Reiter

Мітка ВМТ на китайському двигуні

3 повідомлення у цій темі

Регулюю зазори клапанів ра китайці. Двигун 250 сс, верхньорозпредвальний 169FMM.

 

На магніті є дві мітки. Якщо крутити мотор проти годинникової стрілки, то спочатку перша нечітка мітка, потім десь через 1 - 1,5 см іще одна більш чітка....

 

Поміряв глибиноміром. Поршень в максимально високій точці якщо ставити по першій мітці. На другій вже трохи опускається вниз (декілька мм). Отже правильна ВМТ - це перша мітка? А що тоді друга і навіщо вона?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Скоріш за все -  момент запалювання.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

если крутить по часовой первая момент зажигания дальше ВМТ,при регулировке клапанов такая точность значения не имеет,для облегчения делают вторую метку,через 180,маркером,если на шкиве КВ,на распредвале надо 4 метки.Если цилиндров больше чем один.

И правильно-есть сомнения,пихаем в цилиндр посторонний предмет и сверяемся,бывает срывает шпонку и типа по метке а на самом деле криво.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку