Антипионер

Вибір торцевої пилки

35 сообщений в этой теме

Вітаю всіх майстрів. Стоїть задача різати алюмінієву трубу діаметром до 30 мм під кутом 90 градусів. Як можна бюджетно вийти із ситуації? Які торцеві пилки дають номальну точність? Розглядав Метабо CS 23-355, але люди скаржаться на кривий різ. Можливо краще пошукати стійку під УШМ якісну? Хоча це теж нелегка задача.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Ну если стойку по УШМ и качественную-можно и самому сделать .Такой вариант не рассматривали?

Если сама УШМ есть-бюджетней уже не куда.

Изменено пользователем Cracker
0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Багато бачив в ютубі роликів, але ще не вивчав. Якщо нормальну можна купити в районі 1 тис грн, то краще купити.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

точность реза зависит от нескольких факторов,один из главных качество самой пилы и люфты во всех соединениях.Все что видел дешевого китайского критики не выдерживает.Или делайте сами нормально или измените бюджет впятеро.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
2 часа назад, Антипионер сказал:

Якщо нормальну можна купити в районі 1 тис грн, то краще купити.

Если стойку -то конечно можно.

Пилу разумеется нет.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

На работе режем пилой DeWalt. Режем много профиля, в том числе и под замкнутые конструкции 3-8 углов. В конструкции самой пилы есть регулировки для точной установки 0.

 

Ну и диски Пильные должны быть качественные.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Антипионер, здарова!)))

А шо великого токарного в окрузі нема, шоб нашинкувати?

Бо різати алюміній УШМ теж нелегка задача, круги є для вязких матеріалів, але сам поки не пробував...

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
1 час назад, 123 сказал:

А пилка з відрізним кругом для УШМ, замість пильного диска не справиться?

У пилы и УШМ обороты разные.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

для алюминия много чего разного надо,от смазки при резе и зависимо от марки.Резать В95Т и Д-16 разные вещи.Точно как резать пруток и тонкостенную трубу.

За использование болгарки для таких работ сажал бы в тюрьму.На годик для начала.Как и за любые работы с ушм с пилой вместо абразивного диска.Речь об удержании руками.В приспособе-полгода,фиг с вами,экономистами.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Зачем в болгарку пхать пилу? По алюминию есть  абразивные отрезные диски.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
37 минут назад, Cracker сказал:

Зачем в болгарку пхать пилу? По алюминию есть  абразивные отрезные диски.

есть,и у меня они есть.Алюминий алюминию рознь.И отрезать одну трубку и 10000 тоже разница.Лучше мелкой пилой со смазкой.В жестком зажиме жесткой машинкой с нужной точностью и без заусенцев.Для тонкой трубы вообще труборез идеальное решение.Роликовый.А не дисковый-ленточный-ножовочный.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Хаммер, і Садам привіт.  Токаря залучати не хочеться,  бо треба все самому робити.

Сплав з яким працюю ад31т5.  Ріжеться болгаркою,  звичайним абразивним диском на  ура. 

Девольт геть недешевий для таких цілей.  

В районі 5 тис можна нормальну торцову пилу взяти? 

Изменено пользователем Антипионер
Додумал
0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
6 годин назад, Антипионер написав:

Вітаю всіх майстрів. Стоїть задача різати алюмінієву трубу діаметром до 30 мм під кутом 90 градусів. Як можна бюджетно вийти із ситуації? Які торцеві пилки дають номальну точність? Розглядав Метабо CS 23-355, але люди скаржаться на кривий різ. Можливо краще пошукати стійку під УШМ якісну? Хоча це теж нелегка задача.

Вітаю.Спочатку озвучте для чого різати будете трубу(які вимоги до торця ) , чи буде потім ще якась обробка торця труби , скільки різів за день . Сам ріжу алюміній торцовкою надбюджетною , справляється з кругом 50мм легко , навіть колись пиляв тою пилкою по древу  яка йшла з торцовкою , зараз поставив пилку по алюмінію стало не набагато краще ніж було . Ще в мене є велика торцовка з поперечним переміщенням 300мм , цією розпускаю все що потребую ,плиту 50мм ріжу за проходів 5-6 поступово заглиблюючись . Перша коштувала нова 30 ує ,друга коштувала нова 12000грн при курсі 1ує 8грн , завалити торець можна що на тій , що на тій якщо тиснути до усрачки , якщо плавно й з розумом то пиляють однаково . Підіть до крамниці елекро інструменту , пройдіть по поличкам де стоять торцовки ,похитайте за важіль ,де найменший люфт ту й беріть . Ціну зкладете виходячи з навару від роботи інструментом .А!, приблуди до КШМ - краще НІ чим ТАК, й диски абразивні по алюмінію то окремий шлак , не ведіться брав різати плиту Д16Т 50мм , спробував різні . одні сипляться , другі забиваються , що ті що інші не ріжуть плиту   .

Изменено пользователем karp
0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Дякую за розгорнуту відповідь.  Торець має бути під прямим кутом, +- пару градусів.  Різати треба раз на місяць,  але цілий день. 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
, Антипионер написав:

Дякую за розгорнуту відповідь.  Торець має бути під прямим кутом, +- пару градусів.  Різати треба раз на місяць,  але цілий день. 

Колекторні двигуни гріються , навіть без навантаження , прийдеться всеодно з перекурами , або кави попити ))) глянув ціни , _Ну Такоє.... я б брав якщо всеодно вбивать до 2.5- 3кгрн відрегулювати перпендикуляр можливість є мабуть на всіх сучасних тп. Завтра спитаю у товариша що ремонтується (він торгує й ремонтує) ,відпишусь.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Подивився я на ті стійки в ютубі, а також саморобні готові рішення на O_L_X. Мені здається, то не серйозно. Буду вивчати варіант з торцовкою, бо на перспективу вона має більше переваг ніж стійка для ушм.

Изменено пользователем Антипионер
0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
В 01.10.2019 в 22:00, Антипионер сказал:

Сплав з яким працюю ад31т5.  Ріжеться болгаркою,  звичайним абразивним диском на  ура. 

Девольт геть недешевий для таких цілей.  

В районі 5 тис можна нормальну торцову пилу взяти? 

Торцовка для дерева с этим хорошо справляется. Мы резали алюминиевый короб торцовкой Макита, причем не меняя диска.

Думаю, что можно найти торцовку и подешевле, но скорее всего надо будет докупать нормальный диск. Их есть сейчас.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
В 03.10.2019 в 20:36, OldMan сказал:

Торцовка для дерева с этим хорошо справляется.

До речі,  вчора був в магазині і продавець для цих цілей порадив то саме - торцовку по дереву і пильний диск по алюмінію. Якщо взяти макіту,  то можна вкластися в 6 тис,  що в принципі прийнятно. 

Мацав також торцовку по металу - дуже вона громіздка,  і для моїх цілей не зручна буде. 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Торцовка по металлу это монтажная пила, там диаметр диска 300-350 мм, зачем Вам такая?

Посмотрите ленточную на олхе. Я видел недавно небольшую YATO. 5500 грн. До 120 мм рез, кажется. Вполне по цене и размерам. 

Правда торцовка по дереву даёт очень качественный рез, вряд ли ленточка отрежет так гладко.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

А тепер про один дуже цікавий нюанс :) 

в торцевих пилках по дереву посадочний діаметр полотна зовсім не такий як в УШМ (22,23) 

 пів року назад сам придбав торцеву пилку і милився туди встатвити відрізний диск від болгарки.

Зараз такі в епіцентрі по 2000 стоять.

Для різки дюралі хватає диска по дереву з великою кількістю напайок, ріже алюмінієвий профіль на ура, стружка правда розлітається на три метра по підлозі. по якості різу задоволений.

Так що визначтеся що будете різати, чорний метал з алмазним диском навіть не думайте вставляти, іскрами весь пластик спалите! 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Та и в мыслях не было ставить диск от болгарки на торцовку.

Есть пильные диски по цветмету для торцовок. Можно взять универсальный пильный диск. 

И никакого колхоза. :)

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

В древні часи коли болгарок ніхто не бачив різав сотні метрів алюмінієвих труб з меліорації на циркулярці з перевернутим зубом( нахил зуба вперед).

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Поки зупинився на такій - MLS100. Рухав її в різні сторони в магазині - люфтів нема, плюс макіта мене ніколи не підводила. Пильний диск по алюмінію біля тисячі гривень на неї коштує.

MLS100.jpg

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Якщо потрібна точність,а саме щоб торцовка при розворотах та нахиляннях голови завжди вставала на свої місця то макіта не найкращий вибір,ну і не найгірший.Це вже давно не та макіта що була,що зробила ім'я.Точність сильно хромає,платформа при розвороті лягає на праву або ліву сторону,на фіксаторі "щелчок" є люфт,тому при повторному розвороті кут вже інший(в секундах звичайно).Це я описав проблеми нової торцовки 1216 зробленої в Англії та вартістю понад 1000 зелених,що відбувається в дешевих можна тільки здогадуватись.Якщо потрібна точність то подивіться на Деволт.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
1 час назад, viksel сказал:

щоб торцовка при розворотах та нахиляннях голови завжди вставала на свої місця

то уже другая ценовая категория. ТС требуется резать под 90 градусов, без "выкрутасов". Ему Макиты для этих целей - аж занадто. Один раз выставил и порядок.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Создайте аккаунт или войдите для комментирования

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!


Зарегистрировать аккаунт

Войти

Уже зарегистрированы? Войдите здесь.


Войти сейчас

  • Сейчас на странице   0 пользователей

    Нет пользователей, просматривающих эту страницу