Tarasyk

Проблеми з газовим котлом

81 повідомлення у цій темі

Отмечусь в теме, для статистики.

У меня за ноябрь расход газа чисто на отопление 165 кубов, простой дымоходный котёл "Колви" с "итальянской автоматикой", температура  продуктов сгорания на выходной гофре котла на ощупь примерно равна температуре теплоносителя (42градуса), считаю что соотношение  этих температур есть главный показатель экономичности использования газа. Думаю что если тепло не вылетает в трубу то дальнейшее заметное улучшение экономичности достигается лишь утеплением помещения.

(100м/кв, дом кр.кирпича, одноэтажный, утеплён с наружи пенопластом 50мм +штукатурка, на чердаке 150мм слой минваты)

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Спочатку спробувати знайти кудою найбільші втрати тепла відбуваються і спробувати хоча б частково їх зменшити (задути за плінтуси, та інше) 

По кольору горіння- в мене здається трохи менше червоного, але це не точно, але висота язичків полум"я значно менша, але те може від пальника залежить, а може і підрегулювати потрібно

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

от мощности в данный момент зависит.На мой взгляд все правильно горит,пламя чуть обогащенное,так и надо.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 часа назад, Tarasyk сказал:

Не розумію про мале коло. Коло по всій квартирі одне, всі батареї з'єднані послідовно.

 

Должны быть соединены параллельно подаче и обратке, если вы регулируете кранами на батареях.

Иначе краны должны стоять на байпасах.

Конденсат в выхлопной трубе образуется?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 година назад, Barth написав:

.На мой взгляд все правильно горит,пламя чуть обогащенное,так и надо.

Максимальна температура полум'я коли горюча суміш чуть збіднена (альфа 1,1)

Збагачена суміш може бути через низьку температуру повітря, відповідно його високу густину якщо це парапетний котел.

Змінено користувачем Meyson
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, TDK написав:

Должны быть соединены параллельно подаче и обратке, если вы регулируете кранами на батареях.

 

так і є. Правда подача і вихід знизу. Мало б бути вхід - верх, вихід - низ, але переробляти поки не буду, не взимку.

 

, Meyson написав:

Максимальна температура полум'я коли горюча суміш чуть збіднена (альфа 1,1)

Збагачена суміш може бути через низьку температуру повітря, відповідно його високу густину якщо це парапетний котел.

ок, а як можна визначити суміш? 

 

, TDK написав:

Конденсат в выхлопной трубе образуется?

мабуть ні, в резервуарах під конденсат(якщо я правильно розумію їх призначення) сухо і по шару пилу сухо давно.

 

Оцинкована труба на виході тепленька, в градусах не скажу, але десь до 30.

Щойно проміряв температуру в системі(в квартирі 20,6):

Вихід з котла - 61
перша батарея - 54

остання батарея - 41

вхід зворотки в котел - 41

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

все зводиться до того що котел +- справний, я правий?

Можливо він не має високого ККД, але працює належним чином.

Можливі варіанти зменшення витрат:

1. Пошук і зменшення теплових втрат.

2. Заміна котла на більш економний.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Встановити кімнатний терморегулятор,щоб котел вмикався по температурі повітря...а не теплоносія.Великий об'єм теплоносія і дельта температур на вході й виході,змушують котел працювати постійно.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

З моїх спостережень коли альфа 1 то полум'я газу повністю синє.

На рахунок КПД важко сказати, з одної сторони у вас низька температура вихлопних газів, з другої сторони у вас є тягопереривач який понижує температуру в трубі розмішуючи гарячі гази які виходять після теплообмінника з холодним повітрям яке тягопереривач забирає з кімнати. Якщо є термопара то попробуйте просунути її в тягопереривач і заміряти температуру газів до нього, тоді можна буде говорити про КПД. Для справки температура газів в сучасних котлах 140-170 градусів.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
7 часов назад, Meyson сказал:

Збагачена суміш може бути через низьку температуру повітря, відповідно його високу густину якщо це парапетний котел.

Вы ничего не путаете?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
16 годин назад, Stebium1 написав:

Вы ничего не путаете?

Що саме? Я в урсі що у ТС котел димохідний

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В ‎06‎.‎12‎.‎2019 в 00:06, Meyson сказал:

Збагачена суміш може бути через низьку температуру повітря, відповідно його високу густину

 

7 часов назад, Meyson сказал:

Що саме?

Если высокая плотность воздуха, то кислорода больше на объём газа, соответственно смесь обедняется на мой взгляд.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 06.12.2019 в 00:29, Tarasyk сказал:

 в резервуарах під конденсат(якщо я правильно розумію їх призначення) сухо і по шару пилу сухо давно.

 

Оцинкована труба на виході тепленька, в градусах не скажу, але десь до 30.

Щойно проміряв температуру в системі(в квартирі 20,6):

Вихід з котла - 61
перша батарея - 54

остання батарея - 41

вхід зворотки в котел - 41

Конденсат должен быть. Значит выходит горячий выхлоп.

Если "гадать по фотографии", то вроде отопление работает нормально.

Проблема возможно в потери тепла через стены-пол и повышенном расходе на горячую воду.

Счетчик поверялся? Если поверялся, расход не менялся после этого?

Думаю нужно по месту искать еще специалистов для диагностики и ремонта или купить новый с гарантией и максимально припахать гарантийщиков.

Можно сделать тепловизионную проверку дома\квартиры на потери и систему отопления.

Цитата:

Измерение тепловизором позволит:

 

Определить равномерность общего прогрева здания;

Отрегулировать работу распределительных коллекторов;

Определить качество работы отопительных приборов и найти причины их плохой работы;

Проверить эффективность теплоизоляции магистралей;

Найти ошибки, допущенные при монтаже отопительной системы;

Определить местонахождение скрытых трубопроводов и места утечек из них;

Осуществить проверку состояния дымовых труб;

Проверить эффективность работы теплообменников;

Проверить целостность футеровки и теплоизоляции любого теплогенерирующего оборудования;

Проверить эффективность промывки системы отопления.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
10 годин назад, Stebium1 написав:

 

Если высокая плотность воздуха, то кислорода больше на объём газа, соответственно смесь обедняется на мой взгляд.

сорі, вже путаю з вихідною напругою лямбди>:(

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Тепловізор підтримую!!!-багато що може вияснитись

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
15 минут назад, vigorko сказал:

Тепловізор підтримую!!!-багато що може вияснитись

Тепловізор це дорого і не так часто вони зустрічаються у побуті , а от перевірити площу квартири з двох сторін стіни за допомогою пірометра , це простіше , і хочаб якось інформативно .

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

 Во всей этой кухне есть один нюанс - приток воздуха для горения. Котел вполне себе такой "дымосос", который вытягивает из помещения кучу воздуха. С одной стороны это хорошо, вентиляция, с другой это подсос холодного наружного воздуха через все помещение. Если организовать подачу воздуха отдельной трубой снаружи непосредственно к горелке, так понимаю, в квартире теплее будет и сквозняков поменьше. :)

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
45 минут назад, Aluma сказал:

Если организовать подачу воздуха отдельной трубой снаружи непосредственно к горелке, так понимаю, в квартире теплее будет и сквозняков поменьше. :)

У себя в доме так и организовал

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
32 минуты назад, Aluma сказал:

 Во всей этой кухне есть один нюанс - приток воздуха для горения. Котел вполне себе такой "дымосос", который вытягивает из помещения кучу воздуха. С одной стороны это хорошо, вентиляция, с другой это подсос холодного наружного воздуха через все помещение. Если организовать подачу воздуха отдельной трубой снаружи непосредственно к горелке, так понимаю, в квартире теплее будет и сквозняков поменьше. :)

Так делают в случае установки каминной топки.

Для газового котла когда делают выхлопную трубу, рядом устанавливают параллельно вторую. По ней и идет приток. Без нее не разрешат подключать котел.

Для турбированных котлов труба в трубе (коаксиальная). Из одной выбрасывает, в другую засасывает воздух.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
19 минут назад, TDK сказал:

Для газового котла когда делают выхлопную трубу, рядом устанавливают параллельно вторую. По ней и идет приток. Без нее не разрешат подключать котел.

Да не то вытяжка, причём газовщики делают замер чтоб в ней разряжение было больше чем в дымоходе. А приток отдельно понизу.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Вот тут написано, что и где должно быть в помещении для установки газового котла (если нет желания листать Правила).

https://js.com.ua/articles/trebobaniy_dly_gaza/

А направление потока в вытяжной трубе может меняться в зависимости от температур и режима работы горелки.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, TDK написав:

Конденсат должен быть. Значит выходит горячий выхлоп.

Швидше за все, так і є.

Максимальний ККД конденсаційного котла має бути при температур теплоносія в діапазоні 35-45 градусів Цельсія.

При вищих температурах води в первинному контурі котел перетворюється у звичайний газовий.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Зірвав плінтуси у двох кімнатах й на коридорі, отримав таку картину:

20191207_140254.jpg

Сквозить звідти страшно.

Позадував піною, в цих місцях вже дути не буде.

Залишилось в сумі метрів 6 плінтусів з важким доступом, їх не зривав, забагто роботи на один день.

 

Дякую всім за підтримку :).

 

Тепловізора немає, але є пірометр. Що я маю проміряти й порахувати?

 

 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ті щілини для забезпечнння 3-х кратного обміну повітря в приміщенні за годину :D

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 година назад, SWA написав:

Ті щілини для забезпечнння 3-х кратного обміну повітря в приміщенні за годину :D

Що ж я наробив? Чим же я дихатиму? O.o

Ніби ефект є. В тих місцях де позавчора відчувалась прохолода(коли я зривав плінтус), сьогодні жодного протягу....

 

Тепер думаю над доцільністю зміни котла.  Виникли такі запитання:

1. Чи буде толк з конденсаційного котла, якщо для нормального обігріву температура теплоносія в моїй квартирі більше 50 градусів?

2. Чи можна розглядати варіанти б/у? Вартість нового в 25 тисяч гривень, без впевненості в доцільності зміни, трохи відлякує

3. Куди дівати конденсат, якщо у мене немає каналізації в зоні котла?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку