SIV

Заміна вуха амортизатора

9 повідомлень у цій темі

Всім доброго дня!  скажіть  будь ласка  чи  реально переварити  нижнє  вухо амортизатора не  пошкодивши сам  амортизатор , старе  в  жахливому  стані  майже все  згнило, тай  розбите  яйцем. Амортизатор  квадроцикла, фото для  прикладу  взяте  з інтернету.

1307531373_w640_h640_cid2999332_pid770788122-180eade2.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
8 минут назад, SIV сказал:

Всім доброго дня!  скажіть  будь ласка  чи  реально переварити  нижнє  вухо амортизатора не  пошкодивши сам  амортизатор , старе  в  жахливому  стані  майже все  згнило, тай  розбите  яйцем. Амортизатор  квадроцикла, фото для  прикладу  взяте  з інтернету.

1307531373_w640_h640_cid2999332_pid770788122-180eade2.jpg

И скорее всего амортизатор как обычно неразборной?И еще вопрос-квадрик фирма какая то,или Китай?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

рідна  внутрянка  нижнього вуха (на  фото нижче),  планую виточити нове  вухо, втулки металеву  і капролонову сальнички теж будуть , але  переживаю за  зварку чи  не згорять в  амортизорі резинові  ущільнювачі і  чи  не  бабахне  сам  аморт?

700.jpg

, KOLIAN75 написав:

И скорее всего амортизатор как обычно неразборной?И еще вопрос-квадрик фирма какая то,или Китай?

Фирма, скоріш за все  нерозбірний

Змінено користувачем SIV
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Радив би насправді "вскрити" його, і зробити ррзборний корпус, і лиш розібраним варити.

Бо: майже напевно зіпсуєте оливу, в конструкції поршня та нижнього клапану, вкрай рідко, але бувають гумові ущільнення.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, SIV написав:

рідна  внутрянка  нижнього вуха (на  фото нижче),  планую виточити нове  вухо, втулки металеву  і капролонову сальнички теж будуть , але  переживаю за  зварку чи  не згорять в  амортизорі резинові  ущільнювачі і  чи  не  бабахне  сам  аморт?

700.jpg

Фирма, скоріш за все  нерозбірний

Аморт то не бабахне, якщо повільно заварити напівавтоматом "прихватками, і після кожної обдувати повітрям.

Гумові ущільнення, окрім нечастих вийнятків - лише "зверху", тобто сам сальник, і іноді фторопластове кільце над направляючою втулкою ти (це відразу під сальником). А, згадав, ще частенько буває на поршні широке кільце ущільнююче, теж з "пластику".

Якщо ти амортизатор без "понтів" (регулювання жорсткості самого амортизатора, а не пружини), то нижній клапан складається з корпусу клапану (він з чавуну) і пакету ти пластин (пласких, пружинних, та з прорізями), вони стальні.

 

Але велика вірогідність, що зіпсуєте оливу

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
12 минуты назад, SIV сказал:

рідна  внутрянка  нижнього вуха (на  фото нижче),  планую виточити нове  вухо, втулки металеву  і капролонову сальнички теж будуть , але  переживаю за  зварку чи  не згорять в  амортизорі резинові  ущільнювачі і  чи  не  бабахне  сам  аморт?

700.jpg

Фирма, скоріш за все  нерозбірний

Я бы разбирал амортизатор,и только потом уже варил бы.Как раз сделать его разборным,для удобства возможного обслуживания/ремонта.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, 123 написав:

Варив таке багато разів, і жодного разу не те щоб бахнув, навіть шток не починав вилазити, а він в першу чергу мав би це робити при підйомі тиску в середині.

Саме це  і  хотів  почути, оскільки  аморти мені  пренесли  хлопаки  які  возять  квадрики з Європи  з їхніх слів  там  роботи  на  5хв  і  в  це все ржаве  і яйцеподібне    я мав  би всунути  капролонлонову без сальників втулку без сальників ( з їхніх слів) і  воно  би мало  їздити  (за  переробку  в  розбірні  ніхто платити  не  буде робиться для продажі).    

Змінено користувачем SIV
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
10 минут назад, SIV сказал:

і  воно  би мало  їздити  (за  переробку  в  розбірні  ніхто платити  не  буде робиться для продажі).    

Ничего нового.С этого и следовало начинать...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Я в такому випадку брав БУ аморт 

Розбірний міняв масло сальник і переробляв кріплення під свої потреби.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку