Taras

Реставрація токарного станка. ДИП300 (1М63)

63 повідомлення у цій темі

Привіт друзі. Зняв сьогодні кришку передньої бабки і вирішив зняти відео (на ваш огляд), чи вартує токарний реставрації. На мою думку передня бабка в непоганому стані. Масляний насос не працював, масла в бабці не було і ше багато проблем. Отож все показано на відео.

 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

відео гарне но задовге, маю станка на електромуфтах(десь 10+ пускачів), електромуфти зло.

якшо маслонасос не качав  і масла не було і працювали на ньому то є печалька. в мене ремінь маслонасоса злетів(бо старий був) то станок не запускався

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
16 минут назад, realcat сказал:

відео гарне но задовге, маю станка на електромуфтах(десь 10+ пускачів), електромуфти зло.

якшо маслонасос не качав  і масла не було і працювали на ньому то є печалька. в мене ремінь маслонасоса злетів(бо старий був) то станок не запускався

Шо за печалька, де шукати? Шестерні на мою думку впорядку. Чи маєте на увазі підшипники? Масла не було ні в передній бабці, ні в коробці подач ні в фартусі. Але на ньому працювали...(((

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

подивився ще інші ваші відео, якщо гвинт так зношений то станина також напевне так само

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Станина в одному місці зношена. Але то більше похоже що стружка попала і так вигризла. Якщо по верхні кромці прикладати лінійку, то виробітки не замітно. А якщо з боку, то є. А гвинт, прийдеться міняти. Також мені радили другою стороною його розвернути.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

смотрите по шестерням степень износа, если степень изоса не превышает 80% то ичего страшого, будет работать но шуметь.

основое это посадка шестерен на шлицах валов, если уже есть выработка(люфты) то дальше разобьёт ещё больше, проверяйте где выработка и ремонтируйте.

по винту, я так понимаю продольный? он работает только при нарезке резьбы, если у него выроботка, зачит станок часто резал резьбы.

пробуйте кольбровать и делать новую маточную гайку.

если речь идёт о поперечном, делайте тоже, если винты не кривые и ширина витка позволяет колибровать.

если требуется изготовление новых  винтовых пар обращайтесь поможем.
 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Проблема при роботі без мастила на любому станку з фрікціонами - їх перегрів. Особливо, якщо різали різьби! Шпіндельні підшипники теж не у захваті від такого відношення.

А так ДІП 300 витримує роботу без мастила.

Недобрим сигналом у передній бабці може бути сильний або неприємний шум (якщо вийшли з ладу підшипники або величезний боковий зазор у зчепленні шестерен), люфт у шпінделі, інтенсивний дим з фрикціонів при декількох перемиканнях прямого ходу на зворотній на середніх режимах, десь 400 об/хв. Але маніпуляції з перемикання ходу проводяться лише за умови, що в передній бабці є мастило і працює насос!

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4 часа назад, Анна сказал:

смотрите по шестерням степень износа, если степень изоса не превышает 80% то ичего страшого, будет работать но шуметь.

основое это посадка шестерен на шлицах валов, если уже есть выработка(люфты) то дальше разобьёт ещё больше, проверяйте где выработка и ремонтируйте.

по винту, я так понимаю продольный? он работает только при нарезке резьбы, если у него выроботка, зачит станок часто резал резьбы.

пробуйте кольбровать и делать новую маточную гайку.

если речь идёт о поперечном, делайте тоже, если винты не кривые и ширина витка позволяет колибровать.

если требуется изготовление новых  винтовых пар обращайтесь поможем.
 

Дякую. Так, річ йде про продольний винт, але він напевео не підлягає ремонту. Тільки під заміну. На 4 хв. 20с. Погано видно, але думаю побачите.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 часа назад, 4post сказал:

Проблема при роботі без мастила на любому станку з фрікціонами - їх перегрів. Особливо, якщо різали різьби! Шпіндельні підшипники теж не у захваті від такого відношення.

А так ДІП 300 витримує роботу без мастила.

Недобрим сигналом у передній бабці може бути сильний або неприємний шум (якщо вийшли з ладу підшипники або величезний боковий зазор у зчепленні шестерен), люфт у шпінделі, інтенсивний дим з фрикціонів при декількох перемиканнях прямого ходу на зворотній на середніх режимах, десь 400 об/хв. Але маніпуляції з перемикання ходу проводяться лише за умови, що в передній бабці є мастило і працює насос!

 

Шум був, але я його швидко найшов. 214 підшипники 2шт. в шківі. Там напевне мали стояти криті, а були відкриті і сухі. Я їх заміняю. Більше посторонніх шумів не було. Також 408 підшипник біля електромагнітної муфти сильно зношений. Можливо за відсутності мастила. Шпиндельні підшипники в нормі, або просто не знаю як їх правильно провірити.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Основна перевірка "на ходу".

Моє відео відрізки на верстаті, який, вважається, взагалі не може підтримувати режими, тому вони відрізають на 160 об/хв...

На відео відрізка проводиться на 900 об/хв.

 

В мене на ДИП 300 була проблема: не тримала гайка кріплення шківу, тому "бігав" вал фрікционів і не було тяги.

P.S. ДИП 300 "співає" на 400 об/хв., його майже не чутно!

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
7 минут назад, 4post сказал:

В мене на ДИП 300 була проблема: не тримала гайка кріплення шківу, тому "бігав" вал фрікционів і не було тяги.

P.S. ДИП 300 "співає" на 400 об/хв., його майже не чутно!

Ну так там гайка, чи болт. А то не знаю шо з шківом робите. В мене якісь ковалі його заклепали. І поки є можливість вас запитати, як тримається ходовий винт до коробки подач? Там є втулка і два пальчики на 8мм. Один вибив і винт витягнув, а втулка лишилася на валу від коробки. Пальчик з втулки теж вибив, а зняти втулку не получається. Та втулка може на різьбі?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
7 минут назад, Taras сказал:

Та втулка може на різьбі?

Навряд. Скоріше, десь закусило при забиванні штифту.

Але креслень не бачив, стверджувати не буду.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

перезвоните подскажу многое по ремонту, по переписке тяжело объяснить всё!!!

095 811 65 12
 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Друзі, потрібна допомога. Не знаю як зняти втулку, яка зєднує ходовий гвинт і коробку подач. Гвинт зняв, вибив штифт на 8 мм. Другий штифт теж вибив, але втулка не сходить. Можливо друга сторона на різьбі??? На фотографії (фото з інтернету) позначено червоною стрілкою.

12995332.jpg

13007620.jpg

12998404.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Там конічний палець 1:50 можливо підкусивабо трохи його підрізало коли від великих навантажень на гвинт. Вибивати акщо вже в край не йде то свердлити а потім розверткою відновити конус.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4 часа назад, Harmix сказал:

Там конічний палець 1:50 можливо підкусивабо трохи його підрізало коли від великих навантажень на гвинт. Вибивати акщо вже в край не йде то свердлити а потім розверткою відновити конус.

Ви не зрозуміли, я вибив палець. Я не можу втулку стягнути. Одна сторона вийшла (та шо на гвинт) а інша ні. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

що кидаеться в око це спупенька на втульці (видилив красним). але втулка повина зніматись інакше гайку яка підтягує упорний підшипник не зняти. Тому на ум приходить що там кіце можиливо напресоване. зробіть фото валу всередені втулки торець. 

Новый рисунок.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
10 часов назад, Harmix сказал:

що кидаеться в око це спупенька на втульці (видилив красним). але втулка повина зніматись інакше гайку яка підтягує упорний підшипник не зняти. Тому на ум приходить що там кіце можиливо напресоване. зробіть фото валу всередені втулки торець. 

Новый рисунок.jpg

Дякую за поміч. Зробив кілька фотографій

13003314.jpg

 

12998194.jpg

 

13036085.jpg

 

13025845.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ну якщо дивитись на ваше фото то виточки нема тому вірогідно що втулка ціліндрова без упору. тому залити її ВД-шкою на добу. Яб зробив гайку ціліндрову через отвори де був палець гвинта поставив два болта у гайку і болтом як зйомником випресовував.

58b0d0b9d4b5c_.thumb.jpg.2d51acd8a6b700106ae080c6e7fb4165.jpg

Вони часто мають пресовий натяг а ще коли ремонтували і добре набили то вона ще важче сходить.

Змінено користувачем Harmix
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Привіт друзі. Дякую всім за увагу до даної теми і за коментарі. Інколи вони дуже помагають. Так дійсно, як казав Harmix, - ця втулка мала пресовий натяг. Все таки мені її вдалося зняти. Багато писати не буду, краще подивитися. І ше народ, якщо хтось ремонтує токарні станки, знімайти відео, або хоч робіть фотографії. Я зіштовхнувся з ДИП300, до цього справи з токарними станками не мав. Схеми електричні, також креслення коробки дещо відрізняються від теперішніх стандартів, так що деколи інструкції буває замало. А спитатися нема кого. Вся надія на вас)

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 26.02.2017 в 00:05, Harmix сказал:

Вони часто мають пресовий натяг а ще коли ремонтували і добре набили то вона ще важче сходить.

Зняв втулку, зняв відео. Так як ви казали - натяг.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ходовой винт сегодня видел на олх 1М63 РМЦ 2800 мм.

В 21.02.2017 в 22:07, Taras сказал:

Привіт друзі. Зняв сьогодні кришку передньої бабки і вирішив зняти відео (на ваш огляд), чи вартує токарний реставрації. На мою думку передня бабка в непоганому стані. Масляний насос не працював, масла в бабці не було і ше багато проблем. Отож все показано на відео.

 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
9 часов назад, Полярис сказал:

Ходовой винт сегодня видел на олх 1М63 РМЦ 2800 мм.

 

Спасибо! Посмотрю.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Привіт друзі. Продовжаю ремонт свого токарного станочка. Сьогодні зняв коротке відео про те що зроблено. Дивимось, коментуємо. Можливо щось не так, з радістю дослухаюсь.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

DSCN3080.JPG

DSCN3081.JPG

DSCN3082.JPG

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку