16 повідомлень у цій темі

набрався сміливості - показую відос по відновленню і модернізації сф676

частина перша 

 

раніше була серія про лінійки (можливо хтось не бачив)

 

незабаром продовження!

4

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, aegis сказал:

набрався сміливості

"Смелого пуля боится, Смелого штык не берет" :)))

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
14 години назад, aegis написав:

 

 

раніше була серія про лінійки (можливо хтось не бачив)

 

 

 

Підскажить розміри лінійок в перепечнику, тобто яка іх ширина і товщина.

Якої вони дискретності 5 чи 1 мкм?

Змінено користувачем Саша
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Саша лінійки мають переріз 33*21мм. 5мкм взяв, бо сотки мало, а мікрон багато.

продовження вже скоро

 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

не скучайте 

 

3

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Шановний, Михайло - дуже цікава тема!!! Дякую...

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Я і сам так шабрю. Але подивився на роботу заводського професіонала шабрувальника. Його техніка шабрування не така.

У нього шаберів є декілька, з різними радіусами заокруглення пластин.

Відповідно для скорого і грубого шабрування беруться шабери з меньшими радіусами (гострі шабери), а на фініші шабрувальник застосовує пластини з максимальними радіусами  для виведення площини.

Такий малюнок краще затримує мастило і довго не зношується.

 

DSC_2418_thumb.jpg

Змінено користувачем Саша
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
36 минут назад, Саша сказал:

Я і сам так шабрю

ну дивись. я коли почав відновлювати 676 то не мав жодних понять про шабровку. потім як побачив як сидить хобот і ВФГ зрозумів що без цього ніяк. хобот в мене нерухомий, тому ресурс і утримування масляної плівки тут дуже неактуальна штука. так само і пришабрювати ВФГ - то нерухоме з'єднання.

потім я почав трохи мучати клини (коли набрався сміливості після хобота). тут да трохи хронологія порушена. хоча як сказати. пришабрювати голову, робити кільце я завершив вже після клинів...

ну то таке.

ps у мене 3 шаберні пластинки. теорію трохи почитав, відосів трохи подивився, увесь досвід через руки, або майже весь

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Так, то вже з досвідом приходить.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, aegis сказал:

 увесь досвід через руки, або майже весь

Уважаю шабровщиков.....

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

СФ676 сильно відрізняється від ОФ-55 по будові?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Phase Shifter а в чому суть запитання? верстати робились в різны роки на різних заводах... сф676 майже х2 по ходах

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Отличный подход к делу у Вас. Тоже загорелся идеей уци поставить. Первый раз когда смотрел видео ещё и не догадывался что через пару недель стану владельцем такого же фрезера.

Про вертикальную голову планируете делать видео?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Disastrous да якось треба домонтувати... шліфовку дороблюю, там попутно запитання по фарбі для шабрування вискочили - дооформлюю, скоро буде. плюс роботу ніхто не відміняв... короче мотаюся, але все дороблю і покажу.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
8 минут назад, aegis сказал:

@Disastrous да якось треба домонтувати... шліфовку дороблюю, там попутно запитання по фарбі для шабрування вискочили - дооформлюю, скоро буде. плюс роботу ніхто не відміняв... короче мотаюся, але все дороблю і покажу.

 

Буду очень ждать. У меня голова не родная, тоже от сф676, просто в отличии от самого станка изношена очень. Конус морзе и подшипники угроблены. Ее до меня ремонтировали, кажется чего то в итоге не хватает. 

Насколько понял шпинделя сф676 и 676 отличаются друг о друга, так бы заменил на ЗИП шпиндель от 676 и проблем не знал. 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

поки тут відоса про шпіндель сф676 не буде. може колись на ютубі викладу

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку