Frezchik

Одесский 6Б75вф1 некомплект.. попытка оживить

93 повідомлення у цій темі

У мене стоїть ДПУ 240 1100 він обмотки збудження немає, до плати підключається тільки сам мотор і тахо генератор, не розбирався навіть з розділом про вихід на обмотку збудження, але якщо мотор гріється і є чіткий пункт про це в мануалі то раджу всеж знайти той транс, або можна купити готовий перетворювач, для побутової техніки 220-110(вони йдуть до 2.5кв) 

 А кабель екранований я знайшов на радіо ринку моножильний як зрештою і всі дроти в шлейфі, січення правда 0.25 але для потенціометра хватає, я теж би сам не додумався що його там треба, просто вичитав про це в мануалі з дивною припискою що його НЕ можна заземляти, а який тоді з нього толк?.. ,але зробив по мануалу

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, AStorm сказал:

У мене стоїть ДПУ 240 1100 він обмотки збудження немає, до плати підключається тільки сам мотор і тахо генератор

Я так розумію увас ДПТ на 220..240в 1100об..? якщо обмотки збудження немає цікаво яка схема підключки такого?

1 час назад, AStorm сказал:

просто вичитав про це в мануалі з дивною припискою що його НЕ можна заземляти, а який тоді з нього толк?.. ,але зробив по мануалу

Можливо різні мануали , бо в електронному мануалі який маю я.. наче вказано заземлення блока! хоча станок і не заземлений.

Line connektion.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

У меня есть ДПТ. Остался от фрезера. Только без тахогенератора. Лежит без дела.

46.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Обмотки

44.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
51 минуту назад, ig3757 сказал:

У меня есть ДПТ. Остался от фрезера. Только без тахогенератора. Лежит без дела.

Я так зрозумів на всіх моделях 6720 уже тавили ДПТ - 220в а на своєму так і визначив який стоїть ДПТ по факту, шильдик походу пішов до контейнера цвет-мета:59de5a1589b9e_4_1_721: але схема підключення так сама))

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Вже не пам'ятаю де саме в мануалі, але там йшлося про заборону заземлення не самої плати, а саме екранованих дротів до потенціометра

Двигун в мене на 110 в, схема підключення проста як тапок :) два дроти підключив від двигуна, два від тахо генератора, три від потенціометра.   Головне було правильно настроїти, наприклад так і не добився низької подачі.. електронно менше 40 мм на хвилину(при паспортних 10 мм) не виходило, як не крутив настройки, коротше псіханув і поставив спарену  проміжну шестерню 100/25 між мотором і станком, таким чином понизив оберти механічно в чотири рази, тепер мінімум 7-8 мм на хв

І навіть при пониженні обертів механічно в 4 рази максималку обмежив електронно потенціометром "max" десь на четверть, бо стіл так "літав" аж страшно було..

 Все то мені нагадало анекдот про схрещення вужа і їжака, але головне те щоб кінцевий результат був задовільний

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, AStorm сказал:

Двигун в мене на 110 в, схема підключення проста як тапок :) два дроти підключив від двигуна, два від тахо генератора, три від потенціометра.   Головне було правильно настроїти, наприклад так і не добився низької подачі..

Увас яка модель мотора? можливо треба ще підєднати деякі клеми, якщо звичайно мотор має 5..6 або 7 клем..

я ще не розбирався в настройках, на данний час мотор підєднаний без тахогенератора що в принципі теж немогано на мінімальних обертах

Змінено користувачем Frezchik
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Вчора між вільним часом  трохи, занявся переборкою та чисткою редуктора подач, кримінального нічого не виявив, наче все чотко крутиться!:dance3:

WP_20200624_13_48_41_Pro.jpgWP_20200624_14_13_12_Pro.jpgWP_20200702_14_49_44_Pro.jpg

Народ хто як ним маніпулює? ну ясне діло що зняти легше, а от зачепити в одиночку на станокO.o Сьогодні намагався запихнуть його на місце призначення, хоча звиду казалось би що там його ставити проще всього! та як виявилось поставить його на місце не так і просто! в зборі з ДПТ тяжкий зараза що капець)) і мотор прикручений на редукторі має центр зміщення ваги постійно норовить завалюватись внутрь тумби, хто як його я не знаю)) можливо є кращий спосіб! але  щоб на скору руку, кращого способу не знайшов, вирізав з деревяхи по висоті брус, висоту бруса підібрав так щоби тільки штовхаючи подавати його на місце не піднімаючи!

WP_20200703_01_06_07_Pro.jpg

 

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Народ виникло питання)) по поводу змазки підшипників, бо щось з того електроннго пасспорта я незовсім зрозумів, тай якість сканів така що фіг що там розбереш))  як шпиндельний радіальний і упорний підшипник змащуеться? можливо є вкого в паперовому вигляді паспорт щоб глянути або відсканований? при розборці ремонті хтось і якою змазкою змащував ці підшипники я так розумію що мають змащуватись консистентною циатим 201? маю таку! незнаю чи до підшипників дістає рідка змазка И30 методом розбризкування двох великих шестерней! чи всеж таки змащуютья консистентною змазкою?

WP_20200710_21_49_9_Pro.jpgWP_20200710_21_47_48_Pro.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Слава Україні!

Є поблема з двигуном подач. Дуже важко працюе. Не з першого разу запускається перемішеня столу в одному з напрямків.

Цікаво що по схемі з автоматичного виключателю повинно виходити 3 провада, виходить 1 (може так потрібно було для чьогось?) 

Знімав відео, та кудись пропало. Наступного разу зніму ще раз.

У кого була ця проблема? Порекомендуйте як вилікувати це

 


 

 

Зображення WhatsApp, дата_ 2023-12-24 о 22.05.01_48b47a8b.jpg

Зображення WhatsApp, дата_ 2023-12-24 о 22.05.02_69cc14c3.jpg

Зображення WhatsApp, дата_ 2023-12-24 о 22.05.02_c6f90785.jpg

Зображення WhatsApp, дата_ 2023-12-24 о 22.05.02_d37ca0a5.jpg

Зображення WhatsApp, дата_ 2023-12-24 о 22.05.01_857c451b.jpg

Зображення WhatsApp, дата_ 2023-12-24 о 22.05.02_094b9661.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

 У нас в цех такой приволокли, с консервы. где они его взяли, хз, но отдали по словам мастера 150к грн. И Жмэня оснастки. Если пустят позырить в шкаф, то мож посмотрю по маркировке где куда какие провода.  П.С. - никто работать на нем не умеет))) подключили, стоит, рыдает без работы )

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Відео роботи яке обіцяв. Звук роботи не добрий 

0-02-05-95b8d121e9ac1538eb64c1711f1c09565c1c7d8679c719d10491c73e1c421724_da8097cefbf2eace.mp4

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Відео роботи, останнє не відкриває

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Доброго вечора,

в м. Дніпро було тяжко сьогодні, як і по всій Україні, але мій колега всеж розібрав цей двигун, та є деякі проблеми

Хто може порадити когось, хто може відремонтувати цей двигун в м. Дніпро?

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Знімайте тахогенератор (менший якорь в хвостовій частині), міняйте пішипники.

Крильчатку охолодження можна зняти, на мінімальніх подачах двигун обертаеться дуже повільно й вона майже не працює.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Дякую, vetalj, Двигун работає тихо, та рухи більш плавні

Сьогодні вирішили виставити вертикальну головку перепендікулярно столу. Результат для нашої роботи достатний

Спробую замінити ще фрезу на твердостплавну з пластинками, шорсткість буде ще краще

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Не факт по шоркості, в сенсі заміни фрези. Там проблеми з жорсткістю верстата, може і в підшипниках шпінделя.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Для інформації на даний верстат можна встановити ВФГ від 6720 з ІСО40 (на своєму замінив) але тілльки з перехідною плитою також від 6720, навіть конусні штіфти зійшлись. З такою головою жорсткість верстата стала в рази більша. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку