#185468 Опубліковано: 27 червня, 2019 Я себе на тисках заваривал отверстия от засверловок обычными уони электродами. Но правда обрабатывалась ну очень плохо 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#185469 Опубліковано: 27 червня, 2019 (змінено) 11 час назад, IMP сказал: ТіГ зварка чавунної гільзи з присадком CuSi3 Пробачте, а ці гільзу ви не заради баловства паяли? Вона потім використовувалася по своему прямому призначенню? Змінено 27 червня, 2019 користувачем Дядя Уєф 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#185470 Опубліковано: 27 червня, 2019 7 годин назад, Captain_Nemo написав: Ну от видишь Ну, це вже ми проходили )))) , Wir Arbeiten написав: А можливо докладніше, що це на дріт ? Звичайний ніхромовий дріт https://uk.wikipedia.org/wiki/Ніхром Краще використовувати старі "поклади", бо вони на мою думку більше відповідають заявленим маркам. Найкраще для зварювання чавуну використовувати ПАНЧ-11, монель... але при сьогоднішніх реаліях ціни на них досить високі, тому й використовую ніхромовий дріт На 6-й фотографії попереднього посту і нижньому лівому кутку видно залишки ніхромової косички (Скручую за допомогою дрельки потрібну товщину дроту для різних режимів зварювання . Ніхром має в своєму складі великий вміст нікелю, тому й найбільш підходить для економзварювання :D не особливо відповідальних деталей з чавуну. Це мої особисті переконання, які не обовоязкові для публічного застосування. Приходилось варити чавун навіть звичайним дротом (СВ08Г2С ) Не знаю чи витримали б зварені деталі лаболаторні тести навантаженнь, але клієнти не жалувались і не намагались настукати по голові ))) за виконану роботу. Допис № 26353 теми "ТІГ зварювання чавуна" розділу "ТІГ зварка" Там ще багато цікаво....коли почитати.... 2 Іванович ! Колись пробував використовувати в якості присадка поршневі кільця. Чесно кажучи не сподобалось, в першу чергу з-за форми кільця, яку неможливо змінити, а працювати з тако формою не зручно. а по друге з наявністю масла в самих кільцях, яке проблематично видалити (в ідеалі — випалити, якби кільця не були б чавунні.). Який би не був щільний чавун, але він однаково — пористий і утримує масло в собі. Тут вже однозначно краще застосовувати х20н80 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#185471 Опубліковано: 27 червня, 2019 , Дядя Уєф написав: Пробачте, а ці гільзу ви не заради баловства паяли? Вона потім використовувалася по своему прямому призначенню? Так я ж написав, що то баловство + перевірка деяких своїх припущеннь у навиках зварювання чавуна. В мене мабуть ще вистачає розуму не ремонтувати (варити) автомобільні гільзи та чавунні каналізаційні труби. )))) 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#185498 Опубліковано: 27 червня, 2019 (змінено) В 26.06.2019 в 10:33, Джони сказал: проблема ещё и в том, что нужно наплавлять глубокие отверстия с небольшим диаметром, горелка никак не влазит. подскажите у кого покупаете электроды, если не сложно. З власного досвіду - якщо є можливість, то "згристи" на кшталт конуса и заплавляти (якщо багато отворів, то варіант не економний буде), коли ремонтував фартук на токарном одна із тріщин пішла по отворам кріплення, вигриз я канаву по тій тріщині і отворам відповідно і наплавив потихеньку , відновив "тіло" так сказать, нікеливими і ютп86 і есаб 802-ими електродами... В одному місці товщина наплавки 1,5см, під другий отвір десь 2см. Так те що шов твердий, я б не сказав, сверлив отвори, нарізав різьбу - на рівні м'якого гвозділіна, можливо навіть чуть і мягкіше. Головне техніку сварки строго дотримуватись Змінено 27 червня, 2019 користувачем Sanya8270 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#185534 Опубліковано: 27 червня, 2019 (змінено) 10 часов назад, IMP сказал: В мене мабуть ще вистачає розуму Справа у тому, що я завжди ставлю під сумнів свої стереотипи. Тому що багато винаходів не вітбулися б, якби винахідник знав , що це неможливо. Тому завжди цікавлюся, якщо щось бачу те, що з моєї точки зору, безглуздо. Змінено 27 червня, 2019 користувачем Дядя Уєф 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#185683 Опубліковано: 28 червня, 2019 (змінено) Ну я начал с того что попроще. Попробовал ютп86 был очень приятно удевлен !!! Чугун после наплавки обработался суппер! Но выявил ряд недостатков. : 1й- цена электродов 50грн/шт, диаметр 3,2мм сгорают быстрее чем бенгальский огонь; 2й- электроды кладут шов плохо,расплываются и тем увеличивают расход. Возможность декоративной наплавки исключена. Пока всё. Но повторюсь: главное результат +++ ! Чудо- чугун после сварки обрабатывается! Наконец то! Радуюсь как ребенок! Далее попробую проволоку ПАНЧ-11. Змінено 28 червня, 2019 користувачем Джони 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#185720 Опубліковано: 29 червня, 2019 (змінено) 14 часа назад, Джони сказал: 1й- цена электродов 50грн/шт, Я вже писав ферро-нікелеві Эсаб-802 аналог ютп86 - брав я їх по 15грн (3,2мм) 14 часа назад, Джони сказал: 2й- электроды кладут шов плохо,расплываются Ну та і правила є по сантиметрів 3-4 шви не широкі, не квапливе остивання, в сітці інфа є... Чугун "капризний" там не до красоти тут пріоритет - міцність. 14 часа назад, Джони сказал: чугун после сварки обрабатывается Чугун який був до сварки, таким і залишився, а шов в основному ферро-нікель, як і казав обробляєтся легко Змінено 29 червня, 2019 користувачем Sanya8270 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#196274 Опубліковано: 6 вересня, 2019 Заварил трещину в поворотной балке ручного листогиба УОНИ-13/55 на прямой полярности, чтоб тепловложение на детали было максимальное. По трещине перед этим выбрал V-обратную канавку для лучшей сплавляемости и провара. После сварки обработал зачистным и шлифовальным камнем. В результате место сварки держит такие же нагрузки как и до сварки. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#196387 Опубліковано: 6 вересня, 2019 8 часов назад, S.T.U.D.E.N.T. сказал: тепловложение на детали было максимальное суть сварки чугуна як раз навпаки в мінімальному, і уони варив і ано21 з добавкою сталь20, - шов всерівно вуглецева сталь кальонка, тримає но всерівно не то... Попробуйте до чугуна кусок 8мм арматури приварити уони 13/55 і потім його гніть все зрозумієте 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#282733 Опубліковано: 11 квітня, 2021 (змінено) В 27.06.2019 в 07:48, Jeckripper сказал: Я себе на тисках заваривал отверстия от засверловок обычными уони электродами. Но правда обрабатывалась ну очень плохо Я ушко на тисках с разделкой кромки УОНИ-13/55 заварил, до сих пор работает. Материал чугун был. Змінено 11 квітня, 2021 користувачем S.T.U.D.E.N.T. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#282751 Опубліковано: 11 квітня, 2021 2 години назад, S.T.U.D.E.N.T. написав: , Jeckripper написав: Я себе на тисках заваривал отверстия от засверловок обычными уони электродами. Но правда обрабатывалась ну очень плохо Я ушко на тисках с разделкой кромки УОНИ-13/55 заварил, до сих пор работает. Материал чугун был. Вже як варити електродами чавун, то хоть нікелевими. УОНИ — не найкращий вибір для зварювання чавуна. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#282759 Опубліковано: 11 квітня, 2021 Якось пару місяців тому довелося вплавляти в пори литва чавуна ( великі і глибокі) алюмінієвий сплав! Сам не очікував, але витримав обдирку різцем. Сплав той, що китайці продають для "заварювання" тріщин в алюмінієвих деталях за допомогою газового пальника. Чавунну деталь в місці плановоі заливки прогрівав десь до 400-500 градусів, тримав таку температуру доки заготовка не перестане диміти. Далі в якості флюсу сода, трохи "присолив". Під потіком полум'я ввожу цей дріть і, відразу як розплавиться порція, полумям прогріваю довкола, а замість припою беру тонкий дріт з нержавійки і пропихую припой вглибину, проштовхую і прогріваю довкола. Як розтічеться відвожу поступово полум,я, тим самим поступово збавляючи температуру. Досить непогана вийшла заплавка, але підозрюю, що не для силового заварювання чавуну, а для корегувальних заплавок. В кінці цього процесу виникла була думка (але я не випробовував), що якщо довкола зтворити захисне середовище з аргону чи вуглекислоти. Справа в тому, що ще раніше я помітив, що цей сплав має дуже великий поверхневий натяг в контакті з повітрям в розплавленому стані. Якщо обмежити доступ повітря на поверхню розплаву, то він не сильно поспішає закриватися плівкою і тоді дуже добре "клеіться" до інших нагрітих металів. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#282783 Опубліковано: 11 квітня, 2021 В 26.06.2019 в 21:50, Captain_Nemo сказал: Вроде логичный простой и дешевый способ... Просто вы недоговариваете, что разогрев предварительный до 600-650 градусов в печи. Обкладывание сварочной ванны керамикой или графитом для удержания в ней легкотекучего чугуна. И последующее охлаждение с печью. Отбеливания и соответственно упрочнения околошовной зоны можно добиться, но часто проще просто отлить заново в опоку, чем по этой технологии варить. Я лично не разу еще этот способ не пробовал. хотя и интересно попробовать. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#282789 Опубліковано: 12 квітня, 2021 Сварил лопнувшую неподвижную часть тисков обычным электродом "Монолит" ф3мм. Сначала сделал разделку шва, затем нагрел детали бытовой газовой горелкой с баллончиком, на сколько позволила мощность горелки. Затем на максимальном токе, какой позволил мой аппарат от розетки 220В прошёлся по разделанной поверхности оплавив её и смешав чугун с металлом электрода, за второй проход уже сварил между собой две половинки тисков. Первое время опасался, что тиски лопнут при чрезмерном зажатии, но сейчас об этом даже не задумываюсь- зажимаю в тисках детали от души! На счёт : как обрабатывается шов- болгаркой нормально обрабатывается 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#282791 Опубліковано: 12 квітня, 2021 9 годин назад, Дядя_Уеф написав: Я лично не разу еще этот способ не пробовал. хотя и интересно попробовать. Ось читаю і диву даюсь. Народ! А при потребі варити щось відповідальне ви також будете експериментувати? Так чавун завариться досить не погано будь-яким електродом.. Питання в тому, чи не почне він при охолодженні після зварки тріщати, або чи буде потім зварювана деталь довго служити.))))) 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#282792 Опубліковано: 12 квітня, 2021 (змінено) 2 часа назад, IMP сказал: Питання в тому, чи не почне він при охолодженні після зварки тріщати, або чи буде потім зварювана деталь довго служити.))))) Питання не тільки у тому. Питання ще, а чи буде рівноміцною зона зварювання з основним матеріалом деталі, та як буде оброблятися шов , та колошовна зона ріжучим інструментом? Досягти 100% ріноміцності можливо тільки способом високотемпературного нагріву перед зварюванням і використанням чавуну у якості присадку. Але ще раз повторюю, що при цьому невелики деталі простіше відлити заново. До речі, використання нікелевих присадочних матеріалів і низько температурного підігріву заготовок, гарантує 40% міцності від початкової міцності чугунної деталі у місці зварки. Я таке читав у рекомендаціях. Змінено 12 квітня, 2021 користувачем Дядя_Уеф 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#282795 Опубліковано: 12 квітня, 2021 12 часа назад, Дядя_Уеф сказал: последующее охлаждение с печью. Отбеливания и соответственно упрочнения околошовной зоны Яке зміцнення , яке відбілювання, навпаки , прогрів і охолодження разом з піччю роблять ,щоб чавун не був відбіленним... «Білий» чавун твердий і крихкий як скло, з нього хіба що кулі для млина роблять 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#282796 Опубліковано: 12 квітня, 2021 8 минут назад, Sanya8270 сказал: Яке зміцнення , яке відбілювання, навпаки , прогрів і охолодження разом з піччю роблять ,щоб чавун не був відбіленним... «Білий» чавун твердий і крихкий як скло, з нього хіба що кулі для млина роблять Так я теж саме і стверджував, Прошу мене пробачити якщо я трохи недолуго висловився, та ви не так зрозуміли текст як я хотів сказати. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#282797 Опубліковано: 12 квітня, 2021 7 часов назад, IMP сказал: Ось читаю і диву даюсь. Народ! А при потребі варити щось відповідальне ви також будете експериментувати? Ответственные сломанные детали не зваривают а меняют на новые! ...даже если они стальные. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#282799 Опубліковано: 12 квітня, 2021 49 минут назад, newengine сказал: Ответственные сломанные детали не зваривают а меняют на новые! ...даже если они стальные. С таким подходом можно вообще менять не детали, а покупать новое изделие и ничего не ремонтировать. 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#282800 Опубліковано: 12 квітня, 2021 55 минут назад, newengine сказал: Ответственные сломанные детали не зваривают а меняют на новые! ...даже если они стальные. Ничего подобного. Есть технология ремонта всего на свете, если это не расходники. Если горнодобывающие комбинат работали по принцыпу как описано, то выходили бы в ноль. Если ремонт детали экономи хоть какой-то процент от стоимости новой, её тысячу раз наплавят и обработают. К примеру приводную звезду гусенечной техники будут наплавлять столько раз, сколько это необходимо. И так чего не возьмись. Конечно для пана не жалко на свою легковушку купить новую железяку, но если у пана 20 машын такси...... 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#282802 Опубліковано: 12 квітня, 2021 Вот сварщик наплавляет зубчатой колесо поворота экскаватора. Деталь прям таки расходники и ниразу не ответственная что-ли? А представьте поднять такую тушу из карьера? А передвинуть вслед за ним подстанцию, а бригада электриков, а перекрытие дороги на верх, станут белазы. Простой техники это катастрофа. И такой венец будет наплавляться и умрёт вместе с эсполином. Потом его таки вытащат и отправят на капитальный ремонт, и никто новый экскаватор не купит 2 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#282804 Опубліковано: 12 квітня, 2021 9 часов назад, IMP сказал: Ось читаю і диву даюсь. Народ! А при потребі варити щось відповідальне ви також будете експериментувати? Так чавун завариться досить не погано будь-яким електродом.. Питання в тому, чи не почне він при охолодженні після зварки тріщати, або чи буде потім зварювана деталь довго служити.))))) Не буде довго служити, як що навантажена. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#282820 Опубліковано: 12 квітня, 2021 4 години назад, newengine написав: Ответственные сломанные детали не зваривают а меняют на новые! . Так можна все міняти не ремонтуючи.... особливо якщо за це платить стороння людина. )))) Не підкажете скільки приблизно коштує така нова деталь???? 2 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах