olkogr

Кран балка в гараж.

71 повідомлення у цій темі

У зв'язку з закінченням чорнових будівельних робіт на своїй будові вирішив поставити давно спроектовану кран балку в великий гараж. Висота гаражу 3,5м . Розміри внутрішні 9х6 м. На будові в мене трудився консольний кран , який було зроблено ще 8 років тому. Зразу було задумано щоб після будови запчастини з нього використати на кранбалку в гараж.

А саме ноги крана було 3 шт 20 двотавра довжиною по 6м. Стріла (консоль) 7м 30 двотавра. Таль болгарська 2т. Єдине що лишається на викид то поворотна опора).

Одну ногу розрізав, доварив до двох що залишились. Вийшли балки по 9м. Кріплення буде до кожної панелі (вони йдуть з кроком 1,2м) в поперек. Тобто виходить по 6 кріплень на одну балку. Кріплення вирізав на плазмі. Кожне буде стягуватись через панель перекриття 4 шпильками М12. По кріпленнях і навантаженнях консультувався з хлопцями які встановлюють та проектують кран балки.  Тоже для моїх 2т Там запас 3х крат як мінімум навіть якщо не враховувати розприділення навантаження двотавром на сусідні панелі перекриття.

Далі буде)

Сборка2.jpg

Сборка1.jpg

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Десь тема була про того крана. Зсилочку не надасте? Матеріали у вас непогані, а чому через отвори у балках не прикручуюте до стелі? Навіщо ті планочки? До речі досить не розумно спроектований вузол виходить. На шпильки зусилля примножуеться прт такий схемі. Дуже отвори близько до краю пластинок. Треба на Ж/Б плиту розподіляти нагрузку на більщу площину. Я так вважаю.

Змінено користувачем Дядя Уєф
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Дядя Уєф написав:

Десь тема була про того крана. Зсилочку не надасте?

Сам не можу знайти)

, Дядя Уєф написав:

а чому через отвори у балках не прикручуюте до стелі

Тому що потім дуже важко буде відреголювати, отвори в панелях не так легко просвердлити точно, тут хочу закріпити спочатку за два кінця, далі почерзі рівняти під шнурок.

, Дядя Уєф написав:

На шпильки зусилля примножуеться прт такий схемі

Шпилька одна витримує 4,5т. В моїй схемі отримуємо важыль 1/1,5 що дає приблизно 3т на шпильку. і 12т на опору. Що більш ніж достатньо.

, Дядя Уєф написав:

Треба на Ж/Б плиту розподіляти нагрузку на більщу площину

Потрібно попасти на несучу частину плити де є армування. Я спеціально допитувався у конструкторів. В них ГОСТ схеми всякі. Ну і взагалі зосередженне зусилля на плиту перекриття має не перевищувати 17кг на см2. Розмір моїх пластин 15х20=300см2.  що дає 5т на опору.  Що знву ж таки більш ніж достатньо.

З того і виходив.

А що до свердління отворів в самих балках то це муторно , підрегулювати потім важко, тому нарізав на плазмі пластин зразу з отворами і вперед).

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Знайшов таки тему, де викладав фото того крану.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Добрый вечер.

Насколько я понял вы хотите из двадцатого двутавра сделать подкрановые пути, а из тридцатого - саму балку, а на неё повесить болгарский тельфер. Если так то 3.5 метров высоты гаража маловато, груз поднять вы сможете только на два метра от пола.

Змінено користувачем UmkaRD
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 години назад, UmkaRD написав:

маловато, груз поднять вы сможете только на два метра от пола.

Якщо бути точним то 2,7 м. 

Це буде досягнуто тим що поперечна балка з, 30двутавра буде ходити 50мм нижче панелі. Завдяки спеціальному підвісу кінців.  (кину малюнок згодом. Вийде так що нижня точка двотавра 30 буде на висоті 3,15 м. Ще трішки модернізую тельфер і він зможе підтягувати крюк трохи вище. Тому 2,5 буде гарантовано, без поліспасу 2,7.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

П. С. І ще тільки но додивився, таль на 1т). Вибачаюсь за неточність. Вона трохи менша габаритом.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

если кран-балка для вытаскивания двигателей-из своего опыта-подкатной консольный кран лучше,всем лучше.И потолок слишком низкий,минимум на метр выше надо для балки,лучше чистых 5м.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Barth написав:

если кран-балка для вытаскивания двигателей-из своего опыта-подкатной консольный кран

Ну балка для всього. Підкатним краном користувався. З кран балкою рівняти нічого, це зі свого досвіду. 

Мені висоти підйому в 2,5 м поза очі. 

Кожному своє. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

и добавлю-никогда ни в каких конструкциях старайтесь не применять крепеж,работающий на разрыв,только на срез,у Вас 2-х этажный разрыв,сами шпильки и пластины.2 слабых места в силовой грузоподьемной конструкции.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Barth написав:

добавлю-никогда ни в каких конструкциях старайтесь не применять крепеж,работающий на разрыв,

Це чому ж? Де таке написано? 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 минуту назад, olkogr сказал:

Ну балка для всього. Підкатним краном користувався. З кран балкою рівняти нічого, це зі свого досвіду. 

Мені висоти підйому в 2,5 м поза очі. 

Кожному своє. 

однозначно свои предпочтения,у меня есть и то и другое,из бусов типа спринтера не работает балка,только с поперечным двигателем можно работать,на большинстве легковых надо снимать капот.На многих других опускать вниз,вместе с подрамником,это подьемник и трансмиссионные  стойки и т.д.

И еще-у меня балка неподвижная,только поперек тельфер ездит,часто неудобно,но уже поздно.   

3 минуты назад, olkogr сказал:

Це чому ж? Де таке написано? 

я подожду ответов от более опытных строителей,еще не забывших сопромат.Они расскажут где почитать и как не повторять чужих ошибок.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
12 минуты назад, olkogr сказал:

І ще тільки но додивився, таль на 1т

Це непогано при ваших балках та їх закріпленні. 

 

4 часа назад, olkogr сказал:

Шпилька одна витримує 4,5т.

Хто вам таке сказав? Цепок німецький классу Т8 на розрив 8 Тонн. Він на моему тельфері 1,5 Тонни через блок використовуеться. Таким чином на нього 750 кг припадае тільки максимально.Я тут грубо прикинув М 12 на розрив 2 Тонни максимум. А по довіднику усього 1 Тонна. Може якщо високопрочні якись, але на те не треба розраховувати. Запас міцності повинен бути не меньше 2,0.

А окрім того якщо шпильки китайськи з нестандартним профілем, який майже на півдіаметра перепізае ту шпильку. Коротше випробуйте систему контргрузом переше ніж експлуатувати.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
7 минут назад, Barth сказал:

Це чому ж? Де таке написано? 

Я теж не чув про таке. Сигма временное для растяжения 23 кг/мм2 , а для среза 18 кг/мм2. Це для Ст3.

Это наверное отголоски затяжки резьбовых соединений. На растяжение ослабляется затяжка, а на срез нет.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Дядя Уєф написав:

Хто вам таке сказав?

 

Screenshot_20190415-235532.png

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

винт работающий на срез не работает как на гильотине,там другой вектор,грубо говоря его изгибает,при этом нема куда изгибать.

Считать нагрузки втрое надо всегда и для этого есть программки,облегчающие.

А так все как всегда-хозяин барин.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Дядя Уєф написав:

Коротше випробуйте систему контргрузом переше ніж експлуатувати.

Випробування буде однозначно. Але навіть якщо шпилька витримає тону, то це всерівно запас 3 крат. Мало того кріплення в мене кожні 1,2м що буде розприділяти навантаження. 

Моделював в редакторі то при 2т навантаження макс напруження в елементах всього 40 МПа. Це десь 6 крат запас. 

, Barth написав:

винт работающий на срез не работает как на гильотине,там другой вектор,грубо говоря его изгибает,при этом нема куда изгибать.

Щось в політесі коли нас вчили різьбові з'єднання про таке викладачі не згадували.... 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Разрушающие нагрузки никогда не применяют при проектировании. Применяют допустиміе напряжения.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4 минуты назад, olkogr сказал:

Моделював в редакторі то при 2т навантаження макс напруження в елементах всього 40 МПа. Це десь 6 крат запас.

Це залежить від марки сталі. У Анурьева 70 МПа найменьше  значення. Але пам"ятайте про китайськи шпильки. У мене був з ними випадок. Довго розказувати. Наступним вже разом.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Дядя Уєф написав:

Разрушающие нагрузки никогда не применяют при проектировании. Применяют допустиміе напряжения.

Ну то зрозуміло. Я ж їх не брав як робочі). В зарубіжній практиці проектування беруть максимальне допустиме навантаження. Далі працюють від нього враховуючи запас. Навіть для класу 4,6 макс навантаження 23 кН, (це вже зовсім пластилін, я брав шпильки 8,8 в них 47кН). Запас для вантажопідйомних механізмів вважають 3х більш ніж достатнім. Цим і керувався. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
8 часов назад, olkogr сказал:

Цим і керувався. 

Ви достатньо грамотна людина, тому усе у вас буде добре і без моїх засторог. Бажаю удачі.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Дядя Уєф написав:

Ви достатньо грамотна людина, тому усе у вас буде добре і без моїх засторог. Бажаю удачі.

Дякую, але перестороги людей з досвідом завжди слухаю, і як потрібно то вношу зміни в конструкцію). Для цього і форум існує).

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Вот балка пятитонного тельфера закреплена через шпильки согласно проекта. Прошла все необходимые испытания, освидетельствование. Работает уже более трёх лет.

По высоте подъема всё-таки не пойму как у вас получится 2.7 м. Ну пусть без путей и балки остаётся 3.15 м (?), но монтажная высота даже однотонного болгарского тельфера будет минимум миллиметров 800, плюс за счёт строп (как правило про них всегда забывают) добавится от 200 до 400 мм.

 

 

IMG-ed5abb7eaf6e61cb71f7dfde2e3151c3-V.jpg

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, UmkaRD написав:

Вот балка пятитонного тельфера закреплена через шпильки согласно проекта. Прошла все необходимые испытания, освидетельствование. Работает уже более трёх лет.

По высоте подъема всё-таки не пойму как у вас получится 2.7 м. Ну пусть без путей и балки остаётся 3.15 м (?), но монтажная высота даже однотонного болгарского тельфера будет минимум миллиметров 800, плюс за счёт строп (как правило про них всегда забывают) добавится от 200 до 400 мм.

Так в моєму випадку не закріпиш, в мене балка не за два кінця закріплена, а кожні 1.2 м.

Відстань до низу поперченої балки 3,15. По паспорту Таль на 1т має 780мм до гачка. Якщо перелаштувати кінцевик то спокійно в 650мм поміщається. Якщо піднімати 500кг і забрати блок то 530мм всього.

Але мені реально піднімати високо не потрібно. В основному зняти з машини, поставити на станок. Тому навіть 2 м це норм. Я розумію що краще мати 5м, але їх немає, виходимо з того що є).

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Є ще варіант талей зі зменшенням монтажної висоти. Притому я їх дивився, там та ж таль що в мене тільки перероблений візок. Висотка до гачка 500мм для 1т талі. Так як в мене 12м таль. То можна поставити 4х поліспаст і мати 2т вантажопідіймальності. Тоді реально 3,15-0,5 = 2,65 для 2т. Правда в такій схемі без поліспасту працювати не можна. І крадеться хід балки трохи, але не значно.

1051875852_w200_h200_tali-elektricheskie-s.jpg

Змінено користувачем olkogr
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку