Vadym

Як сповільнити твердіння "швидкої" епоксидної шпатлівки?

12 сообщений в этой теме

Прошу поради в тих, хто РЕАЛЬНО ЗНАЄ, або має досвід.

Є "швидка" епоксидка в тюбиках, твердне за 5-7хв. Типу "Alteco". Треба намазати кілька деталей, що мають бути в одній площині, приклеїти до конструкції та притиснути, аби відбулося САМОВИРІВНЮВАННЯ. Зазор між деталями - десятки, не більше.

Перша спроба - невдала, ствердло швидко, не зміг так надавити, щоб розійшлася по поверхні нормально. Почав експерименти окремо, не в робочих умовах.

Пробував додати звичайної прозорої епоксидки, - майже не твердне взагалі, сволота.

Пробував отверджувач від прекрасної шпатлівки "Versa Chem", яка твердне за годину, - той самий результат, не працює.

Які ще варіанти є? Отверджувача "рідного" дати не 1:1, а, наприклад, 1:2?

Класичний варіант звичайної прозорої епоксидки з сталевим наповнювачем + ПЕПА не підходить, бо тече потроху і твердне дууууже довго.

 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Охладить разве что. 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
, mikhail80 написав:

Охладить разве что. 

Не можу, бо притискати маю до станини, яка знаходиться в приміщенні. А сама конструкція, якщо покласти її в холодильник, вкриється конденсатом. Намазування шпатлівки прямо на конденсат, мабуть, не дуже добре...

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Пробувати зменьшення рідного отвержувача на маліх порціях смоли. І так "вичислити" оптимальний час затвердіння.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
, Vadym написав:

Які ще варіанти є? Отверджувача "рідного" дати не 1:1, а, наприклад, 1:2?

 Попробуйте.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Буду пробувати... Що мене дратує, - чудовий не дуже дорогий (порівняно з Локтайтом) Versa Chem, на якому у мене все стоіть в токарному, (імпланти під ПБ, труба-станина, "третя" нога" тощо), чудово працював, повільно тверднув і мав прекрасну адгезію. Купити його зараз неможливо. Натомість скрізь оті дешевки а-ля Новакс, Альтеко тощо. Тверднуть миттєво, міцності нормальної нема, адгезії теж. Чому така несправедливість?..

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
36 минут назад, Vadym сказал:

Які ще варіанти є? Отверджувача "рідного" дати не 1:1, а, наприклад, 1:2?

Возможно Вы и добьётесь замедления реакции, но есть большое НО, реакция не будет идти до конца. Отвердитель вступает во взаимодействие с основой и происходит полимеризация обоих компонентов. Если одного из них будет больше то он останется за рамками реакции, и в твёрдом теле отвердевшего клея останется мономер снижающий его прочностные свойства. Если есть полная номенклатура клея я бы попытался найти к нему ингибитор реакции.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
, Vadym написав:

Буду пробувати... Що мене дратує, - чудовий не дуже дорогий (порівняно з Локтайтом) Versa Chem, на якому у мене все стоіть в токарному, (імпланти під ПБ, труба-станина, "третя" нога" тощо), чудово працював, повільно тверднув і мав прекрасну адгезію. Купити його зараз неможливо. Натомість скрізь оті дешевки а-ля Новакс, Альтеко тощо. Тверднуть миттєво, міцності нормальної нема, адгезії теж. Чому така несправедливість?..

 Спробуйте ще ДенБравен здається, якщо вірно запам"ятав. Вони бувають різні, за різним призначенням і різна міцність склейки.

, Vadym написав:

Купити його зараз неможливо.

 Є, повно. 104 гривні в одній з автомузикальних мереж.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Охладить не станину, а смолу. Перед смешиванием в холодильник. Должно добавить немного времени. Так же как и для "долгоиграющей" эпокчидки подогрев смолы позволяет сократить время полимеризации. Только много не замешивайте - закипит.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
, Ігрек написав:

 Спробуйте ще ДенБравен здається, якщо вірно запам"ятав. Вони бувають різні, за різним призначенням і різна міцність склейки.

 Є, повно. 104 гривні в одній з автомузикальних мереж.

https://www.ebay.com/itm/VersaChem-2oz-Steel-Weld-Epoxy-Cold-Welding-Adhesive-Auto-Repair-Metal-Bonding-/162335975597?_trksid=p5731.m3795 Отаке за 104 грн.? Не вірю.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Отже, закінчив цю тему. Вирішив проблему так: треба було посадити на вирівнювальний шар клею 4 "ноги". Спершу, як писав у темі, посадив погано, бо все швидко загусло, але ж сяку-таку площину і прилягання до станини отримав. Далі знімав по одній "нозі", здирав клей і наново мазав лише одну. Придавлював, потім кріпив начисто гвинтами. Так 4 рази. Часу вистачало, все нормально. Шкода, що фактично не знайшов нормального вирішення проблеми.

Полум'яний привіт тим, хто радив охолодити клей перед змішуванням. По-перше, він тупо не вилазить з тюбика після холодильника, по-друге, навіть, якщо вичавити компоненти нарізно і охолодити, погано замішується. По-третє, бувши намазаним тонким шаром на метал, миттєво нагрівається до кімнатної температури...

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

хай-гир,несколько видов с разными наполнителями.Есть 5-7 минут до схватывания,сделана "колбаса в колбасе"-отрезал,перемял,налепил,прижал.Никакие поксиполы и прочее с американскими флажками на тюбиках не сравняются,может и есть что получше,но пока не попадалось.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Создайте аккаунт или войдите для комментирования

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!


Зарегистрировать аккаунт

Войти

Уже зарегистрированы? Войдите здесь.


Войти сейчас