Володимир_Фещук

6Р81Ш мій новий "лобзик"

214 повідомлення у цій темі

Якщо чесно, я це діло поки відклав, а тим часом взявся за електрошафу. Повибирав сміття та стружку, і гайда розбиратися. Шафа комплектна. Перечистив контакти на пускачах. Схема з паспорту не співпадає з моєю  в мене більш пізній варіант, і по максимуму приладів з дверцят перенесено на основну панель. Нумерація часто не співпадає (наприклад замість 20 чи 32 просто бірка 2). Ну, на скільки міг - розібрався, а далі викликав Містера Проппера @Veles31. Що казати, коли людина майстер. Швиденько все перевірив, відповів на мої запитання, роз'яснив схему роботи, визначив чому верещить реле часу, і чому не спрацьовує гальмівні муфта. Дуже вдячний Сергію

IMG_20200509_112347.jpg

IMG_20200511_134338.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
19 минут назад, Володимир_Фещук сказал:

визначив чому верещить реле часу,

Контактные поверхности магнитопровода грязные или короткозамкнутый виток лопнул? 

По поводу предложения ответил в лс.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Красноармеец написав:

Контактные поверхности магнитопровода грязные или короткозамкнутый виток лопнул? 

По поводу предложения ответил в лс.

Контактні поверхні зачистив - результату не дало. Але коли пальцем притискаєш половинки між мого - звук зникає. Але для мене немає сенсу розбиратися, простіше замінити, адже пневматична затримка не працює.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 часа назад, Володимир_Фещук сказал:

простіше замінити, адже пневматична затримка не працює.

Однозначно. Пневмо реле не самая надежная штука. Электронные реле времени или приставки ПВИ или ПВЛ к пускателю ПМЛ ходят годами без головняков.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

 

 

, Красноармеец написав:

Однозначно. Пневмо реле не самая надежная штука. Электронные реле времени или приставки ПВИ или ПВЛ к пускателю ПМЛ ходят годами без головняков.

Якщо можете - запропонуйте якийсь варіант на 29В. 

Моє реле - РВП72-3222

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Тим часом стало виростати запитання, як припинити спотикатися об ящики з оправками?

Подивившись на варіант виконаний @Grif ( Ось він ) - я зварганив "як я бачу", використавши пластикові підвіконня, котрі дісталися безкоштовно. Розгортку зробив з вбитої оправки. Результатом дуже задоволений. Більше фото

IMG_20200528_104345.jpg

4

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Далі буде. Але поки маю запитання.

- порадьте, де замовити шпильку м12 класу 8,8, і високі гайки з фланцем.

- де придбати 4 сухарі в шпіндель Ісо40 (ті, що від провороту).

- де придбати сухарі, призначені для автоматичного виставляння підошв лещат та УДГ вздовж пазу? (Паз14мм)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Володимир_Фещук культурно

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Grif написав:

@Володимир_Фещук культурно

Дякую :)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
5 часов назад, Володимир_Фещук сказал:

Отже, двигун подач поставив, запустив. Все грає, все працює. Але потрібно якось закріпити трубку мідну, що виходить з насоса. Бо мастило подається такими поштовхами, що трубка стукає об металевий піддон. А ще вал рукоятки перемикання швидкості подач я таки встановив не тим боком. Доведеться переставляти, а там вже мастило налите...

Кінець трубки обернути ганчіркою - не буде стукотіти.

З під перемикача подач можете трохи потекти лише з нижніх болтових отворів і то небагато, тому масло не треба повністью зливати.

 

1 час назад, Володимир_Фещук сказал:

- порадьте, де замовити шпильку м12 класу 8,8, і високі гайки з фланцем.

- де придбати 4 сухарі в шпіндель Ісо40 (ті, що від провороту).

- де придбати сухарі, призначені для автоматичного виставляння підошв лещат та УДГ вздовж пазу? (Паз14мм)

- Т-болти + гайки УСП12

- зробити

- можливо барахолка - перехідний сухар УСП12, чі зробити

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, sasha_kosak написав:

 

- Т-болти + гайки УСП12

Т-болти взагалі не буду використовувати.

І, я переходжу на м12*1,75. Маю наразі китайський набір прихватів, шпильок, гайок, сухарів. Робитиму все суміжне з цим набором

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Сьогодні пропрацював ряд проблем. Спочатку розвернув вал вибору швидкості подачі на 180°.

А далі, позаглядавши в мініатюрне оглядове віконце - зрозумів, що єдиний варіант - знімати коробку реверсу. Зняв, оглянув все, побачив ще деякі дефекти, подумав, і зробив наступне:

1) саморобний "лоток". Зробив я його ще раніше по фото, яке мені люб'язно надали раніше в темі. Це лоток для подачі масла на шестерні, що передають обертання з коробки реверсу на гвинт вертикальної подачі. Була проблема - масла потрапляло забагато, воно стікало по стакану на підошву. Рішення - просверлив отвори, як було в оригіналі.

2) на мідну трубку таки одягнув доволі міцний "кембрики" (шматок шлангу з щільної гуми). Це одна з двох головних причин, чому я повторно туди поліз. Через невідомий проміжок часу трубка перетерлася б об сталевий "лоток", і мастила забракло б.

3) коли намагаєшся болтами притиснути лоток до "стелі" - то болти виникають лоток. Я його вирівняв, відрихтував, і зробив дві пластикові втулки, котрі стоять між лотком і "стелею". Тепер він чітко фіксується, і не прогинається.

4) це струмінь мастила. Друга причина, чому я повторно розбирав. Отже, все ж умудрився я добратися до регулювальників шиуцера насосу, і відрегулювати клапан.

IMG_20200603_234506.jpg

І тепер - вуаля. Мастило вже не подається такими жорсткими поштовхами, і трубку подачі не трусить. Але при цьому я оглянув подачу мастила під час роботи коробки подач. Хоч я і послабив пружину клапана десь на 2-3 оберти, але мастила більш ніж достатньо. Всі лотки набираються швидко, навіть через верх ллється.IMG_20200603_162103.jpg

Після перевірки я поставив коробку реверсу назад, перевірив все ще раз, і нарешті закрив те оглядове віконце. Тепер при роботі консолі стало вдвічі менше шуму.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Який розмір лещат краще придбати для такого верстату 200 чи 250мм?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Микола77 написав:

Який розмір лещат краще придбати для такого верстату 200 чи 250мм?

Залежить від робіт, які ви робите. Мені 200 наразі достатньо. Можна було б в на 250 працювати. Лещата на фрезері - це річ, яка потрібна не одна. Варто мати чорнові, точні, і маленькі. Таке у мене склалося враження.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку