#206384 Опубліковано: 9 листопада, 2019 Питання в слідуючому. На транформаторному безперебійнику стояло два акуми на 12в, які благополучно через вік скінчались. Чи можна ( по суті вже звідти викінув) кінці + та - задіяти як стабілізований блок живлення? Спробував на двигуні DC12v працює, лампа на 12 вольт на долю секунди включається і тухне. Мультитестер теж практично нічого не показує по напрузі. І ще, двигун працює коли тумблер в положенні "off". 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#206394 Опубліковано: 9 листопада, 2019 Якщо навантаження замість акумуляторів, то враховуйте, що струм на зарядку обмежений. Якщо із зовнішнього акумулятора використовувати як інвертор, то трансформатор довготривало витримає 150-250ВА. В якості простого "стабілізованого" джерела я б порадив таку штуку: https://ru.aliexpress.com/item/32798380025.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.274233edITdBpx або таку: https://ru.aliexpress.com/item/32702714880.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.274233edITdBpx 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#206395 Опубліковано: 9 листопада, 2019 58 минут назад, Ігрек сказал: лампа на 12 вольт на долю секунди включається і тухне. может лампа сильно мощная и срабатывает какая то защита 58 минут назад, Ігрек сказал: Мультитестер теж практично нічого не показує какой модели тестер? может вы не заметили ещё какие-то потроха -- т.е. плату, которая преобразует переменка с транса на постоянку. соотв если плата импульсная, то там может быть высокая частота и дешёвый тестер может не показывать. нужен тестер с true rms я бы на вашем месте сделал так. взял бы только транс и входные высоковольтные кондеры если есть. заказал бы в Китае dc dc преобразователь + показометры. имхо, будет покрывать 90% задач. если пульсации для вас приемлемы. 105,87 грн. 17%OFF | 300W 20A DC-DC Buck Converter Step Down Module Constant Current LED Driver Power Step Down Voltage Module Electrolytic Capacitorhttps://s.click.aliexpress.com/e/GIk6rphp понятно, что никаких 20 ампер там нет. но ампер 7-10 с обдувом думаю даст. при том , что ним и литиевые банки можно заряжать 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#206397 Опубліковано: 9 листопада, 2019 Нет. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#206410 Опубліковано: 9 листопада, 2019 1 година назад, Alex_P_P написав: Якщо навантаження замість акумуляторів, то враховуйте, що струм на зарядку обмежений. Якщо із зовнішнього акумулятора використовувати як інвертор, то трансформатор довготривало витримає 150-250ВА. В якості простого "стабілізованого" джерела я б порадив таку штуку: https://ru.aliexpress.com/item/32798380025.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.274233edITdBpx або таку: https://ru.aliexpress.com/item/32702714880.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.274233edITdBpx Якщо струм обмежений, то все одно достатній ( більший за 250ВА) бо двигун ( мотор кліматизації з якоїсь автівки) стартує і працює. А от цей же двигун пробував через комп'ютерні (АТХ) блоки живлення на 250 спочатку, потім на 300 Ватт пускати,- не запускається. Обидва валяться в захист: перший навіть не давши поштовху двигуну, другий встигає дати поштовх двигуну. Силу струму двигуна не міряв. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#206413 Опубліковано: 9 листопада, 2019 1 година назад, andrey.drabchuck написав: может лампа сильно мощная и срабатывает какая то защита какой модели тестер? может вы не заметили ещё какие-то потроха -- т.е. плату, которая преобразует переменка с транса на постоянку. соотв если плата импульсная, то там может быть высокая частота и дешёвый тестер может не показывать. нужен тестер с true rms я бы на вашем месте сделал так. взял бы только транс и входные высоковольтные кондеры если есть. заказал бы в Китае dc dc преобразователь + показометры. имхо, будет покрывать 90% задач. если пульсации для вас приемлемы. 105,87 грн. 17%OFF | 300W 20A DC-DC Buck Converter Step Down Module Constant Current LED Driver Power Step Down Voltage Module Electrolytic Capacitorhttps://s.click.aliexpress.com/e/GIk6rphp понятно, что никаких 20 ампер там нет. но ампер 7-10 с обдувом думаю даст. при том , что ним и литиевые банки можно заряжать Андрію, нажаль такий не потягне. Вище написав, як перевіряв. Хочу використати цей мотор з равликом, бо він досить потужний і частково пило- та вологозахищений і головне, що низька напруга ( безпека на пробій). В цьому УПС мені сподобалась міць схемотехніки. В зварювальних інверторах в мене "деталюшки" вихідні значно ніжніші, доріжки теж, хоча один з них триста китайських ампер. А якщо в той УПС купити та вставити акум для баласта та від нього запаралелити вихід на двигун? Суть в тому, що зараз при навантаженні двигуном, УПС явно працює не здорово, хоча запаху ні звідки не з'являлося. Працює з виключеним вимикачем, а коли вмикаєш починають пищати і тріщати поліфонією реле. В кого які будуть конструктивні зауваження по переробленню УПС в БЖ? Бюджет на це виділяю не значний. Щоб була матеріальна доцільність в порівнянні з купівлею китайського блоку живлення на аналогічну потужність. "может лампа сильно мощная и срабатывает какая то защита" - лампа автомобільна, здається Н7. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#206418 Опубліковано: 9 листопада, 2019 23 минуты назад, Ігрек сказал: Якщо струм обмежений, то все одно достатній ( більший за 250ВА) бо двигун ( мотор кліматизації з якоїсь автівки) стартує і працює. А от цей же двигун пробував через комп'ютерні (АТХ) блоки живлення на 250 спочатку, потім на 300 Ватт пускати,- не запускається. Обидва валяться в захист: перший навіть не давши поштовху двигуну, другий встигає дати поштовх двигуну. Силу струму двигуна не міряв. Двигатель системы вентиляции авто имеет в среднем мощность 100 - ватт и при пуске потребляет в импульсе ток 20 -30 А, поэтому Вы и не смогли запустить его от блоков АТХ . В бесперебойнике стоит трансформатор которому кратковременные просадки напряжения не страшны . Как устроена схема заряда АКБ в УПСе по току и напряжению не вникал. 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#206419 Опубліковано: 9 листопада, 2019 2 минуты назад, Иванович сказал: Как устроена схема заряда АКБ в УПСе по току и напряжению не вникал. В данном аппарате - LM317 с током заряда сильно менее 1-го ампера. Не забываем, что устройство таки 24-х вольтовое. Конечное напряжение заряда около 27,5 вольт, а "силовое" напряжение составит не более 20-ти вольт при работе от сети. 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#206420 Опубліковано: 9 листопада, 2019 , Иванович написав: Двигатель системы вентиляции авто имеет в среднем мощность 100 - ватт и при пуске потребляет в импульсе ток 20 -30 А, поэтому Вы и не смогли запустить его от блоков АТХ . В бесперебойнике стоит трансформатор которому кратковременные просадки напряжения не страшны . Как устроена схема заряда АКБ в УПСе по току и напряжению не вникал. А якщо в такому разі замість акума- баласта задіяти електроліти? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#206423 Опубліковано: 9 листопада, 2019 (змінено) 21 година назад, Одессит написав: В данном аппарате - LM317 с током заряда сильно менее 1-го ампера. Не забываем, что устройство таки 24-х вольтовое. Конечное напряжение заряда около 27,5 вольт, а "силовое" напряжение составит не более 20-ти вольт при работе от сети. Не знав навіть, що ця упска 24вольта. Два акуми було, але проводи були скрізь відєднанні. Добре, а якщо ще на виході " димірувати" потенціометром? Доречі, виходить двигун працював кілька хвилин на 24 вольтах? І так кілька разів. Не грівся зовсім, запаху теж ніякого не було, хоча двигун з легковушки, здається з Сітра. Змінено 10 листопада, 2019 користувачем Ігрек 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#206424 Опубліковано: 9 листопада, 2019 1 минуту назад, Ігрек сказал: Добре, а якщо ще на виході " димірувати" потенціометром? Не получится. Разве что использовать силовой трансформатор от него, а его уже "регулировать". Вещица старинная. Лет 25 уже ей стукнуло... 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#206425 Опубліковано: 9 листопада, 2019 (змінено) , Одессит написав: Не получится. Разве что использовать силовой трансформатор от него, а его уже "регулировать". Вещица старинная. Лет 25 уже ей стукнуло... Транс то трансом, а вирівняти синусоїду, зворотні імпульси на міст....? Паралельно з акумом чи електролітами теж не вийде, навіть можливо підключивши споживача на вихід 220в ( розетку)? Змінено 9 листопада, 2019 користувачем Ігрек 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#206428 Опубліковано: 9 листопада, 2019 6 минут назад, Ігрек сказал: Транс то трансом, а вирівняти синусоїду, зворотні імпульси на міст....? Паралельно з акумом чи електролітами теж не вийде, навіть можливо підключивши споживача на вихід 220в ( розетку)? Нет там никакой "синусоиды". Т.е. - никак. Просто - забить/подарить/снести в лом/использовать по прямому назначению. Поверьте, я этот аппарат знаю не менее 25-ти лет 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#206432 Опубліковано: 9 листопада, 2019 И ещё: если вы таки собираетесь "выровнять синусоиду" то ваш выбор начнётся с агрегата вроде APC Smart-RT1000. Как минимум. А это сильно другие деньги! 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#206435 Опубліковано: 9 листопада, 2019 @Ігрек для питания чего хотите использовать данный УПС ? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#206439 Опубліковано: 9 листопада, 2019 @Иванович>>>> для питания чего хотите использовать данный УПС ? 1 час назад, Ігрек сказал: Хочу використати цей мотор з равликом, бо він досить потужний і частково пило- та вологозахищений і головне, що низька напруга ( безпека на пробій). @Ігрек а кстати, где вы меняете напругу, что тестер ничего не показывает? Вы конечно делайте как хотите, но я бы сделал так. Нежно отсоединил транс, предварительно сфоткай и записав что куда идёт и отложил силовую плату в сторону. Поехал бы в радиомагазин/заказал в Китае те приблуды, что вам выше написали. Для питания движка они вполне подойдут, и ещё получите регулировку напряжения, в соотв и регулировку скорости вращения вашей вытяжки. Пока вы будете разбираться с платой -- девайс уже будет работать 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#206452 Опубліковано: 9 листопада, 2019 (змінено) В таком случае обороты электромотора можно регулировать путем последовательного включения блока сопротивлений, как и реализовано в большинстве авто (если там не электронный регулятор оборотов).Блок сопротивлений установлен в саму улитку, так как охлаждается прогоняемым воздухом. Запитать эту схему можно будет и от блока АТХ, запуск нужно будет начинать с найменьшей скорости , при этом ток минимальный, а потом можно увеличивать. Можно выдрать и трансформатор с УПСа. Вторичная обмотка там должна быть с отводом от середины ( пусть Одессит уточнит). Поставив два диода получаем двуполупериодный выпрямить с напряжением 14 В примерно. Для питания электромотора стабилизированое напряжение не нужно. И не нужно ничего покупать. Змінено 9 листопада, 2019 користувачем Иванович 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#206537 Опубліковано: 10 листопада, 2019 (змінено) 21 година назад, Одессит написав: Нет там никакой "синусоиды". Т.е. - никак. Просто - забить/подарить/снести в лом/использовать по прямому назначению. Поверьте, я этот аппарат знаю не менее 25-ти лет Вірю )) для " контрольного в голову" перелопатив сьогодні ютюб і переконався, що краще зробити трансформаторного простого лабораторника на базі того транса і кількох, можливо деталюх з нього. Виникло ряд "профанських" питань. Якщо апарат називався УПС800, то окремо транс має бути 800ВА ? Тільки-но розкидав цього безперебійнику виникли непонятки по самому трансу. З первинної обмотки чотири дроти, тестером опір дає ( при +10 гр.С) 15,1ом, 13,2ом, 11,2ом . 220вольт, я так розумію, краще дати де 15,1ом? Щоб задіяти всю довжину намотування первички. Вторинна по товстим дроти звониться скрізь 1,9ом. Лише з неї виходить пара жовтих тонших дротів, які дають опір здається 9,7ом. Які кінці брати з вторички? А ще було б краще, щоб хтось накидав просту схему з номіналами деталюх під цей транс. ЛАТР має бути з показометром , регулюванням напруги і захистом виходу. П.с. Повітрядуйку з тим двигуном сьогодні випробував на комп'ютерному блоці, де на вихід додав електроліт на 650 мкф і переміний резистор. З мінімуму на ньому вент. заводиться, навертаєш ручку -розкручується приблизно, як має бути. Довго поки що не крутив, завтра знайду потужніший резистор, бо цей за кількадесят секунд трошки нагрівся. Змінено 10 листопада, 2019 користувачем Ігрек 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#206539 Опубліковано: 10 листопада, 2019 @Ігрек 220 на 13,2 (отвод 230 вольт) или на 15,1 (отвод 253 вольта). Вторичная обмотка - со средней точкой. Можно получить (при двухполупериодной выпрямителе из двух диодов) что-то около 20-ти вольт. Или (используя только "крайние" выводы и мостовой выпрямитель имени Греца) получить около 40 вольт (с вдвое меньшим током, само-собой). Если в последнем случае использовать средний вывод "вторички" и два фильтрущих конденсатора - получить +/- 20 вольт. Пара жёлтых проводов - на зарядное устройство УПС-а. Можно использовать для питания какой-то мелочи. Там получится около 30-ти вольт после выпрямителя. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#206541 Опубліковано: 10 листопада, 2019 Одессит, роз'ясніть детальніше. "Можно выдрать и трансформатор с УПСа. Вторичная обмотка там должна быть с отводом от середины ( пусть Одессит уточнит). Поставив два диода получаем двуполупериодный выпрямить с напряжением 14 В примерно." 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#206542 Опубліковано: 10 листопада, 2019 , Одессит написав: @Ігрек 220 на 13,2 (отвод 230 вольт) или на 15,1 (отвод 253 вольта). Вторичная обмотка - со средней точкой. Можно получить (при двухполупериодной выпрямителе из двух диодов) что-то около 20-ти вольт. Или (используя только "крайние" выводы и мостовой выпрямитель имени Греца) получить около 40 вольт (с вдвое меньшим током, само-собой). Если в последнем случае использовать средний вывод "вторички" и два фильтрущих конденсатора - получить +/- 20 вольт. Пара жёлтых проводов - на зарядное устройство УПС-а. Можно использовать для питания какой-то мелочи. Там получится около 30-ти вольт после выпрямителя. Частково зрозумів. В принципі, 35-40 вольт мені наче не потрібно. Яку потужність (чи ток) можна буде знімати при першому варіанті, наприклад при 12вольтах? Тобто, які приблизні втрати від 800 ВА транса? Якщо можна дайте схему з номіналами чи посилання де вже кимось реалізовано? І схему самого транса для кращого розуміння. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#206545 Опубліковано: 10 листопада, 2019 13 минуты назад, Ігрек сказал: Частково зрозумів. В принципі, 35-40 вольт мені наче не потрібно. Яку потужність (чи ток) можна буде знімати при першому варіанті, наприклад при 12вольтах? Тобто, які приблизні втрати від 800 ВА транса? Якщо можна дайте схему з номіналами чи посилання де вже кимось реалізовано? І схему самого транса для кращого розуміння. Ограничение будет по току обмоток. Если регулировать "по первичке", то упрёмся примерно в 25 ампер тока во вторичной цепи (в том трансе реально 600 ватт). Если же использовать связку трансформатор-выпрямитель импульсный понижающий преобразователь, то упрёмся в честных 600 ватт трансформатора и КПД всей системы на уровне 80%. Т.е. около честных 450 ватт и выходном токе не менее 20 ампер при любом выходном напряжении от нуля до 20-ти вольт. У обоих способов есть свои недостатки и преимущества. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#206547 Опубліковано: 10 листопада, 2019 25 минут назад, Ігрек сказал: Поставив два диода получаем двуполупериодный выпрямить с напряжением 14 В примерно Совершенно верно. Но это без учёта емкостного фильтра. А так, получим 14х1,41=19,7 вольта (на самом деле, под нагрузкой, будет около 17...18-ти вольт). 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#206548 Опубліковано: 10 листопада, 2019 , Одессит написав: Ограничение будет по току обмоток. Если регулировать "по первичке", то упрёмся примерно в 25 ампер тока во вторичной цепи (в том трансе реально 600 ватт). Если же использовать связку трансформатор-выпрямитель импульсный понижающий преобразователь, то упрёмся в честных 600 ватт трансформатора и КПД всей системы на уровне 80%. Т.е. около честных 450 ватт и выходном токе не менее 20 ампер при любом выходном напряжении от нуля до 20-ти вольт. У обоих способов есть свои недостатки и преимущества. Наче другий варіант цікавіший в плані " розвязаного" струму від напруги. Мінус, я так розумію в переміний потужності в такому випадку? Схемку можете цього варіанту дати ( для чайника)) ) А які загалом плюси-мінуси для обох випадків по вашому? Перелічіть для повного розуміння. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#206660 Опубліковано: 11 листопада, 2019 20 годин назад, Одессит написав: 220 на 13,2 (отвод 230 вольт) или на 15,1 (отвод 253 вольта). Вторичная обмотка - со средней точкой. Можно получить (при двухполупериодной выпрямителе из двух диодов) что-то около 20-ти вольт. Или (используя только "крайние" выводы и мостовой выпрямитель имени Греца) получить около 40 вольт (с вдвое меньшим током, само-собой). Если в последнем случае использовать средний вывод "вторички" и два фильтрущих конденсатора - получить +/- 20 вольт. @Одессит, Я збираюсь ваяти міст з отаких діодів, так як готові мости в мене в наявності до 5А. Ці діоди по даташиту 25А на 600В пробою. А ви кажете, що міст не потрібен, двух достатньо. Це як? можна схемку дати? І не до кінця мені зрозуміло як вторинну обмотку мені розпаяти? По схемі (з інету) з регулюванням лише по напрузі, після моста мені потрібно "банок" наставити на 65000мкФ. По кількадесять тисяч фарад не маю, тому шукаю поки що. Який транзистор порекомендуєте для схеми в 25Амп? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах