iDimaX

220в 3 фазы как?

156 повідомлень у цій темі

А вертикалка там взагалі м'єчта ідійота. На здорову голову, всю логічну частину треба викинути, керуючі електроди тиристорних тригерів роз'єднати, і озадачити якогось юного ардуїнщика написанням невеличкої програмки, що буде то все нормально крутити. Бо при найменших збоях від іскри в контакторі вона може реверснутися, логіка не знає, в якому стані зараз тиристорний тригер, і пропуск імпульса чи зайвий імпульс перевертає все догори ногами.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

В тебе утєчка VT3 тримає на підзаряді конденсатор диференціювальної ланки C5, емітер транзистора стоїть підпертим, і керуючий імпульс з БВКшки не дотягує до відкривання стабілітрона VD14. При цьому з кнопки йде на 2-3 вольти більше, і схема ще спрацьовує. Заміни транзюк на банальний КТ315 чи BC547, і буде тобі щастя. Емітер-Колектор-Базу, надіюся, відгуглиш.

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Утєчка германію є функцією погодних умов, так що не дивуйся, що воно деколи через раз працює.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ага, з БВКшки йде в модифікаціях з механічним реверсом стола... А тут з герконових релюшок на платі реверсу стола (лист 8). Там теж свої заморочки, може в один бік не спрацьовувати при всиханні електролітів C21, C22 і при непропаях в герконових релюшках (там виводи герконів треба пропаяти з аспірином, попередньо зачистивши). Ну і кнопка ручного переміщення йде на твоїх паперах через релюшку KV3 (я бачив модифікації без релюшки і з багатоконтактною кнопкою) -- якщо воно так і є, перевір НЗ контакт 107-108, може він закис чи недотискає.

Змінено користувачем taras900956
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, 33vic написав:

Добавлю . Для отключения двигателя вместо FU 15А 10А поставить кнопку с нормально замкнутыми ( НО ЭЛЕКТРИЧЕСКИ ИЗОЛИРОВАННЫМИ КОНТАКТАМИ , надеюсь понятно) контактами для экстренного отключения двигателя подачи. И можно поиграться.

Погратися вийде тільки один раз, там постійна напруга під 300 вольт і індуктивність в колі -- ідеальні умови для підтримання дуги, за секунду-дві контактів кнопки не залишиться)))))

Я це проходив з підкорочуванням VS1 -- поки рука дотягнулася до ввідного автомата, катодний вивід тиристора повністю випарувався)))))

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 часа назад, taras900956 сказал:

Заміни транзюк на банальний КТ315 чи BC547, і буде тобі щастя. Емітер-Колектор-Базу, надіюся, відгуглиш.

Где-то так. Скорее всего.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 часа назад, taras900956 сказал:

Транзистори германієві поміняй на кремнієві нові, 99% запрацює.

 

Германій стільки років не живе, навіть якщо в заводській упаковці лежали, за 30-40 років (а їх давно не виробляють) деградація повна.

Цікаво, а звідки така статистика? В мене германій ( П4ВЕ і П210Ш) в роботі досих пір, роки випуску 1963, 1965, 1977.І не одна штука. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
5 минут назад, 33vic сказал:

Цікаво, а звідки така статистика? В мене германій ( П4ВЕ і П210Ш) в роботі досих пір, роки випуску 1963, 1965, 1977.І не одна штука. 

Та не путай "мощные" с "маломощными". Есть такая проблема. Причём именно в этих БУ она стоит в полный рост. Замена "германия" на "кремний" таки решает вопрос.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
19 минут назад, Одессит сказал:

Та не путай "мощные" с "маломощными". Есть такая проблема. Причём именно в этих БУ она стоит в полный рост. Замена "германия" на "кремний" таки решает вопрос.

Я не перечислял МП 25, МП 26, МП 39, МП 40, МП 42. Единственное что дохнет это электролиты. Но это все не об этом. Пока есть конкретная задача, и пока не решенная. Думаем дальше.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Я стикався конкретно в цьому блоці з конкретно такою проблемою, замінив на кт315  (ну мп42 на 361 і електроліти теж, але це все вже потім в рамках профілактики, причина була саме в мп37) і вже 15 років та поперечка ходить без проблем. І ще пару штук з тим самим попадалося.

Але може бути, як я писав пізніше, і в колах формування пускового імпульсу. Контакти релюшки KV3 перш за все.

Змінено користувачем taras900956
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

VT3? n-p-n , вузол порівняння. Добре, можна впхнути КТ315Г.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Він формує короткий імпульс за рахунок заряду C5. R15 має порядку 100 к, і струм через нього для відкривання наступного каскаду недостатній.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
15 часов назад, taras900956 сказал:

Боронь Боже, не перевіряй роботу схеми закорочуванням тиристора VS1 !!! При розмиканні піде дуга і розплавить все довкола!!!

Поки що всі живі, нікого не розплавило 

 

15 часов назад, 33vic сказал:

VS1 какого типа? И тоже отключеный прозвонить.

Т122-25-8

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
15 часов назад, taras900956 сказал:

Боронь Боже, не перевіряй роботу схеми закорочуванням тиристора VS1 !!! При розмиканні піде дуга і розплавить все довкола!!!

Поки що всі живі, нікого не розплавило 

 

15 часов назад, 33vic сказал:

VS1 какого типа? И тоже отключеный прозвонить.

Т122-25-8

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 17.04.2019 в 17:56, Одессит сказал:

@iDimaX и ещё: начинать нужно с самого простого: проверить (прозвонить) работоспособность кнопки SB. Схема указывает на то, что используется три группы контактов: 2НО+1НЗ. Проверять как на самой кнопке, так и непосредственно на контактах платы.

У кнопки только 1НО, уже проверяли, все ок. По схеме да, аж 3 пары контактов, но то наверное 1 тумблер у которого 1НО и 1НЗ и кнопка с 1НО. И тумблер и кнопку проверяли.

 

15 часов назад, 33vic сказал:

Там в схеме VT3,VT4 что то типа МП42, МП39? Выпаивать и проверять не пробовали? Там блин ломаться нечему!!!

МП37Б и МП25Б

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

 

14 часа назад, taras900956 сказал:

В тебе утєчка VT3 тримає на підзаряді конденсатор диференціювальної ланки C5, емітер транзистора стоїть підпертим, і керуючий імпульс з БВКшки не дотягує до відкривання стабілітрона VD14. При цьому з кнопки йде на 2-3 вольти більше, і схема ще спрацьовує. Заміни транзюк на банальний КТ315 чи BC547, і буде тобі щастя. Емітер-Колектор-Базу, надіюся, відгуглиш.

Походу воно так і є. Спробую сьогодні замінити, надіюсь допоможе. Так, з цокольовкою розберусь)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, iDimaX написав:

Поки що всі живі, нікого не розплавило 

Напевно, рятує асиметрія напруги з транса, випрямлена з моста постійна іде з сильними провалами, і дугу зриває. В мене був класичний 3ф транс.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, iDimaX написав:

У кнопки только 1НО, уже проверяли, все ок. По схеме да, аж 3 пары контактов

В твоїй схемі комутації для ручного переміщення робить релюшка, відповідно, перевіряй її контакти (в першу чергу, між проводами 107-108). Є версії з багатоконтактною кнопкою.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, iDimaX написав:

По схеме да, аж 3 пары контактов

4 пари:

1. Закорочення часовизначальних потенціометрів (102-х11:13а ???)

2. Розрив гасячого контура (112-113)

3. Розрив кола запуску переміщення (107-108)

4. Примусове включення команди запуску переміщення (106-108)

Змінено користувачем taras900956
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Вообщем перепаял VT3 на BC547C: ничего не поменялось. Дальше перепаял VT4 на BC547C !!! но перепутал эмиттер с коллектором:$!!: поперечка ездит беспрерывно от концевика до концевика. Перепаял как положено но все так же ездит.

Выставил на пульте регуляторы на минимум, пробовал крутить подстроечник что в шкафу но все безрезультатно.

Я так понимаю нужно искать замену VS1 (Т122-25)?

 

100 раз отмерь 1 раз отрежь 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 година назад, iDimaX написав:

VT4 на BC547C !!! но перепутал эмиттер с коллектором

VT4 має бути PNP-структури, став BC556

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

І перевір, чи нема проблем в колах формування сигналу пуску. Відпаяй від Х11 від контактів 4а-5а 106 і 108 дроти і постав на їх місце кнопку.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 минуту назад, taras900956 сказал:

VT4 має бути PNP-структури, став BC556

Ой-вей! Что-то я много сегодня туплю. Я на одном из сайтов посмотрел что МП25Б и МП37Б pnp не глянув на схему что они разные. У меня есть BC556, завтра поменяю. Надеюсь все заработает.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
6 часов назад, iDimaX сказал:

Т122-25-8

Одна из самых паршивых серий. Никогда их не любил.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, taras900956 сказал:

І перевір, чи нема проблем в колах формування сигналу пуску. Відпаяй від Х11 від контактів 4а-5а 106 і 108 дроти і постав на їх місце кнопку.

Я так понимаю Уважаемый taras900956 их либо юзит либо ремонтирует?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку