olkogr

Кран балка в гараж.

71 повідомлення у цій темі

3 часа назад, olkogr сказал:

Так в моєму випадку не закріпиш, в мене балка не за два кінця закріплена, а кожні 1.2 м.

Фото закинул, чтоб вас не пугала схема крепления балки шпильками.

Но я  лучше бы не крепил её так как вы нарисовали, а просто просверлил в верхней полке двутавра отверстия под шпильки. Так по-моему надёжней и проще.

 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Через балку важко буде попасти. Свердлити через плити перекриття точно не вийде. Потрібно попасти в пустоти. Тому зроблю так, відрегулюю. А для надійності ще можна приварити потім. Тоді вже точно нічого не відвалиться) 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

. . Варити не потрiбно. Балка повинна бути на ковзаннi вздовж своеi вiсi. Бо термiчними напруженнями порве шви.

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Тоді не буду) 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
23 часа назад, olkogr сказал:

Запас для вантажопідйомних механізмів вважають 3х більш ніж достатнім. Цим і керувався. 

Це так.

Такий запас є нормою при проектуванні підйомних механізмів

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
9 часов назад, olkogr сказал:

Є ще варіант талей зі зменшенням монтажної висоти.

У цих хлопаків є моделі з дуже малою монтажною висотою.

https://www2.stahlcranes.com/de/

Але барзо дрого. :)

Але то є екселенція.:) :)

Змінено користувачем технократ
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Отвори  під шпильки повинні пройти через пустоти плит, щоби не попасти на робочі стержні.

Тому крок пустот панелей і буде диктувати розташування пари шпильок. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 15.04.2019 в 23:45, Дядя Уєф сказал:

Я теж не чув про таке. Сигма временное для растяжения 23 кг/мм2 , а для среза 18 кг/мм2. Це для Ст3.

Это наверное отголоски затяжки резьбовых соединений. На растяжение ослабляется затяжка, а на срез нет.

Зі всією повагою, але розрахунок на міцність - не така проста наука. Наскільки непроста, що нею якісно можуть займатися тільки хороші спеціалісти, які в першу чергу розуміють, що вони рахують. От, наприклад, СТ3 при розрахунку не рахується по "сигма в" (предел прочности), а по "сигма т" (предел текучести), який для СТ3 160 МПа. І будь-яка грамотно спроектована конструкція ніколи не рахується нуль-в-нуль по навантаженню, а завжди з певними коефіцієнтами запасу міцності. Для підйомного і кранового обладнання такі коефіцієнти досить високі. Більше 2х.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 години назад, NIgor написав:

И ни на одной балка не крепится к потолочной или крышной балке. Знаете почему? Потому что кран при своем движении создает вибрирующие, резонансные подвижки, которые явно неблагоприятно сказываются на целостности кровли, расшатывают прочность перекрытия.

Судячи з цієї теорії то йдеться як мінімум про мостовий кран вантажопідємністю десь так тон в 20. на початку теми я прочитав що таль 2т, таку нагрузку витримає квадрат 10*10 мм, опір сталі на розрив 210 мпа (2,1 т.) додайте "коефіцієнт незнання" і буде 15*15 мм. Вам при передачі навантаження на плити перекриття потрібно дивитись на яке навантаження вони розраховані (600 кг/м2, 800 кг/м2) і вже від цього танцювати. А "розшатувати" навантаження від 2т будуть лише при незатягнутих кріпленнях які болтатимуться в "дирках" плит, тормозні навантаження від 2т досить сумнівні.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
15 годин назад, технократ написав:

У цих хлопаків є моделі з дуже малою монтажною висотою.

Гарно. Але я вже їздив дивився на болгарську таль на 1т з зменшеною висотою. Виявляється що то таж таль що в мене, тільки немає тросоукладальника і змонтована на іншому візку. Візок яв же змалював). Але для початку так як є повішу тальку свою. Подивлюсь, якщо буде потрібно таки тих 400мм  висоти то перероблю.

14 години назад, технократ написав:

Отвори  під шпильки повинні пройти через пустоти плит, щоби не попасти на робочі стержні.

Так і думаю робити. Навіть відстань між шпильками зробив таку ж як відстань між пустотами. Тому свердлити отвори в балках не варант , потім не попаду....

3 години назад, NIgor написав:

лег, а почему Вы не хотите продольные (неподвижные) балки опереть вдоль стен на столбы с тавра или с проф.трубы ?

По перше над цим гаражем в мене немає другого поверху, там тираса, відповідно навантажень на перекриття немає взагалі, окрім майбутньої стажки в 50мм і керамічної плитки. По друге з колонами не все так просто, розглядав таку конструкцію, під саму стіну її не поставиш, потрібно в гараж виступати з обох сторін приблизно на 30см. Закріпляти ті колони до стіни (а там в мене вікна місцями.)

 

2 години назад, NIgor написав:

Шпильками с пластинами Вы будете расшатывать панели перекрытия

Вантажопідйомність крана 1т. При такому навантаженні нічого там кривити не буде. Занадто мала вага того всього.

, Radionuklid написав:

(600 кг/м2, 800 кг/м2)

У мене екструдовані 1000кг на м2. Ну і кріпитись я буду біля самої стіни. Тому там взагалі того навантаження ....

Я перед тим консультувався по питанні панелей з хлопцями які проектують кранбалки . Кажуть не один такий проект здали. До 3т без проблем. Далі вже потрібно щось підсилювати.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, NIgor написав:

О каком квадрате 20*20мм идет речь?

Ніоякому, квадрат 10*10 мм дано як візуальний приклад достатності сприйняття навантаження (на розрив) від заданого навантаження у першому повідомленні (Таль болгарська 2т.), а цифри абсолютно реальні для конструкційної сталі, у ст. 3 - 160 МПа тобто 1.6 т на см2, тобто конструкція площею 1 см2 в перетині (будьякої форми) сприйме навантаження 1.6 т.

Змінено користувачем Radionuklid
допис
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
8 часов назад, NIgor сказал:

 

Олег, а почему Вы не хотите продольные (неподвижные) балки опереть вдоль стен на столбы с тавра или с проф.трубы ? Даже в больших цехах (длинной в 50-70 метров и то тельферные балки ездят на ОПИРАЕМЫЕ балки. Так дешевле и проще в монтаже - не нужно дырок долбить, не нужно "портить" поверхность пола второго этажа.... 

Вы сейчас сами подтвердили мое ИМХО,и да,есть конструкции,где крепеж работает на разрыв,но его всегда очень много,как и тех-же вантов,упомянутых Вами,если есть возможность,делается на сжатие или изгиб,это позволяет в разы сократить крепления,кстати ванты не работают чисто на разрыв.У меня балка лежит на столбиках,кроме того защемлена перекрытием,пролет 8метров,тельфер на тонну,но в основном работает до половины мощности.Кстати.других креплений нет,пару уголков от смещения приварено с каждой стороны,и что самое прикольное-эта-же балка служит опорой для наборного потолка из пустотелых блоков,самозащемляющихся.Т.е.использовано готовое железо.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
10 годин назад, NIgor написав:

В итоге таких слоев кровли насобиралось где-то 5-7 и я устал тратится на перекрытия - снял лебедку, а потом и балку разобрал на материалы, чтобы не искушала. А закреплена была тавра  (непомню точно номер, примерно 20) длинной в 4 метра двумя ляпухами по краям. 

Мені здається що там питання було і в стінах також. В мене моноліт 400мм. Під панелями армований 4 арматури 16. Сумніваюсь що щось буде грати. Після встановлення кранбалки буду утепляти зверху напиленням пінополіуретану 50мм. А далі армована стяжка. Далі гідроізоляція і плитка. Подивимось чи буде текти. Мій експеримент).

10 годин назад, NIgor написав:

А какое поле её захвата планируется?

На весь гараж 9,5м на 6 м  всередині. Хочу щоб по максимуму. Якщо підвісна таль то буде десь 8,5м на 5. Якщо ту зі зменшеною висотою то буде 8на 4.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ольку, не страдай фігньою. Пропали в поперечці двотавра різаком діри ближче до верхньої основи, пропхай шпильку і зігни вдвоє, потім виріж на плазмі з 20-ки кутики з відповідним радіусом, засунь їх під скруглення шпильки і підвари. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Вірніше, спочатку зігни з потрібним радіусом, потім пропхай і підрівняй, ну там по місцю, щоб кінці паралельно стирчали.

Якесь такево... То буде тобі кілішок за твій минулий ДН )))))

IMG_20190507_090035.jpg

Змінено користувачем taras900956
upd
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, taras900956 написав:

Вірніше, спочатку зігни з потрібним радіусом, потім пропхай і підрівняй, ну там по місцю, щоб кінці паралельно стирчали.

Якесь такево... То буде тобі кілішок за твій минулий ДН )))))

IMG_20190507_090035.jpg

Дякую за килішок). Але вже на плазмі  порізав бляху). Вороття немає. Буду по дурному робити))

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Горизонтальні переміщення плануєш якось механізувати? 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, taras900956 написав:

Горизонтальні переміщення плануєш якось механізувати? 

Звичайно. Вже трішки промалював. Хочу зробти на ланцюгах. Вздовш Балки по якій буде їздити таль буде йти вісб від червячного редуктора. Виходити на обидві сторони в пішипникові опори. Там буде система з 3 зірок. одної ведучої і двох паразиток. Таким чином буде синхронно їздити по ланцюгах, які будуть натягнуті вздовж повздовжних двотаврів. Щоб не провисало кожні 500мм буду штирьок підтримуючий.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Цікавий варіант.  І вздовж балки (тобто, впоперек гаража) теж, я так розумію?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
5 годин назад, taras900956 написав:

Цікавий варіант.  І вздовж балки (тобто, впоперек гаража) теж, я так розумію?

Ні, там штатний привід болгарської талі . Наразі його залишу. Хоча по ланцюгу булоб краще можна трохи на бік тягнути).

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
16 часов назад, olkogr сказал:

Хочу зробти на ланцюгах.

Ого як складно. Не могли б малюночка надати, а то я зі слів погано розумію? Так це можна балку на двоколісних опорах завісити і при цьому підняти вище повздовжніх балок? Ні мабуть заплутався я.

 І чому червьячний редуктор? Він досить значні зусилля при зупинці дає, через самоторможення. Їх на кранах зазвичай не використовують, тільки на підьом груза ставлять, і то на ручних тальках. Хоча у вас жеж привід переміщення балки ручний буде? То чому б і ні?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4 години назад, Дядя Уєф написав:

і при цьому підняти вище повздовжніх балок?

Як вище, коли вони до стелі приперті???

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 часа назад, taras900956 сказал:

Як вище, коли вони до стелі приперті???

Мав на увазі, що вище низа повздовжніх балок завісити на вісі одного колеса поперечну балку. Але я такого ніде не бачив, тому цікаво стало як таке можливо? Та й про ланцюг якось не зрозумію без малюночка?

Ваше рішення про кріплення до стелі балок дуже сподобалося. Правда якщо вже дах зроблений, то його суттево розваляти прийдеться, а тоді назад облаштовувати. Хоча як без цого обійдешся в усякому випадку, крім встановлення колон у середині будівлі?

Змінено користувачем Дядя Уєф
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Очевидно, Олько має на увазі натягнений вздовж трансмісійний ланцюг, по якому їздить зірка, приперта "паразитками".

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

если цепочка по звездочкам,проще ее жестко прикрепить к балке а двигать одну из крайних.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку