, 2019 (змінено) 3 години назад, sergo40 написав: Мабуть добре прийшлось намучитись щоб добитись потрібного натягу підшипників,напевно далеко не один раз змушені були розібрати і зібрати передню бабку. Ніфіга. Зібрав. Те саме. Той самий люфт. Можна чокнутись. Може то через те, що в мене то менше кільце (між двома підшипниками) тоньше за більше? Але там чуть-чуть. Не 0.5 мм.... Нічого не можу зрозуміти. Змінено 22 червня, 2019 користувачем Yorri 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#184921 Опубліковано: 22 червня, 2019 8 годин назад, sergo40 написав: Мабуть добре прийшлось намучитись щоб добитись потрібного натягу підшипників,напевно далеко не один раз змушені були розібрати і зібрати передню бабку. Я спочатку вимірював по малим обоймам підшипників якої товщини кільця вони "просять". Встановлював вирізане кільце і збирав ПБ. Потім міряв люфт. За два чи три рази вдалося його прибрати. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#184923 Опубліковано: 22 червня, 2019 5 годин назад, Yorri написав: Ніфіга. Зібрав. Те саме. Той самий люфт. Можна чокнутись. Може то через те, що в мене то менше кільце (між двома підшипниками) тоньше за більше? Але там чуть-чуть. Не 0.5 мм.... Нічого не можу зрозуміти. Раніше ж такого не було, з заводу... Аналізуй, роздивляйся. Кресли схему з розмірами. Треба заспокоїтись і "ховрах" виявиться. 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#185095 Опубліковано: 24 червня, 2019 Я повний БАНЯК! (неуважний). Бракує ще досвіду в цій сфері. Я ті два кільця міряв, давніше. Знав що вони відрізняються по товщині, та все перепутав, а переміряти щось не здогадався одразу. Виявилось, що менше кільце товстіше! за більше. Поставив підшипники за схемою Х. Зібрав. Нема люфта! (принаймі на руку не чути:-). /отак вгробити три тижні і 300 грн)); вже потім знайшов свою фотку, де видко як ті підшипники стояли з самого початку). Всім дякую за допомогу і підтримку! Правда, ще не міряв ніяких параметрів. Планую цього тижня (страшнувато - надіюсь не сильний розвал). Поміряю, якщо все ок менш-більш, заляю масло, поставлю варіатор і включу на холостих на 1-2 годинки, щоб трохи впрацювались нові підшипники. Якось так. Такі два невеличкі питання: 1. Скільки наливати масла в ПБ? там є віконце (хоча через нього мало що видно). По середину віконця, більше/менше? 2. Що можна використати в якості шнурочка фітілька в ПБ (матеріал), де змащування ззаду тих двох підшипників через отвір зверху? Дякую. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#185098 Опубліковано: 24 червня, 2019 Масла наливати по середині віконьця але дійсно мало що чер нього видно.Робив собі щуп(від верхнього краю заміряв до нижньоі кромки віконця поставив мітки і все.) також покрутить шпідель перевірити чи шестерня піднімае масло. 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#185100 Опубліковано: 24 червня, 2019 Фітілок зробив з шнурка звичайного черевика.вставив легесенько щоб не був передавленний.Також в отвір для збігання масла поставив тройний штуцер (вільним отвором догори)Третій отвір для того щоб не було повітряноі пробки.вивів трубочку донизу в коробочку яка стоіть на сильному магнітику.В коробочу збігае масло,магнітик держе іі а також очищае масло,яке потім можна залити повторно. 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#185109 Опубліковано: 24 червня, 2019 1 година назад, sergo40 написав: Також в отвір для збігання масла поставив тройний штуцер (вільним отвором догори)Третій отвір для того щоб не було повітряноі пробки.вивів трубочку донизу в коробочку яка стоіть на сильному магнітику.В коробочу збігае масло,магнітик держе іі а також очищае масло,яке потім можна залити повторно. А тут не зовсім зрозумів. Тобто не зрозумів зовсім. :-/ 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#185112 Опубліковано: 24 червня, 2019 Пізніше сфоткаю і виложу. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#185113 Опубліковано: 24 червня, 2019 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#185156 Опубліковано: 24 червня, 2019 @sergo40 Дякую! Потрібна інформація. А я все думаю нащо той глухий отвір. Тепер знаю. А може ще знаєте навіщо ці пази по обидва боки ПБ? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#185302 Опубліковано: 25 червня, 2019 Спробував шось поміряти сьогодні. Задні підшипники затягнуті, передній не дуже. Підшипники ще не обкатані зовсім. Провів типу 4 виміри. Два з книжки від станка. Ще два надивився розумних відео. Навіть незнаю як то все правильно інтерпритувати... Вимірювання 1. Радіальне биття центруючої поверхні шпінделя ПБ. Міряв тільки зверху. По паспорту 5 мкм. Відео 1. Вимірювання 2. Торцеве биття опорного буртика шпинделя ПБ. Міряв теж тільки зверху. В мене по паспорту 10мкм. Але там поверхня троха поцарапана. Відео 2. Далі згадав про Віктора Леонтьєва. Вимірювання 3. Радіальний люфт. Тре було міряти по пояску планшайби, та в мене маленька стійка. Відео 3. Вимірювання 4. Осьовий люфт. Відео 4. Тут мене бентежить, що не повертається в початкове значення. Типу виходить що люфт задніх підшипників мінімум 2-2.5 сотки? Буду вдячний за коментарі. Дякую. (ps. Хто підкаже як вставляти відео одразу на сторінку, а не лінком?) 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#185561 Опубліковано: 27 червня, 2019 (змінено) В 24.06.2019 в 22:14, Yorri сказал: @sergo40 Дякую! Потрібна інформація. А я все думаю нащо той глухий отвір. Тепер знаю. А може ще знаєте навіщо ці пази по обидва боки ПБ? Все таки зачем? кто знает? Змінено 27 червня, 2019 користувачем Dmi-ik Не там написал 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#185565 Опубліковано: 27 червня, 2019 , Yorri написав: (ps. Хто підкаже як вставляти відео одразу на сторінку, а не лінком?) Під кожним відео є кнопочка "поділитися". При ії натисненні випливає посилання на відео, його і вставляєм в сповіщення: , Dmi-ik написав: Все таки зачем? кто знает? Може технологічний паз, або паз для зменьшення внутрішніх напружень. 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#185605 Опубліковано: 28 червня, 2019 10 часов назад, Dmi-ik сказал: Все таки зачем? кто знает? Думаю была конструктивная задумка для установки поперечных шпонок.для большей жесткости.Но это же армянин вот и недоделали. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#185609 Опубліковано: 28 червня, 2019 В 25.06.2019 в 22:25, Yorri сказал: Спробував шось поміряти сьогодні. Задні підшипники затягнуті, передній не дуже. Підшипники ще не обкатані зовсім. Провів типу 4 виміри. Два з книжки від станка. Ще два надивився розумних відео. Навіть незнаю як то все правильно інтерпритувати... Вимірювання 1. Радіальне биття центруючої поверхні шпінделя ПБ. Міряв тільки зверху. По паспорту 5 мкм. Відео 1. Вимірювання 2. Торцеве биття опорного буртика шпинделя ПБ. Міряв теж тільки зверху. В мене по паспорту 10мкм. Але там поверхня троха поцарапана. Відео 2. Далі згадав про Віктора Леонтьєва. Вимірювання 3. Радіальний люфт. Тре було міряти по пояску планшайби, та в мене маленька стійка. Відео 3. Вимірювання 4. Осьовий люфт. Відео 4. Тут мене бентежить, що не повертається в початкове значення. Типу виходить що люфт задніх підшипників мінімум 2-2.5 сотки? Буду вдячний за коментарі. Дякую. (ps. Хто підкаже як вставляти відео одразу на сторінку, а не лінком?) Всі заміри проведено не правильно перша и сама головна помилка індикаторну стійку потрібно закрепити на корпус передньоі бабки.Далі всі заміри проводить в порядку и саме головне по точках описаних в паспорті до даного станка. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#185775 Опубліковано: 29 червня, 2019 В 24/06/2019 в 14:47, Yorri сказал: Скільки наливати масла в ПБ? там є віконце (хоча через нього мало що видно). По середину віконця Поменяйте глазок - все будет видно. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах