пенсионер

ПБ "типа Shaublin 102-80" для установки на станок ТВ-6М

64 повідомлення у цій темі

Задумал поменять ПБ на своей ТВшке на бабку с "настоящим" щпиндельным подшипником и заодно понизить его шумность.

Думал что бабка от С193 но в интернете их фотки внутренностей заметно отличаются, и вроде там втулки..? А эта бабка больше под шаублин сделалана, но не шаублин, видимо какой то промежуточный вариант её исполнения когда "передирали" С193 с шаублина 102

Подшипник в этой бабке диаметром 75мм, на вал шпинделя 45мм, после разборки и номер прочитаю.

Теперь предстоит задача с задней стороны приделать промежуточный приводной вал под шкив ремня от двигателя, внедрить трензель перемены направления вращения на вал с шестернёй выхода на гитару ТВшки.

По мере продвижения буду тут писать что получилось из этого роя.

И фото этой железяки:

IMG_0002.JPG

IMG_0003.JPG

IMG_0004.JPG

IMG_0005.JPG

IMG_0006.JPG

IMG_0007.JPG

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

там точно тільки втулки на с193

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
22 минуты назад, aegis сказал:

там точно тільки втулки на с193

Тут переднiй бiля патрона двурядний ролiковий, ззаду теж пiдшипники зрегульовочною гайкою, мабуть два р/у.

Розберу для дефектовки тодi ясно буде. I ще, в цьому шпiнделi не конус КМ а пiд цангу W20

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@пенсионер то у вас значно краще хутро... думаю таки шаублін

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, aegis сказал:

@пенсионер то у вас значно краще хутро... думаю таки шаублін

Ггг, тi фотки шаублiнiв що нарив в iнтернетi помiтно вiдрiзняються вiд неï.

Тут видно що нашi клепали цю бабку, i дещо в дрiбницях дивно зроблене, через Ж. 

Але ВЦ 102мм якщо мiряти вiд призми станини.

Я шпiндель витяг вже, завтра пофотаю.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@пенсионер у мене був с193 перероблений (кулібіни зробили рухомий супорт, привід через рейку і тп). шпіндельок там був проблемний. я планував переробити усе на номральний шпіндель. навіть шпіндель зробив на заводі, підшипники купив і все таке. але потім продав конструктор кудись на прикарпаття. це ще було на ручіпі років з 5 тому, тема є, але шукати її зараз нема бажання. якщо цікаво - стукайте в ПП я креслення десь зберігаю, можу показати мій варіант переробки

https://www.chipmaker.ru/topic/76702/?do=findComment&comment=1299096

https://www.chipmaker.ru/topic/85983/

Змінено користувачем aegis
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

ой, с1, але від с193 там тільки станіна відрізняється. читав колись старі книжки про ці верстати - там усе модульне. короче бабки однакові

Змінено користувачем aegis
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@aegis О, дякую!, пориюсь в iнтернетi.

(зараз готую фотозвiт, через кiлька хвилин виложу)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Трохи фоток. Конструкція проста і зрозуміла, дивують стопори гайок (у проміжних шайбах) якими регулюється натяг підшипників та стальна обойма в якій задня пара радіальноупорних стоїть, чого не обійшлись лише розточкою в бабці?

Оті шпиньки-фіксатори підпружинені, ще на передостанній фотці на валу був шпинёк-шпонка що не дає провертатись прижимному кільцю, - зрубав зачистив бо не розібрать було, до мене вроді  не розбирали, слідів нема..

Підшипники вроді нормальні ще, мінять не буду, всі ГПЗ.

@aegis Міша, мені здавалось що для С1 ця бабка здорова й важка, та й корпус бабки закритий ремнями вниз, тому й не шукав за той станок..

тут про шаублінівську мод.102-80 бабку  https://www.chipmaker.ru/topic/74279/

1 шпиндель.JPG

2 пер.подшипник.JPG

3 крышка с лабиринтом.JPG

4 хитрая фиксация.JPG

5 неизвлекаемая шпонка.JPG

6 задняя пара радиальноупорных.JPG

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@пенсионер чому вам дивно показались підпружинені стопори? це класична чтука, досить зручна як на мене. а так вітаю, гарну основу ви виловили.

можливо, вам краще на електронну гітару перейти? буде значно зручніше в роботі. у вас профіль робот різноманітний, тож не буде проблем з різноманітними кроками

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
50 минут назад, aegis сказал:

@пенсионер чому вам дивно показались підпружинені стопори? це класична чтука, досить зручна як на мене. а так вітаю, гарну основу ви виловили.

можливо, вам краще на електронну гітару перейти? 

)Тому що шаублiнцi, та й iншi, фiксують стопорними гужончiками збоку., 

Ел.гiтара нi бо в мене на ТВшцi розширений набiр шестерен вiд A_N_D а трензель додати менi не складно. Правда прийдеться здвинути шкiв ремнiв вперёд щоб зявилось мiсце для трензеля, так навiть краще буде бо перекрию доступ пилу до переднього пiдшипника, як у шаублiна що на посиланнi вище.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
10 часов назад, пенсионер сказал:

Ел.гiтара нi бо в мене на ТВшцi розширений набiр шестерен вiд A_N_D

думаю що треба рухатися вперед :) ну а там дивіться - не мені вас учити

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@aegis Як що до капролонових шестерен в трензелi, бо маю пару стальных гартованих та шлiфованих М1.25 на шпiндель та вихiдний вал а невеличкi промiжнi шестернi хочу зробити з капролону, щоб тихiше. Потяне?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@пенсионер як на мене робіть стальні маленькі шестерні і великі капролонові. так буде правильніше по міцності

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Практически завершил грязную работу по переделке ПБ "типа Shaublin 102-80" для установки на станок ТВ-6М.

Сделал отверстие под установку трензеля и выходного вала с шестернёй для соединения со штатной гитарой ТВшки, на фото видно.

Так как у бабки высота центра 102мм от вершины призмы родной её станины а глубина профиля призмы 8мм, то от плоского основания бабки до центра было 110мм, и я снял 2.0мм под станину ТВ-6М для получения высоты центра в 108мм, предварительно перепроверив высоту центров своего станка. Крепёжные к станине винты будут внутри бабки, не особо удобно закручивать но иначе никак.

Насколько точно получилось, - юстировка покажет.

Осталось немного грязной работы (чугун графитом пылит) и можно будет красить и собирать всё в кучю.

 

1.JPG

2.JPG

3

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Бабку погрунтовав щіткою, хочу наростити слой щоб потім наждачкою вирівнять поверхню.

І поки сохне готую шестерні трензеля. Навмисно поклав вал-шестерню поряд, можливо хтось впізнає звідки вони, вроді з камазівської топливної апаратури..?

Закалені в усмерть, як підшипник, але  дремель, добрий різець і плоскошліф свою справу зробили. Катаються шестерні одна по одній еротично, - зубці там шліфовані.

@aegis по вінцю видно чому на великих шестернях сталь а не пластік ставлю, модуль там 1.25,  z=45, зовнішній діаметер 58.5мм, та що з більшою розточкою буде посажена на вал шпінделя на діаметрі 43мм

IMG_0001.JPG

IMG_0002.JPG

IMG_0003.JPG

IMG_0005.JPG

IMG_0007.JPG

Змінено користувачем пенсионер
3

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

З'ясував походження бабки, це станок Т-225 (або Т-255?), маловiдомий клон Шаублiн 102. 
Ще за цей клон:
https://www.chipmaker.ru/topic/23190/
 (С-225) https://www.chipmaker.ru/topic/90365/?page=3



 

Змінено користувачем пенсионер
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 7/29/2019 в 05:35, пенсионер сказал:

це станок Т-225

 Вы таки его нашли! :)

То же в недоумении пребывал, просмотревши инструкции и картинки на лазе.ко.ук. Подшипник, похоже, самый правильный, 3182109 ( http://bearing-service.ru/file/GOST/7634-75.pdf

)

 

В 7/22/2019 в 08:24, aegis сказал:

ой, с1

 Михаил, наверное я Ваш должник.

Тот С-1 почти в список покупок занес, опередили. :)

 

ЗЫ. Хорошо мы не в Англии прошлого века!

Модели паровозов и напольные куранты у нас не в моде. Не видать бы нам тогда таких оригинальных станочный затей дядьки пенсионер-а. :)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 28.07.2019 в 16:38, пенсионер сказал:

Бабку погрунтовав щіткою, хочу наростити слой щоб потім наждачкою вирівнять поверхню.

Автомоб шпатлевкой быстрее будет

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@makks Всё так, глубокие ямки ею и заделаю. Кроме всего прочего грунтовка ещё чтобы меньше руки вымазывать об чугун, ещё много повертеть в руках эту бабку придётся добавляя необходимые узлы для пересадки на ТВ-шку

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Aluma Да, конструкция шпинделя и подшипники здесь как на прототипе.

Задние радиально упорные 4кл. передний 2кл.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, makks сказал:

Автомоб шпатлевкой быстрее будет

 Ага, есть стартовая со стекловолокном, можно толстым слоем. При нанесении выглядит лохмато, но шлифуется на ура, финишной может и не потребоваться.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Не так скоро як хотілось але просуваюсь потихеньку. й досі шукаю шестерні в трензель, ще парочку знайти треба. 
Перебрав та обміряв по люфтам та биттю шпінделя, трохи зменьшив натяг на задній парі радіальноупорних підшипників та зменшив вільний радіальний люфт переднього (там NN3009) користуючись цією темою https://www.chipmaker.ru/topic/202824/ бо там точно така сітуація як і в мене, відмінність у регулюванні тільки в тому що на моєму шпінделі півкілець немає а підшліфовується кільце яке є переднім лабіринтом ущільненя шпінделя від прямого попадання бруду (див. фото розібраного та зібраного вузла).
Зараз биття 0.3мікрона та люфт 6 мікрон по моєму індікатору, осьовий люфт від тиску руками не проявляється. 
(П.С. вiдкорегував написанi цифри пiсля перевiрки iндiкатором ИГ-1)



 


IMG_0031.JPG

IMG_0032.JPG

IMG_0033.JPG

IMG_0034.JPG

IMG_0035.JPG

IMG_0036.JPG

Змінено користувачем пенсионер
2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 часа назад, пенсионер сказал:

NN3009

 

В 22.07.2019 в 09:51, пенсионер сказал:

Підшипники вроді нормальні ще, мінять не буду, всі ГПЗ.

 Ликбеза ради, это советские ГПЗ с буржуйской маркировкой NN?

http://www.podshypnik.info/ua/index.php?zid=bearing_info&standart=gost7634&bearing=3182109

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Aluma Скорее импорт, это международное обозначение/маркировка. Станок году в 85 примерно выпущен. Полная маркировка подшипника - NN3009  K/P  51 NA и на противоположной стороне этой же стороны обоймы - Xr*E3 , никаких других обозначений на малой обойме нет. С одной стороны торец наружной обоймы для осмотра недоступен.

Змінено користувачем пенсионер
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку