инженер

Вопрос по конденсаторам. Подскажете ?

23 повідомлення у цій темі

Всем  доброго  здравия !    На  ровном  месте  возникла  проблема  -  отказал  конденсатор  в  стиральной  машине  СМ 1  "Харьковчанка".  Проблема  то  и  не  проблема,  перепаять,  да  и  всех  делов.   Только  вот  конденсатор  без  опознавательных  знаков  (на  фото  белый ).    Машина  2001г.  выпуска.   На  моторчике  тоже  нет  никаких  надписей.    Я  припаял  кондёр     КБГ-МН   6мкф  600в  для  пробы  (коричневый  на  фото).    Первый  запуск  вхолостую  на  5  минут  -  мотор  еле  тёплый,  после  следующих  5  минут  -  в  руку  горячо,  но  удержать  можно.  Перепаял  вместо  этого  конденсатора  точно  такой,  только  на  4мкф.  Тестирование  показало,  что  после  первых  5 минут  моторчик  холодный,  а  после  следующей  пятиминутки  -  еле  тёплый.  Вроде -бы  и  нормально,  но  берут  сомнения  -  может,  ещё  меньше  нужна  ёмкость ?   Также  вопрос  по  синему,  без  знаков  принадлежности,  как  я  понимаю,  конденсатору  -  сможет-ли   кто   его   узнать.  Почему-то  приходит  мысль,  что  белый  и  синий  конденсаторы  периода  кооперативов.

  Ну  и,  коль  речь  зашла  про  конденсаторы,  то  ещё  один  вопрос.  На  днях  проводил  ревизию  кофемолки,  и  обращаю  внимание  на  то,  что  в  схеме  впаяны  4  конденсатора.  Два  сразу  на  кнопке  пуска,  одним  выводом   каждый  припаян  к  своему  проводу,  другие  выводы  спаяны  в  одну  точку.  Как  я  понимаю,  это  типа  сетевого  фильтра.  Два  других  конденсатора  подпаяны  одним  выводом  каждый  к  своей  щётке,  а  другим  выводом  на  корпус  статора.  Это  для  уменьшения  искрения  на  щётках ?   Почему  такого  нет  на  ручном  электроинструменте ?   На  схеме  примитивно  указал  расположение  конденсаторов.

Изображение 158.jpg

Изображение 175.jpg

Изображение 177.jpg

Изображение 174.jpg

Изображение 179.jpg

images 1.JPG

Змінено користувачем инженер
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Тёзка а сто грамм и пончик будет за подсказку.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Вот так всегда трудись трудись пойди найди, разбери и сфоткай а как дело до  пончик,  бац и все пропало   :09:

В оригинале 4мкф х250в

000.jpg

 

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Вітаю! По двигуну. Пограйтесь з ємностяли по балансу струмів в робочій обмотці і фазоздвигаючій, повинен бути приблизно одинаковий. Чому приблизно, тому що залежить від навантаження. У Вас звичайний однофазний двигун з другою обмоткою з здвигом на 90 градусів. По другому випадку, ці ємності ставлять для того щоб не гнати завади в мережу 220 в., та єфір від щіток. Не ставлять , для економії. По нижній схемі середня точка поинна кабелем з'єднуватися з зазеленням.

От так, ларчик просто відкрився!

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

2. Як там Ваша гайка поживає?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
58 минут назад, Vip сказал:

а как дело до  пончик,  бац и все пропало   

Да   за  такое  дело  стакан  можно  налить,  и  два  пончика  не  жалко !   :)

  Спасибо  большое !    Немножко  прояснилось.  Получается,  что  с  кондёром  я  угадал,  с  небольшим  запасом  по  напряжению.

1 час назад, Vip сказал:

В оригинале 4мкф х250в

У  Вас  родной  конденсатор ?   А  какого  года  выпуска  ваша  машина ?   И  по  мотору  интересно,  есть  ли  на  нём  какая - то  маркировка.

 

1 час назад, 33vic сказал:

По другому випадку, ці ємності ставлять для того щоб не гнати завади в мережу 220 в., та єфір від щіток.

Тобто,  ті  ємності  не  мають  взагалі  ніякого  відношення  до  іскріння  на  щітках ?     Десь  я  трохи  чув  краєм  вуха,  що   ті  ємності  ніби-то  зменшують  іскріння  при  переході  щітки  із  однієї  ламелі  на  іншу,  тому  і  вирішив  уточнити.  

 

1 час назад, 33vic сказал:

По нижній схемі середня точка поинна кабелем з'єднуватися з зазеленням.

Там   паяні   вони  в  одну  точку  на  плату,  із  якої  немає   ні  з  чим  ніякого  контакту.    Точно  так,  як  вказано  на  схемі.    А  тепер  іще  одне  питання :  Чи  не  простіше  було - би  там  поставити  один  конденсатор ?

 

1 час назад, 33vic сказал:

Як там Ваша гайка поживає?

Як  тільки  користуюся  З.Б,  то  завжди  Вас  згадую  добрим  словом.   Дякую !

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, инженер сказал:

Да   за  такое  дело  стакан  можно  налить,  и  два  пончика  не  жалко !   :)

  Спасибо  большое !    Немножко  прояснилось.  Получается,  что  с  кондёром  я  угадал,  с  небольшим  запасом  по  напряжению.

У  Вас  родной  конденсатор ?   А  какого  года  выпуска  ваша  машина ?   И  по  мотору  интересно,  есть  ли  на  нём  какая - то  маркировка.

 

Тобто,  ті  ємності  не  мають  взагалі  ніякого  відношення  до  іскріння  на  щітках ?     Десь  я  трохи  чув  краєм  вуха,  що   ті  ємності  ніби-то  зменшують  іскріння  при  переході  щітки  із  однієї  ламелі  на  іншу,  тому  і  вирішив  уточнити.  

 

Там   паяні   вони  в  одну  точку  на  плату,  із  якої  немає   ні  з  чим  ніякого  контакту.    Точно  так,  як  вказано  на  схемі.    А  тепер  іще  одне  питання :  Чи  не  простіше  було - би  там  поставити  один  конденсатор ?

 

Як  тільки  користуюся  З.Б,  то  завжди  Вас  згадую  добрим  словом.   Дякую !

Хай працює довго і надійно! Дві ємності стоять в компьютерних блоках живлення,погасити перешкоди з двох дротів.На DWT 125 мм стоїть одна ємність і дроселя на феритових кільцях.. За двигун , він певно 180 Вт?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, инженер сказал:

В оригинале 4мкф х250в

Це цікава специфіка - 250 в в даному випадку мається на увазі змінний струм. А Вас ємність на постійний струм, які використовували в високовольтних фільтрах. Розрахункове анплітудне значення мереживної напруги 310 В.  

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

конденсаторы гасящие в основном-уже написали,а сигареты в следующий раз выбирайте с раком легких...:sm5:

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, 33vic сказал:

За двигун , він певно 180 Вт?

Не  знаю.  Мені  самому  цікаво.  Є  подібний  двигун  із  стіралки  "Сатурн",  так  на  ньому  написано  135Вт.

 

1 час назад, 33vic сказал:

А Вас ємність на постійний струм, які використовували в високовольтних фільтрах.

Мені   ту  ємність  віддали  разом  із  релюшкою,  яка  на  першому  фото  під   сірниковою  коробкою.  Ці  дві  речі  були  в  заводському  пластмасовому  коробку.  Сказали,  що  із  стіралки  типу  "Ока".  Згорів  мотор,  і  ту  стіралку  зпарували  з  іншим  движком,  при  тому  змінивши  систему  пуску.  Так  у  мене  і  з"явився  той  конденсатор.  Якщо  навіть  так,  як  Ви  кажете,  то  по  вольтажу  все  підходить ?

 

1 час назад, Barth сказал:

сигареты в следующий раз выбирайте с раком легких...

Вже  третій  рік  пішов,  як  не  палю.  Пачку  використовую  для  масштабу,  в  мене  їх  декілька.  Тіпа  порівняти  розмір  якоїсь  речі.   За  два  роки  заощадив   на  цигарках  два  десятка  тисяч  гривень,   на  які    прикупив  станки.

  

 

Наостанок  відповідь  на  незаданне  питання  -  а  навіщо  в  наш  час  така  стіралка,  коли   ми  в  21  сторіччі,  і  кругом  нас  пральні  машини - автомати ?    В  моєму  випадку  машина  приписана  біля  літньої  кухні  і  використовується  для  прання   тих  рушників - полотенець,  які  є  в  кухонному   господарстві.  А  ще  по  бистрячку  прополоскати  якусь  одиночну  річ,  із - за  якої  недоцільно  запускати  пралку - автомат.

 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
6 часов назад, инженер сказал:

Два  сразу  на  кнопке  пуска,  одним  выводом   каждый  припаян  к  своему  проводу,  другие  выводы  спаяны  в  одну  точку.  Как  я  понимаю,  это  типа  сетевого  фильтра.

Верно.

6 часов назад, инженер сказал:

Два  других  конденсатора  подпаяны  одним  выводом  каждый  к  своей  щётке,  а  другим  выводом  на  корпус  статора.  Это  для  уменьшения  искрения  на  щётках ?

Да.

6 часов назад, инженер сказал:

Почему  такого  нет  на  ручном  электроинструменте ?

Есть практически в каждом. Минимум - сдвоенный конденсатор на входе. Ещё бывает дроссель на кольце рядом с ним. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4 часа назад, инженер сказал:

 

У  Вас  родной  конденсатор ?   А  какого  года  выпуска  ваша  машина ?   И  по  мотору  интересно,  есть  ли  на  нём  какая - то  маркировка.

 

 

Открыл стиралку в первый раз для фото, все в оригинале не менялось не чего. Родители покупали где то тоже в 2000 годах, точно не скажу. На двигателе тоже ничего не написано, может с нижней части, где к корпусу прикручено, но на вскидку в таких стиралках движки 180 Вт были. У меня этот моторчик лежит ждёт своего применения куда-то. 

4 часа назад, инженер сказал:

 

У  Вас  родной  конденсатор ?   А  какого  года  выпуска  ваша  машина ?   И  по  мотору  интересно,  есть  ли  на  нём  какая - то  маркировка.

 

 

Открыл стиралку в первый раз для фото, все в оригинале не менялось не чего. Родители покупали где то тоже в 2000 годах, точно не скажу. На двигателе тоже ничего не написано, может с нижней части, где к корпусу прикручено, но на вскидку в таких стиралках движки 180 Вт были. У меня этот моторчик лежит ждёт своего применения куда-то. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
15 минут назад, 3121 сказал:

Есть практически в каждом. Минимум - сдвоенный конденсатор на входе. Ещё бывает дроссель на кольце рядом с ним. 

Это  Вы  про  фильтр.   Да,  везде  есть.    А  я  спрашивал  вот  что :

 

7 часов назад, инженер сказал:

 Два  других  конденсатора  подпаяны  одним  выводом  каждый  к  своей  щётке,  а  другим  выводом  на  корпус  статора.

 

7 часов назад, инженер сказал:

Почему  такого  нет  на  ручном  электроинструменте ?  

 

 

  Так  никто  не  ответил  о  синем  непонятно  что.  Неужели  никто  не  сталкивался ?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
7 минут назад, Vip сказал:

Открыл стиралку в первый раз для фото, все в оригинале не менялось не чего. Родители покупали где то тоже в 2000 годах, точно не скажу. На двигателе тоже ничего не написано, может с нижней части, где к корпусу прикручено, но на вскидку в таких стиралках движки 180 Вт были. 

 

Спасибо,  что  помогли  установить  истину.

9 минут назад, Vip сказал:

У меня этот моторчик лежит ждёт своего применения куда-то. 

Вы  хотите  стиралку  раскурочить ?   Или  отдельно  моторчик  есть ?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
11 минуту назад, инженер сказал:

 

Вы  хотите  стиралку  раскурочить ?   Или  отдельно  моторчик  есть ?

Ещё  стирает мою робу и спецовку.. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 минуты назад, Vip сказал:

Ещё  стирает мою робу и спецовку.

Пусть  она  служит  Вам  верой  и  правдой.  Такие  машины  -  незаменимый  помощник  для  молодых  мам,  да  и  не  только  молодых.  Ползунки - пелёнки  по - быстрому  простирнуть.  У  нас  на  машине  уже  второй  активатор  стоит.  На  первом  зубья  сожрало  почти  в  ноль.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

:rockn_roll:

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, инженер сказал:

  Так  никто  не  ответил  о  синем  непонятно  что.  Неужели  никто  не  сталкивался ?

 

    А откуда он вообще "нарисовался " ?.    С первого поста понятно , что  накрылся рабочий конденсатор ( белый).  а синий куда был подключен ?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, Иванович сказал:

А откуда он вообще "нарисовался " ?. 

 

1 час назад, Иванович сказал:

синий куда был подключен ?

Это  нечто  к  машине  не  имеет  никакого  отношения.  Мне  его  отдал  родственник,  со  словами  -  что  это  хоть  за  ф**ня.  Я  предположил,  что  конденсатор.   Вот  и  спрашиваю  у  чесного   народа.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@инженер выбросьте его,ценности практической он все равно не представляет.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
21 час назад, инженер сказал:

 На  первом  зубья  сожрало  почти  в  ноль.

Також є подібний агрегат на якому ще батько зробив активатор з нержавіючоі сталі , років 40 тому. Вічний.:D. Досить  і на 350 в, але при роботі в парі з індуктивністю потрібно мати запас по напрузі. Я використовую на 450 вольт , більше не доцільно і габарити ростуть з ростом напруги. Хоча, у мене на точилі стоїть пусковий конденсатор МБГЧ  30 мкф х 300 вольт, більше 30 років, і нічого! Аж самому дивно!

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
22 часа назад, инженер сказал:

то  по  вольтажу  все  підходить

Доречі, у Вас якість фото все так і шкутильгає?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, 33vic сказал:

на точилі стоїть пусковий конденсатор МБГЧ  30 мкф х 300 вольт, більше 30 років, і нічого!

Радянський  запас  міцності ?

 

1 час назад, 33vic сказал:

у Вас якість фото все так і шкутильгає?

Через  раз.  Я  трішки  в  настройках  підшаманив,  але   стовідсоткової  якості  не  добився.   тепер  подумую  про  те,  щоб  на  фотіку  по  новому  мізки  перезарядити.  Диск  оригінальний  із  програмним  забезпеченням  є,  тільки  спершу  поцікавлюся  у  нашого  місцевого  спєца,  що  та  як.  

 

12 часа назад, Иванович сказал:

выбросьте его,ценности практической он все равно не представляет.

По  всей  видимости,  так  оно  и  будет.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
9 минут назад, инженер сказал:

Радянський  запас  міцності ?

Скорее - счастливая случайность. Всё имеет свой запас прочности, но годы берут своё. У меня тоже лет 10 работали конденсаторы МБГЧ 10мкф х 250В, которые мне достались далеко не новыми. И вот наступил тот день, когда один конденсатор из банки пробило на корпус. Корпус оказался случайно соединённым с незаземлённым стальным верстаком. Всё хорошо, что хорошо заканчивается. Вам дали дельный совет выше - хлам в топку.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
16 минут назад, 3121 сказал:

Корпус оказался случайно соединённым с незаземлённым стальным верстаком. Всё хорошо, что хорошо заканчивается. Вам дали дельный совет выше - хлам в топку.

Колись,  як  не  було  ще  380в,  то  на  всіх  електромоторах  використовував   конденсатори.   При  монтажу  схеми  завжди  притримувався   одного  правила  -  ніколи  не  допускати  контакт  конденсатора  із  любими   металевими  частинами  будь - якого  агрегату.  Конденсатор  ізолювався  в  усякі  підручні  речі,  типу  гумовий  патрубок,  якийсь  пластмасовий  контейнер  і  тому  подібне.   Поверх  обов"язково  замотане  в  поліетиленову  плівку.  Коли  з"явилися  три  фази,  то  питання  конденсаторів  відпало  взагалі.   Я  про  них  згадую  лише  в  подібних  випадках,  як  цей.    В  стіралці  конденсатор  закріплено  на  пластмасі,  тому  нічого  страшного  там  немає.  На  рахунок  хламу,  то  він  мені  не  потрібний.  Тільки  я  не  можу  визначити  по  зовнішньому  вигляду,  хлам  воно,  чи  ні.   Перевірка  завжди  розставляє  все  на  свої  місця,  що  іде  на  смітник,  а  що  в  діло.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку