Валера

Колеги мотористи по ом 651, чи хто таких знає !!!

39 повідомлень у цій темі

Шановні колеги, чи є спеціалісти , чи хто стикався по спрінтерах чи легковушках з ОМ-651 ?  Така халепа. Після заміни цепка машина проїхала 700 км і двигун заклинив. Знаю,що він проблемний,та не вірю що не можна зробити. Вже люди з ними паряться пару років , має бути вихід. Збираю інформацію з досвіду мотористів. Всякого брєду наслуханий, але на нього го ведуться тільки  клієнти, та не я.. Взавтра розбираю  ,та конкретно і глянути не знаю куди. При заміні цепа нічого серйозного не розбиралося,піддон не знімався,тільки задня кришка та клапанна. Маслонасос рекомендували замінити, та клієнт відмовився, а тепер каже , що ми винні ,бо не переконали його. Ще міняли резинки на корпусі маслофільтра, всі оригінальні, теплообмінник не чіпали ,бо там було сухо. Після запуску став робити тихо, отже масло закачав. Пару днів по місцю запускався і їздив без проблем. Відправили в рейс під навантаженням при швидкості 130км/год. на ходу заклинив. Тепер клієнт валить все на нас ціна питання  починається від 3000 дол.

  Допоможіть знайти адекватних людей ,які щось можуть підсказати. 0677702101 Валерій.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

У Вашому випадку посилайте клієнта далеко та надовго. Маслонасос на 651 дуже розумний, постійного, причому підвищеного тиску. Проблеми цих двигунів по КШГ виключно із-за насоса. Як тільки падає продуктивнісь-клин. А по поводу переконати-клієнта поставили до відома? Поставили. Його рішення-його відповідальність. Спочатку жаба душить бабло віддати за новий насос, а тепер Ви винні???? Нафік таких розумних.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

сразу  скажу для начала-вы виноваты в экономии клиентских денег,так нельзя менять цепь,правильно-сьем головки,передней крышки и поддона,меняются ВСЕ детали участвующие в приводе ГРМ-цепь,направляющие и натяжные башмаки,они-же "лыжи",гидронатяжитель,обе звездочки,ВСЕ болты крепления,в том числе центральный КВ и крепления звездочки РВ,одновременно меняется цепь маслонасоса,при этом насос разбирается и дефектуется,если зазоры более предусмотренных,царапины,задиры,стружка-замена в сборе и проверка вкладышей,всех,без исключения.

И главное-моторы этой серии имеют общую болячку-при пробеге за 300тык+-100 у них коробит блок-коренную постель ведет штакетником,это видно по состоянию коренных вкладышей,каждый следующий имеет износ по спирали.часто от этого ломается коленвал по шатунной шейке,обычно 1.

Вы на это никак повлиять не можете,ремонт возможен с восстановлением соосности корня и всего прочего,для этого необходим спецстанок.

И коротко-клиент не прав,это не ваша вина и вы не правы-НЕЛЬЗЯ жалеть клиентские деньги и кроить в технологии-попадалово будет,рано или поздно но обязательно.СРАЗУ предупреждать надо-или делаем правильно,дорого,долго и тщательно или НИКАК не делаем,даже не начинаем.

Судя по цифре клиент уже точно знает что надо делать-цифра соответствует именно такому ремонту-правка блока,замена всей начинки,полный ремонт головки,короче-хорошая капиталка на долго,в среднем еще раз так по ресурсу.

Проблемы вылезли с 642 мотора и перешли на следующие.    

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ну перед заміною цепка мотор якось неприродно громихав. Після - став робити значно тихіше,але всеодно громихав. Та от і я думаю : чи не покоробило там постіль? В тих же старіших моторах, наприклад 611-й 646-й, колінвал клинив ,або провертав корінні вкладиші навіть при наявності рівня і тиску масла. Чи не те ж саме тут? Машина їздить 130 з постійним перегрузом. Вже під пів мільйона на спідометрі , та ще й шофер. То це що таке співпадіння?

 Є колеги , постіль зроблять, допоможуть з ремонтом. Але ж чи воно буде їхати ? Хто ремонтував 651-й  і може сказати,що він проїхав хоч 30000 км. ?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

я же написал-ездит еще раз так,т.е.за 300.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
25 минут назад, Barth сказал:

сразу  скажу для начала-вы виноваты в экономии клиентских денег,так нельзя менять цепь,правильно-сьем головки,передней крышки и поддона,меняются ВСЕ детали участвующие в приводе ГРМ-цепь,направляющие и натяжные башмаки,они-же "лыжи",гидронатяжитель,обе звездочки,ВСЕ болты крепления,в том числе центральный КВ и крепления звездочки РВ,одновременно меняется цепь маслонасоса,при этом насос разбирается и дефектуется,если зазоры более предусмотренных,царапины,задиры,стружка-замена в сборе и проверка вкладышей,всех,без исключения.

Ви думаєте про старші мотори. В 651-ому (він пішов з 2010-го року) маслонасос шиберний, крутиться шестернею. А грм - цепком + 2 зірочки, 2 башмаки ,натяжник. Для заміни треба знімати мотора, бо воно ззаду, а ті попередні мотори я навчивсь робити. Там головне рівний колінвал і правлена постіль.Навіть б/у маслонасосі з 0,5-им колінвалом - ходить без проблем.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

мне одинаково какие моторы перебирать,совсем и абсолютно,точно как одинаково где у них привод грм и его сложность.Не считаю себя дурнее индуса или вьетнамца,это собравшего.Информацию можно найти по любому агрегату-затяжки,требования,размеры.И если надо-купить или арендовать фиксаторы,если используются.

Снимать двигатель тоже не ленюсь если надо,так проще все сделать правильно.Даже если он опускается вместе со всем-подрамником,коробкой и т.д.  

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, Валера сказал:

Ви думаєте про старші мотори. В 651-ому (він пішов з 2010-го року) маслонасос шиберний, крутиться шестернею. А грм - цепком + 2 зірочки, 2 башмаки ,натяжник. Для заміни треба знімати мотора, бо воно ззаду, а ті попередні мотори я навчивсь робити. Там головне рівний колінвал і правлена постіль.Навіть б/у маслонасосі з 0,5-им колінвалом - ходить без проблем.

Та що Ви кажете... От і наїздив мотор після заміни 300км. Проблема в насосі, там є два типи двугунів-старий з клапаном і новий з заглушкою. У Вас який? Якщо Ви вже так ризикуєте і шкодуєте клієнта, треба було в масляному насосі в пружину вставити запобіжник з капролону. Розміру не скажу, довжину роблю такою, щоб рухома шайба не доходила до низу приблизно 1,2-1,5мм. Таким чином Ви уникнете повного рлзвантаження насоса. На старий тип замість клапана ставите заглушку. Номер оригінальної деталі знайдете в гуглі. Вище колега написав-заміна цепу ГРМ робиться разом із заміною шестерень, натяжника та башмаків + болти і різьбовий герметик. Ви це замінили? Чи знову клієнта шкода? Якщо Ви беретесь капіталити такі двигуни, то повинні знати як мінімум їх слабкі і сильні сторони. І якщо Ви їх знаєте-повинні оголосити клієнту. В такому випадку відповідальність за прийняття рішення і ризики лягають на власника двигуна. Ви або робите двигун згідно мануалу із заміною ВСІХ розхідників,і даєте певні гарантії, або як попало по бажанню клієнта без жодних гарантій. І вмовляти чи переконувати Ви нікого не зобов*язані, поставили до відома а власник вирішує що буде робити...

Змінено користувачем влад55
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Там цеп куплявся по фебі комплектом . Але ж та шестерня нижня, вона комбінована , здвоєна. Зуби йдуть в зачеплення з іншою шестернею ,а інша - крутить цепка ( розпредвали ) . Ця не мінялася, бо в комлекті не йде і ніде її нема. Двигун нового типу. Там той клапан є, він прив язаний до блока хомутиком. а отвір, де він стоїть виявився глухим. Маслонасос взагалі не знімав. Пропонував замінити,мава була. Але тепер клієнт дає задню і каже,що якби треба було б ,то він міняв би, купляв би, як би ми вимагали. Думаю заміна маслонасоса нічого не дала б. Прийшов до висновку,що це короблення постілі. Мотор робив шумно. Після заміни цепа фази вирівнялись і добавилось трохи потужності, аж сам клієнт замітив. А постіль вже була на останньому диханні. От під зрісшим навантаженням воно там доїло того вкладиша, провернуло, чим остаточно перекрило подачу масла до шийки, а далі - стружка,температура без смазки і клин. Можливо ще й шатуни сусідні позастукували без смазки.

 Мій трудяга при заміні цепа, тоді і масло міняв, але не звернув уваги на старий фільтр, думаю там вже була стружка. Але цей клієнт в нас масло не міняє, бо має заміну десь дешевше. До речі ,йому міняють масло 5 W30 по  ціні дешевшій вже із заробітком, ніж моя закупка. Отже ,чи там був контроль стружки ніхто не скаже. Ми в постійних клієнтів відслідковуємо при заміні масла, де є доступ , наявність "бльосток".

   Думаю, що тиск масла там не пропадав.Насос стоїть нового типу з трьома отворами на шестерні, через що там, де він купляв запчастини йому сказали не чіпати ,бо він безпроблемний. А згадайте, в тих старих моторах 611-х 612-х раніше теж думали,що там пропадав тиск масла і вони клинили. Але ж то не так.  От і тут, хоч і машина бралася з малим пробігом, ніхто не знає якого навантаження вона получила. Чи був там оригінальний пробіг?  а тут ще добавили перегрузи регулярні, підресорники то підкинули. Хоч там клієнт і глядить її але їздять постійно водії, а ще вона на круїзі. Сам лієнт казав  ,що круїз відключився і після того стартер тільки клацав.

 Даа,  тепер не знаю ,як розгребти. А де Ви робите постіль?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

мне постель делают на французском станке "матра",новом со всеми приспособами.Стружку при обслуге ищу всегда и чаще всего вылезает именно в мерсовских моторах и особенно спринтерах-грузят и гоняют их очень сильно.Кто по трассам ездит точно был обгоняем спринтером на 130 как стоячего,при том что их рабочая максималка 130.

Маслонасос в 90% случаев меняю,не обеднеют на 200-400 баксов,это кстати единственная деталь работающая без фильтра.

И есть еще одно-при обнаружении любой стружки и последующем ремонте обязательно менять маслорадиатор,вымыть его невозможно а если не менять то оставшаяся там стружка опять пойдет в систему.

3

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Да  теплообмінник міняти. Я навіть бачив відео ,де крендєль розказував, що на забитих теплообмінниках стукають мотори, мол перегрів масла, але то брєд.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

еще про цепи-с завода феби никогда не ставят,надо использовать только фирмы конвеерные-прокладки рейнц,гетце,цепи в красных коробочках-забыл сейчас фамилию а идеальный вариант-все оригинальное.В мерсовских упаковках и тогда одинаково кто конкретно делал каждую деталь.

В американских комплектах указано по каждому пункту-страна и фирма изготовитель.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

IVIS

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 години назад, Barth написав:

еще про цепи-с завода феби никогда не ставят

так не  ставлять,  але у  упаковці ланцюга фебі  на 99% буде iwis

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Потрібно звертати увагу на товщину пальця у звені

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

да,именно ивисы заводская комплектация,как и компенсаторы ина.

И про гарантии-гарантия дается на ПРАВИЛЬНОСТЬ сборки-протяжки.углы,зазоры и т.п.Первые две заливки масла-по настоянию мастера,каталожное,далее что хочет,хоть чумак или олейна.

Давать гарантию на уставший коленвал и прочее-нельзя,усталость металла дело непрогнозируемое.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 часа назад, влад55 сказал:

Потрібно звертати увагу на товщину пальця у звені

есть еще прикол,всегда смотреть-сравнивать старые и новые запчасти,есть очень похожая звездочка КВ,на один зуб меньше,от старого мотора,вроде 601 серии,такой-же резиновый глушитель,размеры,посадка.Но через три четверти оборота получаем упор в клапана.И наоборот-коленвал от 611 прекрасно живет в 642,отличается шпонпазом под одну короткую шпонку.Иногда ничем не отличается,два выреза под пластинчатую.Переделывал блок от 611 на 642,трохи сверления-щуп,слив масла турбин и заглушка под крышкой сзади слева.Можно и наоборот.Поршни разные.

еще важный момент-забить на умничанье продаванов запчастей,они ВСЕ все знают,умеют и советуют.Но никто никогда сам ничего не ремонтировал а виноват всегда именно слесарь-гинеколог,что ковырял то ведро с болтами.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Коротше жесть ,пацани. Всі опори коріня провернуто, всі шатуни провернуто, третій синій. З мотора сморід горілим і пропалена нижня пластмаса ,де маслоприймач , наскрізь. Казали,що перед клином загорялась лампа аварійної температури. На шийках розпредвалів і кришечках появилась виробітка. Стан маслонасоса наче непоганий, видно полоски заводської фрезеровки. Ота заглушка в блок вже вкручена, клапан пластиковий висить збоку.  Ну і потерте трошки ,де гуляє статор.  Соленоїд на блоці зняли, а шток був закисшим, розворушили,то випав.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
33 минуты назад, Barth сказал:

есть еще прикол,всегда смотреть-сравнивать старые и новые запчасти,есть очень похожая звездочка КВ,на один зуб меньше,от старого мотора,вроде 601 серии,такой-же резиновый глушитель,размеры,посадка.Но через три четверти оборота получаем упор в клапана.И наоборот-коленвал от 611 прекрасно живет в 642,

Тут поправлю, то мотор 646-й. 642-й то V - подібний.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 минуту назад, Валера сказал:

Тут поправлю, то мотор 646-й. 642-й то V - подібний.

ну да,путаю педали уже часто,рябит в глазах и мозгах от тех названий за 40 лет с железом.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
5 минут назад, Валера сказал:

Коротше жесть ,пацани. Всі опори коріня провернуто, всі шатуни провернуто, третій синій. З мотора сморід горілим і пропалена нижня пластмаса ,де маслоприймач , наскрізь. Казали,що перед клином загорялась лампа аварійної температури. На шийках розпредвалів і кришечках появилась виробітка. Стан маслонасоса наче непоганий, видно полоски заводської фрезеровки. Ота заглушка в блок вже вкручена, клапан пластиковий висить збоку.  Ну і потерте трошки ,де гуляє статор.  Соленоїд на блоці зняли, а шток був закисшим, розворушили,то випав.

выкинуть,покупают б.у. мотор,его сразу частично разобрать-фильтр,крышка,поддон,цепь слабая-снимать голову и менять,заодно будет видно состояние поршневой.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

От і знову прийшли до маслонасоса)))) Скоріше за все, стукнув він раніше, клієнт приїхав на заміну цепа вже на застуканому моторі.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

однозначно были проблемы до работ,и они проявились бы если как положено менять цепь.Судя по отчету водилы-лампочка-едем дальше-там автопилот а не водитель.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Зараз етап наступний: Блок куплено після ремонту постілі, циліндри прохонінговані в стандарті ; колінвал 0,25 - ледь натягнули , рихтується паршиво , а при стуканні шийок вони підкалюються і крутять вісь куди хочуть. Шліфували з 0,1 кривизною. Шліфовщик попав досвідчений, обкатався по шийці. Тепер треба контролювати виступ поршнів. Клапана куплені нові. Маслонасос- новий А651 180 1500- по ходу не той,що треба. Це стандартний , а підвищеної продуктивності з номером А651 180 0400 або А651 180 2801 - про що і Богданов наголошує. Буду питати клієнта і складати протокол, потім щоб у (во множественном числе - неуважительно название лица гомо эректус, гомо сапиенс, или животного, либо неживого предмета имитирующего оное) тикнути. Голову вже по ходу освіжили : вихлоп направляйки замінено, клапана шліфовано, фаски прирізано, стержні підторцьовано. На шийках розпредвалів появились кругові риски, що свідчить про відсутність тиску масла під навантаженням, але ще ставим далі. Болти постілі знайшли нові. Колінвал крутиться легессенько. Далі буде ...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

плоскость блока шлифована?Ремонтные поршни с завода ниже,в среднем на 0.1,именно под шлифовку сделано.А у вас стандартные.Насколько помню там не было ремонтных увеличенных прокладок,Может уже появились.В некоторых модификациях их до 6 через 0.05 толщины.

Если используется тот-же коленвал,он может "вспомнить" форму или просто треснуть,надеюсь шлифовщик не забыл отполировать галтели.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку