Саша

Реновація 6720 ВФ2, 1988 року.

652 повідомлення у цій темі

, Саша написав:

 

Так. На місті лубрикатора в мене стоїть розподільник з кнопочкою. Кнопочка має натискатися періодично для подавання мастила на вісі Z  та  X.

а мастило в розподільник подається від масляного насоса що подає мастило на коробку

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Саша написав:

 

Мастило ллється з супорту, там привідні муфти вісей Z та X  змащюються постійно. Тому мастило в суппорті є завжди на певному рівні і воно зтікає на гвинт кгп.

а в мене зліва стоять 2 електромуфти на 380 В і механізм переключання руху  вертикальний і горизонтальний рух столу, а от де стоїть електромуфта на те щоб голова рухалась вперед назад ще не знайшов

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, prdesna написав:

а мастило в розподільник подається від масляного насоса що подає мастило на коробку

 

Так, станція качає в голову і в супорт постійно.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Саша написав:

 

Так, станція качає в голову і в супорт постійно.

то у вас таке було із заводу чи ви переробляли самі. Значить в розподільнику мастило  під тиском від масляного насосу є завжди і ви нажимаєте кнопку відкриваєте клапан і мастило пішло по трубках. Якась марка чи назва цього розподільника є

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 часа назад, Саша сказал:

 

Так. На місті лубрикатора в мене стоїть розподільник з кнопочкою. Кнопочка має натискатися періодично для подавання мастила на вісі Z  та  X.

А що за кнопочка? бо в мене на СФ 676 з лубрикатора все масло льється на гвинт підйому стола, і тече аж з під фрезера, а Х та Y сухі, масло не доходить

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
8 годин назад, prdesna написав:

то у вас таке було із заводу чи ви переробляли самі. Значить в розподільнику мастило  під тиском від масляного насосу є завжди і ви нажимаєте кнопку відкриваєте клапан і мастило пішло по трубках. Якась марка чи назва цього розподільника є

 

Так, все було так з заводу. Маркі чи назви розподільника немає.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Seregan35 написав:

А що за кнопочка? бо в мене на СФ 676 з лубрикатора все масло льється на гвинт підйому стола, і тече аж з під фрезера, а Х та Y сухі, масло не доходить

 

У вас інший фрезер, але перебляти ті недолікі системи змащування вам сомому треба. Бо ніхто за вса того не виправить.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

я щось незрозумів а де у вас стоять електромуфти включення ходу

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Оті муфти в центрі супорта і є привідними. Там іх дві. Одна перемикає обортовий момент на бічну шестерню знизу (вісь Z). А верхня перемикає обертовий момент на конічну шестерню вгорі - вісь X.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

ага. При цьому виходить що вони працюють в маслі, алеж вони у вас також на 380 В. По виду вони не такі як в мене стоять.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
9 годин назад, prdesna написав:

ага. При цьому виходить що вони працюють в маслі, алеж вони у вас також на 380 В. По виду вони не такі як в мене стоять.

 

Яких 380 В? Самі поміркуйте, яка техніка безпекі дозволить запускати живлення 380В в середину чавунного верстату на механізм, що працює в мастильній ванні? Відкі вам таке наснилося? 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4 години назад, Саша написав:

 

Яких 380 В? Самі поміркуйте, яка техніка безпекі дозволить запускати живлення 380В в середину чавунного верстату на механізм, що працює в мастильній ванні? Відкі вам таке наснилося? 

 

Там дійсно немає 380В, там 24В. Але техніка безпеки не забороняє масло і 380В, масло як правило діелектрик. Бувають високовольтні кабелі заповнені маслом, трансформатори. Ну а чугунна коробка заземлена разом з станком.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
6 годин назад, jenkins написав:

Бувають високовольтні кабелі заповнені маслом, трансформатори

Там спеціальне діелектричне масло. Мало того воно з контактами напряму ніде не контактує (подвійна ізоляція.)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
12 години назад, Саша написав:

 

Яких 380 В? Самі поміркуйте, яка техніка безпекі дозволить запускати живлення 380В в середину чавунного верстату на механізм, що працює в мастильній ванні? Відкі вам таке наснилося? 

ви будете здивовані але в мене стоять муфти на 380В. Чесно кажучи я шоці від цього, тим паче що і по паспортним даним 380В. На них мастило не біжить але мастильний туман присутній

8 годин назад, jenkins написав:

 

Там дійсно немає 380В, там 24В. Але техніка безпеки не забороняє масло і 380В, масло як правило діелектрик. Бувають високовольтні кабелі заповнені маслом, трансформатори. Ну а чугунна коробка заземлена разом з станком.

непотрібно путати грішне з правідним , так зване трансформаторне масло перед заливом просушується для видалення води. А на рахунок 380 В подивіться схему на 6720В там 380В дві фази

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
9 годин назад, jenkins написав:

 

а яка марка цих електромагнітних муфт що включають рух столу

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

наскільки я знайшов у вас стоять муфти ЭТМ-0,54-2А8, вони на 24 В і можуть працювати  маслі. Це шикарний варіант.У когось є креслення?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 години назад, prdesna написав:

ви будете здивовані але в мене стоять муфти на 380В. Чесно кажучи я шоці від цього, тим паче що і по паспортним даним 380В. На них мастило не біжить але мастильний туман присутній

непотрібно путати грішне з правідним , так зване трансформаторне масло перед заливом просушується для видалення води. А на рахунок 380 В подивіться схему на 6720В там 380В дві фази

Я ж кажу - масло як правило діелектрик. Звісно якщо в нього щось домішати то може бути інші властивості. 

6720 бували різних модифікацій і схеми відрізняються. Модель муфт этм054. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Панове чомусь здається мені що ви трохи не зрозуміли один одного! про які муфти йде мова? багато хто плутає єлектромуфти, з єлектро магнітами включення! таке буває досить часто я помітив :D всеж таки питання було по Єлектромагнітам включення на ходи? 

В 27.10.2020 в 20:04, prdesna сказал:

я щось незрозумів а де у вас стоять електромуфти включення ходу

В 27.10.2020 в 21:32, Саша сказал:

Оті муфти в центрі супорта і є привідними. Там іх дві. Одна перемикає обортовий момент на бічну шестерню знизу (вісь Z). А верхня перемикає обертовий момент на конічну шестерню вгорі - вісь X.

 

В 27.10.2020 в 21:48, prdesna сказал:

ага. При цьому виходить що вони працюють в маслі, алеж вони у вас також на 380 В

В 28.10.2020 в 06:54, Саша сказал:

Яких 380 В? Самі поміркуйте, яка техніка безпекі дозволить запускати живлення 380В в середину чавунного верстату на механізм, що працює в мастильній ванні? Відкі вам таке наснилося? 

 

 

 

От я наскільки зрозумів  @prdesna  мав на увазі Електромагніти включення ходу, а не тормозні електромуфти!B|

13 часа назад, prdesna сказал:

ви будете здивовані але в мене стоять муфти на 380В. Чесно кажучи я шоці від цього, тим паче що і по паспортним даним 380В. На них мастило не біжить але мастильний туман присутній

Так і є, у мене Магніти включення ходів теж на 380в

WP_20190331_15_49_05_Pro.jpg

WP_20_Pro.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
15 годин назад, prdesna написав:

ви будете здивовані але в мене стоять муфти на 380В. Чесно кажучи я шоці від цього, тим паче що і по паспортним даним 380В. На них мастило не біжить але мастильний туман присутній

непотрібно путати грішне з правідним , так зване трансформаторне масло перед заливом просушується для видалення води. А на рахунок 380 В подивіться схему на 6720В там 380В дві фази

 

Сказати, що я здивований це не сказати нічого. Я в шоці . Це ж яка ситуація з муфтами принудила радянського інженера до такого рішення. Це ж фрезерувальника в разі пробою ізоляції підсмажити можна. 

У вас верстат заземлений надійно? Заземлення перевіряли? 

110 і 220 я на тіло пробував , а от 380 я не хотів би "посмакувати".

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Саша написав:

 

Сказати, що я здивований це не сказати нічого. Я в шоці . Це ж яка ситуація з муфтами принудила радянського інженера до такого рішення. Це ж фрезерувальника в разі пробою ізоляції підсмажити можна. 

У вас верстат заземлений надійно? Заземлення перевіряли? 

110 і 220 я на тіло пробував , а от 380 я не хотів би "посмакувати".

 

Вибачте, що саме Вас дивує? Трішки лівіше від цих муфт є електрощиток де 380В є на багатьох клемах, основний двигун, двигун помпи сож та двигун маслонасосу - там скрізь 380В теж. Всередині станку з правого боку є кришка на якій закріплена плата і там теж 380В.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 години назад, Frezchik написав:

Панове чомусь здається мені що ви трохи не зрозуміли один одного! про які муфти йде мова? багато хто плутає єлектромуфти, з єлектро магнітами включення! таке буває досить часто я помітив :D всеж таки питання було по Єлектромагнітам включення на ходи? 

 

От я наскільки зрозумів  @prdesna  мав на увазі Електромагніти включення ходу, а не тормозні електромуфти!B|

Так і є, у мене Магніти включення ходів теж на 380в

 

На ВФ2 муфти включення ходів дуже схожі на тормозні муфти. Тормозні і приводні муфти моделі ЭТМ054-2АВ і ЭТМ056-2АВ. Вони всі на 24В. Таких магнітів як на Вашому фото там немає зовсім.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
21 година назад, jenkins написав:

Я ж кажу - масло як правило діелектрик. Звісно якщо в нього щось домішати то може бути інші властивості. 

6720 бували різних модифікацій і схеми відрізняються. Модель муфт этм054. 

ця муфта що ви написали вона на 24 В і працює обовязково в маслі, мастило її охолоджує  А в мене муфти закриті від попадання мастила стоять в ніші зліва

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

так напевно буде коректніше не муфти а магніти.Дякую за коригування

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
7 годин назад, jenkins написав:

Вибачте, що саме Вас дивує? Трішки лівіше від цих муфт є електрощиток де 380В є на багатьох клемах, основний двигун, двигун помпи сож та двигун маслонасосу - там скрізь 380В теж. Всередині станку з правого боку є кришка на якій закріплена плата і там теж 380В.

тільки там мастило не стікає

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ну и у меня такие же тяговые эл.магниты на 380. И что? Корпус заземлен. Пятипроводное подключение: 3 фазы, 0 и земля.

Змінено користувачем ig3757
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку