Zalizovskiy

Саморобний малий токарний станок

164 повідомлення у цій темі

Переробив трохи кріплення двигуна. Викинув зайвий кронштейн, опустив двигун, заколхозив натягувач.

lathe_motor2_3.jpg

lathe_motor2_4.jpg

4

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Вибачайте за вертикальне відео, хапнув телефон з полиці вже під час процесу.

Потужності двигуна загалом вистачає, він працює стабільно і не на межі можливостей.

 

Звичайними різцями теж відрізає, хоча і не настільки впевнено. Але покоцаних циркулярних дисків у мене ще багато отож не бачу потреби в покупці звичайних відрізних різців.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Щодо вчорашньої заготовки з кузні.

Загалом той шмат заліза сирий і в'язкий, за виключенням трьох областей підвищеної твердості: поверхнева, на діаметрі приблизно 40мм і на діаметрі приблизно 20мм. Товщина гартованих шарів близько 1мм. Ось, якраз дійшов до одного з них:

napoleon.jpg

Різницю в поверхнях самі бачите.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Вставлю свои 5 копеек, двигало лучше закрыть в корпус и добавить туда куллер по мощнее. На магнит Тахо налипнет стружка и он выйдет из строя. Даже пыль а не стружка. Прийдется менять датчик. А работать преймущественно будете на малых оборотах и двигателю не будет хватать охлаждения, так я один сплавил. При выборе звёздочек, есть вроде там четные и не четные наборы, подсчитайте какие надо вам. Скорее четные так как шпилька с шагом 2мм. Я этого не знал и было застопорился из за этого так как не попадал не в один шаг.

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
7 годин назад, Furikiller написав:

При выборе звёздочек, есть вроде там четные и не четные наборы

Ага, є такий момент. Я випадково купив парний, популярні кроки легко реалізуються. Купував другу касету, вже трапилася непарна, поміняв.

 

Щодо кожуха - зараз якраз займаюся ним. Результатами похвалюся.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

При кожухе обдув надо. Идеал это бы куллер от сварки)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

У мене пара лютих бловерів є, можливо їх застосую:

NMB_tourbine.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

lathe_motor_housing_1.jpg

lathe_motor_housing_2.jpg

lathe_motor_housing_3.jpg

 

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

І щодо компоновки:

lathe_motor_housing_4.jpg

Регулятор обертів ви вже впізнали. Над вентилятором - його блок живлення. Можливо від нього буде живитися тахометр чи ще якась автоматика.

Забір свіжого повітря знизу:

lathe_motor_housing_5.jpg

Так, щільненько все стає, але наче особливих проблем не спостерігається.

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Більш-менш зібраний варіант і органи керування:

lathe_motor2_5.jpg

Із вимикачем-контактором від бетономішалки ми вже знайомі. Змінним резистором регулюються оберти, тумблером здійснюється реверс. Спеціально поставив тумблер замість клавіші. І перемикати зручніше, і явно видно напрямок обертання.

lathe_motor2_6.jpg

Придивившись можна помітити на кожусі прихований вимикач. Ним вимикається вентилятор, наприклад на час роботи із якимось абразивом.

Зробив був регулятор, який міняв оберти вентилятора в залежності від температури двигуна. Але виявилося, що міняється вона досить мало, а вентилятор досить тихий. Отож підключив напряму трохи знизивши напругу блока живлення. Загалом вся машинерія виявилася досить тихою. Металевий корпус досить ефективно гасить шум як двигуна, так і вентилятора.

Розташування паску:

lathe_motor2_7.jpg

Кожух для паску поки що не роблю, потрібно завершити поздовжній привід і нарізання різі.

Ну і ще один загальний вигляд:

lathe_motor2_8.jpg

Відзначу зручність саме такого розташування кнопок вмикання. У випадку НП вимкнути верстат можна просто долонею або ліктем.

6

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

дуже гарно получається

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Дякую за компліменти, я стараюся (хоча і далеко не відразу все виходить).

 

Перша робота з використанням задньої бабки. Спочатку взяли сумніви - а чи влізе в станок? Але в шпінделі за патроном є внутрішня розточка десь до 18мм на глибину 20-30мм, от туди кінець валу і зайшов.

center_turning.jpg

Проточив колектор без проблем, все чистенько і рівно. Деталь балансована, зацентровки збережені, оберти можна давати.

3

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Патрончик нарядно выглядит, клянусь вашей треуголкой) :tv16:

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

І про шківи:

Це відео також дозволяє оцінити шумність приводу

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Працюю в центрах, вірніш вчуся.

Поки що більш-менш виходить, якщо не враховувати той факт, що ЗБ приходиться ставити по осі за допомогою бляшок.

lathe_center_work.jpg

Заодно можу оцінити стан двигуна після години-другої інтенсивної роботи. Температура обмотки приблизно 40 градусів, температура радіатора регулятора обертів - ледве вища за навколишню. Вентилятор звичайно ж ввімкнений. Рівень шуму абсолютно комфортний. Радує плавний старт двигуна.

Головний фактор, який мене зараз бадерує - мала відстань між центрами. Але то концептуальне, отож поки що змирюся.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Можно бабку заднюю переделать. Отодвинуть её относительно подошвы максимально назад. 50-70 мм минимум выиграете

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

В такому випадку не вийде підтиснути центром якусь пласку деталь, ходу бабки вперед не вистачить.

Так, погано, коли твій верстат - набір компромісів. :)

Нічого, наступний варіант на підході. Вже навіть залізо деяке стягується.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
16 минут назад, Zalizovskiy сказал:

В такому випадку не вийде підтиснути центром якусь пласку деталь, ходу бабки вперед не вистачить.

Так, погано, коли твій верстат - набір компромісів. :)

Нічого, наступний варіант на підході. Вже навіть залізо деяке стягується.

Тогда как вариант сделать ещё одну бабку. Отодвинуть назад. Для более длинных деталей. А эту ставить для мелких 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Я розраховував перекрити відстань рівну поздовжному ходові (150мм) переміщенням бабки (80мм) і ходом пінолі (70мм). Звичайно, можна було б збільшити хід бабки, але навіть в теперішній конфігурації виставити паралельність осі шпінделя, поздовжної і направляючих ЗБ (кожен вузол в двох площинах) та ще задача. Ну і жорсткість падає. Отож маємо що маємо.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
5 минут назад, Zalizovskiy сказал:

Я розраховував перекрити відстань рівну поздовжному ходові (150мм) переміщенням бабки (80мм) і ходом пінолі (70мм). Звичайно, можна було б збільшити хід бабки, але навіть в теперішній конфігурації виставити паралельність осі шпінделя, поздовжної і направляючих ЗБ (кожен вузол в двох площинах) та ще задача. Ну і жорсткість падає. Отож маємо що маємо.

Не совсем меня поняли. Или я вас не так понял. Ход бабки остаётся тот же. А вот меж центровое больше. Сейчас скину фото основания моей бабки. И вот если я повернул бы пластины наоборот при изготовлении то корпус подался бы в перёд. И наоборот

Не нашел фото. Где то делось. Завтра сфоткаю. Вот для примера чертёжник. Между корпусом и основание две косых упоры. Выдвинутые в перёд. Вот если их розвернуть назад то основание остаётся на месте а корпус подаётся назад. Таким образом ход тот же, а рмц больше

Screenshot_20200426-132435.png

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Я зрозумів. Якщо так зробити, не вистачить ходу вперед. Може бути критично при глибокому свердлінні і при потребі підтиснути тонку деталь.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Потому я и написал, что ник бабку оставить и сделать ещё одну для более длинных деталей

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Коли треба працювати із чимось довгим, я використовую імпровізовані люнети. Так я викрутився у випадку шліфовки пінолі, а в майбутньому треба буде обточити кінці гвинта поздовжного переміщення, довжина приблизно 450мм. Ніякої бабки не вистачить. Так що залишайтеся з нами, буде цікаво. :)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Поправив здоров'я шківу:

Для себе відзначив повторюваність при перестановці деталі в центрах. Можна без проблем зняти вал, приміряти шків чи підшипник, поставити назад і навіть показники лімба не сильно зіб'ються.

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Вибачте, браття, я поки що в теслю перекваліфікувався:

banya_9.jpg

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку