#247541 Опубліковано: 5 липня, 2020 Переробив трохи кріплення двигуна. Викинув зайвий кронштейн, опустив двигун, заколхозив натягувач. 4 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#248084 Опубліковано: 9 липня, 2020 Вибачайте за вертикальне відео, хапнув телефон з полиці вже під час процесу. Потужності двигуна загалом вистачає, він працює стабільно і не на межі можливостей. Звичайними різцями теж відрізає, хоча і не настільки впевнено. Але покоцаних циркулярних дисків у мене ще багато отож не бачу потреби в покупці звичайних відрізних різців. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#248205 Опубліковано: 10 липня, 2020 Щодо вчорашньої заготовки з кузні. Загалом той шмат заліза сирий і в'язкий, за виключенням трьох областей підвищеної твердості: поверхнева, на діаметрі приблизно 40мм і на діаметрі приблизно 20мм. Товщина гартованих шарів близько 1мм. Ось, якраз дійшов до одного з них: Різницю в поверхнях самі бачите. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#248231 Опубліковано: 11 липня, 2020 Вставлю свои 5 копеек, двигало лучше закрыть в корпус и добавить туда куллер по мощнее. На магнит Тахо налипнет стружка и он выйдет из строя. Даже пыль а не стружка. Прийдется менять датчик. А работать преймущественно будете на малых оборотах и двигателю не будет хватать охлаждения, так я один сплавил. При выборе звёздочек, есть вроде там четные и не четные наборы, подсчитайте какие надо вам. Скорее четные так как шпилька с шагом 2мм. Я этого не знал и было застопорился из за этого так как не попадал не в один шаг. 2 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#248247 Опубліковано: 11 липня, 2020 7 годин назад, Furikiller написав: При выборе звёздочек, есть вроде там четные и не четные наборы Ага, є такий момент. Я випадково купив парний, популярні кроки легко реалізуються. Купував другу касету, вже трапилася непарна, поміняв. Щодо кожуха - зараз якраз займаюся ним. Результатами похвалюся. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#248280 Опубліковано: 11 липня, 2020 При кожухе обдув надо. Идеал это бы куллер от сварки) 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#248284 Опубліковано: 11 липня, 2020 У мене пара лютих бловерів є, можливо їх застосую: 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#251719 Опубліковано: 3 серпня, 2020 2 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#251745 Опубліковано: 3 серпня, 2020 І щодо компоновки: Регулятор обертів ви вже впізнали. Над вентилятором - його блок живлення. Можливо від нього буде живитися тахометр чи ще якась автоматика. Забір свіжого повітря знизу: Так, щільненько все стає, але наче особливих проблем не спостерігається. 2 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#251779 Опубліковано: 3 серпня, 2020 Більш-менш зібраний варіант і органи керування: Із вимикачем-контактором від бетономішалки ми вже знайомі. Змінним резистором регулюються оберти, тумблером здійснюється реверс. Спеціально поставив тумблер замість клавіші. І перемикати зручніше, і явно видно напрямок обертання. Придивившись можна помітити на кожусі прихований вимикач. Ним вимикається вентилятор, наприклад на час роботи із якимось абразивом. Зробив був регулятор, який міняв оберти вентилятора в залежності від температури двигуна. Але виявилося, що міняється вона досить мало, а вентилятор досить тихий. Отож підключив напряму трохи знизивши напругу блока живлення. Загалом вся машинерія виявилася досить тихою. Металевий корпус досить ефективно гасить шум як двигуна, так і вентилятора. Розташування паску: Кожух для паску поки що не роблю, потрібно завершити поздовжній привід і нарізання різі. Ну і ще один загальний вигляд: Відзначу зручність саме такого розташування кнопок вмикання. У випадку НП вимкнути верстат можна просто долонею або ліктем. 6 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#251780 Опубліковано: 3 серпня, 2020 дуже гарно получається 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#251863 Опубліковано: 4 серпня, 2020 Дякую за компліменти, я стараюся (хоча і далеко не відразу все виходить). Перша робота з використанням задньої бабки. Спочатку взяли сумніви - а чи влізе в станок? Але в шпінделі за патроном є внутрішня розточка десь до 18мм на глибину 20-30мм, от туди кінець валу і зайшов. Проточив колектор без проблем, все чистенько і рівно. Деталь балансована, зацентровки збережені, оберти можна давати. 3 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#251895 Опубліковано: 4 серпня, 2020 Патрончик нарядно выглядит, клянусь вашей треуголкой) 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#252081 Опубліковано: 5 серпня, 2020 І про шківи: Це відео також дозволяє оцінити шумність приводу 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#252121 Опубліковано: 5 серпня, 2020 Працюю в центрах, вірніш вчуся. Поки що більш-менш виходить, якщо не враховувати той факт, що ЗБ приходиться ставити по осі за допомогою бляшок. Заодно можу оцінити стан двигуна після години-другої інтенсивної роботи. Температура обмотки приблизно 40 градусів, температура радіатора регулятора обертів - ледве вища за навколишню. Вентилятор звичайно ж ввімкнений. Рівень шуму абсолютно комфортний. Радує плавний старт двигуна. Головний фактор, який мене зараз бадерує - мала відстань між центрами. Але то концептуальне, отож поки що змирюся. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#252127 Опубліковано: 5 серпня, 2020 Можно бабку заднюю переделать. Отодвинуть её относительно подошвы максимально назад. 50-70 мм минимум выиграете 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#252131 Опубліковано: 5 серпня, 2020 В такому випадку не вийде підтиснути центром якусь пласку деталь, ходу бабки вперед не вистачить. Так, погано, коли твій верстат - набір компромісів. Нічого, наступний варіант на підході. Вже навіть залізо деяке стягується. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#252137 Опубліковано: 5 серпня, 2020 16 минут назад, Zalizovskiy сказал: В такому випадку не вийде підтиснути центром якусь пласку деталь, ходу бабки вперед не вистачить. Так, погано, коли твій верстат - набір компромісів. Нічого, наступний варіант на підході. Вже навіть залізо деяке стягується. Тогда как вариант сделать ещё одну бабку. Отодвинуть назад. Для более длинных деталей. А эту ставить для мелких 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#252138 Опубліковано: 5 серпня, 2020 Я розраховував перекрити відстань рівну поздовжному ходові (150мм) переміщенням бабки (80мм) і ходом пінолі (70мм). Звичайно, можна було б збільшити хід бабки, але навіть в теперішній конфігурації виставити паралельність осі шпінделя, поздовжної і направляючих ЗБ (кожен вузол в двох площинах) та ще задача. Ну і жорсткість падає. Отож маємо що маємо. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#252140 Опубліковано: 6 серпня, 2020 5 минут назад, Zalizovskiy сказал: Я розраховував перекрити відстань рівну поздовжному ходові (150мм) переміщенням бабки (80мм) і ходом пінолі (70мм). Звичайно, можна було б збільшити хід бабки, але навіть в теперішній конфігурації виставити паралельність осі шпінделя, поздовжної і направляючих ЗБ (кожен вузол в двох площинах) та ще задача. Ну і жорсткість падає. Отож маємо що маємо. Не совсем меня поняли. Или я вас не так понял. Ход бабки остаётся тот же. А вот меж центровое больше. Сейчас скину фото основания моей бабки. И вот если я повернул бы пластины наоборот при изготовлении то корпус подался бы в перёд. И наоборот Не нашел фото. Где то делось. Завтра сфоткаю. Вот для примера чертёжник. Между корпусом и основание две косых упоры. Выдвинутые в перёд. Вот если их розвернуть назад то основание остаётся на месте а корпус подаётся назад. Таким образом ход тот же, а рмц больше 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#252141 Опубліковано: 6 серпня, 2020 Я зрозумів. Якщо так зробити, не вистачить ходу вперед. Може бути критично при глибокому свердлінні і при потребі підтиснути тонку деталь. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#252142 Опубліковано: 6 серпня, 2020 Потому я и написал, что ник бабку оставить и сделать ещё одну для более длинных деталей 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#252143 Опубліковано: 6 серпня, 2020 Коли треба працювати із чимось довгим, я використовую імпровізовані люнети. Так я викрутився у випадку шліфовки пінолі, а в майбутньому треба буде обточити кінці гвинта поздовжного переміщення, довжина приблизно 450мм. Ніякої бабки не вистачить. Так що залишайтеся з нами, буде цікаво. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#252175 Опубліковано: 6 серпня, 2020 Поправив здоров'я шківу: Для себе відзначив повторюваність при перестановці деталі в центрах. Можна без проблем зняти вал, приміряти шків чи підшипник, поставити назад і навіть показники лімба не сильно зіб'ються. 2 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#253362 Опубліковано: 17 серпня, 2020 Вибачте, браття, я поки що в теслю перекваліфікувався: 2 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах