#187044 Опубліковано: 10 липня, 2019 (змінено) Доброго времени суток, в данный момент занимаюсь восстановлением фрезерного станка Reinecker. Станок был куплен внеочень хорошем состоянии, но мне показалось что его можно восстановить, может кому-то будет интересно посмотреть этот не лёгкий процесс.приехал домой. Внутренности. Состояние направляющих. Змінено 10 липня, 2019 користувачем Женя1 6 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#187045 Опубліковано: 10 липня, 2019 А вот с удовольствием посмотрю.Я так понимаю точнее сей процесс реставрацией назвать. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#187049 Опубліковано: 10 липня, 2019 На крышке с кнопками наверно его родной цвет? Нужно искать фотографии его братьев, что бы увидеть чего не хватает и как это все выглядело. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#187051 Опубліковано: 10 липня, 2019 (змінено) 40 минут назад, Grif сказал: На крышке с кнопками наверно его родной цвет? Наврядли. Крышка и коробка с кнопками , наверняка приколхожена "победителями". Уж больно криво и без замысла приделана. Краску родную можно легко определить, удалив слои маслянной, нанесенные кисточками. Благо она как правило легко ошелушивается. Змінено 10 липня, 2019 користувачем Дядя Уєф 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#187052 Опубліковано: 10 липня, 2019 4 часа назад, Grif сказал: На крышке с кнопками наверно его родной цвет? Нужно искать фотографии его братьев, что бы увидеть чего не хватает и как это все выглядело. Нет на крышке ето вообще просто кусок жести кто-то колхозил. Его родной цвет как и у всех немцев серый я находил остатки родной краски. 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#187060 Опубліковано: 10 липня, 2019 Вітаю з покупкою!) Все більше і більше забугорних станків в стадії відновлення, тенденція на форумі продовжується. Ангійських, японських і німецьких верстатів все більше) 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#187063 Опубліковано: 10 липня, 2019 Дякую, ще треба його до ума довести. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#187065 Опубліковано: 10 липня, 2019 Слежу за темой. Очень интересно. Главное больше фото добавляйте. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#187067 Опубліковано: 10 липня, 2019 7 минут назад, Сергей1986 сказал: Слежу за темой. Очень интересно. Главное больше фото добавляйте. Ок. Сделаем. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#187104 Опубліковано: 10 липня, 2019 Дуже цікава тема, а якихось табличок чи іншого з роком випуску не має (скільки ж йому "стукнуло"). 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#187109 Опубліковано: 10 липня, 2019 18 минут назад, NDU сказал: Дуже цікава тема, а якихось табличок чи іншого з роком випуску не має (скільки ж йому "стукнуло"). Информации ноль, из табличек сбоку на фото видно 11162. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#190150 Опубліковано: 29 липня, 2019 Продолжается шабровка, долгий и нудный процесс. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#195228 Опубліковано: 31 серпня, 2019 Покраска. 7 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#195258 Опубліковано: 31 серпня, 2019 Замечательно получается...! 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#195288 Опубліковано: 31 серпня, 2019 1 час назад, Виталий Марков сказал: Замечательно получается...! Спасибо, стараюсь. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#195543 Опубліковано: 2 вересня, 2019 Респект. А як контролювали перпендикулярність направляючих до осі шпінделя під час шабровки? Хочу шабрити свій 6н10 і поки не можу вкласти в голову як проконтролювати паралельність направляючих колони до осі шпінделя. (У вашому випадку перпендикулярність) 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#195546 Опубліковано: 2 вересня, 2019 Да да.присоединяюсь к вопросу о контроле перпендикулярности.А от себя вопрос чем красили? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#197460 Опубліковано: 13 вересня, 2019 В 02.09.2019 в 00:32, kolyakm сказал: Респект. А як контролювали перпендикулярність направляючих до осі шпінделя під час шабровки? Хочу шабрити свій 6н10 і поки не можу вкласти в голову як проконтролювати паралельність направляючих колони до осі шпінделя. (У вашому випадку перпендикулярність) Я никак не контролировал, та и не думаю что это возможно сделать в домашних условиях. Просто старался шабрить равномерно, посмотрим что получится. В 02.09.2019 в 00:53, Шевченко Дмитрий сказал: Да да.присоединяюсь к вопросу о контроле перпендикулярности.А от себя вопрос чем красили? Краска 3в1. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#197463 Опубліковано: 13 вересня, 2019 Я думаю спробувати так. Повалю колону на землю направляющими в гору. Привалочну площину до якої кріпиться голова потрібно буде виставити в рівень (ціна поділки 0,01) в двох площинах х та у. Після цього можна шабрити направляючі контролюючи рівнем. Вони повинні бути в 1 площині та по рівню в двох площинах х та у. Думаю вам можна булоб спробувати так само. Адже маєте площину під флянець шпінделя яка паралельна направляючим та перпендикулярна осі шпінделя. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#197467 Опубліковано: 13 вересня, 2019 Краску ранее уже "пробывали"- как ведет себя ,стойкость к бензину\маслу ? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#197474 Опубліковано: 13 вересня, 2019 41 минуту назад, Виталий Марков сказал: Краску ранее уже "пробывали"- как ведет себя ,стойкость к бензину\маслу ? Стойкость к бензину не знаю, дверь входная покрашена второй год на солнце, не грама не выгорела, и к механическим повреждениям стойкая, главное красить по технологии. 1 час назад, kolyakm сказал: Я думаю спробувати так. Повалю колону на землю направляющими в гору. Привалочну площину до якої кріпиться голова потрібно буде виставити в рівень (ціна поділки 0,01) в двох площинах х та у. Після цього можна шабрити направляючі контролюючи рівнем. Вони повинні бути в 1 площині та по рівню в двох площинах х та у. Думаю вам можна булоб спробувати так само. Адже маєте площину під флянець шпінделя яка паралельна направляючим та перпендикулярна осі шпінделя. Да, хороший вариант. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#197478 Опубліковано: 13 вересня, 2019 В 13.09.2019 в 22:43, Женя1 сказал: Стойкость к бензину не знаю, дверь входная покрашена второй год на солнце, не грама не выгорела, и к механическим повреждениям стойкая, главное красить по технологии. Да, хороший вариант. От тільки незнаю чи вдасться виставити станок в лежачому положенні з такою точністю. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#197479 Опубліковано: 13 вересня, 2019 1 минуту назад, kolyakm сказал: От тільки незнаю чи вдасться виставити станок в лежачому положенні з такою точністю. Думаю все возможно, сделать типа винтовых домкратиков, и почучуть выставлять. 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#199916 Опубліковано: 30 вересня, 2019 перемываю косточки. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#199990 Опубліковано: 1 жовтня, 2019 Освежил шпиндель. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах