Reiter

Great Wall Wingle 6 2.4 бензин

199 повідомлень у цій темі

1 час назад, Дед Колька сказал:

Дайте 2500-3000 оборотов, не появится значит все гуд

Давав. Немає вібрації...

 

 

Ну що ж. Проїхав 50 км. Сказати, що працює добре, то нічого не сказати. Двигун шепоче :) Не працював так тихо і м'яко до ремонту. Раніше на холодну було чути гідрокомпенсатори. Зараз не чути, хоча я їх не міняв, лише промив соляркою...

 

Коротше супер :)

 

Є декілька питань:

 

1) В мене авто на газу. Тут мені деякі люди кажуть, що після ремонту головки не можна зразу на газу їздити  треба "обкатати" хоча б 1000 км на бензині 0.о В тому є якийсь сенс?

 

2) Багато де пишуть, що після заміни прокладки ГБЦ через 1000 км треба обов'язково повторно протягувати болт (саме на цьому моторі). Як на мене якась дурня, бо ж болти не по моменту, а по градусах затягнуті та й в мануалі про це ні слова.... 

Змінено користувачем Reiter
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

А хто то все пише, майстри?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Только что, Y.fowler. сказал:

А хто то все пише, майстри?

Та хз майстри вони чи навпаки. Просто володарі подібних авто (з таким же двигуном). В основному на drive.ru в блогах така інформація фігурує...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

То не звертайте увагу, майстрам ніколи писати)))

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
9 часов назад, Reiter сказал:

 

Ну що ж. Проїхав 50 км. Сказати, що працює добре, то нічого не сказати. Двигун шепоче :) Не працював так тихо і м'яко до ремонту. Раніше на холодну було чути гідрокомпенсатори. Зараз не чути, хоча я їх не міняв, лише промив соляркою...

 

Так, что можно поздравить с успешным завершением)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, Дед Колька сказал:

Так, что можно поздравить с успешным завершением)

Пляшки шампусика об борт не хватает!)))

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
15 часов назад, Y.fowler. сказал:

То не звертайте увагу, майстрам ніколи писати)))

Може й так. Дякую...

 

Може як вони затягували по момениу, а не по кутах як в мануалі, то й доводиттся потім робити повторну протяжку ....

 

5 часов назад, Дед Колька сказал:

Так, что можно поздравить с успешным завершением)

Дякую :)

 

4 часа назад, Красноармеец сказал:

Пляшки шампусика об борт не хватает!)))

:D

 

 

 

Але все ж хвилює питання їзди на газу. Можна відразу чи ні? Чи таки краще поїздити на бензині?

Змінено користувачем Reiter
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, Reiter сказал:

 

Але все ж хвилює питання їзди на газу. Можна відразу чи ні? Чи таки краще поїздити на бензині?

    Рекомендация поездить на  бензине, мотивирована тем, что бензовоздушная смесь лучше охлаждает клапаны и они   ( впускные клапана) лучше прирабатываются хоть чем то смоченные и меньше тепловая нагрузка на выпускные клапаны чем при езде на газу.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4 минуты назад, Иванович сказал:

    Рекомендация поездить на  бензине, мотивирована тем, что бензовоздушная смесь лучше охлаждает клапаны и они   ( впускные клапана) лучше прирабатываются хоть чем то смоченные и меньше тепловая нагрузка на выпускные клапаны чем при езде на газу.

Дякую. Ну тоді про всяк випадок таки покатаюсь на бензині...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Проїхав 650 км на бензині. Далі на газу....

 

Вчора влетів в здоровенну калюжу. Зразу ж загорівся датчик тиску масла.... Зупинився. Дав постояти, завів - лампрчка потухла. Потім їхав іще пару раз в невеличких калюжках знрв загоралась і незабаром тухла....

 

Сьогодні заводжу - горить. Надворі дощ і дуже сиро....

 

Грішу просто на контакти датчика (після калюжі).....

 

 

Поліз під машину. Протер контакт на датчику - все пройшло....

 

Змінено користувачем Reiter
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 04.02.2021 в 15:52, Иванович сказал:

    Рекомендация поездить на  бензине, мотивирована тем, что бензовоздушная смесь лучше охлаждает клапаны и они   ( впускные клапана) лучше прирабатываются хоть чем то смоченные и меньше тепловая нагрузка на выпускные клапаны чем при езде на газу.

Я дико вибачаюсь, але де Ви таку дурню прочитали?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
7 часов назад, влад55 сказал:

Я дико вибачаюсь, але де Ви таку дурню прочитали?

Сам дурний додумався.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Іванович, не ображайтесь будь-ласка, але про газ-то повна нісенітниця)))

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 04.02.2021 в 15:52, Иванович сказал:

    Рекомендация поездить на  бензине, мотивирована тем, что бензовоздушная смесь лучше охлаждает клапаны и они   ( впускные клапана) лучше прирабатываются хоть чем то смоченные и меньше тепловая нагрузка на выпускные клапаны чем при езде на газу.

Це є міфологія...:)

Бензин розпилюється форсункою до газоподібного стану.

Теплове навантаження на випускний клапан на перш за все залежить від інтервалу в якому клапан контактує зі своїм сідлом,та щільності прилягання... Тобто саме сідло охолоджує клапан випускний,тому так важлива наявність теплового зазору.А впускний клапан ще й паливною сумішшю охолоджуєся,перебувая у найбільш вигідніших умовах...

І коли впорскується суміш,випускний клапан закритий:)

Змінено користувачем Dorognik
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Потребую поради! Гугл не допоміг. Сьогодні поліз міняти масла в коробці, мостах та роздатці, поки ще тепло.

 

Виникли проблеми з заміною в родатці. Думав, що туди треба 1,2 л. Так було на всяких відео в ютубі. І так мені сайт видав по моделі. Але злилося більше 2,5 л 0.о В мене було лиш 2 літри. Залив усі 2 л, але воно вже сочилося з заливного отвору.....

 

Мануал пише отаке (картинка).

Такий об"єм як я злив не вказаний. Хібащо якщо додати обидва. Як розуміти "Лів", "Прав" ? Може там два заливних отвори має бути? Зліва і справа? Чи як це?

Знімок екрана (109).png

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Reiter а з самої КПП скільки злилося масла?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4 години тому, Иванович написав:

@Reiter а з самої КПП скільки злилося масла?

Кількість масла, що злив з кпп і мостів відповідає мануалу. Ну на 100 г менше позливалося. 

Змінено користувачем Reiter
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Бачу лише два варіанти. Або там 2 заливних отвори і я другий не побачив. Або роздатки можуть відрізнятись. Дивився відео, то кругом заливали 1,2 л. Але там роздатка була справа (якщо диаитись ззаду авто). А в мене вона зліва! Тоді зрозуміло що значить в мануалі лів. та прав. Але тоді має бути 1,5 л. В мене влізло 2 і вже сочилося. А злив я більше 2,5 л. Звідки його стільки там взялося? 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 година тому, Reiter написав:

Бачу лише два варіанти. Або там 2 заливних отвори і я другий не побачив. Або роздатки можуть відрізнятись. Дивився відео, то кругом заливали 1,2 л. Але там роздатка була справа (якщо диаитись ззаду авто). А в мене вона зліва! Тоді зрозуміло що значить в мануалі лів. та прав. Але тоді має бути 1,5 л. В мене влізло 2 і вже сочилося. А злив я більше 2,5 л. Звідки його стільки там взялося? 

Два отвори не можуть бути. Щось мабуть начудили при заправці. Заливайте по мануалу і не партесь.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Иванович написав:

Два отвори не можуть бути. Щось мабуть начудили при заправці. Заливайте по мануалу і не партесь.

Тобто 1,5 л? Я майже 2 залив. Це вийшло до рівня заливного отвору. Злити зайве? 

Змінено користувачем Reiter
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 години тому, Reiter написав:

Тобто 1,5 л? Я майже 2 залив. Це вийшло до рівня заливного отвору. Злити зайве? 

При переливі мастила його зазвичай гонить через сапун і ущільнення, якщо цього не було коли в картері було 2.5 л. масла то при двух тим паче. Можна залишити як є щоб не лазити ще раз під машину.

Змінено користувачем Иванович
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Дякую

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
20 годин тому, Reiter написав:

Але тоді має бути 1,5 л. В мене влізло 2 і вже сочилося. А злив я більше 2,5 л. Звідки його стільки там взялося? 

З коробки не перетікає в роздатку? Колись перетикло, а в коробку долили... Наприклад в уазі перетікає з коробки в роздатку і навпаки :) 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, korak написав:

З коробки не перетікає в роздатку? Колись перетикло, а в коробку долили... Наприклад в уазі перетікає з коробки в роздатку і навпаки :) 

Оцього не знаю.... Але я не доливав в коробку ні разу і злив трохи менше ніж має бути по мануалу. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку