IMP

Саморобний рукав для ТІГ зварки

59 повідомлень у цій темі

автомобильные шланги малого сечения армированные,продаются метражом-3.2х6,4х6,4х7 и т.д.это все топливная система,обратки дизельные,подача дизеля и бензина.Продаются в толковых автозапчастях,у ремонтников топливной аппаратуры и как обычно-в интернете.Не силикон но гибкие,некоторые с двойным армированием-между слоями и сверху.Не дорогие,от 20грн метр.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
9 часов назад, andrey.drabchuck сказал:

Отсюда вывод -- у нас продают не Бинзель) А следовательно платить за лейб "Бизнель" на такой же китайской горелке нет смысла. 

во многих странах некоторые вещи дороже чем у нас.Связано с налогами и другими правилами.Автомасла например.автозапчасти одинакового производителя.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Акцизы, ндс, экология...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

а некоторые вещи вообще невозможно купить не отдав старые,например аккумуляторы или новые в упаковке автомобильные двигатели.Естественно за это минусуют цену.

себе рукав делал из чего тогда было-пластиковые трубки толстостенные,автомобильные от вакуумной системы замков,велосипедный боуден,гофротруба....Работает.Но это обычный полуавтомат.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Так... Потрохи з появою вільного часу мій проект самопального аргонового рукава просувається. Так і сьогодні вже отримав новою поштою деякі комплектуючі, Залишився дрібний мізер і можна починати збирати......

 Ще раніше отримав дріт ПЩ, головку, адаптер , штуцера та кнопку:

ПЩ-6.pngIMG_20190905_093146.jpgIMG_20190905_093114.jpg

 Як і передбачува, під'єднання силової жили на головці мало того, що рідкісне дюймове, так ще і з лівою різьбою. Тому вирішив, що простіше буде перепаяти на доступні, нормальні різьби, ніж шукати виконавця і переточувати перехідники.

 Сьогодні отримав перехідники і силіконову трубку:

IMG_20190922_152906.jpgIMG_20190922_153042.jpg

 Залишилось купити захисний кожух та дріт підключення кнопки управління і збирати все до купи ))))

 

Силікон з штуцерами.zip

Змінено користувачем IMP
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

И что же самодельного в этом рукаве?

Обжим провода силового и затяжка кишОк в защитный кожух?

В чем уникальность?

Наверное длина.

O.o

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Мабуть в тому, що виготовлення планується виконувати власними руками, а не купувати готового, вибираючи лише з того, що є в наявності.

А хто стверджував, що рукав мусить бути унікальним??? Взагалі, він фактично вийде унікальним, так як точно такого ж з аналогів не буде. Навіть якщо й уявити, що прийдеться з подібних комплектуючих зробити ще один такий самий рукав, однаково вони будуть відріз нітись, як один від другого, так і від серійно виготовленого і купленого.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Когда то тоже так делал, когда наладчиком сварочного оборудования работал. То что Вы хотите сделать это стандартная работа наладчика.
Провод ПЩ наилучшее решение проблемы.
Самой большой проблемой как по мне будет припаять провод. Обжим не самое лучшее решение.
С одной стороны припаять провод проблемы как бы нет. С другой стороны эта зараза затягивает припой как дурная. Провод в этом месте становится более жестким и как следствие обламывается, возле горелки чаще, возле разъема со стороны апарата реже и практически никогда по средине.
Чтоб нормально опаять брал спиртоканифоль, такую густоватую, жидкую затягивает и потом ничего не получается, по канифоли потом затягивает припой. Обмакивал только концы милиметров 5 не больше. Когда канифоль высыхала то брал цапон лак жидкий и промакивал дальше участок провода не важно какой длинны, 5-10мм будет достаточно, но лак всеравно потянет дальше. Лак должен быть жидкий. А потом брал не большую емкость плавил в ней припой и конец обмакивал. Суть в том чтоб облудить только конец, с места там где лак, лудится не будет. Ну а дальше паял нормально. Потом мыл ацетоном это всё, потом покрывал всё вместе тем же лаком, без фанатизма чтоб отизолировать от жидкости. Шланги под охлаждающую жидкость использовал либо силиконовые очень мягкие такие, а в основном резиновые медицинские. Силиконовые практически никогда не использовал потому что в те времена был страшный дефицит на них и их я приватизировал сразу. Резиновые медицинские тоже хорошо стоят но со временем рассыхаются. Не знаю почему их называли медицинские, но для резины были весма мягкие.
В качестве охлаждающей жидкости на заводе использовали дистилированую воду. На правде использовать воду очень плохая идея. Потому что какая она там дистилированая не будет, всеравно как только попадает в систему та вода становится не дистилированой, грязь в системе и другие процессы в системе делают ее не дистилированой. Далее в местах соединений возникает гальваническая пара из за разнородности металлов и кабель как у нас говорили отгнивает. Покрытие лаком мест соединений помагает конечно, но на неочень долго. В гараже эксперементировал с глицерином, сильно улучшает ситуацию, автомобильный тосол тоже очень хорошо работает. В принципе на тосоле остановился.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Henek! 

 Дякую за розгорнутий допис. Для мене сама велика проблема — відсутність вільного часу. Я сьогодні якось трохи раніше прийшов з роботи (тільки що...), а так, то буває до 21-ї, поза вчора працював до 23-ї.... Все думаю, що з'явиться вільна хвилина, а тут як назло — свіжа робота. Тут народ. читаю. хвилюється яку ще рекламу використати, для просування власної справи, а в мене сьогодні клієнт дзвонить і питає чи я на робочому місці, а я кажу. що буду ч-з хвилин 20 (не кажу. що є на місці....щоб доробити іншу роботу... Він каже: "Ну то я вас почекаю". Коли я хвилин за 15 підхожу до його машини ззаду, він дуже здивувався, яке я попав до себе, що він і не  замітив. Не хотів йому пояснювати всю ситуацію )))):D

 Тепер стосовно рукава. З пайкою, думаю проблем не виникне жодних. Паяю не паяльником , а пропановим пальником і планую обжати кінець провода, а потім ще й додатково обпаяти. Маю зварювальний дріт CuSi3 діаметром 0,8 мм і ним думаю припаяється без проблем. Додатково потрібно буде відпаяти з'єднувальний штуцер на головці ( самий короткий кінець), бо він має не дуже поширену ЛІВУ дюймову різьбу. Пару до нього мені навряд чи хто виточить, тому вирішив його замінити, але засада. Замовив штуцера і той, який був вирішив перепаювати виявився алюмінієвим. Міг би правда кастоліном припаяти і алюміній до міді, або розвальцювати  (також маю чим..) кусок мідної тормозної трубки і вставивши алюмінієвий штуцер припаяти той кусочок на місце випаяного, але хочеться зробити надійно і по феншую. Тому мабуть прийдеться все таки виточити з бронзи штуцерок з різьбою 10Х1 і припаяти на те місце. Для цього потріен час, якого якраз бракує. Думаю, що все-таки трохи порозрулюю з своїми роботами і нарешті закінчу почате

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку