vitalik

токарний 220 чи 380 вольт

33 повідомлення у цій темі

підкажіть будь ласка :  хочу підключити токарний 1616 на 220 в і тут виникають питання 

1 підключати штатний мотор 4,5 кв 3 фази через частотник (із 220 на 380) - і чи то взагалі можливо ?

2 чи купляти новий мотор однофазний ?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

А частотник есть?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
5 часов назад, vitalik сказал:

 через частотник (із 220 на 380)

Вы где то видели такие частотноки?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
19 минут назад, Перебор сказал:

Вы где то видели такие частотноки?

Да их полно,только цена на бюджетная.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Двигун однофазний в 2 рази дешевше виходить чим купувати частотник!

Наприклад 1 фазний 1 кВт зараз коштує 1750грн+ 65грн. доставка. Частотник навіть б/у купити не вийде.

Змінено користувачем лейтенант
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
14 минуты назад, jura-xm сказал:

Да их полно,только цена на бюджетная

Ссылку можно?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

чи 2 квт мотор потяне такий станок

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Вискажу свою ""точку У"" зору  про частотник і однофазні ( або трифазні на конденсаторах, що майже те саме) двигуни.

По перше одофазний двигун дешевше частоника - але ця ""дешевизна"" тільки при покупці. В єксплуатації  вийде дорожче по витратам єлектроєнергії , про незручносі  і важкий пуск взагалі мовчу. Із важким пуском  можна миритися лише в одій ситуації- коли привід  шпінделя верстата керуеться фрикціонами.А 1616 на скільки я пам"ятаю  керуеться двигуном...

Якщо гальмування і реверс шпінделя виконуеться двигуном - тут частотник поза конкуренціею. І всі затрати на ньго окупляться за півроку користування.  

На рахунок вартості частотників  - собі зробив саморобний ( 4кВт)  звідси  http://radiokot.ru/circuit/digital/security/31/   . Всі деталі обійшлися близько 1600 грн.  

Вживаний імпортний вийде не набагато дорожче. 

 Тобто висновок- або  повноцінна трифазна мережа  ( теж бажано до неї частотник) , або трифазний двигун із однофазним частотником, що е ті самі три фази , тільки ""штчно створені"".

Змінено користувачем Куляста Блискавка
граматика
4

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@vitalik У меня 1616, двигатель стоит 2.2 на 950об, запитан от 220в рабочая емкость 84 мкф, пусковой около 500. Год уже так работаю и все норм, один минус: плохо пускается на двух последних скоростях, да и сеть у меня ни к черту

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Куляста Блискавка Все верно говорите, тоже бредил частотником но уже на подходе 3фазы

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, Максим сказал:

@Куляста Блискавка Все верно говорите, тоже бредил частотником но уже на подходе 3фазы

  Парился и я со своим 16м05а(там у меня 2 двигателя по 2,2 не считая сожа), что только не выдумывал - а не хватает, работает но с толкача"полуработает". И последнее решение (!!!3 фазы!!!)вышло самым верным и само собой все решило.

  Хотя с одним мотором возможно и без 3 фаз при норм. сети работать даже на 1К62 с штатным в 10 кило. А ставить двигателя на 220 из личного опыта просто не советую.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

я так зрозумів шо самий оптимальний варіант для мене то залишати старий 3-фазник і поставити до нього частотник 220 

тут зразу вирішиться питання з гальмуванням двигуном.

Чи порекомендуєте якихось виробників бо самому зробити для мене мабуть не реально так як з електрикою не дружу

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Если подешевлее то АС привод или кетай или б/у.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

а чи може працювати двигун старий від частотника чи має бути спеціальний мотор

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Спробуйте для початку зробити ч-з конденсатори в тестовому режимі, якщо все виходить- то пускові конденсатори поставте ч-з релє часу(з затримкою) з електромагнітним пускачем. Я думаю у Вас все вийде, а ціна частотніка це пів ціни 3Х фаз.

Взагалі частотнік - це не панацея. :) І не потрібно забувати, що чим простіша схема - тим вона надійніша.

Змінено користувачем freewolf
доповнення
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

а як вирішити гальмування двигуном чи може є якийсь інший спосіб

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Вся схема лишається штатною (можливо потрібно буде замінити трансформатори), у мене це все не працювало лише тому, що двигун маслостанції мав постійно працювати і не вистачало напруги для пуску основного двигуна (спрацьовував 1 раз ч-з 5)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

за основу брав інфу з цього відео 

там і про гальмування згадується також.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 часа назад, Куляста Блискавка сказал:

Вискажу свою ""точку У"" зору  про частотник і однофазні ( або трифазні на конденсаторах, що майже те саме) двигуни.

По перше одофазний двигун дешевше частоника - але ця ""дешевизна"" тільки при покупці. В єксплуатації  вийде дорожче по витратам єлектроєнергії , про незручносі  і важкий пуск взагалі мовчу. Із важким пуском  можна миритися лише в одій ситуації- коли привід  шпінделя верстата керуеться фрикціонами.А 1616 на скільки я пам"ятаю  керуеться двигуном...

Якщо гальмування і реверс шпінделя виконуеться двигуном - тут частотник поза конкуренціею. І всі затрати на ньго окупляться за півроку користування.  

На рахунок вартості частотників  - собі зробив саморобний ( 4кВт)  звідси  http://radiokot.ru/circuit/digital/security/31/   . Всі деталі обійшлися близько 1600 грн.  

Вживаний імпортний вийде не набагато дорожче. 

 Тобто висновок- або  повноцінна трифазна мережа  ( теж бажано до неї частотник) , або трифазний двигун із однофазним частотником, що е ті самі три фази , тільки ""штчно створені"". 

 

І як саморобний себе показав ?

 

Бо зараз сам розумую на який мотор замінити рідний на 1к62. Частотники дорогі.... От думаю чи 4 кВт 1500 об, чи 3 кВт 750 об. чи ДПС..... 

Саморобний частотник зацікавив. Тоді можна втулити 4 кВт 1500 об поки через коденсатор, а потім зробити частотник...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Був у мене 1Е95 на якому стояв 5,5 кіловати рідний двигун, який причудово працював від 220 ч-з конденсатори, що на даний момент є найдешевшим варіантом, а якщо у Вас не вийшло з конденсаторами - то тоді, як варіанти можна пробувати частотники, перетворювачі і т.д., потратити уйму часу і коштів, і в кінці цього тернистого шляху встановити 3 фази і промовити "УРА, ЗАРАБОТАЛО:)". 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

скільки приблизно треба конденсаторів на 4 квт і в яку ціну воно обійдеться (приблизно) ?

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, freewolf сказал:

як варіанти можна пробувати частотники, перетворювачі і т.д., потратити уйму часу і коштів, і в кінці цього тернистого шляху встановити 3 фази і промовити "УРА, ЗАРАБОТАЛО:)". 

Чотири роки пропрацював з частотником 220в 3,3Квт,зараз ттягну три фази,але від частотника не відмовлюсь ніколи.Можливо поставлю трьохфазний,або залишу цей.

 Частотник дає кучу переваг і удобств.А на економії електроенергії себе відибє за рік півтора.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
20 минут назад, vitalik сказал:

скільки приблизно треба конденсаторів на 4 квт і в яку ціну воно обійдеться (приблизно) ?

 

280мкф рабочих, пусковых в зависимости от режима пуска от 280 до 700. По цене умножайте на 2-3

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
44 минуты назад, Перебор сказал:

Чотири роки пропрацював з частотником 220в 3,3Квт,зараз ттягну три фази,але від частотника не відмовлюсь ніколи.Можливо поставлю трьохфазний,або залишу цей.

 Частотник дає кучу переваг і удобств.А на економії електроенергії себе відибє за рік півтора.

А скажіть будь ласка, як частотник може відбити себе на економії електроенергії? Я в електриці нуб, тому питаю. Як я розумію, частотник є додатковим споживачем.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
6 минут назад, Stebium1 сказал:

280мкф рабочих, пусковых в зависимости от режима пуска от 280 до 700. По цене умножайте на 2-3

Я також, як по формулі прщитав вперше- та нацепив цю герлянду, то думав що й верстак під двигуном закрутиться, або двигун двинецься :). В реалії все, як мінімум в два рази менше. Але не потрібно забувати про лінію, бо як на ній 150 - 180 вольт то і ці батереї не допоможуть. Наприклад в холосту 7квт 3000 у мене в гаражі легенько стартує з 100 мікрофаратами (а тепер прикиньте по формулі). Все відносно. І якби я цю гирлянду, що прощитав і залишив би то досих пір казав би, що з конденсаторами не працює.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку