#19903 Опубліковано: 21 лютого, 2017 Привіт друзі. Зняв сьогодні кришку передньої бабки і вирішив зняти відео (на ваш огляд), чи вартує токарний реставрації. На мою думку передня бабка в непоганому стані. Масляний насос не працював, масла в бабці не було і ше багато проблем. Отож все показано на відео. 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#19931 Опубліковано: 21 лютого, 2017 відео гарне но задовге, маю станка на електромуфтах(десь 10+ пускачів), електромуфти зло. якшо маслонасос не качав і масла не було і працювали на ньому то є печалька. в мене ремінь маслонасоса злетів(бо старий був) то станок не запускався 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#19947 Опубліковано: 21 лютого, 2017 16 минут назад, realcat сказал: відео гарне но задовге, маю станка на електромуфтах(десь 10+ пускачів), електромуфти зло. якшо маслонасос не качав і масла не було і працювали на ньому то є печалька. в мене ремінь маслонасоса злетів(бо старий був) то станок не запускався Шо за печалька, де шукати? Шестерні на мою думку впорядку. Чи маєте на увазі підшипники? Масла не було ні в передній бабці, ні в коробці подач ні в фартусі. Але на ньому працювали...((( 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#19984 Опубліковано: 22 лютого, 2017 подивився ще інші ваші відео, якщо гвинт так зношений то станина також напевне так само 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#19997 Опубліковано: 22 лютого, 2017 Станина в одному місці зношена. Але то більше похоже що стружка попала і так вигризла. Якщо по верхні кромці прикладати лінійку, то виробітки не замітно. А якщо з боку, то є. А гвинт, прийдеться міняти. Також мені радили другою стороною його розвернути. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#19998 Опубліковано: 22 лютого, 2017 смотрите по шестерням степень износа, если степень изоса не превышает 80% то ичего страшого, будет работать но шуметь. основое это посадка шестерен на шлицах валов, если уже есть выработка(люфты) то дальше разобьёт ещё больше, проверяйте где выработка и ремонтируйте. по винту, я так понимаю продольный? он работает только при нарезке резьбы, если у него выроботка, зачит станок часто резал резьбы. пробуйте кольбровать и делать новую маточную гайку. если речь идёт о поперечном, делайте тоже, если винты не кривые и ширина витка позволяет колибровать. если требуется изготовление новых винтовых пар обращайтесь поможем. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#20005 Опубліковано: 22 лютого, 2017 Проблема при роботі без мастила на любому станку з фрікціонами - їх перегрів. Особливо, якщо різали різьби! Шпіндельні підшипники теж не у захваті від такого відношення. А так ДІП 300 витримує роботу без мастила. Недобрим сигналом у передній бабці може бути сильний або неприємний шум (якщо вийшли з ладу підшипники або величезний боковий зазор у зчепленні шестерен), люфт у шпінделі, інтенсивний дим з фрикціонів при декількох перемиканнях прямого ходу на зворотній на середніх режимах, десь 400 об/хв. Але маніпуляції з перемикання ходу проводяться лише за умови, що в передній бабці є мастило і працює насос! 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#20055 Опубліковано: 22 лютого, 2017 4 часа назад, Анна сказал: смотрите по шестерням степень износа, если степень изоса не превышает 80% то ичего страшого, будет работать но шуметь. основое это посадка шестерен на шлицах валов, если уже есть выработка(люфты) то дальше разобьёт ещё больше, проверяйте где выработка и ремонтируйте. по винту, я так понимаю продольный? он работает только при нарезке резьбы, если у него выроботка, зачит станок часто резал резьбы. пробуйте кольбровать и делать новую маточную гайку. если речь идёт о поперечном, делайте тоже, если винты не кривые и ширина витка позволяет колибровать. если требуется изготовление новых винтовых пар обращайтесь поможем. Дякую. Так, річ йде про продольний винт, але він напевео не підлягає ремонту. Тільки під заміну. На 4 хв. 20с. Погано видно, але думаю побачите. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#20056 Опубліковано: 22 лютого, 2017 3 часа назад, 4post сказал: Проблема при роботі без мастила на любому станку з фрікціонами - їх перегрів. Особливо, якщо різали різьби! Шпіндельні підшипники теж не у захваті від такого відношення. А так ДІП 300 витримує роботу без мастила. Недобрим сигналом у передній бабці може бути сильний або неприємний шум (якщо вийшли з ладу підшипники або величезний боковий зазор у зчепленні шестерен), люфт у шпінделі, інтенсивний дим з фрикціонів при декількох перемиканнях прямого ходу на зворотній на середніх режимах, десь 400 об/хв. Але маніпуляції з перемикання ходу проводяться лише за умови, що в передній бабці є мастило і працює насос! Шум був, але я його швидко найшов. 214 підшипники 2шт. в шківі. Там напевне мали стояти криті, а були відкриті і сухі. Я їх заміняю. Більше посторонніх шумів не було. Також 408 підшипник біля електромагнітної муфти сильно зношений. Можливо за відсутності мастила. Шпиндельні підшипники в нормі, або просто не знаю як їх правильно провірити. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#20073 Опубліковано: 22 лютого, 2017 Основна перевірка "на ходу". Моє відео відрізки на верстаті, який, вважається, взагалі не може підтримувати режими, тому вони відрізають на 160 об/хв... На відео відрізка проводиться на 900 об/хв. В мене на ДИП 300 була проблема: не тримала гайка кріплення шківу, тому "бігав" вал фрікционів і не було тяги. P.S. ДИП 300 "співає" на 400 об/хв., його майже не чутно! 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#20077 Опубліковано: 22 лютого, 2017 7 минут назад, 4post сказал: В мене на ДИП 300 була проблема: не тримала гайка кріплення шківу, тому "бігав" вал фрікционів і не було тяги. P.S. ДИП 300 "співає" на 400 об/хв., його майже не чутно! Ну так там гайка, чи болт. А то не знаю шо з шківом робите. В мене якісь ковалі його заклепали. І поки є можливість вас запитати, як тримається ходовий винт до коробки подач? Там є втулка і два пальчики на 8мм. Один вибив і винт витягнув, а втулка лишилася на валу від коробки. Пальчик з втулки теж вибив, а зняти втулку не получається. Та втулка може на різьбі? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#20078 Опубліковано: 22 лютого, 2017 7 минут назад, Taras сказал: Та втулка може на різьбі? Навряд. Скоріше, десь закусило при забиванні штифту. Але креслень не бачив, стверджувати не буду. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#20105 Опубліковано: 22 лютого, 2017 перезвоните подскажу многое по ремонту, по переписке тяжело объяснить всё!!! 095 811 65 12 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#20420 Опубліковано: 23 лютого, 2017 Друзі, потрібна допомога. Не знаю як зняти втулку, яка зєднує ходовий гвинт і коробку подач. Гвинт зняв, вибив штифт на 8 мм. Другий штифт теж вибив, але втулка не сходить. Можливо друга сторона на різьбі??? На фотографії (фото з інтернету) позначено червоною стрілкою. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#20514 Опубліковано: 24 лютого, 2017 Там конічний палець 1:50 можливо підкусивабо трохи його підрізало коли від великих навантажень на гвинт. Вибивати акщо вже в край не йде то свердлити а потім розверткою відновити конус. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#20572 Опубліковано: 24 лютого, 2017 4 часа назад, Harmix сказал: Там конічний палець 1:50 можливо підкусивабо трохи його підрізало коли від великих навантажень на гвинт. Вибивати акщо вже в край не йде то свердлити а потім розверткою відновити конус. Ви не зрозуміли, я вибив палець. Я не можу втулку стягнути. Одна сторона вийшла (та шо на гвинт) а інша ні. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#20714 Опубліковано: 25 лютого, 2017 що кидаеться в око це спупенька на втульці (видилив красним). але втулка повина зніматись інакше гайку яка підтягує упорний підшипник не зняти. Тому на ум приходить що там кіце можиливо напресоване. зробіть фото валу всередені втулки торець. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#20753 Опубліковано: 25 лютого, 2017 10 часов назад, Harmix сказал: що кидаеться в око це спупенька на втульці (видилив красним). але втулка повина зніматись інакше гайку яка підтягує упорний підшипник не зняти. Тому на ум приходить що там кіце можиливо напресоване. зробіть фото валу всередені втулки торець. Дякую за поміч. Зробив кілька фотографій 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#20883 Опубліковано: 26 лютого, 2017 (змінено) Ну якщо дивитись на ваше фото то виточки нема тому вірогідно що втулка ціліндрова без упору. тому залити її ВД-шкою на добу. Яб зробив гайку ціліндрову через отвори де був палець гвинта поставив два болта у гайку і болтом як зйомником випресовував. Вони часто мають пресовий натяг а ще коли ремонтували і добре набили то вона ще важче сходить. Змінено 26 лютого, 2017 користувачем Harmix 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#22400 Опубліковано: 5 березня, 2017 Привіт друзі. Дякую всім за увагу до даної теми і за коментарі. Інколи вони дуже помагають. Так дійсно, як казав Harmix, - ця втулка мала пресовий натяг. Все таки мені її вдалося зняти. Багато писати не буду, краще подивитися. І ше народ, якщо хтось ремонтує токарні станки, знімайти відео, або хоч робіть фотографії. Я зіштовхнувся з ДИП300, до цього справи з токарними станками не мав. Схеми електричні, також креслення коробки дещо відрізняються від теперішніх стандартів, так що деколи інструкції буває замало. А спитатися нема кого. Вся надія на вас) 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#22416 Опубліковано: 5 березня, 2017 В 26.02.2017 в 00:05, Harmix сказал: Вони часто мають пресовий натяг а ще коли ремонтували і добре набили то вона ще важче сходить. Зняв втулку, зняв відео. Так як ви казали - натяг. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#22857 Опубліковано: 6 березня, 2017 Ходовой винт сегодня видел на олх 1М63 РМЦ 2800 мм. В 21.02.2017 в 22:07, Taras сказал: Привіт друзі. Зняв сьогодні кришку передньої бабки і вирішив зняти відео (на ваш огляд), чи вартує токарний реставрації. На мою думку передня бабка в непоганому стані. Масляний насос не працював, масла в бабці не було і ше багато проблем. Отож все показано на відео. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#22882 Опубліковано: 7 березня, 2017 9 часов назад, Полярис сказал: Ходовой винт сегодня видел на олх 1М63 РМЦ 2800 мм. Спасибо! Посмотрю. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#24577 Опубліковано: 14 березня, 2017 Привіт друзі. Продовжаю ремонт свого токарного станочка. Сьогодні зняв коротке відео про те що зроблено. Дивимось, коментуємо. Можливо щось не так, з радістю дослухаюсь. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#24615 Опубліковано: 14 березня, 2017 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах