Wir Arbeiten

Відновлення деталей з алюмінію

36 повідомлень у цій темі

Починаємо.

Поламавсь патрубок. Зрізаємо уламок, точимо новий патрубок, вварюємо замість уламка.

296657620_2_1000x700_svarka-argonom-fotografii.jpg

296657620_6_1000x700_svarka-argonom-.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Доволі поширена робота. Зварка деталі від автодзеркала. Сплав ЦАМ (цинк-алюміній-мідь). Цинк плине на межі 350-400С а горить на температурі 500С. Тому зварити можливо тільки зануривши деталь повністю у воду. На поверхні залишається тільки місце зварки.

13450849_567940896712883_125890406149244839_n.jpg

13418801_567940906712882_2686730062950891785_n.jpg

 

3

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Обережніше із цинком, надихатися його парою дуже шкідливо і гидко.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Теж доволі часто ламають вижимні лапки. 

Інколи просто зварюємо

12742699_520656088108031_1902577017478341794_n.jpg

535286_520656091441364_131645327215418471_n.jpg

 

Інколи точимо й приварюємо.

12931183_539820389524934_4021462829932441257_n.jpg

12924597_539820402858266_5434983113078350172_n.jpg

 

14 минуты назад, Куляста Блискавка сказал:

Обережніше із цинком, надихатися його парою дуже шкідливо і гидко.

Витяжка наше усьо. 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Wir Arbeiten хорошие работы, а какой у вас аппарат и как устроена вытяжка? сам готовлюсь к покупке аппарата, вытяжку начал делать, интиресно как у других устроено

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 часа назад, Максим сказал:

@Wir Arbeiten хорошие работы, а какой у вас аппарат и как устроена вытяжка? сам готовлюсь к покупке аппарата, вытяжку начал делать, интиресно как у других устроено

 

Стаціонарний 315AC/DC(380В) та 200AC/DC(220D)- для прогулянок. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Є така цікава робота - відновлення різьблених отворів в аллюме. Справа в тому що після того як отвір наплавлений його треба свердлити, та різати різьблення, а знайти центр стає проблемою. Як ми з неї викручуємось. На прикладі колокола.

 

Купляємо прозорий Оракал(ПВХ самоклейка) у реклямщиків. Взагалі то краще прозорий поліпропілен(він погано тягнеться й добре тримає розмір), но його ви навряд чи знайдете.  

Відрізаємо клаптік та приклеюємо до деталі. Притираємо та приглажуємо ретельно. Потім відриваємо - отримали відбиток .

13450849_567940896712883_125890406149244839_n.jpg

 

Заварюємо отвор.12038051_475649232608717_2635244578065020463_n.jpg

 

Наліпку наліплюємо назад, орієнтуючись по відбитку. Суміщаємо всі отвори, всі криві і границі.

Кернимо, свердлимо, ріжемо різьблення. Це все, нічого складного.  

12027497_475649369275370_1434279931333764827_n.jpg

 

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4 часа назад, Wir Arbeiten сказал:

Стаціонарний 315AC/DC(380В) та 200AC/DC(220D)- для прогулянок. 

а кто производитель, бренд

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
21 минуту назад, Максим сказал:

а кто производитель, бренд

Relon унд Master. Різниці між ними в AC не помітив. Сінергіі та цифри в них не має. Все крутілками регулюється. В Релоні тільки підключеня пальника нестандартне що досить незручно.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Да. Витяжка. Купол - стара витяжка кухонна. Тільки двигун потужніший

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Wir Arbeiten Спасибо, я планирую кинд 315 брать, а вытяжку решил делать без зонта, просто вентилировать все помещение. Помещение у меня объемом 50кубов, а вытяжка 1600 кубометров в час, думаю должно хватить.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Максим Зимой холодновато не будет?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ще робота яка буває. Крильчатка від помпи проїла під собою площину улітки і відтепер квьоло тягне. 

1. Наплавляємо тіло.

11220807_475640325942941_5012272211932684400_n.jpg

11898918_460695904104050_2415658909697453439_n.jpg

 

2. Сфрезеровуємо наплавлене.

11921670_460695900770717_5508039194387779282_n.jpg

11863332_460695907437383_4470250354876910124_n.jpg

 

Але як зрозуміти скільки ще сфрезеровувати. Як витримати дистанцію поміж крильчаткою та площиною. Все просто - катаєте три кульки з пластиліну і кладете на площину - накриваєте крильчаткою, пластилін розплющує, штангенциркулем міряєте висоту розчавленої кульки.

10984632_460695914104049_5168395640065193989_n.jpg

.   

5

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Робота в 3-мірному просторі. Тому що у деталі немає бази, ані площіни, ані осі. Єдине що лишилось - це співпадання частей детали по лінії розлому. Тому беремо колегу, штангель і руками складаючи два уламки колега(в моєму випадку колежанка) замірює все що можливо заміряти. В нашому випадку це тільки відстань між частинами деталі.

16807641_687042534802718_4360690450571550908_n.jpg

16807683_687042588136046_8914301445725904960_n.jpg

16831993_687042548136050_4524204677347376872_n.jpg

 

Потім робимо імпровізований стапель з шпильки будівельної, дроту, аккуратно обплутуємо, прилягання уламків постійно перевіряючи пальчиками. 

16832302_687042461469392_2837056340956963794_n.jpg

16831947_687042428136062_2930071525808623626_n.jpg

 

Тепер лишилось зварить уламки.

16864202_687042228136082_9197378446616500920_n.jpg

16830793_687042198136085_8256152589788470605_n.jpg

Це все. Усім велика подяка.

4

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Wir Arbeiten. Кропотливо-ювелирная работа, как говорится подготовка наше все. Класс.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Есть крепление зеркала от Амарок WV сплав ЦАМ, как правильно сварить тигом и каким присадком?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Для роботи Вам знадобиться:

1) дріт 4047(і тільки він) - товщина 0,8 - це маленька бухточка від полуавтомата(в мне така). Але й пруток 1мм підійде. Якщо немає 4047 - доведеться придбать.

2) відро з водой і невеличкий черпак - поливать детальку. 

3) режим "AC - пульс" на зварювальному апараті 

4) болгарка, бормашинка, металощіточка.

5) Трохи терпіння.  

 

Миємо-чистимо місце майбутньої сварки, бо цинк сам по собі плине-горить-нервує зварювальника, а так щоб ще болото не заважало зварювати. 

Складуємо уламки, та скріплюємо їх двома-трьома точками. Для цього вмикаємо режим  пульс і налаштовуємо так щоб струм пульсував у межах "17-26" Ампер, а "форсаж дуги" вирубаємо до нуля, це для того щоб цім "форсажним" прострілом який запалює дугу не випалювало багато цинку під пальником і попіл цинку не заважав зварюванню,  тепер на такому низькому струмі да ще й без форсажу запалювання буде важко запалити дугу, тож точимо електрод тоненько, сідаємо зручненько так щоб вийшло запалити дугу на короткій відстані між електродом та деталькою, щоб нічого не заважало і руки не трусились. Параметр який я Вам не скажу а Вам доведется з ним погратися - це частота коливання струму в межах 17-26 А.  Я також кожного разу граюсь. Як тільки дуга загориться ви побачите синій колір - це цинк додає, а через деякий час секунди 2-3 цинк стрельне и горіння дуги ускладниться, так от частоту коливання треба зробити такою щоб струм падав до того як стрельне цинк. або Ви самі вимикайте дугу. Топто у Вас не те щоб поставити соплю - 2-3 секунди, за цей час Ви маєте встигнути подати дріт, бо сам по собі ЦАМ не злипнеться.  Дугу вимкнули - чекайте поки охолоне деталь або - поливайте ії водою. 

 

Якщо Ви скріпили деталь точками, то тепер занурюйте її у відро з водою так щоб на поверхні було тільки місце зварювання. Сам процесс схожий на те що ви насичуєте присадком деталь по границі розлому точка за точкою, а потім вона перестає стріляти і появляється можливість зварювання. Можливо це зміна концентрації цинку так впливає на зварювання. Єдине від чого мені не вдавалося позбавитись - це прострели, деталька неначе шашель побив.

Болгарка і бормашина і щіточка потрібні постійно підчищать місце зварювання, бо кожна спроба поставити точку закінчується тим що місце зварювання забруднюється.

 

Коли почне вдало виходити зварювати, не радійте і не поспішайте - дайте охолонути, ЦАМ плине непомітно, деталь майже не змінює свою геометрію, хоча може будь вона вже рідина. Одного разу зачепив відро рукою і деталька просто скрапнула у воду.

 

 

 

Змінено користувачем Wir Arbeiten
2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Наразі, ми зачепились за ЦАМ, то в мене питання до колег.

Інколи бувають деталі дуга на яких горить синім коліром, але на зварювання на ЦАМ не схоже і вагою не важке. 

Сьогодні це був секатор китайський .

Що це може бути за сплав і чим його коректно зварювати?

 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
8 часов назад, Wir Arbeiten сказал:

 

Наразі, ми зачепились за ЦАМ, то в мене питання до колег.

Інколи бувають деталі дуга на яких горить синім коліром, але на зварювання на ЦАМ не схоже і вагою не важке. 

Сьогодні це був секатор китайський .

Що це може бути за сплав і чим його коректно зварювати?

 

Плюс у використанні ЦАМу при литті є його гарна заповнюваність форми і низька температура плавлення. Часто сплави ЦАМу застосовують при ручному литтю (де не потрібно машини, яка виливає деталі під тиском..) Тяжко здогадатись, що можуть додати до сплаву китайці. Маю знайомих, які іноді "підливають" комплектуючі для своєї продукції, то там чого тільки не навчились вони домішувати до сплаву,, для покращення проливання. Часом до мене попадають після галтовки частини литників...Пробував їх зварювати ТІГом, то плавляться як свинець і також іноді віддавало синювато-зеленим кольором.

 Класика говорить. що як правило при зварюванні лиття краще застосовувати присадок 4043, але іноді бувають і виключення (магній....)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

ось і мої 5 копійок 

 

 

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Дуже дякую Вам, що долучились до темки. 

Розкажіть про бочку докладніше. 

З чим була бочка?

Хто мив ії,  чим мили, може випаровували?

В чому була причина ремонту? ясно що тріснуло-порвало, але чому ?

З середини проварювали?

На бочки знайшли клеймо з якого сплава зроблена ?

Взагалі дуже цікаво все :-)

 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, Wir Arbeiten сказал:

Дуже дякую Вам, що долучились до темки. 

Розкажіть про бочку докладніше. 

З чим була бочка?

Хто мив ії,  чим мили, може випаровували?

В чому була причина ремонту? ясно що тріснуло-порвало, але чому ?

З середини проварювали?

На бочки знайшли клеймо з якого сплава зроблена ?

Взагалі дуже цікаво все :-)

 

 

бочка після дтп

возили КАС 

мили власники бочки

переварював бо Чоткі пацани полуавтоматом понасирали і то всьо по відіокремлювалось 

сплав бочки хз по скільки то прокат то варив амг5 бо присадки як би вибір не великий 

варилась спочатку із середини потім розделка до внутрішнього шва і проварив зовні 

 

по факту 11 з хвостиком метрів шва 3 дні роботи, матеріал заплати амг5 5мм саму заплатку прокатали на вальцах 

ще раз за таке не візьмусь (якщо після когось вирізати ) 

також тріщини і тд після когось не переварюю забебало ... тікі нові не доторкані, або після себе (хоча поки що не доводилось)

 

от остання переробка після чотких пацанів от це стало останньою краплиною всих з таким лісом посилаю 

 

Змінено користувачем FRM Garage
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Дуже Вам дякую. 

А чим вимивали бак від ..даф-а?

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

спочатку сам мив кехером і моторною хімією, а потім набридло мокнуть і вожу на грузову мийку

там моторна хімія + мийка висого тиску з фрезою+ вода 80-90 градусів після такої мийки алюміній аж репить як провести пальцем і всього 200грн бак 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Wir Arbeiten. Спасибо большое. С вашими подсказками все хорошо получилось. Блин фото не успел сделать сразу забрали.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку