ИДем

Станок Шлифовки станины ТВ-4

26 сообщений в этой теме

Для відновлення свого ТВ-4 вирішив, що необхідний верстат, здатний прошліфувати всі напрямні поверхні станини з однієї установки. Вирішив створити сам.

За основу взяв станину лазерної установки, яка використовувалась в поліграфії (на фото),змонтував на залізо-бетонну основу.

 Деталь закріплюється на столиках і виставляється дифгвинтами паралельно станині.

 Шлівголовка має можливість  переміщення вздовж своєї осі з дискретністю     2,5 мкм, налаштування кута повздовжнього нахилу +-10 градусів, поперечного нахилу +-45градусів.

Швидкість обертання -9500обертів на хв.

Повздовжній хід – 800 мм. , поперечний – 150 мм.

Прошліфував  свій ТВ-4.  Напрямні колони зубофрезерного ЗВ-1 та ще де-що.

20170503_140753.jpg

20181003_160239.jpg

20190218_161423.jpg

20181003_160248.jpg

20181003_160338.jpg

20180908_175329.jpg

20181114_140221.jpg

20181114_140436.jpg

20181114_140502.jpg

9

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Круто. Чи немає світлин станіни тв-4. Хочеться побачити призматичну напрямну після шліфування.

Ну і плоську напрямну теж хочеться побачити. Чим більше світлин тим краше. 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Можно заниматься восстановлением мелких станков, станин... Как маленький стартап!)

Круто

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

20180908_175329.jpg

20181206_162315.jpg

1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Замечательно получилось...будите  брать на шлифовку станины ?

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Спробую. Якщо є пропозиції  - в "лічку"

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
8 минут назад, ИДем сказал:

Спробую.

Только ТВ4 или всю мелоч?

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Кріплення пристосоване під ТВ-4.На все інше потрібна підготовка.Але все можливо

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Зробив невеличку нарізку роликів про шліфування

 

5

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Кльово. Приблизно які оберти на шпінделю шліфувального?

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
22 минуты назад, Саша сказал:

Приблизно які оберти на шпінделю шліфувального?

В первом посту указано-"

Швидкість обертання -9500обертів на хв."

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
, KOLIAN75 написав:

В первом посту указано-"

Швидкість обертання -9500обертів на хв."

 

Не побачив. Дякую.

 

Я не дарма питав. Мені здалося , що малюнок від шліфовкі нагадує фрезерування - рискі помітні. 

Отже оберти малуваті. Це не дуже добре. І справа тут не лише в рисках.

Справа в тому, що при браці обертів абразив може втрачати форму швидше ніж при оптимальних обертах. Зерно сипеться якщо на нього припадає збільшений з'єм.

Чи немає можливості підняти оберти хочаб до 15-18 тис. об/хв.?

А взагалі звісно краще скористатися матиматикою і обчислити оптимальні оберти виходячи з лінійної швидкости 30 м/сек.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Де які питання для загального розуміння )

А ЗОР буде на цьої машінерії?

Як ви робите правку камня? І як часто?

чому використовуєте режим лущення ? в якому режимі працює камінь?

що в кинці кажуть лінійка та індикатор ? )

2

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
9 часов назад, Саша сказал:

 

Не побачив. Дякую.

 

Я не дарма питав. Мені здалося , що малюнок від шліфовкі нагадує фрезерування - рискі помітні. 

Отже оберти малуваті. Це не дуже добре. І справа тут не лише в рисках.

Справа в тому, що при браці обертів абразив може втрачати форму швидше ніж при оптимальних обертах. Зерно сипеться якщо на нього припадає збільшений з'єм.

Чи немає можливості підняти оберти хочаб до 15-18 тис. об/хв.?

А взагалі звісно краще скористатися матиматикою і обчислити оптимальні оберти виходячи з лінійної швидкости 30 м/сек.

Критичним було шліфування нижньої полиці.Там мінімальний діаметр круга має бути 80 мм, щоб захопити всю ширину.

Звідси і обрахунки   3,14хDxN/1000=60V    D=80 mm   V=35 m/сек      N=8360 об/хв.

Вибрав 9500 об/хв бо в другому випадку D=60мм.

Що стосується чистоти, то це результат використання крупнозернистого диска. Використовую 64С (інші засалюються на чавуні всуху) , а вибір в такому діапазоні діаметрів дуже обмежений.Попався крупнозернистий.Та це і не критично.Для мене було головне зробити площину, а чистоту - шабером максимум в два проходи.

1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
9 часов назад, bioname сказал:

Де які питання для загального розуміння )

А ЗОР буде на цьої машінерії?

Як ви робите правку камня? І як часто?

чому використовуєте режим лущення ? в якому режимі працює камінь?

що в кинці кажуть лінійка та індикатор ? )

ЗОР поки не планую. На чавуні 64С працює зовсім без засалювання , нагрів деталі ледве відчутний через малу глибину різання, а з пилом воює побутовий прилад.Правку роблю не часто частиною алмазного диска для порізки бетона прямо на деталі.

 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

То вже можна вам відправляти станину свого ТВ-4?

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

До шліфовки покажіть обкатку индикатором направляйки!! Пліз

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
4 часа назад, SIV сказал:

То вже можна вам відправляти станину свого ТВ-4?

Так.Відповім в "лічку"

3 часа назад, Корс сказал:

До шліфовки покажіть обкатку индикатором направляйки!! Пліз

Обов`язково зніму.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
В 15.05.2019 в 08:30, ИДем сказал:

 

 

Посмотреть можно? А то видео недоступно

Изменено пользователем Dmi-ik
1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Я не знаю , чому ви не можете подивитись. Відео доступно.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

У мене теж недоступне, пише отаке.

 

 

Видео недоступно

Это видео содержит материалы, принадлежащие пользователю SME. Он заблокировал их показ в вашей стране в целях соблюдения авторских прав.

 

Изменено пользователем 123
0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

видео заблокировано для жителей Украины.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Музыку в видео вставили под лицензией, владелец которой не одобрил ее для прослушивания бесплатно.

Собственно вот инициатор блокировки 

 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
, ИДем написав:

ЗОР поки не планую. На чавуні 64С працює зовсім без засалювання , нагрів деталі ледве відчутний через малу глибину різання

Схожу технологію вже опробували неодноразово. Основний мінус - локальний нагрів чавуну і як результат, через деякий час, деталь веде.

Якщо зможете прилаштувати ЗОР, то буде ідеально.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
16 часов назад, Dmi-ik сказал:

Посмотреть можно? А то видео недоступно

Доступно.... Проверил только что. 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Создайте аккаунт или войдите для комментирования

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!


Зарегистрировать аккаунт

Войти

Уже зарегистрированы? Войдите здесь.


Войти сейчас