Reiter

Great Wall Wingle 6 2.4 бензин

137 posts in this topic

Доброго дня. Не так давно став щасливим власником даного авто. 

 

Але є проблемка. В мене немає мануала на це авто. Тому я навіть не знаю які масла куди лити і т. д. Телефонував до оф. дилера. Ті нічим не допомогли. Обіцяли лише скинути на пошту "карту ТО", але і того не зробили.... :(

 

Знайшов кину з ремонту та експлуатації, але її ще немає в продажу. Лише розробляється видавцем.... 

 

Рагуглити також нічого не вдалось. 

 

Може в когось є таке авто. Був би дуже вдячним за скани мануалу. 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Это инструкция на Ховер с дв. 2,4 на русском, а вообще надо искать на drive2.ru и chinamobil.ru

ок. 60 Мб https://files.dp.ua/9K3zmQNsVP

1

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 минуту назад, Aluma сказал:

Это инструкция на Ховер с дв. 2,4 на русском, а вообще надо искать на drive2.ru и chinamobil.ru

ок. 60 Мб https://files.dp.ua/9K3zmQNsVP

Дякую! 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Завалялся на компе, не знаю надо ли.

Сервис-мануал на английском двиг. 4G64-D-Y7

http://s000.tinyupload.com/?file_id=64564592024041392537

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

#209575 Posted (edited)

Х 97Може комусь буде інформація корисна. Описуватиму що і як з авто.

Наразі проїхав 3 тисячі. 

 

Замінив мастило в двигуні та фільтр  з промиванням промивочним мастилом (не знав що лили до мене). Залив Хадо 5w40 sl/cf. 

Люблю продукцію Хадо. Особисто мною перевірена на різній техніці в продовж тривалого періоду. Нарікань жодних. 

 

Нажаль поки інші рідини не міняв. Найближчим часом займусь. 

 

 

Встановив ГБО. Проїхав близько 2000 на газу. Була проблемка. Проїзжав 250 км, електроніка казала, що балон пустий і відключала (балон на 60л). На заправці заправляв до повного і влазило всього 35 - 36 л. При першій заправці влізло близько 60ти. Як вмявилось балон на третю частину був заповнений газоліном. Схоже залили його туди якраз при першій заправці 0.о. Заправляв на БРСМ. На сиарій машині за 3 роки жодного разу такого не було.... 

 

Їхав в Дніпро і загорівся "чек". Спочатку злякався, а потім подумав, що це через ГБО. В Дніпрі купив ELMку. Просканував - багата суміш :) Коли робив перше газове ТО сказав про це, наче виправили, тепер не вилазить. 

 

Сьогодні вночі виїхав в напрямку Рівного. Відчув, що погано тягне. Загорівся чек. Сканер в авто. Помилка 0300 - порушення черговості роботи циліндрів. На холостих троїть. Повідключав по черзі свічки - наче всі роблять, але двигун працює так само нестабільно. Іще раз проскпнував - 0301. Проблема з 1 циліндром. Довелось скасувати поїздку. 

 

Сьогодні став шукати проблему. Хотів спробувати поміняти місцями свічки і побачити чи щось зміниться. Але спершу вирішив перевірити високовольтні дроти. Поміряв опір. На проводі 2гоциліндру 60 кОм. На перщому 130 кОм. Дроти під заміну. Спочатку хотів "колхозити", купити дріт на метраж і замінити, а поиім плюнув на це діло. Тим більше, що один насвічник порваний. Замовив дроти Tesla. Більш ніж в двічі дорожче від кииайський, але сподіваюсь, що краща якість і ресурс. Хоча, можливо, вистпчило б і дешевих китайських? Планую замінити і свічки на фірмові (може підберу більш підходящі для роботи на газу). І можливо куплю катушку та поміняю, а ця нехай оежить в авто на всяк випадок. 

 

Запитання. Рідні насвічники були змащені якимось мастилом темно-зеленого кольору, консистенція як в літола. Як я розумію для того щоб насвічник під дією високих температур не втрачав еластичності. Чим можна змастити нові з тією ж метою? 

Edited by Reiter
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Денсо ТТ норм свечи.

1

Share this post


Link to post
Share on other sites
43 минуты назад, Reiter сказал:

Запитання. Рідні насвічники були змащені якимось мастилом темно-зеленого кольору, консистенція як в літола. Як я розумію для того щоб насвічник під дією високих температур не втрачав еластичності. Чим можна змастити нові з тією ж метою? 

В тормознве цылиндрики под резиновые пыльники заливаю касторовое масло, -не ржавейт зеркало цылиндрика и сам пыльнык остается еластичным. В любом случае когда будете мазать надсвечник смотрете чтобы масло было типа по показателям типа касторки , оно не разрушит резину. Его даже внутрь принимают :) можна купить в аптеке

2

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 час назад, Красноармеец сказал:

Денсо ТТ норм свечи.

В бік Денсо і дивлюся. І про ірідієві якраз задумуюсь :)

 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Reiter  смазка предназначена для предотвращения "прикипания" наконечников проводов  к  изолятору свечи и повышения сопротивления пробою.

   Какие есть можно почитать тут https://etlib.ru/blog/899-smazka-dlya-svechej-zazhiganiya-i-katushek

2

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 минуты назад, Иванович сказал:

@Reiter  смазка предназначена для предотвращения "прикипания" наконечников проводов  к  изолятору свечи и повышения сопротивления пробою.

   Какие есть можно почитать тут https://etlib.ru/blog/899-smazka-dlya-svechej-zazhiganiya-i-katushek

Дякую. 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Reiter  ещё на счет свечей,  учитывая качество бензина на наших заправках есть смысл ставить  простые свечи и менять их  раз в 30 тыс.км пробега, чем покупать дорогие  иридиевые рассчитанные на в три раза большие пробеги , но не  известно отработают ли они свой ресурс.  У того же Денсо есть такой выбор. 

2

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 часов назад, Reiter сказал:

В бік Денсо і дивлюся. І про ірідієві якраз задумуюсь :)

 

Если они от работают свой ресурс - экономия только во времени, потраченом на замену.

 

1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Дякую. Думаю, цілком слушні зауваження. 

 

Замовив Denso K20TT

 

Думаю хороший варіант ціна-якість. 

1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Такие же юзаю. Доволен.

1

Share this post


Link to post
Share on other sites

#209784 Posted (edited)

21 час назад, Reiter сказал:

 

 

Edited by Красноармеец
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

#210172 Posted (edited)

Ну ось іще ремонт "намалювався". 

 

Дякувати треба "еліті" нашого суспільства :)

 

IMG_20191201_083955.jpg

Edited by Reiter
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Reiter  мои соболезнования. И  что "потянули" с салона ?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Только что, Иванович сказал:

@Reiter  мои соболезнования. И  что "потянули" с салона ?

Взагалі нічого. Магнітола (штатна) на місці, навігаторів, реєстраторів і т. д.  в мене поки немає, капот не відкривали. Порилися в бардачку і все. Вочевидь все до чого можна через вікно дотягтись, бо якщо відкрити двері, то авто сигналить (найпростіша сигналка з заводу). 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 минуты назад, Иванович сказал:

Так. Зранку ще погуглив. Сьогодні вихідний. Завтра телефонуватиму. Сподіваюсь, що є в наявності, бо з Китаю довго чекатиму

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 часа назад, Reiter сказал:

Ну ось іще ремонт "намалювався". 

 

Дякувати треба "еліті" нашого суспільства :)

 

IMG_20191201_083955.jpg

Это у себя под подъездом ?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 минуты назад, Красноармеец сказал:

Это у себя под подъездом ?

Ага. Ценр міста

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Доброго дня. Давно нічого не писав. Про те, що робив згодом. 

Зараз потрібен колективний розум :)

З'явився якийсь звук при вижимі щеплення. З' являється не завжди. При цьому важко вмикаються понижені передачі, як при недовижатому щепленні. Ось спробував записати звук на телефон... 

 

Що це? Вижимний? Наче не схоже. Там звук металічний, а тут якийсь риплячий. Що воно може бути? 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Reiter  если трудно включаются передачи, то  скорее всего проблема с деталями сцепления, лучше про  это посмотреть на профильном форуме.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Нічого не зрозуміло. Ви коли важіль вижимаєте-шум з"являється під час вижиму чи на повному вижимі? По важілю не відчувається опір? Коли є шум постійний при вижатому важілю-вижимний, оли опір та труднощі з переключенням-скоріш за все демпфер на диску, розсипались пружини і якийсь з уламків блокує повне розвантаження потрапивши в корзину. В любому випадку коробку до демонтажу. Повністю здіймати не потрібно, достатньо відсунути для доступу до корзини. Десь так...

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.