Володимир_Фещук

Кран в майстерню, ремонт ланцюгової талі

64 повідомлення у цій темі

Вітаю. Вже змусив себе звикнутися з думкою, що тягатиму пудг-п-250 і ділильний стіл руками, і перебрав половину фрезера, як раптом мені за недорого дісталася таль і труба.

 

Подібних тем на форумі мало, тому, надіюсь, це буде корисно для інших.

 

Буду робити стаціонарний "кран" за конструкцією ДМ. Отже, скоро матиму безшовну трубу ∅108мм, s=7мм. Висота стелі десь 2700мм. Знизу буде конічний роликовий підшипник, зверху звичайний кульковий. Двотавра я не маю, але є багато швеллера. Якщо не придумаю, як зручно і надійно закріпити швеллер - буду чухати макітру, де взяти двотавр.

Також є два квадрати листа 10мм, наприклад для виготовлення каретки.

 

Отже, потрібна допомога спільноти в наступному:

- опізнати таль, і відштовхуючись від її вантажопідйомності, параметрів труби і конструкції - розрахувати, якої довжини можна робити двотавр.

- допомога по підбору ланцюгів, запчастин яких бракує (наприклад укладач ланцюга)

- розібратися, як зробити ту частину, за яку чіпляється вантаж.

 

Ось як я собі це все уявляю

IMG_20191113_131126.jpg

Змінено користувачем Володимир Фещук
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

А почнемо ми саме з талі. Ось вона. Підкажіть, як визначити вантажопідйомність? Можливо по розміру крючка?

IMG_20191113_100806.jpg

IMG_20191113_100809.jpg

Схоже там:

76

V5A

82•A

IMG_20191113_131456.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

82' може бути "82 фути", тобто рівно 25м.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 часа назад, Володимир Фещук сказал:

А почнемо ми саме з талі. Ось вона. Підкажіть, як визначити вантажопідйомність? Можливо по розміру крючка?

IMG_20191113_100806.jpg

IMG_20191113_100809.jpg

Схоже там:

76

V5A

82•A

IMG_20191113_131456.jpg

 

Вот похожая тема http://chipmaker.com.ua/index.php?/topic/10538-таль-цепная/

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Иванович написав:

О, дякую! Саме її шукав, і не міг знайти

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Розміри укладача ланцюга є, і це чудово. Зробити його дуже просто. Ніби і розміри ланцюга співпадають, супер. Але є три запитання:

- якої довжини повинен бути вантажний ланцюг, і куди кріпиться його інший кінець (не той, на якому гак) ?

- якого розміру і довжини ланцюг керування?

- як маркуються ці обидва ланцюги, щоб я міг шукати де їх придбати?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ще запитання. У мене немає цієї деталі.

Яке її призначення, і чи є в когось розміри?

IMG_20191113_163735.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Шукав в оголошеннях гаки. Є лише з різьбою М20. Ну, мабуть доведеться його брати, якщо не знайду чогось іншого недорого.

Поки трохи вдарив по фрезеру, хочу закінчити каретку, змащування, і ставити стіл. Планую до талі приступати в "вихідні дні". 

Але поки ламаю голову. Перше - чи шукати двотавр, чи скрутити до купи два швеллери. Якщо я не помиляюся - то болти там працюватимуть на зріз, і тому така конструкція буде досить надійною?

Друге - якої довжини можна зробити стрілу? Довжина зайвою не буде. Бо через те, де я можу розмістити колону крана - майже все що буде ставитися на стіл фрезера буде опинитися на вильоті 2-2,5м від колони.

Третє - як організувати саму стрілу.

У ДМ в крані номер 2 від стелі  до низу стріли 60см, + каретка (мабуть ~10см), + гак (десь 10см), + сама лебідка (десь 24см), + ще один гак з кріпленням (~15см), то набігає, що при висоті стелі в 2700 у мене вантаж найвище опиниться на висоті 1,5 метри. Якщо задуматися, то я хотів би голову фрезера зняти краном. Але, по суті там кран знадобиться лише двічі - зняти і поставити. Голова зараз на висоті 1,85 метри. Можливо варто примудрити над нею якийсь крюк, щоб вчепити лебідку кілька разів? І не морочити голову.

В принципі можна змиритися з максимальною висотою підйому в 1,5 метри, якщо віднестися до цього крану, як до крану лише для підйому оснащення і деталей на фрезер. Але всеодно якось це засмучує. Якщо підняти стрілу максимум вверх, то я зможу піднімати вантаж до 2-х метрів. І я готовий пожертвувати максимальним під'їздом каретки до колони, бо кран стоятиме під стіною, стіл фрезера - майже 2метри від стіни, а вантажний стіл для оснащення майже 0,5 метра від стіни.

 

Запитання, чи варто піднімати стрілу максимум вверх, і якщо варто - то як організувати її підпорку, щоб було надійно?

П.С. радіусну рельсу на стелю навішати дуже проблематично, бо її доведеться робити самому, і стеля похила.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 часа назад, Володимир Фещук сказал:

Але поки ламаю голову. Перше - чи шукати двотавр, чи скрутити до купи два швеллери. Якщо я не помиляюся - то болти там працюватимуть на зріз, і тому така конструкція буде досить надійною?

 

Скручувати зась- бо каретка буде чиплятись.

Між ними прокласти з деяким кроком полоси та обварити.

Або взагалі рознести швелери на відстань яка дозволить лебідку розместити між ними для заощадження висоти.

ПС:Таке відчуття, що таль на фото краще продати та купити щось комплектне та готове до використання.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, TDK написав:

Скручувати зась- бо каретка буде чиплятись.

Між ними прокласти з деяким кроком полоси та обварити.

Або взагалі рознести швелери на відстань яка дозволить лебідку розместити між ними для заощадження висоти.

ПС:Таке відчуття, що таль на фото краще продати та купити щось комплектне та готове до використання.

Я думав скрутити на кінцях по кілька болтів, а повздовж скручувати болтами ближче до верховної частини, адже знизу вони один до одного будуть притискатися через тиск каретки.

 

Та вже думав про це. Не вистачає двох ланцюгів (мабуть гривень 400), гака (знайшов за 40), і кришки (мабуть зроблять за гривень 150). Придбав таль за 200.

В той же час бачив в оголошеннях таль за 1100, але немає ланцюга керування, і вона аж на 3 тонни (мабуть ще більша в діаметрі).

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 13.11.2019 в 16:39, Володимир Фещук сказал:

Яке її призначення,

схоже щоб цеп не забігав/залипав, та гарантовано йшов вниз

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

От би ще хтось дав розміри тієї деталі. Шукав де міг, ніде немає детальної інформації по подібних талях

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Я чуть невкакався доки трубу волочив на ваш кран???

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Дмітрій написав:

Я чуть невкакався доки трубу волочив на ваш кран???

Скоро перейму естафету ?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 13.11.2019 в 16:39, Володимир Фещук сказал:

Ще запитання. У мене немає цієї деталі.

Яке її призначення, і чи є в когось розміри?

IMG_20191113_163735.jpg

    Эта  деталь выполняет роль выбрасывателя цепи из паза  колеса. Толщина  детали на пару миллиметров меньше самого паза ( толщина цепи). Форма каплевидная, вершиной входит в  проточку. Сомневаюсь, что кто то будет разбирать таль и делать замеры такой простой детали, которую можно изготовить по внешнему виду с фото.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Иванович написав:

    Эта  деталь выполняет роль выбрасывателя цепи из паза  колеса. Толщина  детали на пару миллиметров меньше самого паза ( толщина цепи). Форма каплевидная, вершиной входит в  проточку. Сомневаюсь, что кто то будет разбирать таль и делать замеры такой простой детали, которую можно изготовить по внешнему виду с фото.

Дякую, такого опису для мене достатньо

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Тим часом я розібрав таль. Як мінімум почистити, перебрати, змастити. І не дарма. Підшипники відмию, можливо заміню. Одна з посадок підшипники зі ступенем натягу "горобець в сараї". Дякую, що роботи там небагато. Нову втулку зроблю, замінити не складно.

IMG_20191203_123058.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Але поки є досить проблемне запитання, в якому я потребую порад. А саме - конструкція крану.

Роздумував над призначенням та вимогами. Вирішив, що використовуватиму кран для переміщення оснащення і заготовок/деталей. А це до 100кг. Добре було б звісно могти зняти стола, коробку, чи консоль. А це до 250кг. Мабуть цю вагу і візьму як орієнтир. Хотів би мати запас міцності на випадок непередбачених ситуацій, само собою. Жадібність, вона така...

Далі. Все впирається в те, яку робочу висоту я хотів би отримати. В ідеалі, хотілося б мати змогу зняти голову з фрезера. А це 1850мм.

При висоті стелі 2690мм. Прикинув що і як.

IMG_20191203_115424.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Якщо підняти стрілу максимум вверх, наскільки це можливо, то голову я зніматиму без проблем. Але, чи не втрачу я в жорсткості занадто? Кран буде розміщений так, що впринципі під стрілою я можу розмістити косинець на 500мм (є лист 10мм, який не шкода). Довжину стріли хотів би 2500мм. Чисто "на око" вирішив, що це буде двотавр #12 з металобази.

Приступимо до конструкції.

IMG_20191203_115415.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

1) в якості розтяжки використаний трос.

 Запитання: якого діаметру трос? Його до стріли кріпити посередині, чи на краю? Як його грамотно закріпити? (Думав купувати римболти, і натяжку).

2) смуга, переваги - дуже дешево і просто; недоліки - може розтягнутися.

3) косинець і трос. Це на випадок, якщо просто косинця буде замало, і доведеться підстраховувати тросом.

 Недоліки: по висоті все-одно програю, і тому немає сенсу морочитися.

4) лише косинець знизу.

 Запитання: чи витримає така конструкція???

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

В чому делема.

Не можу вирішити, чи варто взагалі гнатися за максимальною висотою підйому? Теоретично голову один раз для ремонтуя можу зняти і голими руками, так би мовити. Просто я ніколи не користувався такими підйомними механізмами, і не знаю, як буде комфортно. Якщо відкинути всі ідеї зі зніманням голови, то відпадає багато проблем. Просто я не знаю, чи потім не пошкодую.

 

І ще кілька запитань.

Якщо не підіймати стрілу на максимум, а розмістити розтяжку в вигляді тросу (на середину чи на край), то якою має бути та відстань від верху стріли, до кріплення троса на трубі?

 

@Иванович чи не могли б ви назвати мені параметри ланцюга керування (довжина звена, та товщина дроту), а також якої довжини має бути ланцюг керування, та вантажний ланцюг.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Можливо в когось є - куплю обидва ланцюги (вантажний має довжину звена 44-45мм, товщину дроту 9мм), і куплю гачок! Або порадьте, де придбати.

І як грамотно прикріпити гачок до вантажного ланцюга? Бачив такі собі скоби в епіцентрі, думаю глянути там і гак, якщо не знайду більше нічого.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

"натяжка" - правильна назва - талреп.
максимальна висота потрібна для того щоб чалки мали мінімальний кут між собою, за це перший раз зазвичай забувається

глянь гачок на звичайних талях. ось як приклад
https://www.olx.ua/obyavlenie/kryuk-dlya-tali-lebedki-IDyeBEe.html#2f8c5a5fcc

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, bioname написав:

"натяжка" - правильна назва - талреп.
максимальна висота потрібна для того щоб чалки мали мінімальний кут між собою, за це перший раз зазвичай забувається

глянь гачок на звичайних талях. ось як приклад
https://www.(название сайта, их трех букв, который непроизвольно считается некоторыми, местом сосредоточения мошенников).ua/obyavlenie/kryuk-dlya-tali-lebedki-IDyeBEe.html#2f8c5a5fcc

Про мінімальний кут я навіть не знав! Це справді критично?

Крючок той щось дуже дорогий. Я ось глянув в епіцентрі

 

Screenshot_2019-12-03-15-15-33-779_com.android.chrome.jpg

Screenshot_2019-12-03-15-16-57-022_com.android.chrome.jpg

На скрін не потрапило. Гак 149₴

Змінено користувачем Володимир Фещук
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

той гак вміє обертатися - скажу що це не остання опція ) не будеш ж цеп перекручувати, ціна - то таке, шукай далі якщо маєш бажання, я хтів показати сам принцип

12 минуты назад, Володимир Фещук сказал:

Про мінімальний кут я навіть не знав! Це справді критично?

 

знайдеш схеми строповки, правила не складні, і так, це критично, може в тебе не настільки скільки в моєму досвіді було, але ціна за помилку буває на всі гроши та жіття
 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку