Harmix

ТВ-6 довгий.

97 повідомлень у цій темі

Питання. Двиг реально український з нормальною мідною обмоткою?

Бо хотів теж Харківський брати, то в одній конторі сказали, що не возим, бо це китай перемаркований.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

промелектро  і полтавський електромотор -це наше виробництво наче ... а перемарковані їдуть зазвичай на велику потужність , херсонські на 30 квт бачив то були перемаркована чайна.  ...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Вибачте, але не краще булоб за ті гроші частотник взяти? 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, Валентин В.В. сказал:

Вибачте, але не краще булоб за ті гроші частотник взяти? 

 

За ці не бачив. http://npf-oberon.com.ua 200-250 доларів а двигун 96 доларів. потім планую частотник ставити.

5 часов назад, Si1ver сказал:

Питання. Двиг реально український з нормальною мідною обмоткою?

Бо хотів теж Харківський брати, то в одній конторі сказали, що не возим, бо це китай перемаркований.

ще не відкривав підключив прокрутив 10 хвилин без навантаження. Схожий на український.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Давно нічого не писав на форумі літо хату роблю для мами тягну усе сам викладання у залі теж ніхто не відміняв тому інколи до верстату дохожу колись було питання як буду скручувати ну ось зробив світлини. Lenovo_A1000_IMG_20180718_192917.jpgОсь у хаті роблю стелю у кімнатах.

Lenovo_A1000_IMG_20180616_140547.jpgLenovo_A1000_IMG_20180616_140626.jpgLenovo_A1000_IMG_20180616_140633.jpgУсе розкрипив поставив зубчату рейку та пришабрив первинно щоб супорт ходив по усій довжині зараз готую малий стругальний супорт із супорта В-95. Світлини зроблю бо вважаю що це мае бути цікавим форумчанам.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Доброго часу доли, паре Олеже, маю деякі міркування з приводу порушеноі Вами теми і взагалі про тв 4 ,6,16. А також маю велике  до Вас питання- чим же закінчилась ваша епопея з подовженням станка, бо я планую теж таким зайнятись в перспективі.з повагою і побажанням подальших звершень, Олексій черкаська обл. 0681340018. При бажанні можу скинути фото на вайбер моіх тв 4 і тв16 з  моіми доробками.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Вибачаюсь перед шановним панством що давно не писав. Були сімейні проблеми знову став на верстат токарем, рік не піднімав голову до верху проганяв його за системою WCM World Class Manufacturing. Ще маю над чим там працювати. Але тема не про то. Підшов у першу відпустку почав свій дома роздивлятись. На ТГ-6 мене не влаштовуе що шпіндель не має натягу. Тобто задній підшипник не тягне шпіндель. зараз е у продажу Підшипник 4-3182109 (NN3009K/P4) що найкраще підходить для передньої опори. Але там зовнішний діаметр 75 мм а у коробці 72 мм буду готувати переднью бабку на розточку на цьому красені)) потім шпіндель більш жорсткий ну коротше слідкуемо за темою.))

изображение_viber_2020-05-27_14-37-38.jpg

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Трохи ще можуть бути зміни (треба переміряти на верстаті) Але головна ідея зберігается. Наприклад якщо нижній вал з шестернями має нормальний проміжож з шпіделем то замість 12 позіції (кільце стопорне) можна від гайок 14,15 до 12 кільця зробити товще вал наприклад 38 мм, треба міряти.

ТГ-6Д.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
5 годин назад, Harmix написав:

На ТГ-6 мене не влаштовуе що шпіндель не має натягу. Тобто задній підшипник не тягне шпіндель

   А чому Ви вважаєте, що такий "натяг шпінделя" піде даному вузлу на користь? Я не пам'ятаю розміри шпінделя у ТВ-шки, але довжина там немаленька. Це означає, що при нагріві/охолодженні, натяг в підшипниках, не буде сталим, а це приведе до передчасного зносу підшипників. Тому, запропоновану Вами схему, застосовують, або на коротких (відносно), або на тонких шпінделях, де таким чином досягають достатньої  жорсткості валу. В ТВ-шках використовується схема подібна (не абсолютно точна, а лише подібна) тій, що і в "старших" токарних братів - підшипники передньої опори мають свій натяг, а "хвіст" має свою підтримку.

   Ваш верстат - Ваша справа, але я би не рекомендував Вам проводити таке спрощення. Повірте, якби воно було тут доречне, конструктори його би застосували.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
6 часов назад, Harmix сказал:

Але там зовнішний діаметр 75 мм а у коробці 72 мм буду готувати переднью бабку на розточку на цьому красені)) потім шпіндель більш жорсткий ну коротше слідкуемо за темою.))

Существует спаренный радиально-упорный подшипник от ступицы Фольксваген Б4 (кажись), у него наружа 72мм, внутри ф39мм, ширина не помню, но чуть уже чем два 207 подшипника (2х17). Спаренный- имею в виду то, что наружная обойма у него одна, широкая, а внутри две узкие обоймы, с зазором между ними. Если изготавливать новый шпиндель, то, думаю, этот подшипник в самый раз! И не надо растачивать пер. бабку, а то можно вскрыть соседние отверстия под подшипники.

Вот, типа такого:

20210202_215254.jpg

Змінено користувачем newengine
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, newengine написав:

Существует спаренный радиально-упорный подшипник от ступицы

   Ці підшипники мають дуже низький клас точності, для ступиці це не важливо.

А ще ці спарені підшипники мають збільшений зазор у парі кОчення, щоб у жорстких режимах роботи не було перегріву і, як результат, не отримати заклинювання колеса. І цей зазор практично не регулюєтья (про затяжку у ступиці я знаю, її до уваги не беремо, та й зусилля для цього потрібні не дитячі).

   Тому я вважаю, що навіть два роликових конічних кращий варіант, так як, в порівнянні зі спареним, має можливість регулювання зазору.

   А штатний варіант при якісних підшипниках - оптимальний.

Якщо збільшувати розміри шпінделя і підшипників, то вилізе наступна проблема - недостатня товщина стінок ПБ.

Змінено користувачем Grinder
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
18 минут назад, Grinder сказал:

І цей зазор практично не регулюєтья (про затяжку у ступиці я знаю, її до уваги не беремо, та й зусилля для цього потрібні не дитячі).

Почему затяжку в ступице не принимаем во внимание? Это же и есть регулировка. Я в свой станок долго искал подшипники в шпиндель, из тех, что попадались по цене до 600-700 грн за пару- они не лучше чем этот, спаренный. Да и зазор там в  парах качения- мама не горюй! Сделано с рассчётом, что подш. радиально-упорный значит, подтянут на месте. Потом садишь их на вал, держишь в руке две наружные обоймы, вал вращаешь и чувствуется как одна обойма двигается относительно другой. Вот и думай: или вал кривой или подшипники яйцом сделаны.

Ещё и шайба\проставка  между подшипниками должна быть идеальной, с плоскопараллельными торцами, а не такой как родные штамповки. У спареного подшипника этих всех косяков нет априори. Боитесь , что неточный? Купите фирменный.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Так я розумію що там малі стінки поміж підшипниками тому треба розбирати та міряти там 1,5мм на сторону. Якщо мало то має сенс втулити, інший підшипник має зовнішній 68 мм а внутрішній 40мм. В той час у рідного ТГ 35 мм. Так ці підшипники треба змащувати тому знизу треба робити відведення олії. Але двухрядний  роліковий з конусною посадкою 1/12 використовуется в усіх  сучасних токарних верстатах. Що дає задня підтяжка шпінделя? вона задній підшипник тримає в безлюфтовому положені. Що стосуеться інженерінга то шкільні верстати принципово не робили точними. Вже модіфікації для предприемств тіж самі верстати мають змогу підтягувати задню опору. А тут зовнішня посадка підшипника  фізично ніяк лінійно не зафіксована. А передня частина блоку підшипників притиснута текстолітом. Тобто від руху на задню бабку утримуе текстоліт. Що до спрощення то відсутніть  кілець на валах дає змогу шестерням битись одному об друге.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, Grinder сказал:

В ТВ-шках використовується схема подібна (не абсолютно точна, а лише подібна)

Згоден що передня опора відтворенна з високоточних версатів. Але там для точності задня опора також має такі малі два радіальноупорні які направлені на зустріч один іншому і підтянуті.самі і тянуть шпіндель.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ось про який йде мова це той що хочу https://istok.kh.ua/p1143243969-podshipnik-3182109-nn3009kp4.html але якщо розточити не буде можливості то через втулку можна ось цей ставити https://istok.kh.ua/p1143243967-podshipnik-3182108l-nn3008kp4.html. Розміри рідних 46207 72х35х17

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
22 години назад, Harmix написав:

Згоден що передня опора відтворенна з високоточних версатів.

Повторюсь, лише подібна. І не лише з високоточних, а з більшості "старших".

А відмінність у тому, що у старших братів(більшості) передня опора забезпечує протидію лише радіальній нагрузці на шпиндель, а у ТВ-шки передня опора виконує комбіновану функцію - протидію і радіальній, і вісьовій. Тому у ТВ-шки задню частину лише "підвісили" на радіальний підшипник.

23 години назад, Harmix написав:

Але там для точності задня опора також має такі малі два радіальноупорні які направлені на зустріч один іншому і підтянуті.самі і тянуть шпіндель.

   Так, Ви спостережливі, там є два РУ, але на рахунок малих, то не зовсім справедливо(у 16к20, наприклад, вони 216-ті). У старших вони утримують хвіст від радіальних переміщень, для цього вони зжимаються між собою. Але то таке, дрібничка, можна було і просто радіальний поставити. А от що важливо, так це протидія вісьовій нагрузці, для цього вони зжимаються з двох сторін задньої стінки ПБ(точніше, кришки на задній стінці).  Адже передній підшипник по своїй суті не працює з вісьовими нагрузками.

   Я би сказав, що у старших братів схема дзеркальна по відношенню до ТВ-шки (перед - ззаду, зад - спереду), лише з обмовкою, що радіальний регульований.

   Тому немає там ніякої "натяжки" шпинделя, та і шпинделя там таких діаметрів, що непотрібна вона.

   Якщо плануєте ставити ТВ-шці в передню опору ставити NN3008(9), тоді, звичайно, прийдеться перенести РУ у задню, але не для розтяжки пацієнта. :)

 

P.S. Я не планував вступати в полеміку. Ваш тернистий шлях, то Ваш шлях. І я мабуть не зможу Вас відмовити його пройти, враховуючи яку впевненість ви випромінюєте. Я старався, щоб на шляху Ви хоча б граблі обминали. :blush2:

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, newengine написав:

Почему затяжку в ступице не принимаем во внимание? Это же и есть регулировка.

Ні !

Це лише фіксація підшипника на вісі. А зазор при цьому(при затяжці з правильним моментом) установиться той, який закладений виробником.

, newengine написав:

Потом садишь их на вал, держишь в руке две наружные обоймы, вал вращаешь и чувствуется как одна обойма двигается относительно другой. Вот и думай: или вал кривой или подшипники яйцом сделаны.

Це коментувати не буду. Адже не бачу як Ви їх зкомпонували. Описане Вами, за певних умов, можливе навіть з якісними підшипниками.

, newengine написав:

Ещё и шайба\проставка  между подшипниками должна быть идеальной, с плоскопараллельными торцами, а не такой как родные штамповки.

Маст хев. І без варіантів, якщо претендуєте на якість вузла.

, newengine написав:

У спареного подшипника этих всех косяков нет априори. Боитесь , что неточный? Купите фирменный.

Ні, я не боюсь! Я знаю. І "фірменність" тут ні до чого. А ні Koyo, а ні SKF, а ні FAG, а ні SNR, а ні Timken, а ні NSK ... (допишіть, кого пропустив), не будуть ловити мікрони на ступичних підшипниках, це там не потрібно. У них є інші серії, де це дійсно необхідно. Ступичний - це "клас точності".

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 02.02.2021 в 22:53, Harmix сказал:

Але двухрядний  роліковий з конусною посадкою 1/12 використовуется в усіх  сучасних токарних верстатах.

А реально- ли подобрать для ТэВэшки уже готовый шпиндель от серийных станков с конической посадкой подшипников?  Особенно меня интересует подбор шпинделя для ТВ16. Там бабка короткая, наружный диаметр подшипников 72, может, от какого- то фрезера подойдёт?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 часа назад, newengine сказал:

какого- то фрезера подойдёт?

У фрезера может быть  50 мм, но дальше всё равно отверстие под штревель макс 18 мм.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ну от розібрав передню бабку товщина перемичок суміжних валів 4 мм тому якщо розточувати до розміру 75 мм. То перемичка виходить 2,5 мм як на мене то це тонко тому буду розробляти шпіндель  під  4-3182108Л (NN3008K/P4) задню опору реально не чипати про те зробити кільце у зовнішню  посадку 206 на глибину 3 мм з середини коробки. Шпіндель спереду наростає що дае змогу зробити КМ 4. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 12.02.2021 в 19:43, newengine сказал:

 Там бабка короткая, наружный диаметр подшипников 72, может, от какого- то фрезера подойдёт?

Від фрезера підібрати можна, але  для чого вам на кінці шпінделя исо 40 або км4? Як його потім туда ліпити токарний  патрон? Простіше робити з нуля під те що треба ніж схрещувати їжака і вужа ( иж250 не вийде я перевіряв)

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
22 часа назад, Harmix сказал:

тому буду розробляти шпіндель  під  4-3182108Л (NN3008K/P4) задню опору реально не чипати про те зробити кільце у зовнішню  посадку 206 на глибину 3 мм з середини коробки.

заднюю опору надо менять: ставить два радиально-упорных подшипника, гайку для регулировки, проточку под стопорное кольцо в бабке и крышку которая будет прижимать подшипники к стопорному кольцу.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку