Саша

Питання по тірісторному регулятору ЭТЗИ 2-4

78 повідомлень у цій темі

Всім доброго!

Останні дні провожу сидячи з тестером перед цією шафою:

 

IMG_2255_thumb.jpg

 

В тій шафі є електронний блок, що керує швидкістю обертання мотора подач.

Блок цей сі називає ЭТЗИ 2-4:

 

IMG_E2229_thumb.jpg

 

IMG_2254_thumb.jpg

IMG_2256_thumb.jpg

IMG_2257_thumb.jpg

 

Керує він таким моторчиком:

 

IMG_2259_thumb.jpg

 

IMG_E2152_thumb.jpg

 

Схема обмоток така:

 

IMG_2258_thumb.jpg

 

 

Блок ЕТЗІ отримує живлення від транса 380/220 В. На обмотку збудження видає 110 вольт постійного струму.

А от напруги на якір ( Х6 конт 2/3 і 4) не видає ніякої.

При живленні якоря двигуна від стороннього блоку той крутиться і тахогенератор видає напругу - 6,5 вольта при живленні 10,5 на якорі.

І тоді на клемах ЕТЗІ 2/3 і 4 з'являєтся якась напруга 1,5 Вольта.

І на тім все...

 

IMG_2251_thumb.jpg

 

Фази на вході блока комбінував, зовнішне керування (Х7 контакти 8 9 і 4) знімав. Але змін з вихідною напругою блока немає.

Може є хтось, хто добре знає ці блокі?

Хотілося би відновити його функцію.

 

Дзвонив на одну фірму в Дніпрі. Але ім треба разом з блоком прислати і двигун. А двигун важитть 41 кг.

 

Може є хтось, хто може подивитися сам блок, без мотора?

 

 

Змінено користувачем Саша
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Маю 6720В з таким приводом.

Так глибоко роботу електропривода ЕТ3І не вивчав, хоча відновлював шафу верстата, була розібрана.

Були відсутні зйомні плати привода, трансформатори і т.д.

Єдине, що можу сказати, верстат має цілу систему захистів і привод подач не вмикається при вимкненому масляному насосі, або якщо спрацював якийсь із кінцевиків стола чи голови, також дає про себе знати низька якість комплектуючих, наприклад, резистори уставки мають пластикові елементи, які з часом розтріскуються і резистор перестає працювати.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Так, верстат справляє суперечливі враження і на мене теж. Ліпили його з тої елементної бази яка була доступна. В мене ВФ2, з кульчастими передачами на всіх вісях. Маю намір доводити його до ладу так чи інакше, бо в ньому є потреба.

Покі примітив подібну тему :

 

Там згадується про імпортний регулятор KBMG-212D. Покі вивчатиму його, бо це може бути найпростішим вирішенням.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
6 годин назад, Саша написав:

Там згадується про імпортний регулятор KBMG-212D. Покі вивчатиму його, бо це може бути найпростішим вирішенням.

Вам видніше, будете міняти, дайте знати, заберу на запчастини.

Для мене було простіше відновити рідні деталі. Все з'єднав по схемі й воно запрацювало. Працює кілька років без проблем.

У вас є паспорт на привод ЕТ3І?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

По логіці треба відкинути всю "станочну" навіску, та відновити роботу блоків керування тиристорами окремо від усього. Змінні резистори як вже казали треба "продзвонити", у транзисторів кт315/361 пласкі ножки, що часто ламаються, електролітичні конденсатори совкової епохи варто замінити, як і те рожеве непорозуміння - флажкові керамічні конденсатори. Далі, якщо явних слідів горілого та прогнивших доріжок на платах нема, то кожен нормальний електронщик в осцилографом роботу блоків відновить. Якщо ж воно вже щось видає, то задача спрощується. Схема блоків є?

Змінено користувачем Curandero
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 години назад, MartVlad написав:

Вам видніше, будете міняти, дайте знати, заберу на запчастини.

Для мене було простіше відновити рідні деталі. Все з'єднав по схемі й воно запрацювало. Працює кілька років без проблем.

У вас є паспорт на привод ЕТ3І?

 

Паспорта із схемою ЕТЗІ немаю.

 

, Curandero написав:

По логіці треба відкинути всю "станочну" навіску, та відновити роботу блоків керування тиристорами окремо від усього. Змінні резистори як вже казали треба "продзвонити", у транзисторів кт315/361 пласкі ножки, що часто ламаються, електролітичні конденсатори совкової епохи варто замінити, як і те рожеве непорозуміння - флажкові керамічні конденсатори. Далі, якщо явних слідів горілого та прогнивших доріжок на платах нема, то кожен нормальний електронщик в осцилографом роботу блоків відновить. Якщо ж воно вже щось видає, то задача спрощується. Схема блоків є?

 

Електоліти я замінив перед усім.

Так я ж того і тему дану відкрив, щоби зловити того самого " нормального електронщіка".

Плати без натяку на горіле:

IMG_2223_thumb.jpg

 

IMG_2224_thumb.jpg

IMG_2225_thumb.jpg

 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
30 минут назад, Саша сказал:

Паспорта із схемою ЕТЗІ немаю.

То ловите.схему - может поможет.

И смотрите блокировки - думаю дело в них.

Змінено користувачем Captain_Nemo
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Саша написав:

Паспорта із схемою ЕТЗІ немаю.

В мене колись був, треба пошукати. Знайду, перешлю.

Можу перевірити ваші плати на робочому верстаті 6720В з приводом ЕТ3І 2-4.

Але, думаю, проблема може бути зовсім не в електроприводі, а в неробочій "теплушці", чи іншій банально простій причині.

Буде цікаво, пишіть.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Второй вариант -

@Саша Ваш похоже этот хотя могу и ошибаться.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Возможно в этом документе найдёте что-то полезное

ЭЛЕКТРОПРИВОДЫ СЕРИИ ЭТЗИ.rar

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, MartVlad написав:

В мене колись був, треба пошукати. Знайду, перешлю.

Можу перевірити ваші плати на робочому верстаті 6720В з приводом ЕТ3І 2-4.

Але, думаю, проблема може бути зовсім не в електроприводі, а в неробочій "теплушці", чи іншій банально простій причині.

Буде цікаво, пишіть.

 

Паспорт хотів би подивитись. А плати там з підстроечними резисторами. Таке читав, що налаштовуються за якоюсь методикою за сигналом осцилографа. 

 

, Captain_Nemo написав:

Второй вариант -

@Саша Ваш похоже этот хотя могу и ошибаться.

 

Дякую, дуже файний документ. Я такий не знайшов там.

, StatusQuo написав:

Возможно в этом документе найдёте что-то полезное

ЭЛЕКТРОПРИВОДЫ СЕРИИ ЭТЗИ.rar

 

Дякую, я читав це.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Саша написав:

Так я ж того і тему дану відкрив, щоби зловити того самого " нормального електронщіка".

Це найпростіше, якщо електронщика толкового нема.

, MartVlad написав:

Можу перевірити ваші плати на робочому верстаті 6720В з приводом ЕТ3І 2-4.

Підкинути плати з ЗІП-у, або на інший девайс для перевірки це завжди найлегше в пошуку несправності в незнайомому обладнанні.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Пробуватиму знайти фахівця  з осцілографом.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

У Вас на схеме подключения ошибка. Между клеммами 2 и 3 клеммника Х6 не должно быть перемычки. Кроме того, в схеме привода показан резистор R3 проволочный 0.1 Ом. Он включен в разрыв связи "0" силового трансформатора (клемма 1) и якоря двигателя (клемма 4), т.е. по нему протекает якорный ток. 

Схема подключения мотора должна выглядеть так: один конец якоря двигателя подключается к клеммам 2 или 3, развязанными между собой предохранителями. Второй конец якоря двигателя подключается к средней точке силового трансформатора через резистор R3. Этот резистор довольно мощный, и, следовательно, крупногабаритный. На фото его не видно.

Змінено користувачем Cormoran
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
11 година назад, Cormoran написав:

У Вас на схеме подключения ошибка. Между клеммами 2 и 3 клеммника Х6 не должно быть перемычки. Кроме того, в схеме привода показан резистор R3 проволочный 0.1 Ом. Он включен в разрыв связи "0" силового трансформатора (клемма 1) и якоря двигателя (клемма 4), т.е. по нему протекает якорный ток. 

Схема подключения мотора должна выглядеть так: один конец якоря двигателя подключается к клеммам 2 или 3, развязанными между собой предохранителями. Второй конец якоря двигателя подключается к средней точке силового трансформатора через резистор R3. Этот резистор довольно мощный, и, следовательно, крупногабаритный. На фото его не видно.

 

Згідно схеми перетинка між 2 і 3 (Х6) наявна. І в реалі вона теж є:

 

IMG_2263_thumb.jpg

 

Резистор R3 номіналом 0,1 Ом теж є. Ви праві. Він виглядає як шмат сталевого дроту між 1 і 4 (Х6)

 

IMG_225411.jpg

 

Він ховається позаду і нижче клемної колодкі.

Я спочатку не зрозумів, що то за перетинка. А то R3 такий.

Замість запобіжників між клемим 2/3 і якорем влючено теплове реле. Так воно змонтовано в шафі із заводу.

Щодо схеми підключення якоря мотора, обмоткі збудження і тахогенератора то вона дійсно відрізняється від попередньої схеми. 

Як знайти середю точку трансформатора (його вихідної обмоткі 3 по 220) ?

Змінено користувачем Саша
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
15 годин назад, Captain_Nemo написав:

То ловите.схему - может поможет.

И смотрите блокировки - думаю дело в них.

 

Дякую за увагу. Але це скорочений паспорт на ЕТЗІ 1 . Воно відрізняється від ЕТЗІ 2. Там ще і два великіх дроселі розміром з трансформатор. В мене вона вже є.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

На клеммной колодке трансформатора должно быть 6 клемм. К трем подключены входные клеммы привода, а еще 3 объединены между собой. Это и есть нулевая точка. И еще вопрос. Привод работал и внезапно отказал, или же Вы пытаетесь его запустить "с нуля"?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Cormoran написав:

На клеммной колодке трансформатора должно быть 6 клемм. К трем подключены входные клеммы привода, а еще 3 объединены между собой. Это и есть нулевая точка. И еще вопрос. Привод работал и внезапно отказал, или же Вы пытаетесь его запустить "с нуля"?

 

Дякую.

Верстат колись працював 1989-1990 роках, але недовго. Далі щось відмовило... Потім верстат забрали з заводу і він знов простоював в гаражові.

За словами поперднього власника - верстат запускали останній раз років 10-11 тому.

Також попередній власник згадував, що подачі працювали і швидкість вибиралася резистором на пультові.

Змінено користувачем Саша
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

К сожалению, за 10 лет много что могло попросту сгнить или деградировать. А при перевозке еще и отвалиться. От пайки проводов на разъемах до микросхем. 511-я серия и в совковые времена не отличалась надежностью. Аналогов ей нет, покупка из остатков та еще лотерея. Боюсь, что и спец с осциллографом может не справиться. Уж больно старый привод.

Так что начинайте думать о частотнике на замену.

Змінено користувачем Cormoran
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Я зрозумів.

А хіба частотні перетворювачі можуть керувати двигунами постійного струму з незалежним збудженням?

Чи мова йде про частотнік в парі з асінхронним двигуном?

Бо в мене цей ЕТЗІ керує мотором подач. І в ньому найціннішими є низькі частоти обертання і момент на валові.

Тому мені асінхроннік не дуже підходить в даному вузлі.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Отже, оживити рідний електропривід мені не вдалося. Я навіть не шукав фахівців, щоби заощадити на іх послугах.

Просто придбав електропривід новий і сучасний.

Отже шафа тепер виглядає отак:

 

IMG_2626_thumb.jpg

 

Електропривід KBMG-212

 

IMG_2627_thumb.jpg

 

IMG_2628_thumb.jpg

 

IMG_2629_thumb.jpg

 

Живиться він від 220 Вольт змінної напруги.

На вході встановив автомати на 16 А, на виході блока автомобільні запобіжникі на 15 А. Так радить інструкція.

Блок можна під'єднати за такими схемами:

 

IMG_2631_thumb.jpg

 

Я зробив то за схемою С на основі вільних пар реле К35 і К36

 

IMG_2630_thumb.jpg

 

Схема така:

 

IMG_2632_thumb.jpg

 

Блок підтримує обмотку збудження, якщо двигун ії має.

Блок підтримує тахогенератор , якщо від наявний.

Єдине, для тахогенератора можливо доведеться розрахувати додатковий резистор за формулою:

 

IMG_2633_thumb.jpg

 

В моєму випадку треба було 190 кОм. Але знайшов 220 кОм. Все працює.

Реверсувати напругу з тахогенератора при реверсі двигуна не потрібно.

Двигун постійного струму в приводі подач краще за асінхроннік, бо має добрий крутний момент на валові на малих обертах. Ця якість дуже цінна на повільних подачах.

Ці двигуни мені дуже подобаються через іх крутний момент.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Добрий вечір. Я також собі придбав 6720В.  Шкаф наче комплектний але подачі не працюють. Випадково натрапив на вашу тему і зрадів. Довго думав як бути  відновлювати стару систему чи міняти на нове управління. Частотник я так розумію відпадає, тому дивлюсь в сторону усановки замість ЕШИМ 1  якоїсь імпотрної плати. Як з Вами можно сконтактувати.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Добрий вечір. Я також собі придбав 6720В.  Шкаф наче комплектний але подачі не працюють. Випадково натрапив на вашу тему і зрадів. Довго думав як бути  відновлювати стару систему чи міняти на нове управління. Частотник я так розумію відпадає, тому дивлюсь в сторону усановки замість ЕШИМ 1  якоїсь імпотрної плати. Як з Вами можно сконтактувати.

До речі а де  у вас трасформатор такий чималенький дівся

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Доброго ранку. А двигун подач у вас якій?

Трансформатор дійсно був чималенький, але тепер потреба в ньому відпала.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

А как определяете достаточность крутящего момента? На 6720 трещетка избыток отсекает (срабатывала пару раз при клине. Привод асик 0.75КВт х 950об/мин.)? Просто интересно из каких соображений выбирают момент. Там ведь редуктор стоит.

Змінено користувачем ig3757
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку