Джони

Чугун! Чем наплавить?

54 повідомлення у цій темі

Я себе на тисках заваривал отверстия от засверловок обычными уони электродами. Но правда обрабатывалась ну очень плохо

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
11 час назад, IMP сказал:

ТіГ зварка чавунної гільзи з присадком CuSi3

Пробачте, а ці гільзу ви не заради баловства паяли? Вона потім використовувалася по своему прямому призначенню?

Змінено користувачем Дядя Уєф
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
7 годин назад, Captain_Nemo написав:

Ну от видишь O.o

Ну, це вже ми проходили ))))

  , Wir Arbeiten написав:
А можливо докладніше, що це на дріт ?

Звичайний ніхромовий дріт https://uk.wikipedia.org/wiki/Ніхром Краще використовувати старі "поклади", бо вони на мою думку більше відповідають заявленим маркам. Найкраще для зварювання чавуну використовувати ПАНЧ-11, монель... але при сьогоднішніх реаліях ціни на них  досить високі, тому й використовую ніхромовий дріт На 6-й фотографії попереднього посту і нижньому лівому кутку видно залишки ніхромової косички (Скручую за допомогою дрельки потрібну товщину дроту для різних режимів зварювання .

 Ніхром має в своєму складі великий вміст нікелю, тому й найбільш підходить для економзварювання :D не особливо відповідальних деталей з чавуну.

 Це мої особисті переконання, які не обовоязкові для публічного застосування. Приходилось варити чавун навіть звичайним дротом (СВ08Г2С ) Не знаю чи витримали б зварені деталі лаболаторні тести навантаженнь, але клієнти не жалувались і не намагались настукати по голові ))) за виконану роботу.

Допис № 26353 теми "ТІГ зварювання чавуна" розділу "ТІГ зварка" :D Там ще багато цікаво....коли почитати....

 

 2 Іванович !

Колись пробував використовувати в якості присадка поршневі кільця. Чесно кажучи не сподобалось, в першу чергу з-за форми кільця, яку неможливо змінити, а працювати з тако формою не зручно. а по друге з наявністю масла в самих кільцях, яке проблематично видалити (в ідеалі — випалити, якби кільця не були б чавунні.). Який би не був щільний чавун, але він однаково — пористий і утримує масло в собі. Тут вже однозначно краще застосовувати х20н80

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Дядя Уєф написав:

Пробачте, а ці гільзу ви не заради баловства паяли? Вона потім використовувалася по своему прямому призначенню?

Так я ж написав, що то баловство + перевірка деяких своїх припущеннь у навиках зварювання чавуна. В мене мабуть ще вистачає розуму не ремонтувати (варити) автомобільні гільзи та чавунні каналізаційні труби. )))) :D

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 26.06.2019 в 10:33, Джони сказал:

проблема ещё и в том, что нужно наплавлять  глубокие отверстия с небольшим диаметром, горелка никак не влазит.

подскажите у кого покупаете электроды, если не сложно. 

 

З власного досвіду - якщо є можливість, то "згристи" на кшталт конуса и заплавляти (якщо багато отворів, то варіант не економний буде), коли ремонтував фартук на токарном одна із тріщин пішла по отворам кріплення, вигриз я канаву по тій тріщині і отворам відповідно і наплавив потихеньку , відновив "тіло" так сказать, нікеливими і ютп86 і есаб 802-ими електродами... В одному місці товщина наплавки 1,5см, під другий отвір десь 2см. Так те що шов твердий, я б не сказав, сверлив отвори, нарізав різьбу - на рівні м'якого гвозділіна, можливо навіть чуть і мягкіше.

Головне техніку сварки строго дотримуватись

Змінено користувачем Sanya8270
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
10 часов назад, IMP сказал:

В мене мабуть ще вистачає розуму

Справа у тому, що я завжди ставлю під сумнів свої стереотипи. Тому що багато винаходів не вітбулися б, якби винахідник знав , що це неможливо. Тому завжди цікавлюся, якщо щось бачу те, що з моєї точки зору, безглуздо. 

Змінено користувачем Дядя Уєф
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ну я начал с того что попроще. Попробовал ютп86 был очень приятно удевлен !!! Чугун после наплавки  обработался суппер! Но выявил ряд недостатков. : 1й- цена электродов 50грн/шт, диаметр 3,2мм сгорают  быстрее чем  бенгальский огонь;   2й- электроды кладут шов плохо,расплываются и тем увеличивают расход. Возможность декоративной наплавки исключена. Пока всё. Но повторюсь: главное результат +++ ! Чудо- чугун после сварки обрабатывается! Наконец то!  Радуюсь как ребенок! Далее попробую проволоку ПАНЧ-11. 

Змінено користувачем Джони
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
14 часа назад, Джони сказал:

1й- цена электродов 50грн/шт,

Я вже писав ферро-нікелеві Эсаб-802 аналог ютп86 - брав я їх по 15грн (3,2мм)

 

14 часа назад, Джони сказал:

2й- электроды кладут шов плохо,расплываются

Ну та і правила є по сантиметрів 3-4 шви не широкі, не квапливе остивання, в сітці інфа є... Чугун "капризний" там не до красоти тут пріоритет - міцність.

 

14 часа назад, Джони сказал:

чугун после сварки обрабатывается

Чугун який був до сварки, таким і залишився, а шов в основному ферро-нікель, як і казав обробляєтся легко

Змінено користувачем Sanya8270
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Заварил трещину в поворотной балке ручного листогиба УОНИ-13/55 на прямой полярности, чтоб тепловложение на детали было максимальное. По трещине  перед этим выбрал V-обратную канавку для лучшей сплавляемости и провара. После сварки обработал зачистным и шлифовальным камнем. В результате место сварки держит такие же нагрузки как и до сварки.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
8 часов назад, S.T.U.D.E.N.T. сказал:

тепловложение на детали было максимальное

суть сварки чугуна як раз навпаки в мінімальному, і уони варив і ано21 з добавкою сталь20, - шов всерівно вуглецева сталь кальонка, тримає но всерівно не то... Попробуйте до чугуна кусок 8мм арматури приварити уони 13/55 і потім його гніть все зрозумієте

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 27.06.2019 в 07:48, Jeckripper сказал:

Я себе на тисках заваривал отверстия от засверловок обычными уони электродами. Но правда обрабатывалась ну очень плохо

Я ушко на тисках с разделкой кромки УОНИ-13/55 заварил, до сих пор работает. Материал чугун был. 

Змінено користувачем S.T.U.D.E.N.T.
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 години назад, S.T.U.D.E.N.T. написав:
, Jeckripper написав:

Я себе на тисках заваривал отверстия от засверловок обычными уони электродами. Но правда обрабатывалась ну очень плохо

Я ушко на тисках с разделкой кромки УОНИ-13/55 заварил, до сих пор работает. Материал чугун был. 

 Вже як варити електродами чавун, то хоть нікелевими. УОНИ — не найкращий вибір для зварювання чавуна.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Якось пару місяців тому довелося вплавляти в пори литва чавуна ( великі і глибокі) алюмінієвий сплав! Сам не очікував, але витримав обдирку різцем. Сплав той, що китайці продають для "заварювання" тріщин в алюмінієвих деталях за допомогою газового пальника. Чавунну деталь в місці плановоі заливки прогрівав десь до 400-500 градусів, тримав таку температуру доки заготовка не перестане диміти. Далі в якості флюсу сода, трохи "присолив". Під потіком полум'я ввожу цей дріть і, відразу як розплавиться порція, полумям прогріваю довкола, а замість припою беру тонкий дріт з нержавійки і пропихую припой вглибину, проштовхую і прогріваю довкола. Як розтічеться відвожу поступово полум,я, тим самим поступово збавляючи температуру. Досить непогана вийшла заплавка, але підозрюю, що не для силового заварювання чавуну, а для корегувальних заплавок. 

 В кінці цього процесу виникла була думка (але я не випробовував), що якщо довкола зтворити захисне середовище з аргону чи вуглекислоти. Справа в тому, що ще раніше я помітив, що цей сплав має дуже великий поверхневий натяг в контакті з повітрям в розплавленому стані. Якщо обмежити доступ повітря на поверхню розплаву, то він не сильно поспішає закриватися плівкою і тоді дуже добре "клеіться" до інших нагрітих металів.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 26.06.2019 в 21:50, Captain_Nemo сказал:

Вроде логичный простой и дешевый способ...

Просто вы недоговариваете, что разогрев предварительный до 600-650 градусов в печи. Обкладывание сварочной ванны керамикой или графитом для удержания в ней легкотекучего чугуна. И последующее охлаждение с печью.  Отбеливания и соответственно упрочнения околошовной зоны можно добиться, но часто проще просто отлить заново в опоку, чем по этой технологии варить.

Я лично не разу еще этот способ не пробовал. хотя и интересно попробовать.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Сварил лопнувшую неподвижную часть тисков обычным электродом "Монолит" ф3мм. Сначала сделал разделку шва, затем  нагрел детали бытовой газовой горелкой с баллончиком, на сколько позволила мощность горелки. Затем на максимальном токе, какой позволил мой аппарат от розетки 220В прошёлся по разделанной поверхности оплавив её и смешав чугун с металлом электрода, за второй проход уже сварил между собой две половинки тисков. Первое время опасался, что тиски лопнут при чрезмерном зажатии, но сейчас об этом даже не задумываюсь- зажимаю в тисках детали  от души! На счёт : как обрабатывается шов- болгаркой нормально обрабатывается :)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
9 годин назад, Дядя_Уеф написав:

Я лично не разу еще этот способ не пробовал. хотя и интересно попробовать.

 

 

5511.jpg

 

Ось читаю і диву даюсь. Народ! А при потребі варити щось відповідальне ви також будете експериментувати?  Так чавун завариться досить не погано будь-яким електродом.. Питання в тому, чи не почне він при охолодженні після зварки тріщати, або чи буде потім зварювана деталь довго служити.)))))

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 часа назад, IMP сказал:

Питання в тому, чи не почне він при охолодженні після зварки тріщати, або чи буде потім зварювана деталь довго служити.)))))

Питання не тільки у тому. Питання ще, а чи буде рівноміцною зона зварювання з основним матеріалом деталі, та як буде оброблятися шов , та колошовна зона ріжучим інструментом? Досягти 100% ріноміцності можливо тільки способом високотемпературного нагріву перед зварюванням і використанням чавуну у якості присадку. Але ще раз повторюю, що при цьому невелики деталі простіше відлити заново. 

До речі, використання нікелевих присадочних матеріалів і низько температурного підігріву заготовок, гарантує 40% міцності від початкової міцності чугунної деталі у  місці зварки. Я таке читав у рекомендаціях.

Змінено користувачем Дядя_Уеф
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
12 часа назад, Дядя_Уеф сказал:

последующее охлаждение с печью.  Отбеливания и соответственно упрочнения околошовной зоны

Яке зміцнення , яке відбілювання, навпаки , прогрів і охолодження разом з піччю роблять ,щоб чавун не був відбіленним... «Білий» чавун твердий і крихкий як скло, з нього хіба що кулі для млина роблять

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
8 минут назад, Sanya8270 сказал:

Яке зміцнення , яке відбілювання, навпаки , прогрів і охолодження разом з піччю роблять ,щоб чавун не був відбіленним... «Білий» чавун твердий і крихкий як скло, з нього хіба що кулі для млина роблять

Так я теж саме і стверджував, Прошу мене пробачити якщо я трохи недолуго висловився, та ви не так зрозуміли текст як я хотів сказати.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
7 часов назад, IMP сказал:

Ось читаю і диву даюсь. Народ! А при потребі варити щось відповідальне ви також будете експериментувати? 

Ответственные сломанные детали не зваривают а меняют на новые! ...даже если они стальные.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
49 минут назад, newengine сказал:

Ответственные сломанные детали не зваривают а меняют на новые! ...даже если они стальные.

С таким подходом можно вообще менять не  детали, а покупать новое изделие и ничего не ремонтировать.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
55 минут назад, newengine сказал:

Ответственные сломанные детали не зваривают а меняют на новые! ...даже если они стальные.

Ничего подобного. Есть технология ремонта всего на свете, если это не расходники. Если горнодобывающие комбинат работали по принцыпу как описано, то выходили бы в ноль. Если ремонт детали экономи хоть какой-то процент от стоимости новой, её тысячу раз наплавят и обработают.  К примеру приводную звезду гусенечной техники будут наплавлять столько раз, сколько это необходимо. И так чего не возьмись. Конечно для пана не жалко на свою легковушку купить новую железяку, но если у пана 20 машын такси...... 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Вот сварщик наплавляет зубчатой колесо поворота экскаватора. 

 Деталь прям таки расходники и ниразу не ответственная что-ли? А представьте поднять такую тушу из карьера? А передвинуть вслед за ним подстанцию, а бригада электриков, а перекрытие дороги на верх, станут белазы. Простой техники это катастрофа. И такой венец будет наплавляться и умрёт вместе с эсполином. Потом его таки вытащат и отправят на капитальный ремонт, и никто новый экскаватор не купит

85.jpg

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
9 часов назад, IMP сказал:

 

 

5511.jpg

 

Ось читаю і диву даюсь. Народ! А при потребі варити щось відповідальне ви також будете експериментувати?  Так чавун завариться досить не погано будь-яким електродом.. Питання в тому, чи не почне він при охолодженні після зварки тріщати, або чи буде потім зварювана деталь довго служити.)))))

Не буде довго служити, як що навантажена.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4 години назад, newengine написав:

Ответственные сломанные детали не зваривают а меняют на новые! .

Так можна все міняти не ремонтуючи....:crazy_mini:  особливо якщо за це платить стороння людина. ))))

 

IMG_20201105_134902.jpgIMG_20201105_134848.jpgIMG_20201105_134926.jpgIMG_20201106_102414.jpgIMG_20201106_102409.jpgIMG_20201106_102421.jpgIMG_20201106_122513.jpgIMG_20201106_122527.jpgIMG_20201106_122535.jpgIMG_20201106_122552.jpgIMG_20201106_122610.jpgIMG_20201106_142211.jpgIMG_20201106_142228.jpg

 

 Не підкажете скільки приблизно коштує така нова деталь????

 

 

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку