Reiter

Great Wall Wingle 6 2.4 бензин

199 повідомлень у цій темі

1 час назад, Reiter сказал:

Ввів в пошук. Дуже багато негативних відгуків (про Київську контору)...

Не буду переубеждать, у меня лично с ними не было проблем, да цена, по первой и люди там работавшие не сильно приветливые были, но меня все устраивает

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

2 сотки, это по сотке на сторону, сальник их обожмет в любом случае, была бы разница в миллиметр 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Іще один нюанс. Авто стоїть на дворі. Отже після ремонту голови там його й збиратиму. Потроху починає холодати. 

 

Є якісь нюанси, якщо збиратиму при мінусовій температурі? 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Reiter  в руки холодно, прокладки дубовые, момент затяжки не правильный и. т.д., поэтому  лучше  дождаться тепла  или найти теплое помещение.

 При сборке не забудьте продуть отверстия в  блоке под болты  ГБЦ.

3

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Літом на дворі більше небезпек))) Мені в Ниві якась комаха кудись лічинку свою запхала, раптово став обмерзати газовий редуктор, й це серед літа!!! Лічинку ту знайшов в патрубку впускного колектора.

Змінено користувачем Y.fowler.
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Вот Иванович прав, главное с резьбы под болты ГБЦ выдуть компрессором, так как масло и ож попадает, может блок лопнуть или болт, ну и конечно не верный момент будет.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

И так на всякий, помажьте маслом цилиндры, пока стоит 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
15 часов назад, Иванович сказал:

@Reiter  в руки холодно, прокладки дубовые, момент затяжки не правильный и. т.д., поэтому  лучше  дождаться тепла  или найти теплое помещение.

 При сборке не забудьте продуть отверстия в  блоке под болты  ГБЦ.

Дякую. От саме неправильного момениа і боявся :(

 

Тепло маєте на увазі просто плюсову температуру чи до весни чекати ? :)

 

Проблема в тому, що поломка сталась не в дома, а в родичів. Там авто запхали в двір і там же я й розібрав усе... Гараж є, але там заїзд під добру гірку, а машини 2 тонни, не осилимо запхати...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Лебідка допоможе, он люди верстати без колес по трубах в ті гаражі пхають аж гай шумить.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Сьогодні був на Промоторі. Сподобалось :) Обладнання гарне. Робота кипить....

 

Подивились одну направляючу випускного клапана. Сказали, що виробка "воронкою". Тому під заміну... Я й сам те підозрював, бо люфт величенький (хоча допуск 0,03 - 0,07).

 

Клапан без виробки. Кажуть, що можна лишити старі.

 

Але в мануалі написано, що якщо зазор більше норми, то міняти направляйку разом з клапаном.... 

 

Як бути?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Я б лишив старі,тому що нові можуть бути сумнівної якості.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ось, доречі, яких фірм деталі побрав:

клапана, прокладка гбц, прокладки під колектори ORIJI. 

Сальники клапанів ELRING (наче як Германія), направляючі AE (германія), болти ГБЦ Ajusa, помпа GMB, всі ролики GMB, ремені Gates.

 

Трохи не впевнений на рахунок ORIJI. Продавці запевняли, що це якість практично як оригінал. Але фірма як я розумію нова...

Хтось має досвід використання їх продукції?

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 година назад, Reiter написав:

Ось, доречі, яких фірм деталі побрав:

клапана, прокладка гбц, прокладки під колектори ORIJI. 

Сальники клапанів ELRING (наче як Германія), направляючі AE (германія), болти ГБЦ Ajusa, помпа GMB, всі ролики GMB, ремені Gates.

 

Трохи не впевнений на рахунок ORIJI. Продавці запевняли, що це якість практично як оригінал. Але фірма як я розумію нова...

Хтось має досвід використання їх продукції?

 

Я би ставив тільки оригінал. Бо зараз багато китайського парять.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
45 минут назад, YuM сказал:

Я би ставив тільки оригінал. Бо зараз багато китайського парять.

А кто должен быть производителем оригинальных запов для китайского авто?

4

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ну є оригінальний Китай, а є альтернатива....

 

Скажімо клапан найдешевший коштує 50 грн. Я взяв по 200 грн (Oriji, його порадили). Може треба було оригінальний від Chery ( 235 грн). Ну а ще є Mitsubishi за 220 грн (Made in China)....

 

 

Змінено користувачем Reiter
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

А завод чьи ставил?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 часа назад, Красноармеец сказал:

А завод чьи ставил?

А хз. На ньому не написано. Чисто візуально і по літерах на тарілці клапану то Oriji такий самий. 

Можна взяти Freccia (Італія) або оригінал Мітсубіші

 

Іще питання по болтах ГБЦ.

 

Довжина моїх 98 мм. Довжина нових 97. В мануалі написано міняти при довжині 99,4. Тобто рідні болти зараз посередині.... 

 

Може лишити таки рідні?

Змінено користувачем Reiter
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 часа назад, Reiter сказал:

Довжина моїх 98 мм. Довжина нових 97. В мануалі написано міняти при довжині 99,4. Тобто рідні болти зараз посередині.... 

 

Може лишити таки рідні?

Приложите два болта навстречу друг к другу резьбовыми частями. Посмотрите на просвет. Если резьба потянутая - шаг не будет полностью совпадать. Если совпадает - болты пригодны для дальнейшего использования. Грубо, но достаточно точно.

 

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
18 годин назад, Reiter написав:

Сальники клапанів ELRING (наче як Германія), направляючі AE (германія), болти ГБЦ Ajusa, помпа GMB, всі ролики GMB, ремені Gates.

АЕ ніколи не робилися в германії, це китай але хороший! Болти норм. Можна ще брати Payen. Помпа сама краща це або оригінал або Aisin Hepu якщо випускають. На роликах не економте, INA SKF і т.д.

З болтами гбц у вас взагалі зашквар буде, спробуйте керном, якщо не гартовані то вони одноразові ! Навіть якщо різьби в порядку. Якщо у вас під головкою стояв металопакет то тільки металопакет! Reinz Elring і т.д. Дивіться щоб отвори на прокладці були один в один, інакше потім будете мати сюрпризи.

Змінено користувачем Meyson
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 часа назад, Meyson сказал:

Дивіться щоб отвори на прокладці були один в один, інакше потім будете мати сюрпризи.

Да только, они в99 процентах не сойдутся. Очень сильно удивлялся в первый раз

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

У болтов затянутых с нужным моментом не тянется резьба, а вытягивается тело. 

И при последующем затягивании болтов с до воротом, не пластичные болты будут тянуть резьбу.

И тут уже лотерея, лопнет один из болтов или нет.

А потом будет создана тема "как выкрутить обломанный болт"  или как "восстановить резьбу в блоке"

Во многих мануалах, в том числе группы VAG, не то что болты ГБЦ, а и часть болтов ходовой "одноразовые".

Решать Вам к кому прислушиваться.

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
23 минуты назад, Дед Колька сказал:

И при последующем затягивании болтов с до воротом, не пластичные болты будут тянуть резьбу.

Ну чомусь же в мануалі є максимально допустима довжина... Отже вони до таклї довжини можуть тягнутись....

 

Доречі одразу запитання. По мануалу: затяжка 78 Нм, відпуск, затяжка 20 Нм, доворот на 90 гр і знову доворот на 90.

 

Це всі етапи робояться одразу? Тобто затягнув всі болти на 20 Нм, потім провернув усі, потім іще раз довернув. 

 

Чи мають бути паузи?

 

3 часа назад, Meyson сказал:

Elring і т.д.

Не знаю як прокладка під голову, а от салтники клапанів в поріанянні з рідними не сподобались. Якісь кострубаті краї в отворі. Повертатиму і братиму Corteco....

 

З прокладкою важко. Взяв Oriji, але сумніваюсь. Від Kia 1600 грн трохи душить жаба. Elring 800 грн...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Reiter написав:

Це всі етапи робояться одразу? Тобто затягнув всі болти на 20 Нм, потім провернув усі, потім іще раз довернув

Це все гарно описане у книжці ""Ремонт двигателей зарубежных автомобилей""  Хрулев А.Є. І на кожну модель є таблиці моменту затяжки. Книжка є у вільному доступі.

Змінено користувачем Куляста_Блискавка
доповнення
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
5 минут назад, Куляста_Блискавка сказал:

Це все гарно описане у книжці ""Ремонт двигателей зарубежных автомобилей""  Хрулев А.Є. І на кожну модель є таблиці моменту затяжки. Книжка є у вільному доступі.

Дякую

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4 минуты назад, Reiter сказал:

Ну чомусь же в мануалі є максимально допустима довжина... Отже вони до таклї довжини можуть тягнутись....

 

Доречі одразу запитання. По мануалу: затяжка 78 Нм, відпуск, затяжка 20 Нм, доворот на 90 гр і знову доворот на 90.

 

Це всі етапи робояться одразу? Тобто затягнув всі болти на 20 Нм, потім провернув усі, потім іще раз довернув. 

 

Чи мають бути паузи?

 

Не знаю як прокладка під голову, а от салтники клапанів в поріанянні з рідними не сподобались. Якісь кострубаті краї в отворі. Повертатиму і братиму ....

 

З прокладкою важко. Взяв Oriji, але сумніваюсь. Від Kia 1600 грн трохи душить жаба. Elring 800 грн...

Я не увидел поле допуска, то есть что рекомендует эта статья, есть просто упоминание 99.4, и что их необходимо заменить ничего не указано.

Для чего указана эта цифра, то ли для контроля старых болтов, то ли есть разные виды болтов.

О затяжке, лично я делаю перерывы, что бы прокладка ужалась, а после 1го до ворота минут на 20 оставляю.

Еще если болт при затягивании "трещит и не идет" меняю его.

При установке болтов смочите резьбу немного и шайбу, перед этим продуйте резьбы.

Мы пользуемся "Corteco,Elring? reinz" чаще всего тефлоновыми, но они не годятся для установки после резиновых.

А по прокладке приложите ее к блоку и к головке очень сильно удивитесь.

Последние, что ставили это были от митцу

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку