#201753 Опубліковано: 12 жовтня, 2019 Побачив на прийомці сверлилку ВСН-1. Даний станочок випускався в м. Касимов, та м. Кременчуг. Так як підошва з біркою відсутні, то виробника визначити не є можливим. Обдивився я пацієнта, посмикав піноль, а люфтів немає, та й вирішив відкупити і реанімувати. Стан сверлилки та комплектність видно з фото. 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#201784 Опубліковано: 12 жовтня, 2019 Это станки не плохие и могут показывать приемлемыевые результаты. У МЕНЯ 10ЛЕТ + 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#201790 Опубліковано: 12 жовтня, 2019 (змінено) Відновлення вирішив почати з моторної плити. На OЛX, в місті Житомир, знайшов потрібну деталь, але і вона була неідеальна, (в натяжному алюмінієвому елементі відломане вухо). Подзвонив власнику, той озвучив ціну в 1000 гривень. На моє запитання - А не дорого? мені відповіли що запчастина дико дефіцитна і виготовити можна лишень фрезеровкою з мінімальним цінником в 2000 грн... Для мене це прозвучало як виклик, тож я, з плити 10ки, болгаркою, дрелькою, напилком і зварювальним апаратом зваяв даний кронштейн. Дещо промахнувся з отворами, тож довелося пересвердлювати, та вважаю що тут не критично. Я з цими отворами дещо помучився, бо як видно з фото, просвердлені вони в корпусі не по фен-шую. Змінено 12 жовтня, 2019 користувачем Siromanets 2 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#201795 Опубліковано: 12 жовтня, 2019 Нормальний станок, їх чомусь недуже люблять, а даремно.Також такий маю вже більше 10 років, нарікань немає, набагато кращий станок ніж нинішні китайці що продаються на ринку( китайця також маю, то є з чим порівняти). Недавно перевірив биття шпінделя - 0,01мм, навіть чуть не дотягує до сотки -був здивований. Відремонтуєте і буде служити. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#202074 Опубліковано: 14 жовтня, 2019 (змінено) Потрібна допомога порадою. Розібрав піноль. Там стоять три 204 підшипника, всі з індексом "П". Верхній попрацював насухо, тож має великий люфт. Нижні у відмінному стані. Думав поміняти всі три на закриті, але не можу зняти два нижніх (знімаються вверх, та ще й знизу захисна шайба). Тепер в роздумах: чи їх розбити і поставити нові, чи нижні лишити і поміняти лишень верхній? Змінено 14 жовтня, 2019 користувачем Siromanets 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#202079 Опубліковано: 14 жовтня, 2019 Болгаркой понадрізати і замінити всі. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#202403 Опубліковано: 16 жовтня, 2019 (змінено) Куплю шківи свердлильного ВСН. Накидав приблизні розміри. Змінено 16 жовтня, 2019 користувачем Siromanets 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#202976 Опубліковано: 20 жовтня, 2019 (змінено) Так як назріло питання двигуна для свердлильного, то почав шерстити барахолку. На жаль, 0,5 кВт-ного двигуна, з кріпленням "малий фланець" там не було. Пошукав на OЛX і знайшов по прийнятній ціні, ще й недалеко, в м. Бердичів. Зідзвонився, сторгувався і за кілька днів двигун приїхав. На НП обдивився, крутнув мегометром... ніби все норм... забрав. Поїхав не роботу (там в мене є три фази), підключив, двигунчик запустився, робить тихесенько... ну я радий повіз його до доми. Саме цікаве було, коли я його розібрав для ревізії, та для того щоб вивести з обмоток ще три кінці (для можливості підключення на трикутник). Виявилось що двигун не просочений лаком... І це не крива кустарна перемотка горілого мотора. Даний мотор є новим, він ніколи не горів, і ніколи не бачив лаку (це видно по стану заліза в корпусі). Також виявив відламане крило вентилятора та зламану пружинну шайбу підшипника... Для інфи - двигун 1992 р.в. Виявляється тоді робили і так. Тепер у підсумку. З мінусів - 1. В такому стані мотор експлуатувати неможливо. 2. Найти підходящу пружинну шайбу в Україні я не зміг. Тепер плюси. 1. Взяв я його не дорого. 2. Так як колись працював перемотчиком, то зможу його довести до пуття. 3. Пружинні шайби, недорого і з безплатною доставкою є в Китаї, а крильчатка вентилятора буде працювати і так Далі буде... Змінено 20 жовтня, 2019 користувачем Siromanets 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#205827 Опубліковано: 5 листопада, 2019 (змінено) Приїхав комплект підшипників. Брав середньої цінової категорії Відразу перепресував у привідній втулці. Станочок дістався мені без кришки привідної втулки, однак нову точити не довелось. З невеликими переробками підійшла кришка від вала коробки НГФ110Ш-1 (так як я запасливий, то маю ще одну комплектну коробку до свого НГФ. Кришка хороша, точно виточена, наявне войлочне ущільнення валу, загалом стала нормально. Наступного вихідного попресую підшипники на шпінделі. Змінено 5 листопада, 2019 користувачем Siromanets 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#208374 Опубліковано: 21 листопада, 2019 (змінено) Прийшли з Китаю пружинні шайби. Дві поставив, решту виставив на продаж. Електродвигун вже давно підготовлено до зборки - вивів ще три проводи в клемну коробку та пролакував обмотки. Так виглядає двигун в зборі. Тепер можна точити шківи. Змінено 21 листопада, 2019 користувачем Siromanets 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#208386 Опубліковано: 22 листопада, 2019 З підошвою що вирішили,робити самому,чи моніторити (название сайта, их трех букв, который непроизвольно считается некоторыми, местом сосредоточения мошенников)? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#208454 Опубліковано: 22 листопада, 2019 (змінено) 15 годин назад, volod_m написав: З підошвою що вирішили,робити самому,чи моніторити OЛX? В мене є. Не від цього станочка, але по габаритах в самий раз Змінено 22 листопада, 2019 користувачем Siromanets 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#217248 Опубліковано: 4 січня, 2020 Токар виточив шків на привідну втулку шпінделя. Я вручну пропиляв шпонпаз і зваяв відсутню шпонку. Пофарбував. Робота напилком, то не є робота моєї мрії... 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах