Саша

Реновація 6720 ВФ2, 1988 року.

652 повідомлення у цій темі

2 години назад, prdesna написав:

Саша до вас маю питання. Наскільки я зрозумів у вас підключено сервомотор по схемі степ\дір. Як він працює , наскільки стабільно чи єнарікання. Я вже дійшов до моменту підключення і ось став на стопір чи +-10В чи степ\дір.

як я дійшов на серві є прикол, наприклад серва 3000 обертів  а ви можете виставити в настройках щоб вона на максимумі видавала наприклад 700 обертів.

 

Керування сервою в мене сучасне -степ/дір. Нарікань немає, працює стабільно. Нестабільності обертів я не помічав. 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
8 годин назад, Parxom написав:

10В это старое 

Степ Дир новое. 

На старом как раз и бывают проблемы.

 

 

а яке це воно старе, це ви самі придумали. На серводрайвері  є виводи під керування +-10В. Це не старе а рідне А от степ дір  це якраз старе, його використовували в шагових двигунах а потім приліпили до серво. Навіть виходів  PUL+ PUL- DIR+  DIR - на серводрайверы немає. Але при цьому керування степ дір можливе.

 Питання хто  підключався   -+ 10 В

 

Я включив +- 10 В реально просто і все працює Але є питання . Якщо хтось підключався відзовіться. Дякую

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
5 годин назад, Саша написав:

 

Керування сервою в мене сучасне -степ/дір. Нарікань немає, працює стабільно. Нестабільності обертів я не помічав. 

Обмежив оберти до 700 за хвилину.   Мені цікаво ви можете скинути оберти регулюванням до 0 обертів

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, prdesna написав:

   Мені цікаво ви можете скинути оберти регулюванням до 0 обертів

 

Знається так, можу. Я не пригадую, бо не користуюся повним 0 обертів.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

зрозумів дякую.

Щось бачу ніхто не включав серводвигун +- 10в

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
13 години назад, prdesna написав:

зрозумів дякую.

Щось бачу ніхто не включав серводвигун +- 10в

 

Тут в основному всі будують на базі ПК, а в ньому Степ/дір., тому і так. 

Управління по +-10В більш з розряду промислового обладнання, ПЛК-контроллери, Стойки систем управління.

В принципі великої різниці немає в тому, бо простий користувач її точно не замітить. Все впирається в контури регулювання. В сервоприводі 3 основних контура: контур позиції, контур швидкості, контур току(нагрузки). Переключення між ними упускаєм. І виходить так; контур регулювання по току завжди всередині контура швидкості, а він в свою чергу всередині контура позиції. Управлінням по +-10в можна управляти макс,. контуром швидкості, або току, але якщо управляти по току, то налаштовувати в драйвері можна лише контур току, будь які зміни параметрів, які відносяться до управління по швидкості чи позиції не будуть задіяні, тобто їх контролює вже зовнішній блок управління( ПК, ПЛК, або щось інше). Якщо управляти по швидкості, то можна вже налаштовувати параметри контура швидкості і параметри контура току, а позиція контролюється зовнішньою логікою. А якщо управляти по позиції, то налаштовуються всі 3 контура управдіння сервопривода в драйвері. В старих системах, логіка управління позицією виносилась назовні, бо швидкості обробки інформації в драйвері були низькі, тупо нехватало потужності для обробки алгоритмів, тому на привід вже видавалась оброблені дані в вигляді +-10в, це було ефективніше(ЕВМ простіший, драйвер управління простіший, помєх менше, гемору менше) . 

З часом технології взяли верх, появилась нормальна цифра, хороші фільтри, більші швидкостя обробки, і управління відходить від -+10в потроху, але повністю не відійде ще довго, ресурси машин доволі великі, і таке управління буде актуальне. 

Думаю Ви мене зрозуміли, ?. 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
8 годин назад, andrysir1 написав:

Тут в основному всі будують на базі ПК, а в ньому Степ/дір., тому і так. 

Управління по +-10В більш з розряду промислового обладнання, ПЛК-контроллери, Стойки систем управління.

В принципі великої різниці немає в тому, бо простий користувач її точно не замітить. Все впирається в контури регулювання. В сервоприводі 3 основних контура: контур позиції, контур швидкості, контур току(нагрузки). Переключення між ними упускаєм. І виходить так; контур регулювання по току завжди всередині контура швидкості, а він в свою чергу всередині контура позиції. Управлінням по +-10в можна управляти макс,. контуром швидкості, або току, але якщо управляти по току, то налаштовувати в драйвері можна лише контур току, будь які зміни параметрів, які відносяться до управління по швидкості чи позиції не будуть задіяні, тобто їх контролює вже зовнішній блок управління( ПК, ПЛК, або щось інше). Якщо управляти по швидкості, то можна вже налаштовувати параметри контура швидкості і параметри контура току, а позиція контролюється зовнішньою логікою. А якщо управляти по позиції, то налаштовуються всі 3 контура управдіння сервопривода в драйвері. В старих системах, логіка управління позицією виносилась назовні, бо швидкості обробки інформації в драйвері були низькі, тупо нехватало потужності для обробки алгоритмів, тому на привід вже видавалась оброблені дані в вигляді +-10в, це було ефективніше(ЕВМ простіший, драйвер управління простіший, помєх менше, гемору менше) . 

З часом технології взяли верх, появилась нормальна цифра, хороші фільтри, більші швидкостя обробки, і управління відходить від -+10в потроху, але повністю не відійде ще довго, ресурси машин доволі великі, і таке управління буде актуальне. 

Думаю Ви мене зрозуміли, ?. 

управління+- 10 в як я дійшов можливе лише по швидкості і крутному моменту. Як для моїх потреб - використання в якості привода (замість двигуна постійного струму) для руху стола з головою вистачає керування по швидкості.  Я підключив . виставив в настройках керування по швидкості і мотор закрутився 54 оберти. Давши напругу 10 В він зразу видав 3000 обертів. помінявши + на - закрутився в іншу сторону. Чудово, обмежив швидкість в настройках 700  обертів, так і крутить 700 обертів. Питання стало в тому що подається напруга +-10 В на керування і цею напругою лише йде зміна обертів, я непамятаю  наче мітсубісі там керування 0-10В змінюючи напругу йде керування швидкістю. В мене треба включати перемінний резистор десь в драйвер окремо. Отут  стопор. До речі змінюючи напругу  я змінював і оберти., але при напрузі 0 оберти були 54 .  Ось людина так підключала Стопор получився -куди і як підключити резистор перемінний, сервопривід80ST-M02430

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, prdesna написав:

, але при напрузі 0 оберти були 54 .  Ось людина так підключала Стопор получився -куди і як підключити резистор перемінний, 

 

Це тому, що у Вашому драйвері в параметрах стоїть здвиг нульової швидкості, іншими словами, є параметр, яким можна скалібрувати нульову швидкість, там він вроді виставляється в мілівольтах, параметр вроді 156, чи щось близько, тре Мануал переглянути.Кожен елемент електроніки має якусь похибку, тому щоб вивести 0 обертів при 0В і потрібно підстроювпти кожен привід індивідуально. Це часом називають дрифт привода. В мануалі є схема підключення від зовнішньої  вхідної напруги. Можна резистор на вхід, а напрямок визначати через дискретний вхід, тобто тумблер, або кнопка, або джойстик. Є логічна 1, оберти в один бік, нема напруги - в інший. По 0-10в в основному частотний йдуть, а серви за рахунок -+10в мають можливість зміни напрямку. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
9 годин назад, andrysir1 написав:

 

із обертами 54 я зрозумів треба відкалібрувати.  В мануалі стоїть подача напруги -+10 В на 13 і 25 вхід. Резистор невказаний для регулювання обертів. Похожий сервопривід у тому відео що я надав. В мене йде 4 проводи до сервоприводу   це +-24 В і -+10 В. У нього я нарахував 7, якраз 3 на перемінний резистор.

 

По логічні й схемі я не можу вїхати куди підключати резистор в драйвері

виникає питання де в драйвері брати напругу і куди подавати. Я розумію що це має бути просто але реально стопор

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, prdesna написав:

із обертами 54 я зрозумів треба відкалібрувати.  В мануалі стоїть подача напруги -+10 В на 13 і 25 вхід. Резистор невказаний для регулювання обертів. Похожий сервопривід у тому відео що я надав. В мене йде 4 проводи до сервоприводу   це +-24 В і -+10 В. У нього я нарахував 7, якраз 3 на перемінний резистор.

 

По логічні й схемі я не можу вїхати куди підключати резистор в драйвері

виникає питання де в драйвері брати напругу і куди подавати. Я розумію що це має бути просто але реально стопор

Там просто. Живлення 10В( звернути увагу на вхідні ампери) підключаєте між виводами 13 і 25. На + вішаєте резистор перемінний послідовно. Все, оберти регулюються 0-10В., далі, як у нього на відео, шукаєте, або назначаєте вхід, який відповідає за напрямок руху. Бачите, в нього окремий тумблер для вибору напрямку. Подаючи, або знімаючи з даного входу напругу 24В, приводом вибирається напрямок руху (CW, чи CCW). Усьо.

Замітьте, що в налаштуваннях самого приводу можна визначити діапазон регулювання, будь то +-10В чи навіть +-3В, зміниться лише дискрета резистора, тобто при +-3В регулювання буде менш точне. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

опа. Зараз в мене в голові каламбур. Тобто подаємо напругу +-10 в на 13 і 25 вхід На +10 ставипо послідовно резистор. Навіть можно подати напругу 9В щоб не використовувати регулятор напруги. на клеми 9 подаю +24 на 6 (SigIn1: SRV-ON) -24в , хоча можно і 12 В як  в мануалі написано 12-24
Якісь із входів  що залишились   SigIn2: alarm reset    SigIn3: Zero position deviation     SigIn4: Zero speed clamp     при подачі - 24 в будуть крутити вліво чи вправо.         - 24В  (чи 12В)   берем прямо із блока живлення. Я вірно зрозумів.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

тобто якщо буде 3 в то резистор має бути не 10 Ком а скажем 3 КоМ.

Я чогось думав що треба включати на вхід сервопривода резистер щоб регулювати оберти

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ви можете навіть батарейку підключити на 1,5 В, і мотор буде крутиться на якихось обертах, пропорційних до налаштованих максимумів. Все залежить від того, яким діапазоном регулювання Ви будете управляти. Його вбивають в параметри. 

По входах точно зараз не скажу, треба перечитувати мануал на привід і згадувати, як там назначаються входи. , а які вже з заводу на щось назначені. Читайте уважно мануал, або скиньте скріншоти таблиці входів і параметрів по назначенню входів/виходів.

Але це вже окрема тема, треба просити модераторів винести її окремо, якщо автор теми буде проти. 

Змінено користувачем andrysir1
Виправлення орфографії
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, andrysir1 написав:

Ви можете навіть батарейку підключити на 1,5 В, і мотор буде крутиться на якихось обертах, пропорційних до налаштованих максимумів. Все залежить від того, яким діапазоном регулювання Ви будете управляти. Його вбивають в параметри. 

По входах точно зараз не скажу, треба перечитувати мануал на привід і згадувати, як там назначаються входи. , а які вже з заводу на щось назначені. Читайте уважно мануал, або скиньте скріншоти таблиці входів і параметрів по назначенню входів/виходів.

Але це вже окрема тема, треба просити модераторів винести її окремо, якщо автор теми буде проти. 

Я вам дуже вдячний. Напевне так це нова тема. Але я щось такої думки що вона багато кому буде цікава тому що потреба в цьому є. Якщо вам не тяжко надати телефон ,  я бскину скріншот в личку.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Дивіться в профілі. А Мануал можете залити на форум, комусь згодиться, а сюди посилання скинути. Можете в лічку писати, я такі привода трохи крутив в руках, коли ми займалися переобладнанням старих ЧПУ стойок і замінювали привода на китайські. 

Для того вони і серво, і коштують не дешево, бо це готове універсальне рішення багатьох задач в одному блоці. Ми платимо в основному не за товар по факту, а за можливості його застосування. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

я його робив переклад але переклад карявий вийшов . так мануа скину на сайт

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

щось в мене в профілі нічого немає

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

по горячих слідах зсилка на файл , може комусь пригодиться  

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 29.09.2019 в 19:38, Саша сказал:

 

1-frezernyij-stanok-6b75v.jpg

 

На всіх 6б75в маслостанція закрита спеціальним корпусом.

 

На 6Б75В нет масло-станции

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

 Всіх форумчан вітаю ще раз з Різдвом Христовим та Новим роком.   Запустив і я свій 6720В з сервоприводом, в роботі ще не пробував а так в холосту погоняв - чудово. Запускав по  степ дір, кому цікаво питайте що знаю розкажу. Ще залишилось  розібратись із клавішою скидання аварії.  Замовив у Китаї резистор перемінний багатооборотний , хочу поставити бо цей простий трішки мені не подобається. По швидкостях це вийшло так що оберти двигуна мінімум 6-720 об \ хв. Я На 720 обертах двигуна стіл досить бистро рухається . Одним словом ввійшов у паспортні дані

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Олександре, вітаю!

 Виникло декілька питаннь стосовно відновлення вашого 6720. 

1. Чи міняли ви шпіндельні підшипники у вертикальній голові і які ставили, особливо цікавлять верхні 108. Справа у тому що в паспорті на станок вказаний клас точності 2, але, наскільки я знайшов інформацію, 108мі підшипники радянські бували макс. 4го класу. 

2. Чи регулювали 3182112 підшипник, і якщо регулювали то не могли би ви описати як?

2. Які ЛФМ використовували при відновленні станка - шпаклівка, грунт, фарба, і як вони себе проявили у експлуатації?

 Наперед дякую за відповіді!

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Вітаю.

1. Підшипникі всі міняв на нові закритого типу фірми ZKL.  

2 . Роликові 3182112 не регулював, не знімав зі шпінделя бо вони були в нормальному стані без натертостей. Просто промив декілько раз уважно пензликом у емності з бензином. 

Замінив в них змазку на паспортну.

3. Шпатлівку брав автомобільну жовту польску(зараз назву не пригадую). Грунт дешевий імортний і вітчизняний на нітрооснові. Лишився незадоволеним бо грунт слабкий.

Фарбу брав місцевого заводу дешеву, фарбник польскій Зебра. Лишився незадоволеним, фарба не дуже стійка.

Все робилося максимально дешево, бо витрачатися на коштовні компоненти бажання не було.

В порівнянні із заводською якістю ЛФМ у мене вийшло рясно. Для мене досить.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Здравствуйте. Вы можете подсказать каких деталей не хватает

IMG_20210130_192010.jpg

IMG_20190124_191634.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 15.04.2021 в 21:02, Parxom сказал:

Здравствуйте. Вы можете подсказать каких деталей не хватает

 

IMG_2591.JPG

IMG_2592.JPG

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Огромное спасибо

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку