Siromanets

ВСН-1, спробую відновити

13 повідомлень у цій темі

Побачив на прийомці сверлилку ВСН-1. Даний станочок випускався в м. Касимов, та м. Кременчуг. Так як підошва з біркою відсутні, то виробника визначити не є можливим. Обдивився я пацієнта, посмикав піноль, а люфтів немає, та й вирішив відкупити і реанімувати. Стан сверлилки та комплектність видно з фото.

SAM_3165.JPG

SAM_3166.JPG

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Это станки не плохие и могут показывать приемлемыевые результаты. У МЕНЯ 10ЛЕТ +

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Відновлення вирішив почати з моторної плити.

SAM_3174.JPG

На OЛX, в місті Житомир, знайшов потрібну деталь, але і вона була неідеальна, (в натяжному алюмінієвому елементі відломане вухо). Подзвонив власнику, той озвучив ціну в 1000 гривень. На моє запитання - А не дорого? мені відповіли що запчастина дико дефіцитна і виготовити можна лишень фрезеровкою з мінімальним цінником в 2000 грн... Для мене це прозвучало як виклик, тож я, з плити 10ки, болгаркою, дрелькою, напилком і зварювальним апаратом зваяв даний кронштейн.SAM_3175.JPG

Дещо промахнувся з отворами, тож довелося пересвердлювати, та вважаю що тут не критично. Я з цими отворами дещо помучився, бо як видно з фото, просвердлені вони в корпусі не по фен-шую.

SAM_3178.JPG

Змінено користувачем Siromanets
2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Нормальний станок, їх чомусь недуже люблять, а даремно.Також такий маю вже більше 10 років, нарікань немає, набагато кращий станок ніж нинішні китайці що продаються на ринку( китайця також маю, то є з чим порівняти). Недавно перевірив биття шпінделя - 0,01мм, навіть чуть не дотягує до сотки -був здивований. Відремонтуєте і буде служити.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Потрібна допомога порадою.
Розібрав піноль. Там стоять три 204 підшипника, всі з індексом "П". Верхній попрацював насухо, тож має великий люфт. Нижні у відмінному стані. Думав поміняти всі три на закриті, але не можу зняти два нижніх (знімаються вверх, та ще й знизу захисна шайба). Тепер в роздумах: чи їх розбити і поставити нові, чи нижні лишити і поміняти лишень верхній?

SAM_3180.JPG

Змінено користувачем Siromanets
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Болгаркой понадрізати і замінити всі.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Куплю шківи свердлильного ВСН. Накидав приблизні розміри.

 

шківи всн.jpg

Змінено користувачем Siromanets
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Так як назріло питання двигуна для свердлильного, то почав шерстити барахолку. На жаль, 0,5 кВт-ного двигуна, з кріпленням "малий фланець" там не було. Пошукав на OЛX і знайшов по прийнятній ціні, ще й недалеко, в м. Бердичів. Зідзвонився, сторгувався і за кілька днів двигун приїхав. На НП обдивився, крутнув мегометром... ніби все норм... забрав. Поїхав не роботу (там в мене є три фази), підключив, двигунчик запустився, робить тихесенько... ну я радий повіз його до доми.

SAM_3181.JPG

SAM_3185.JPG

 

Саме цікаве було, коли я його розібрав для ревізії, та для того щоб вивести з обмоток ще три кінці (для можливості підключення на трикутник). Виявилось що двигун не просочений лаком... І це не крива кустарна перемотка горілого мотора. Даний мотор є новим, він ніколи не горів, і ніколи не бачив лаку (це видно по стану заліза в корпусі).

SAM_3182.JPG

 

Також виявив відламане крило вентилятора та зламану пружинну шайбу підшипника...

SAM_3184.JPG

 

Для інфи - двигун 1992 р.в. Виявляється тоді робили і так. Тепер у підсумку.

З мінусів -  1. В такому стані мотор експлуатувати неможливо.

2. Найти підходящу пружинну шайбу в Україні я не зміг.

Тепер плюси. 1. Взяв я його не дорого.

2. Так як колись працював перемотчиком, то зможу його довести до пуття.

3. Пружинні шайби, недорого і з безплатною доставкою є в Китаї, а крильчатка вентилятора буде працювати і так ;)

Далі буде...

Змінено користувачем Siromanets
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Приїхав комплект підшипників. Брав середньої цінової категорії

SAM_3192.JPG

 

Відразу перепресував у привідній втулці.

SAM_3193.JPG


Станочок дістався мені без кришки привідної втулки, однак нову точити не довелось. З невеликими переробками підійшла кришка від вала коробки НГФ110Ш-1 (так як я запасливий, то маю ще одну комплектну коробку до свого НГФ.

SAM_3194.JPG

 

Кришка хороша, точно виточена, наявне войлочне ущільнення валу, загалом стала нормально.
Наступного вихідного попресую підшипники на шпінделі.

SAM_3196.JPG

Змінено користувачем Siromanets
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Прийшли з Китаю пружинні шайби. Дві поставив, решту виставив на продаж.

SAM_3189.JPG

 

Електродвигун вже давно підготовлено до зборки - вивів ще три проводи в клемну коробку та пролакував обмотки.

SAM_3186.JPG

 

SAM_3187.JPG

SAM_3188.JPG

 

Так виглядає двигун в зборі. Тепер можна точити шківи.

SAM_3191.JPG

Змінено користувачем Siromanets
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

З підошвою що вирішили,робити самому,чи моніторити (название сайта, их трех букв, который непроизвольно считается некоторыми, местом сосредоточения мошенников)?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
15 годин назад, volod_m написав:

З підошвою що вирішили,робити самому,чи моніторити OЛX?

В мене є. Не від цього станочка, але по габаритах в самий раз

 

SAM_2640.JPG

Змінено користувачем Siromanets
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Токар виточив шків на привідну втулку шпінделя. Я вручну пропиляв шпонпаз і зваяв відсутню шпонку. Пофарбував. Робота напилком, то не є робота моєї мрії...

 

SAM_3223.JPG

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку