Iгрек

Безперебійник UPS в якості блоку живлення

52 повідомлення у цій темі

Питання в слідуючому. На транформаторному безперебійнику стояло два акуми на 12в, які благополучно через вік скінчались. Чи можна ( по суті вже звідти викінув) кінці + та - задіяти як стабілізований блок живлення? Спробував на двигуні DC12v працює, лампа на 12 вольт на долю секунди включається і тухне. Мультитестер теж практично нічого не показує по напрузі. І ще, двигун працює коли тумблер в положенні "off".

IMG_20191109_163101.jpg

IMG_20191109_163033.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Якщо навантаження замість акумуляторів, то враховуйте, що струм на зарядку обмежений. 

Якщо із зовнішнього акумулятора використовувати як інвертор, то трансформатор довготривало витримає 150-250ВА.

В якості простого "стабілізованого" джерела  я б порадив таку штуку:

https://ru.aliexpress.com/item/32798380025.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.274233edITdBpx

або таку:

https://ru.aliexpress.com/item/32702714880.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.274233edITdBpx

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

 

 

58 минут назад, Ігрек сказал:

лампа на 12 вольт на долю секунди включається і тухне.

может лампа сильно мощная и срабатывает какая то защита

 

58 минут назад, Ігрек сказал:

Мультитестер теж практично нічого не показує

какой модели тестер? может вы не заметили ещё какие-то потроха -- т.е. плату, которая преобразует переменка с транса на постоянку. соотв если плата импульсная, то там может быть высокая частота и дешёвый тестер может не показывать. нужен тестер с true rms

 

я бы на вашем месте сделал так. 

взял бы только транс и входные высоковольтные кондеры если есть. 

заказал бы в Китае dc dc преобразователь + показометры. имхо, будет покрывать 90% задач. если пульсации для вас приемлемы. 

 

105,87 грн.  17%OFF | 300W 20A DC-DC Buck Converter Step Down Module Constant Current LED Driver Power Step Down Voltage Module Electrolytic Capacitor
https://s.click.aliexpress.com/e/GIk6rphp

 

понятно, что никаких 20 ампер там нет. но ампер 7-10 с обдувом думаю даст. при том , что ним и литиевые банки можно заряжать

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Нет.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 година назад, Alex_P_P написав:

Якщо навантаження замість акумуляторів, то враховуйте, що струм на зарядку обмежений. 

Якщо із зовнішнього акумулятора використовувати як інвертор, то трансформатор довготривало витримає 150-250ВА.

В якості простого "стабілізованого" джерела  я б порадив таку штуку:

https://ru.aliexpress.com/item/32798380025.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.274233edITdBpx

або таку:

https://ru.aliexpress.com/item/32702714880.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.274233edITdBpx

 

 Якщо струм обмежений, то все одно достатній ( більший за 250ВА) бо двигун ( мотор кліматизації  з якоїсь автівки) стартує і працює. А от цей же двигун пробував через комп'ютерні  (АТХ) блоки живлення на 250 спочатку, потім на 300 Ватт пускати,- не запускається. Обидва валяться в захист: перший навіть не давши поштовху двигуну, другий встигає дати поштовх двигуну. Силу струму двигуна не міряв.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 година назад, andrey.drabchuck написав:

 

 

может лампа сильно мощная и срабатывает какая то защита

 

какой модели тестер? может вы не заметили ещё какие-то потроха -- т.е. плату, которая преобразует переменка с транса на постоянку. соотв если плата импульсная, то там может быть высокая частота и дешёвый тестер может не показывать. нужен тестер с true rms

 

я бы на вашем месте сделал так. 

взял бы только транс и входные высоковольтные кондеры если есть. 

заказал бы в Китае dc dc преобразователь + показометры. имхо, будет покрывать 90% задач. если пульсации для вас приемлемы. 

 

105,87 грн.  17%OFF | 300W 20A DC-DC Buck Converter Step Down Module Constant Current LED Driver Power Step Down Voltage Module Electrolytic Capacitor
https://s.click.aliexpress.com/e/GIk6rphp

 

понятно, что никаких 20 ампер там нет. но ампер 7-10 с обдувом думаю даст. при том , что ним и литиевые банки можно заряжать

 

Андрію, нажаль такий не потягне. 

Вище написав, як перевіряв. 

 Хочу використати цей мотор з равликом, бо він досить потужний і частково пило- та вологозахищений і головне, що низька напруга ( безпека на пробій). 

 В цьому УПС мені сподобалась міць схемотехніки. В зварювальних інверторах в мене "деталюшки" вихідні значно ніжніші, доріжки теж, хоча один з них триста китайських ампер. 

 А якщо в той УПС купити та вставити акум для баласта та від нього запаралелити вихід на двигун? Суть в тому, що зараз при навантаженні двигуном, УПС явно працює не здорово, хоча запаху ні звідки не з'являлося. Працює з виключеним вимикачем, а коли вмикаєш починають пищати і тріщати поліфонією реле. 

 В кого які будуть конструктивні зауваження по переробленню УПС в БЖ? Бюджет на це виділяю не значний. Щоб була матеріальна доцільність в порівнянні з купівлею китайського блоку живлення на аналогічну потужність.

"может лампа сильно мощная и срабатывает какая то защита" - лампа автомобільна, здається Н7.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
23 минуты назад, Ігрек сказал:

 

 Якщо струм обмежений, то все одно достатній ( більший за 250ВА) бо двигун ( мотор кліматизації  з якоїсь автівки) стартує і працює. А от цей же двигун пробував через комп'ютерні  (АТХ) блоки живлення на 250 спочатку, потім на 300 Ватт пускати,- не запускається. Обидва валяться в захист: перший навіть не давши поштовху двигуну, другий встигає дати поштовх двигуну. Силу струму двигуна не міряв.

     Двигатель системы вентиляции авто имеет в среднем  мощность 100 -  ватт и при пуске потребляет в импульсе ток 20 -30 А, поэтому Вы и не  смогли запустить его от  блоков АТХ .

     В бесперебойнике  стоит трансформатор которому  кратковременные просадки напряжения не страшны .

  Как устроена схема заряда АКБ в УПСе по  току и напряжению  не вникал.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 минуты назад, Иванович сказал:

Как устроена схема заряда АКБ в УПСе по  току и напряжению  не вникал.

В данном аппарате - LM317 с током заряда сильно менее 1-го ампера.
Не забываем, что устройство таки 24-х вольтовое. Конечное напряжение заряда около 27,5 вольт, а "силовое" напряжение составит не более 20-ти вольт при работе от сети.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Иванович написав:

     Двигатель системы вентиляции авто имеет в среднем  мощность 100 -  ватт и при пуске потребляет в импульсе ток 20 -30 А, поэтому Вы и не  смогли запустить его от  блоков АТХ .

     В бесперебойнике  стоит трансформатор которому  кратковременные просадки напряжения не страшны .

  Как устроена схема заряда АКБ в УПСе по  току и напряжению  не вникал.

 

 А якщо в такому разі замість акума- баласта задіяти електроліти? 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
21 година назад, Одессит написав:

В данном аппарате - LM317 с током заряда сильно менее 1-го ампера.
Не забываем, что устройство таки 24-х вольтовое. Конечное напряжение заряда около 27,5 вольт, а "силовое" напряжение составит не более 20-ти вольт при работе от сети.

 

Не знав навіть, що ця упска 24вольта. Два акуми було, але проводи були скрізь відєднанні. Добре, а якщо ще на виході " димірувати" потенціометром? Доречі, виходить двигун працював кілька хвилин на 24 вольтах? І так кілька разів. Не грівся зовсім, запаху теж ніякого не було, хоча двигун з легковушки, здається з Сітра.

Змінено користувачем Ігрек
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 минуту назад, Ігрек сказал:

Добре, а якщо ще на виході " димірувати" потенціометром?

Не получится. Разве что использовать силовой трансформатор от него, а его уже "регулировать".
Вещица старинная. Лет 25 уже ей стукнуло...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Одессит написав:

Не получится. Разве что использовать силовой трансформатор от него, а его уже "регулировать".
Вещица старинная. Лет 25 уже ей стукнуло...

 

Транс то трансом, а вирівняти синусоїду, зворотні імпульси на міст....? 

Паралельно з акумом чи електролітами теж не вийде, навіть можливо підключивши споживача на вихід 220в ( розетку)?

Змінено користувачем Ігрек
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
6 минут назад, Ігрек сказал:

 

Транс то трансом, а вирівняти синусоїду, зворотні імпульси на міст....? 

Паралельно з акумом чи електролітами теж не вийде, навіть можливо підключивши споживача на вихід 220в ( розетку)?

Нет там никакой "синусоиды". Т.е. - никак. Просто - забить/подарить/снести в лом/использовать по прямому назначению.
Поверьте, я этот аппарат знаю не менее 25-ти лет :)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

И ещё: если вы таки собираетесь "выровнять синусоиду" то ваш выбор начнётся с агрегата вроде APC Smart-RT1000. Как минимум. А это сильно другие деньги!

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Ігрек для питания  чего  хотите  использовать данный  УПС ?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Иванович>>>>

для питания  чего  хотите  использовать данный  УПС ?

 

 

1 час назад, Ігрек сказал:

Хочу використати цей мотор з равликом, бо він досить потужний і частково пило- та вологозахищений і головне, що низька напруга ( безпека на пробій).

 

 

@Ігрек а кстати, где вы меняете напругу, что тестер ничего не показывает?

 

Вы конечно делайте как хотите, но я бы сделал так.

Нежно отсоединил транс, предварительно сфоткай и записав что куда идёт и отложил силовую плату в сторону. Поехал бы в радиомагазин/заказал в Китае те приблуды, что вам выше написали. Для питания движка они вполне подойдут, и ещё получите регулировку напряжения, в соотв и регулировку скорости вращения вашей вытяжки. 

Пока вы будете разбираться с платой -- девайс уже будет работать

 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

  В таком случае  обороты  электромотора можно регулировать путем последовательного включения  блока сопротивлений, как и реализовано в большинстве авто (если там не  электронный регулятор оборотов).Блок сопротивлений установлен в саму улитку, так как охлаждается  прогоняемым  воздухом. 

  Запитать эту схему можно будет и от  блока  АТХ,  запуск нужно  будет начинать с найменьшей скорости , при этом ток  минимальный, а потом  можно увеличивать.

  Можно выдрать и трансформатор с УПСа.  Вторичная обмотка там должна быть с отводом от середины ( пусть Одессит уточнит). Поставив два  диода получаем двуполупериодный выпрямить с напряжением 14 В примерно.

 Для питания  электромотора стабилизированое напряжение не нужно.

 И не нужно ничего покупать.

Змінено користувачем Иванович
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
21 година назад, Одессит написав:

Нет там никакой "синусоиды". Т.е. - никак. Просто - забить/подарить/снести в лом/использовать по прямому назначению.
Поверьте, я этот аппарат знаю не менее 25-ти лет :)

 

Вірю )) для " контрольного в голову" перелопатив сьогодні ютюб і переконався, що краще зробити трансформаторного простого лабораторника на базі того транса і кількох, можливо деталюх з нього. Виникло ряд "профанських" питань. Якщо апарат називався УПС800, то окремо транс має бути 800ВА ? Тільки-но розкидав цього безперебійнику виникли непонятки по самому трансу. З первинної обмотки чотири дроти, тестером опір дає ( при +10 гр.С) 15,1ом, 13,2ом, 11,2ом . 220вольт, я так розумію, краще дати де 15,1ом? Щоб задіяти всю довжину намотування первички. Вторинна по товстим дроти звониться скрізь 1,9ом. Лише з неї виходить пара жовтих тонших дротів, які дають опір здається 9,7ом. Які кінці брати з вторички? А ще було б краще, щоб хтось накидав просту схему з номіналами деталюх під цей транс. ЛАТР має бути з показометром , регулюванням напруги і захистом виходу. 

 

 

П.с. Повітрядуйку з тим двигуном сьогодні випробував на комп'ютерному блоці, де на вихід додав електроліт на 650 мкф і переміний резистор. З мінімуму на ньому вент. заводиться, навертаєш ручку -розкручується приблизно, як має бути. Довго поки що не крутив, завтра знайду потужніший резистор, бо цей за кількадесят секунд трошки нагрівся.

Змінено користувачем Ігрек
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Ігрек 220 на 13,2 (отвод 230 вольт) или на 15,1 (отвод 253 вольта).
Вторичная обмотка - со средней точкой. Можно получить (при двухполупериодной выпрямителе из двух диодов) что-то около 20-ти вольт. Или (используя только "крайние" выводы и мостовой выпрямитель имени Греца) получить около 40 вольт (с вдвое меньшим током, само-собой).
Если в последнем случае использовать средний вывод "вторички" и два фильтрущих конденсатора - получить +/- 20 вольт.
Пара жёлтых проводов - на зарядное устройство УПС-а.
Можно использовать для питания какой-то мелочи. Там получится около 30-ти вольт после выпрямителя.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Одессит, роз'ясніть детальніше.

"Можно выдрать и трансформатор с УПСа.  Вторичная обмотка там должна быть с отводом от середины ( пусть Одессит уточнит). Поставив два  диода получаем двуполупериодный выпрямить с напряжением 14 В примерно."

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Одессит написав:

@Ігрек 220 на 13,2 (отвод 230 вольт) или на 15,1 (отвод 253 вольта).
Вторичная обмотка - со средней точкой. Можно получить (при двухполупериодной выпрямителе из двух диодов) что-то около 20-ти вольт. Или (используя только "крайние" выводы и мостовой выпрямитель имени Греца) получить около 40 вольт (с вдвое меньшим током, само-собой).
Если в последнем случае использовать средний вывод "вторички" и два фильтрущих конденсатора - получить +/- 20 вольт.
Пара жёлтых проводов - на зарядное устройство УПС-а.
Можно использовать для питания какой-то мелочи. Там получится около 30-ти вольт после выпрямителя.

 Частково зрозумів. В принципі, 35-40 вольт мені наче не потрібно. Яку потужність (чи ток) можна буде знімати при першому варіанті, наприклад при 12вольтах? Тобто, які приблизні втрати від 800 ВА транса? 

Якщо можна дайте схему з номіналами чи посилання де вже кимось реалізовано? І схему самого транса для кращого розуміння.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
13 минуты назад, Ігрек сказал:

 Частково зрозумів. В принципі, 35-40 вольт мені наче не потрібно. Яку потужність (чи ток) можна буде знімати при першому варіанті, наприклад при 12вольтах? Тобто, які приблизні втрати від 800 ВА транса? 

Якщо можна дайте схему з номіналами чи посилання де вже кимось реалізовано? І схему самого транса для кращого розуміння.

Ограничение будет по току обмоток. Если регулировать "по первичке", то упрёмся примерно в 25 ампер тока во вторичной цепи (в том трансе реально 600 ватт).
Если же использовать связку трансформатор-выпрямитель импульсный понижающий преобразователь, то упрёмся в честных 600 ватт трансформатора и КПД всей системы на уровне 80%. Т.е. около честных 450 ватт и выходном токе не менее 20 ампер при любом выходном напряжении от нуля до 20-ти вольт.
У обоих способов есть свои недостатки и преимущества.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
25 минут назад, Ігрек сказал:

Поставив два  диода получаем двуполупериодный выпрямить с напряжением 14 В примерно

Совершенно верно. Но это без учёта емкостного фильтра.
А так, получим 14х1,41=19,7 вольта (на самом деле, под нагрузкой, будет около 17...18-ти вольт).

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Одессит написав:

Ограничение будет по току обмоток. Если регулировать "по первичке", то упрёмся примерно в 25 ампер тока во вторичной цепи (в том трансе реально 600 ватт).
Если же использовать связку трансформатор-выпрямитель импульсный понижающий преобразователь, то упрёмся в честных 600 ватт трансформатора и КПД всей системы на уровне 80%. Т.е. около честных 450 ватт и выходном токе не менее 20 ампер при любом выходном напряжении от нуля до 20-ти вольт.
У обоих способов есть свои недостатки и преимущества.

 

Наче другий варіант цікавіший в плані " розвязаного" струму від напруги. Мінус, я так розумію в переміний потужності в такому випадку? Схемку можете цього варіанту дати ( для чайника)) )

 

А які загалом плюси-мінуси для обох випадків по вашому? Перелічіть для повного розуміння.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
20 годин назад, Одессит написав:

220 на 13,2 (отвод 230 вольт) или на 15,1 (отвод 253 вольта).
Вторичная обмотка - со средней точкой. Можно получить (при двухполупериодной выпрямителе из двух диодов) что-то около 20-ти вольт. Или (используя только "крайние" выводы и мостовой выпрямитель имени Греца) получить около 40 вольт (с вдвое меньшим током, само-собой).
Если в последнем случае использовать средний вывод "вторички" и два фильтрущих конденсатора - получить +/- 20 вольт.

 

@Одессит, Я збираюсь ваяти міст з отаких діодів, так як готові мости в мене в наявності до 5А. Ці діоди по даташиту 25А на 600В пробою. А ви кажете, що міст не потрібен, двух достатньо. Це як? можна схемку дати? 

 І не до кінця мені зрозуміло як вторинну обмотку мені розпаяти? 

 По схемі (з інету) з регулюванням лише по напрузі, після моста мені потрібно "банок" наставити на 65000мкФ. По кількадесять тисяч фарад не маю, тому шукаю поки що. 

 Який транзистор порекомендуєте для схеми в 25Амп?

IMG_20191111_135721.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку