Zalizovskiy

Саморобний малий токарний станок

164 повідомлення у цій темі

2 години назад, Artem написав:

Я думал, что лутше меньше.

Довго маслати з кінця в кінець. Коли свердлив приспособою в різцетримач, цілком комфортно було, а там гвинт із кроком 3мм. І це не заважало мені свердлити конічні отвори у жиклерах діаметром 0.8мм. Заглиблення в 5 сотих (дві поділки лімбу) ловилося без проблем.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Перемерял свои винты, один 12 мм. Шаг 2.5 трапеция. Второй 14. Шаг 3. Тоже трап. Вот какой метчик найду, тот винт и пойдёт на бабку)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Да и по сути думаю шаг не очень важен, если к бабке приделать с дешёвого штангеля электронную часть . Тогда не по лимбу, а по дисплею думаю проще будет

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
7 годин назад, Artem написав:

один 12 мм. Шаг 2.5 трапеция. Второй 14. Шаг 3

Ще один момент, співставляйте діаметр гвинтів із діаметром пінолі, щоб вистачило її тіла для закріплення гайки.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Пиноли должно хватить. Заказал знакомому. Там проходное отверстие 14.6. так что 14 пройдёт. А по наруже пиноль 30. 

Правда уже полтора месяца её жду)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

У мене корпус ЗБ зроблено із товстостінної труби зовнішнім діаметром 42мм, внутрішній необроблений був порядку 25мм. Піноль після "шліфовки" має 25.6. Корпус ЗБ роздрочив регульованою розгорткою, місцями навіть залишилися плями необробленої поверхні. Запас на обробку був мінімальний.

Гайка гвинта бронзова, зовнішній діаметр 20мм. До пінолі причеплена посередництвом перехідної втулки і гвинтів М4.

Товстостінний корпус пінолі доварено до необхідної довжини звичайною водогінною трубою, зварка підібрана в люнеті:

tailstock_long_detail.jpg

По факту це поки що найдовша деталь, яку я обробляв на своєму токарному.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Я пока разную мелочь точу, много какой оснастки не хватает. Больше балуюсь, тренируюсь и по немного стаскиваю оснастка. Пока стопор в работе из за задней бабки, без её проблематично многие вещи точить оказывается). Я такую толстую трубу как у вас к сожалению не нашел. Нашел с тяги от КАМАЗа трубу наружный 40. Внутренний 30. Подошву изготовил в черновую на коленке грубо говоря, правда пока не придумал как крепить подошву задней бабки к основанию. Так наброски в голове есть. Так как труба не толстая, а фланец как у вас не хочу приваривать, то вроде остановился на варианте что бы с задней части корпуса впресовать с бронзы или стали утолщение, что бы можно в него было закрутить винты прижимающие винт. Ну и пару гуженов что бы наделка не выдавливалась винтом. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 година назад, Artem написав:

много какой оснастки не хватает.

Дуже сильно розв'язує руки люнет, навіть такий чахоточний як у мене. Чесно кажучи не сподівався, що він буде настільки помічним.

1 година назад, Artem написав:

Я такую толстую трубу как у вас к сожалению не нашел

Випадково знайшов обрізки на металоприйомці. Довжина становила десь 180мм. Тонкостінна складна для зварки, її веде як я не знаю що.

Раджу із обрізків зробити грубий макет майбутньої бабки та закріпити вздовж її осі якусь загострену арматурину. Напроти гостряка зробіть помітку і пробуйте варити спостерігаючи куди веде "стрілку" при тих чи інших швах та їх вихолоданні. Потім залиште в спокої на добу ту конструкцію і глянете, що з нею трапиться за добу. Так зрозумієте закономірності. Бо при зварці вісь може відхилитися десь на 1-2мм на відстані 150-200мм.

Змінено користувачем Zalizovskiy
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 часа назад, Zalizovskiy сказал:

Дуже сильно розв'язує руки люнет, навіть такий чахоточний як у мене. Чесно кажучи не сподівався, що він буде настільки помічним.

Випадково знайшов обрізки на металоприйомці. Довжина становила десь 180мм. Тонкостінна складна для зварки, її веде як я не знаю що.

Раджу із обрізків зробити грубий макет майбутньої бабки та закріпити вздовж її осі якусь загострену арматурину. Напроти гостряка зробіть помітку і пробуйте варити спостерігаючи куди веде "стрілку" при тих чи інших швах та їх вихолоданні. Потім залиште в спокої на добу ту конструкцію і глянете, що з нею трапиться за добу. Так зрозумієте закономірності. Бо при зварці вісь може відхилитися десь на 1-2мм на відстані 150-200мм.

Учился я на сварщика, работаю сейчас сварщиком, потому и не хочу варить корпус к основанию. К основанию хочу приварить только ножки которые будут подыматься к корпусу . И то потом в печку закину, что бы снять напряжения после сварки. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
17 годин назад, Artem написав:

работаю сейчас сварщиком

Тоді гуд, вибачайте за прописні істини. :)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Щодо зварки і деформацій, наочна ілюстрація.

Робимо ось такий орківський сетап:

tailstock_thermo_align_1.jpg

Бабка затиснена в лещатах. Напроти центру закріплена дошка в яку зроблено укол центром.

Потім на "стояку" ЗБ роблю ось такий "шов":

tailstock_thermo_align_2.jpg

tailstock_thermo_align_3.jpg

Згоден, неакуратно.

Через приблизно дві години спостерігаємо ось таку картину:

tailstock_thermo_align_4.jpg

Тобто центр "клюнув носом" приблизно на міліметр вниз.

Це я так рівняю бабку намагаючись досягти співвісності із шпінделем.

Якщо чесно, спостерігаючи за конструкціями інших саморобників, які роблять ЗБ методом затискання в патрон пінолі і приварки підошви, приходжу до висновку, що таким способом навряд чи можна досягти прийнятної точності. Наступну бабку буду робити розточуванням зварної або литої конструкції.

3

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

А винт пиноли у вас как крепится? Через подшипники упорные или так метал к металу?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
6 годин назад, Artem написав:

Через подшипники упорные или так метал к металу

На попередні сторінці є фото складових бабки. Два опорних підшипники по обидва боки фланця. Зовнішній ховається в маховичку.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Спасибо за ответ, гляну

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Був у мене старий центробіжний насос.

Схожий на такий:

BC_pump.jpg

Із його двигуна я зробив Дерев'яне точило:

...а із залишків роблю шківа для поліклинового паску:

pump_pulley.jpg

Це я пробую зробити привід від двигуна пральної машинки.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

У меня на ТВ 16 тоже привод от стиралка). 2 месяца юзаю, полёт нормальный

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 години назад, Artem написав:

У меня на ТВ 16 тоже привод от стиралка)

А як редукція зроблена?

Я планую схрестити плоский 170мм та клиновий 70мм шківи. На валу двигуна поліклиновий шків 16мм->плоский 170мм+клиновий профіль Z 70мм->клиновий 130мм на станку. На максимумі вийде приблизно 710 обертів на шпінделі. На мінімумі вийде приблизно 30-40 обертів.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

На двигателе поликлин тоже вроде 16. На шпинделе 125 мм шкив. Ремень родной от стиралки. На максимуме около 2000. Минимум 50+-. В будущем хочу момент повысить через контр привод, хотя момента и так хватает.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 години назад, Artem написав:

хотя момента и так хватает.

А як себе веде двигун на заготовках великого діаметру (на зразок того, що у мене на фото)? Пасок на шківу двигуна не проковзує?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Такую ещё не пробовал. Нет обратных кулачков( . Уже присматриваюсь купить прямые и переварить их как ето делало пару Ютуб блогеров. 

А то на днях хотел отфрезеровать детальку, а она на прямых не влазит. Так что тут пока не смогу сказать за момент. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Artem написав:

Нет обратных кулачков

Деталь на фото взята на розжим прямими і підстрахована шпилькою через отвір в шпінделі. :)

Я все негабаритне тулю на планшайбу. Площину виставляю підкладками/домкратиками, притягую шпильками. Обкатую індикатором і в дорогу.

Вдавалося навіть дифузори в карбюраторах мотоциклетних розвертати.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Планшайбой пока не розбагател, хотя надо бы уже. Да и люнет надо городить уже. Пару дней назад только только приехал корпус задней бабки с пинолью. Вот и сижу думаю, отправлять что бы новое сделал, купить на стороне или героически пытаться сделать что то с ней

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Artem написав:

Планшайбой пока не розбагател

Просіть у жигулістів. Заготовка якраз співрозмірна з нашими станками:

 

Як варіант, можна використати убитий шків на кілька доріжок. Такого роду планшайба це те, що постійно відтягуєш зробити. А коли зробиш - стає основною приспособою.Я на ній навіть ексцентрики для фуганку точив.

, Artem написав:

Вот и сижу думаю, отправлять что бы новое сделал

Це вам хтось бабку робить? Поділіться печаллю, цікаво глянути.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Бабку я сам делаю. Полтора месяца знакомый точил корпус и пиноль. Вот дождался этот волнительный момент:

-Пиноль конусит на 3 сотки

-Люфтит в корпусе

-На 20 мм корпус сделали короче

-Конус вместо второго сделали третий (правда меня уговорил такой сделать, а приехало и понял, что много)

-Центральное отверстие вместо 14.6 мм около 21. И сплошное без ступеньки под гайку.

-Конус если в будущем поправить розвёрткой то из за отверстия 21 мм начнёт работать не весь конус.

- из за большого отверстия и конуса км3 остаётся мало толщины пиноли под шпон паз.

Вот и вроде ждал так долго, а приехало и не знаю что делать. Так вроде большая часть косяков исправима . Можно взять переходник на второй конус, отрезать его заднюю часть. Загнать в пиноль и прихватить. Люфт выберится при зажиме пиноли.

На какое то время пойдёт, но жалко будет затраченного времени в итоге на изготовление , но один плюс будет,руку набью в изготовлении. Ну и продолжении трудностей,). 

 

 

 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Из шкивом как вариант для план шайбы. Купить чугунный, с двумя ручьями. За малый крепить в патрон, а на большом подровнять не ровности

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку