Володимир_Фещук

6Р81Ш мій новий "лобзик"

214 повідомлення у цій темі

1 час назад, Володимир Фещук сказал:

@woodshop у мене до вас виросло запитання. От з цією парою, що ви вказали на фото, припустімо ви вирішите проблему, зиливши І-20А.

А ви вкурсі взагалі, що там є ще одна пара гіпоїдних шестерень? Як ви будете вирішувати проблему з її змащенням? Куди цього разу пропонуєте залити І-20А?

 

Пропоную продовжити тут :)

 

Маєте на увазі омера 316-317?

 

vfg.jpg

 

Для змащування саме цієї пари на голові є пресс-масленка

 

vfg2.jpg

 

Ви про це знаєте :) Звісно я не пропоную лити туди І-20/30, хоча я не проти, але ж туди немає доступу окрім пресс-масленки.

По паспорту туди йде "1-13" шприцем, вона продається, але я тимчасово забив туди літол.

 

UPD: хоча якщо уважно подивитись, пресс-масленка мабуть йде таки для змащування пінолі, а от верхня на пробці з шестигранником (куди я також трошки заливав І-20) -- призначена саме для цієї пари шестерень.

 

Воно витікає потрошки і це передбачено тим, що його постійно треба підливати :)

Змінено користувачем woodshop
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@woodshop так, я про 316-317.

Ні, прес-масленка там для змащування пари *направляюча шпонка - шпонпаз*.

8 годин назад, woodshop написав:

от верхня на пробці з шестигранником (куди я також трошки заливав І-20) -- призначена саме для цієї пари шестерень.

Ні, вона призначена саме для того, щоб капнути кілька крапель і-20 на гільзу пінолі.

 

Даю підказку, подивіться з того боку, де штурвал опускання пінолі.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
8 годин назад, woodshop написав:

По паспорту туди йде "1-13" шприцем, вона продається,

Чесно сказати. Почитав про неї, і після того намагаюся усіляко її уникати (хоч я її ще в очі не бачив, якщо не рахувати ту що я з верстата змиваю)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Як ви думаєте, що це? 

IMG_20191218_144258.jpg

Вірно, це еластична муфта, яка стоїть між двигуном та повзуном (привід він).

Хто що порадить, шукати її біс знає де, чи придбати поліуретан і зробити самому?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Поліуретан хоч підійде для виготовлення такої муфти? Це типу ось такої, але діаметри інші

IMG_20191218_160343.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Хмм.. що це в мене?

 

cik.jpg

 

Десь з 50 фоток 6Р81Ш я знайшов лише 2 з такою головою.

Змінено користувачем woodshop
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 26.07.2019 в 18:10, Y.fowler. сказал:

Совсем плохие подшипники? Если не гремят на холостую то назад. Я проверяю воздухом, помытый бризгнул ВДешкой  и с пистолета дую на сепаратор, розгоняет лихо и все слышно.

 

Я також коли свого фрезерного перебирав, таким споссобом провіряв підшипники, воздухом з продувочного пістолета

В 26.07.2019 в 18:10, Y.fowler. сказал:

Не факт, что новый будет лучше старого. 

Так все вірно, згоден з вами! для експеременту відмив новий підшипник від змазки і добряче висушив, а потім розганяв воздухом дуючи на сепаратори тримаючи пістолет під кутом, і скажу я вам, єфект  дизбаланса і приторможування підшипника  відчувався і в нового підшипника! але не в кожного, напевно то із за точності шариків я думаю))B| такщо не завжди є потреба в заміні старого підшипника!

Змінено користувачем Frezchik
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
15 годин назад, woodshop написав:

Хмм.. що це в мене?

 

cik.jpg

 

Десь з 50 фоток 6Р81Ш я знайшов лише 2 з такою головою.

Пффф. Без поняття. Там нічого немає. Невже просто ти вікно для доступу до шестерень, чи круглих шліцевих гайок? Найпростіший спосіб дізнатися - викрутити 6 гвинтів, і зняти верхню прямокутну кришку, заглянути всередину. І скажете що то, аж самому цікаво.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Муфту я зробив вже

 

це було не важко.

 

Поки не знаю, як цей матеріал відходить. Отвори сверлив на 1400об/хв, доречі.

Змінено користувачем Володимир Фещук
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Яка функція цих муфт, наскільки критично мати їх у задовільному стані?

Щодо елементу на вфг вище - це просто декор або незрозумілого призначення елемент, зсередини вфг там нічого немає.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, woodshop написав:

Яка функція цих муфт

Така ж, як і в МУВП. Гасити несоосність, вібрації. 

 

, woodshop написав:

наскільки критично мати їх у задовільному стані?

Ну, це не сайлент-блок автівки. по суті, навіть при наявності зазору між отвором в гумовій муфті та пальцями на обох фланцях - це не грає великої ролі, бо при обертанні зазор автоматично вибирається, якщо ви розумієте, що я маю на увазі. як видно на моєму фото (це муфта між повзуном та ВФГ) - там є тріщини, але міняти її зараз я не бачу підстав.

, Володимир Фещук написав:

IMG_20191218_160343.jpg

 

, woodshop написав:

Щодо елементу на вфг вище - це просто декор або незрозумілого призначення елемент, зсередини вфг там нічого немає.

Можливо це було призначено для полегшення ремонту.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Дякую, треба набратись сміливості та якось заглянути в якому стані вони в мене там.

Не хочу зіпсувати собі уявлення, що в мене зі всього парку (2 ток., 1 строг, 2 сверл., 1 фр.) справний лише фрезер :)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

ну що, на чому ми там зупинилися?...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Мабуть описуватиму більш лаконічніше тепер. А якщо когось буде щось цікавити - питайте, все розповім в деталях.

 

Закинув я стіл на каретку. Довго регулював гайку повздовжньої подачі, бо не зовсім зрозуміло порядок дій.

Потім довго шкріб пази. Від необережного використання болтів з прямокутною головкою - в пазах були наклепи, замини. Навіть сухар не проходив. Почистив, налив змазку в консоль, і перейшов до вфг. Голову знімав сам, без крану. за допомогою консолі, і дерев'яних брусків.

Та половина, що з шпінделем - там все було просто. Пермив, перебрав, відрегулював, і замовив нову шестерню опускання пінолі в одного форумчанина. Якістю виконання задоволений, доречі.

Ось фото шестерні

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Забігаючи наперед, хочу сказати, що зробив ось такі ручки на маховик опускання пінолі.

А також таким чином вийшов з ситуації з приводу відсутності рукояток фіксації направляючих від зміщення.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

По хронології, далі я перебрав другу частину вфг, і перейшов до повзуна... Спочатку мав я марну надію помити все без розбірки. Вирішив почати мити, а далі по ходу розбиратися. Доречі, дєди дєлалі-дєлалі, і надєлалі мені щастя. На кришці повзуна була паранітова прокладка. В ній не вирізали віконця, а просто поклали листом. Від мастила параніт провис, і шестерні його потроху згризли. Врезультаті я отримав "волохате мастило".

IMG_20191226_153016.jpg

IMG_20191226_170733.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
8 часов назад, Володимир_Фещук сказал:

Врезультаті я отримав "волохате мастило"

Классика жанра)))

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Мив я цю всю красу, і все більше розумів, що в зібраному стані відмити нереально. Вирішив розбирати. Розбирається там все непросто, бо дуже не зручно. І без зворотного молотка - взагалі ніяк. Отже, замовив я майже всі підшипники, знімаю один вал за іншим, і знявши останній - я бачу картину маслом.

 

На фото - дві найбільші шестерні та самого нижнього валу. Тобто вони були найбільш занурені в те болото на дні. І роз'їло лише 6-7 зубів на кожній. Тобто лише занурену частину. Всі інші шестерні в хорошому стані

IMG_20200212_104003.jpg

IMG_20200212_171323.jpg

IMG_20200212_171326.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Мив я цю всю красу, і все більше розумів, що в зібраному стані відмити нереально. Вирішив розбирати. Розбирається там все непросто, бо дуже не зручно. І без зворотного молотка - взагалі ніяк. Отже, замовив я майже всі підшипники, знімаю один вал за іншим, і знявши останній - я бачу картину маслом.

 

На фото - дві найбільші шестерні та самого нижнього валу. Тобто вони були найбільш занурені в те болото на дні. І роз'їло лише 6-7 зубів на кожній. Тобто лише занурену частину. Всі інші шестерні в хорошому стані

Огляд

Вирізання зайвого

Чистова токарка

Результат

Потім я зібрав все, віжрегулював рукоятки, залив мастило, і спробував запустити.

Відео запуску

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Багато разів я радів, що не намагався запустити і попрацювати до ремонту. То зламане штопірне кільце знайду, то підгнившу шестерню, то випавший гужон чи гайку поруч з рухомими елементами.

А поки - покажу ще кілька фото того, про що вже говорив.

Доречі, на замітку тим, хто роздумує на ремонтом. Існують маслоканали, котрі, окрім як після повного розбирання - інакше не прочистити

 

IMG_20191226_182248.jpg

IMG_20191226_171741.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Отже, відремонтував я "шию", і настав час повертатися до "голови".

Зібрати там не складно. І на місце поставив без особливих пригод. А далі довелося робити видалення зуба через анус. Тобто налаштувати дві пари гіпоїдних шестерень через лючок. Верстат в минулих власників довго пропрацював з великим зазором між зубами, і не зсащувалися шестерні. В результаті зуби підтерло, але працювати ще можна. До того ж, рідна консистентна змазка такої якості, що її доволі швидко просто розкидало центробіжною силою на внутрішні стінки корпусу.

IMG_20191129_125626.jpg

IMG_20191129_125718.jpg

IMG_20191129_193600.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Спочатку я спробував зробити мінімальний люфт між шестернями. Трохи шумно виходило. Далі я поступово його збільшував, поки не досяг золотої середини. Останнім кроком була нова консистентна змазка. І тут мене виручив @DrDima77, надіславши мені просто чудову намазку на хліб. Шукав, в Україні такої не можна придбати. Ось моє відео з випробуванням.

Ще додам відео з ютьюбу.

Ось воно

IMG_20200305_171432.jpg

IMG_20200305_171444.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Отже, що я мав? Готовий повзун (хобот), зібрану голову, зібраний стіл. Настав час струганути половинку муфти двигуна подач. З разом і отворами мені допоміг один товариш, а решту я вже сам переміг.

Ось, як це було

IMG_20200313_173953.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 години назад, Красноармеец написав:

Классика жанра)))

Якщо я не помиляюся - взимку йшла мова про нутромір мікрометричний, де я обіцяв вам подарувати, якщо на вас не дістанеться. Якщо я не помилився, і вам ще актуально - пишіть.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Отже, двигун подач поставив, запустив. Все грає, все працює. Але потрібно якось закріпити трубку мідну, що виходить з насоса. Бо мастило подається такими поштовхами, що трубка стукає об металевий піддон. А ще вал рукоятки перемикання швидкості подач я таки встановив не тим боком. Доведеться переставляти, а там вже мастило налите...

 

Далі був горизонтальний шпіндель. Зняв я кришки - подивився, помацав. Туди нічого лізти. Помив, І пішов далі. З зовнішнім боку зняв двигун - варто замінити підшипники. Вже лежать, чекають, поки я захочу зробити зйомник, бо старі не хочуть злізати. А потім зняв шків, і за ним ось таке...

 

IMG_20200515_200110.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку