Wir Arbeiten

Відновлення деталей з алюмінію

36 повідомлень у цій темі

18 часов назад, FRM Garage сказал:

спочатку сам мив кехером і моторною хімією, а потім набридло мокнуть і вожу на грузову мийку

там моторна хімія + мийка висого тиску з фрезою+ вода 80-90 градусів після такої мийки алюміній аж репить як провести пальцем і всього 200грн бак 

Оце діло! Занотував і собі. А то миття в умах майстерні це жах, особливо взимку. Від себе тільки добавлю що доокислює пари пального непагано "Белізна" 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
17 часов назад, Яшка сказал:

Wir Arbeiten. Спасибо большое. С вашими подсказками все хорошо получилось. Блин фото не успел сделать сразу забрали.

Дуже приємно. Працюємо далі. Долучайтесь до теми, додавайте фоти, "оптом і батька легше бити".

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Інколи приносять патрубки від авто зварити під певним кутом, і кут цей зветься "зваріть мені отак, як я вам ось в руках показую". 

Разом з клієнтом маркером рисочки-зарубки. 

17021560_692859017554403_1106425342110645551_n.jpg

Вирізаємо стрічку з пивної банки , робимо з неі колечко-сооснік.

16299440_692858860887752_3669349871605334348_n.jpg

обидві половинки патрубка насаджуємо на колечко, під вказівку клієнта редагуємо кут, робимо прихватки, видергуємо колечко(інколи воно трохи прилипає до прихватки)

17103456_692858800887758_2042208346068164821_n.jpg17103712_692858757554429_6511356150097209224_n.jpg

 

і зварюємо, якщо патрубок довгий - додатково на колечко робимо дротяні вожжи, щоб витягти його крізь патрубок. 

16864747_692858594221112_4028694508877520641_n.jpg  

 

Якщо діаметр патрубка маленький а парубок довгий то з тонкого алюмінієвого дроту робимо пружинку - намотуємо на трубочку близького до діаметра и парубки насаджуємо на імпровізовану пружинку, хвостік пружинки виводимо крізь патрубок, робимо дві-три прихватки, смикаємо за хвостік - пружинка розмотується и виходить. 

 

17103456_692858800887758_2042208346068164821_n.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Я не впевнений на 100% але для себе зробив такий висновок, якщо алюмінієва деталь зовні схожа на те що вона вироблена відцентровим литвом і візуально можливо визначити вісь обертання, то чим далі від осі тім гірше буде склад алюму. Ось наприклад патрубок з магазину і вже дірявий.

20170123155318.jpg

20170123155255.jpg

а вухам(найдальша від осі частина) взагалі діставсь шлак замість алюму. Можливо моє спостереження не відповідає дійсності але поки що воно працює.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Колись...давніше..певний період свого життя працював ливарником на машинах лиття під тиском. Пізніше, часом приходилось спостерігати якість алюмінієвих сплавів. З впевненістю можу заявити, що якість теперішніх алюмінієвих сплавів (навіть в чушках ) суттєво уступає колишнім. Навіть сміявся, що теперешній первинний алюміній гірший, від того, що іноді колись відправляли в шлак.

 Тому мабуть і не завжди вина в способі лиття деталей. Просто зараз відсутній контроль за якістю, відповідно й немає некондиції

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 часа назад, IMP сказал:
3 часа назад, IMP сказал:

Тому мабуть і не завжди вина в способі лиття деталей

Можливо правда ваша. Поки що це просто моє припущення.  

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Підскажіть що за проблема

піддон scoda oktavia

маркування є на  піддоні

тільки запалюю дугу зразу лізе гім-о....

зачищав, обезжирював, випалював, все марно

да його варили вже до мене і така сама кака... 

но я пробував і на чистому...

присадку пробував 4043 4047...

Варив такий же на вигляд але від VW caddy той варився без проблем а цей ну ніяк....

IMG_20170509_091907415[1].jpg

IMG_20170509_091912266[1].jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ну, не знаю. Я такие обычно такие ср-л до последнего, проход за проходом. Пока не перестанет выдувать.Может проблема в сплаве под давлением с избытком магния.

Но присадка AMг вроде лучше чем АК.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

магнієві запчастини я варив, там зразу видно по кольору дуги що то магній

це якийсь сплав гов-на з алюмінієм....

 

да для присадки зварки магнію  використовував корпус редуктора болгарки з надписом магній....

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Не думаю, що там магнієвий сплав. Смію припустити, що піддон можливо від дизельного мотора. 

 Вичищати бруд і переварювати, поки шви не будуть чистими. Перед зварюванням підігрів пропановим пальником і очистка, обезжирення. Можна також пробувати пройтись дугою по швах. Пробуйте варити на мінімально малих струмах. Присадок 4047 або 4043.. В кінці обов'язкова перевірка керосином, бо під брудом можуть бути пори.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Два варіанти як саме простіше провірити чи це магній, хоча його по дугі відразу видно, але це якщо трохи практики є.

1. МАгній реагує з оцтом. Пару капель на очищену поверхню і спостерігаєм хімічну реакцію.

2. Це якщо оцто немає і немає часу/бажання за ним бігти. Стружим надфільом трохи стружки і підпалюєм, магній горить яскарвим полум"ям.

 

Спалви магнія так само є різні, одні піддаються зварюванню другі не дуже. Для себе я виробив одне правило, магній не можна варити суцільним швов ,він перегрівається і тоді лізе кака або взагалі перегорає, тільки точками, наплавив каплю погасив дугу, дав пару секунд охолодитися (з пульсом ще не пробував варити).

 

Так само і з деякими сплавами алюмінія, особливо які постійно працюють з маслом, при поганій відливці в пори може набитися масло або сам сплав хреновий, тоді варити тільки імпульсами, щоб не перегрівати сильно метал, бо починає лізти кака звідусіль.

Деколи такого понаварюють, що я просто вирізаю хворе місце і в накладку приварюю кусок пластини, якщо так можливо.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку