Reiter

Great Wall Wingle 6 2.4 бензин

199 повідомлень у цій темі

В 08.01.2021 в 12:48, Reiter сказал:

Болти не купляв. Треба переміряти чи в допусках рідні. Сальник і кільце теж не брав. Масло ніде не тече. Чи всеодно краще замінити?

 

Сальники, Ви маєте на увазі всі 16 разом з випускними?

 

Може тоді і випускні притерти, чи не варто?

 

 

У Вас болты с доворотом, их необходимо менять каждый раз при съеме ГБЦ.

Сальник по желанию, а вот колечко я бы поменял, искал бы хороший аналог, недавно менял, и очень не удобно было когда потек, места не много и грань начала слизываться пришлось снимать КПП . 

Насчет клапанов я бы притирал все и маслосъёмные заодно менял бы, цена их копейки за то будешь знать, что не сэкономил сейчас, а потом тратить время и нервы.

Про натяжитель при отсутствии потеков и свободного хода, через раз, а на некоторых машинах при каждой замене грм.

На Винге 5 2.4 недавно переварили подачу на печку, теперь салон быстрее прогревается ну и наблюдаем, как оно себя поведет

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, Дед Колька сказал:

У Вас болты с доворотом, их необходимо менять каждый раз при съеме ГБЦ.

В мануалі прописана допустима довжина болтів :)

 

1 час назад, Дед Колька сказал:

Насчет клапанов я бы притирал все и маслосъёмные заодно менял бы, цена их копейки за то будешь знать, что не сэкономил сейчас, а потом тратить время и нервы.

Про натяжитель при отсутствии потеков и свободного хода, через раз, а на некоторых машинах при каждой замене грм.

Дякую

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
19 минут назад, Reiter сказал:

В мануалі прописана допустима довжина болтів :)

 

Решать Вам, болты покупали AJUSA, так вот они были длиннее чем старые выкрутил(немного)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Зняв один впускний та один випускний клапан...

 

20210109_160027.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Як зрозуміти чи треба міняти направляючі клапанів? 

Такого малого нутроміра, щоб поміряти  втулку в мене не має, нажаль :(

 

Люфт клапан - втулка є, але як зрозуміти чи він допустимий?

Змінено користувачем Reiter
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Пробег 100 тыс?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
27 минут назад, Дед Колька сказал:

Пробег 100 тыс?

135 тис

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Перевірив плоскість головки. Все в ідеалі. Допуск 0,03 - 0,2. В мене 0,03 ніде не лізе. 

 

Проміряв випускний клапан (один). Циліндрична частина 1,5 - 1,4 мм. Допуск мінімум 1,2 мм.

Роблю висновок, що випусні міняти не треба.

 

Висота від опорної частини пружини до верху стержня клапаеа теж повністю в допусках. Отже сідла міняти теж не треба.

 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

А ось на направляючій впускного клапана таки є тріщина :(

 

20210109_172126.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4 минуты назад, Reiter сказал:

А ось на направляючій впускного клапана таки є тріщина

А где же вопросы:Менять,или нет?А может поменять только эту направляющую?

Я сразу предупреждал,что иногда ломает направляющие при загибании клапанов.

Надеюсь,теперь понятно,что нужно менять и направляющие,и клапана,и сальники клапанов,и прокладки,и.....

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Только что, KOLIAN75 сказал:

А где же вопросы:Менять,или нет?А может поменять только эту направляющую?

Я сразу предупреждал,что иногда ломает направляющие при загибании клапанов.

От не треба сарказму :)

 

Я спитав - отримав корисну відповідь, що могло розламати направляючу. 

 

Перевірив і так і виявилось. А якби не щапитав, то міг би не помітити чепез брак досвіду.

 

Як кажуть краще 5 хвилин побути дурнем ніж все життя вдавати розумного...

 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ну з впускними все зрозуміло... Все під заміну.

 

А ось з випускними я поки не знаю. Сам клапан в нормі. Переміряв стержень клапана, зносу немає. Жіаметр однаковий що на робочій, що на неробочій частині....

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4 минуты назад, Reiter сказал:

Ну з впускними все зрозуміло... Все під заміну.

 

А ось з випускними я поки не знаю. Сам клапан в нормі. Переміряв стержень клапана, зносу немає. Жіаметр однаковий що на робочій, що на неробочій частині....

я бы делал все и полностью. Ты деньги ведь в свою машину вкидываешь а не (идет обращение к листочкам из дерева инжир) выкидываешь. Лучше сразу сделай хорошо чтобы потом на дороге не удивляться

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
36 минут назад, Reiter сказал:

А ось з випускними я поки не знаю. Сам клапан в нормі. Переміряв стержень клапана, зносу немає. Жіаметр однаковий що на робочій, що на неробочій частині....

А что тут думать - если клапаны остаются и износа нигде нет, то и направляющие втулки тоже нет смысла менять.

Вообще - причина ремонта в неисправности натяжителя? Так? Следовательно устраняйте последствия поломки натяжителя и не выбрасывайте деньги на ветер.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Я позволю себе дать вам совет, так как втулка треснула, + ко всему ширина фасок коняча.

У Вас в Черкассах есть организация промотор, сами возим к ним но только в Харькове, отвезите им голову, они проверят Вам и клапана и люфт, и после замены направляющих, седла прирежут, сами вы все равно не сделаете.

Так как все тут могут советы давать, а за банкет будете платить Вы.

 

Змінено користувачем Дед Колька
не дописал слово
3

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
42 минуты назад, Дед Колька сказал:

Я позволю себе дать вам совет, так как втулка треснула, + ко всему ширина фасок коняча.

У Вас в Черкассах есть организация промотор, сами возим к ним но только в Харькове, отвезите им голову, они проверят Вам и клапана и люфт, и после замены направляющих, седла прирежут, сами вы все равно не сделаете.

Так как все тут могут советы давать, а за банкет будете платить Вы.

 

Та а навіщо сідла прирізати? Там все норм.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Reiter написав:

Та а навіщо сідла прирізати

Після заміни направляюяих, для відновлення співвісності клапана і його сідла. До речі, вірна порада віддати головку в ремонт професіоналам.

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
12 минуты назад, Куляста_Блискавка сказал:

Після заміни направляюяих, для відновлення співвісності клапана і його сідла. До речі, вірна порада віддати головку в ремонт професіоналам.

Ну якщо і сідла треба прирізати, то тоді є сенс. Бо шарошок я не маю....

 

А можна замінити направдяючі і не чіпати сідда?

Замінити направляючі, притерти клапана - з цим проблем не має виникнути....

 

Просто вже й в запчастини пішла не маленька сума.  Я не економлю і беру не китай, а фірму. Скажімо прокладка головки по пам'яті щось в районі 800 грн, прокладки під колектори по 180, сальники німецькі по 40 грн...

 

А можна було б взяти повний комплект прокладок та сальників Kimiko за 650 грн....

 

Чи може то я перегинаю і нормально ходили б і китайські деталі в 2 - 3 рази дешевші? :/

Змінено користувачем Reiter
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
20 минут назад, Reiter сказал:

Ну якщо і сідла треба прирізати, то тоді є сенс. Бо шарошок я не маю....

 

А можна замінити направдяючі і не чіпати сідда?

Замінити направляючі, притерти клапана - з цим проблем не має виникнути....

 

Просто вже й в запчастини пішла не маленька сума.  Я не економлю і беру не китай, а фірму. Скажімо прокладка головки по пам'яті щось в районі 800 грн, прокладки під колектори по 180, сальники німецькі по 40 грн...

 

А можна було б взяти повний комплект прокладок та сальників Kimiko за 650 грн....

 

Чи може то я перегинаю і нормально ходили б і китайські деталі в 2 - 3 рази дешевші? :/

При замене направляющих есть некая несоосность, если не подрезать седло, клапан прогорит. Решите притирать, к пенсии управитесь) А главное ничего хорошего не будет, ширина фаски будет настолько велика, что в скором бедующем прогорит клапан. Поэтому один путь, отдать на сторону

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Про запчасти на китайцев та еще эпопея, только методом проб, что у одного ходит, у других нет

Смеха ради, возьмите прокладку ГБЦ и приложите к блоку, а потом к головке 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 часа назад, Дед Колька сказал:

Я позволю себе дать вам совет, так как втулка треснула, + ко всему ширина фасок коняча.

У Вас в Черкассах есть организация промотор, сами возим к ним но только в Харькове, отвезите им голову, они проверят Вам и клапана и люфт, и после замены направляющих, седла прирежут, сами вы все равно не сделаете.

Так как все тут могут советы давать, а за банкет будете платить Вы.

 

Да, серьезная контора. Не знаю как в Черкассах, а в Харьков и Донецк приходилось обращаться. Был доволен. Понравилось что тогда (11-12 год) все оборудование было почти новым.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 година назад, Reiter написав:

А можна замінити направдяючі і не чіпати сідда?

Ні не можна. На заводі в головку спочатку монтують сідла, потім направляючі. Вони неспіввісні,бо є неточність виготовлення, потім маючи отвір направляючої за базу обробляють сідло. Це схоже на те,як вставивши в патрон інші кулачки їх доводиться розточувати відповідно цьому патрону.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Отже доведеться віддати на сторону...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
13 часа назад, Красноармеец сказал:

У Вас в Черкассах есть организация промотор

Ввів в пошук. Дуже багато негативних відгуків (про Київську контору)...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Замовив іще 8 сальників, направляйки впускних та комплект болтів...

 

Доречв по сальникам. Вони ідуть однакові, що на впуск, що на випуск, але діаметр стержня випускного клапана на 2 сотки менший ніж впускного....

 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку