Віталік Морозюк

відновлення
Відновлення фрезерного станка УФ-09

29 повідомлень у цій темі

Доброго вечора усім любителям металу)

Попав в мої руки 1.5 року назад фрезерний станок УФ_09. Від початку навіть не знав що то за станок, так як на ньому немає ніякої таблички. Але через пошук знайшов на Російському чіпмейкері схожий станок, як виявилось це УФ09, навіть в поганій якості знайшов паспорт даного станка.

Нарешті мої руки дойшли до того щоб зробити йому косметичний ремонт.

Чому я вирішив привезти його до ладу:

1) На направляючих є сліди заводської шабровки

2) Шестерні не зношені

3) Модернізований стіл

4) Шпіндель немає задірів та має биття 0.005 

А так як даний станок дістався мені безкоштовно, гріх його не відновити.

 

Є також проблеми які потрібно вирішити, в станку не працюють автоматичні подачі, так як шестерні є тріснуті, також на поперечці немає лімба. Також хочу перебрати всі його вузли. А на майбутнє поставити УЦИ.

 

Тому прошу металеве братство вашої допомоги та порад мені в даному відновленні, намагатимуся тримати вас в центрі всіх подій та скидати фотозвіти.

photo_2019-12-23_22-25-14.jpg

photo_2019-12-23_22-25-21.jpg

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

І відразу хотів запитати можливо хто знає де знайти або зможе зробити шестерню для коробки подач.

Діаметр 124.8, Зубів 83, модуль 1.5. 

Бо коли я відкрив коробку подач побачив колхоз чистої води, тепер зрозуміло чому не працювали автоматичні подачі.

photo_2019-12-23_22-48-31.jpg

photo_2019-12-23_22-48-38.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
13 минуты назад, Віталік Морозюк сказал:

Діаметр 124.8, Зубів 83, модуль 1.5.

Тут точно поміряли? Щось не збігається або модуль, або діаметр

http://delta-grup.ru/bibliot/33/118.htm

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

певно 81 зуб

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Определите модуль и количество зуб, и параллельно теме  ещё в раздел куплю.

Найдётся думаю готовая может под корректировать размер только, у меня были ранее.

По ищем.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, Віталік Морозюк сказал:

3) Модернізований стіл

С немца похоже, прикольно стал!

У меня тоже есть уф 09  приобрёл хобот с вфг от оф55 90года стал как родной,по сути самая длительная копия довоенного немца, родоначальная в СССР универсалов.

 

 

IMG_6917.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, Віталік Морозюк сказал:

А так як даний станок дістався мені безкоштовно, гріх його не відновити.

Может станок Вас выбрал? Эти железки старые если хотите с душой .

Дарят людям станки, класс!

 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
17 годин назад, маляр написав:

Может станок Вас выбрал? Эти железки старые если хотите с душой .

Дарят людям станки, класс!

 

Згоден. Деколи помічаю за собою що до станків ставлюся як до людей, говорю до них, піклююся про них. 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
19 годин назад, andrey.drabchuck написав:

Тут точно поміряли? Щось не збігається або модуль, або діаметр

http://delta-grup.ru/bibliot/33/118.htm

Так 81 зуб, невірно написав

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Добрався трішки я до станка і вирішив перебрати коробку швидкостей, в цілому станок має 6 швидкостей і все, а так як він майже не працював то я думав що проблем ніяких з ним не буде.
Розібравши коробку відразу побачив що в ньому взагалі немає масла, та мене просто поразило його заводське виконання, по корпусу та кришкам просверлено багато дирок, заглушено болтами та зрізано, ричаги переключення взагалі обдерті на наждаку та не рівно просверлений отвір в коромислі який пересуває шестерні.(видно на фото) 

В цілому стан шестерень та підшипників ідеальний, тому прийняв рішення повністю не розбирати шестерні. Тільки в одному положені, на 3мм шестерня виглядувала зі свого зацепу з іншою шестернею (видно на фото) проблема не правильно був просверлений отвір на кришці де фіксується ручка, проблему вирішив так. Старий отвір заглушив за допомогою холодної сварки, та просверлив на пару міліметрів інший, тепер шестерня стає чітко.

Також зробив глазок для індикації масла в коробці, зробив його з оргскла. Залив в коробку масло. Та закрив всі кришки за допомогою картону та герметику.

 

Виникло декілька питань, буду радий якщо дасте відповідь. 
1) Шестерні змащуються за допомогою розбрискування масла великою шестернею. Підшипники в середині відкриті їх я окремо не змащував. Так має бути чи потрібно було їх додатково змастити?

2) Також на рахунок герметизації кришок, хто які використовує методи? ( в мене на 1к625 більшість кришок на герметику та картоні, тримає масло просто супер)

D463C21B-643E-48D4-A9F9-8D5F9695CCEE.jpeg

C2019411-4C5F-4305-974B-6113FC38F34D.jpeg

D07A7B93-0CE8-494C-ABBE-D6031AE024D1.jpeg

799F1C80-ED5A-4682-8C86-56D8819E0C0D.jpeg

2D8AF003-BC11-4C8E-A844-147A2977EF32.jpeg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Доброго дня, за весь цей час зміг тільки зробити освітлення над станком, та стаціонарне освітлення, купив лампу станочну в нас на барахолці. Також придбав шаберну пластину, та зробив шабер з відрізного різця. Було дуже багато роботи, до карантину, але в планах до кінця карантину перебрати всі вузли станка. Також шукаю до нього вмикач(такий як на фото), можливо хтось  порадить і інший, мені чомусь такий подобався. Також звільнився з основної роботи, і перебрався повністю в майстерню, весь вільний час і кошти йдуть на модернізацію майстерні. Плюс паралельно є два проекти відновлення компресора ПК-1Б, і також роблю пресс.  Металічна хвороба глибоко окорінилася в мені. Доречі шукаю на цей станок довбежну головку, підходить зі станка ОФ-55, можливо хтось бачив, буду радий за допомогу.

photo_2020-03-29_13-00-17.jpg

photo_2020-03-29_13-00-20.jpg

photo_2020-03-29_13-00-21.jpg

photo_2020-03-29_13-11-06.jpg

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Доброго дня, потрібна ваша допомога. Розібрав шпіндель, замінив підшипник упорний, так як на старому був гнутий сепаратор. Тепер є маленька проблема, потрібно зажати шпіндель в корпусі, зажимаються двома гайками перша гайка з двома отворами вторець з різьбою, верхня гайка також з отворами без різьби при зажимі гайок в кручуються 2 Балтики які фіксують дві гайки один до одного.

Проблема в чому коли зажимаю ці дві гайки, вони в тандемі відкручуються або закручуються, якщо затискаю гайки сильніше заклинює шпіндель.

Порадьте як правильно зробити? І як потрібно зажимати шпіндель щоб не було люфту і щоб не пережати упорні підшипники? A7B60092-FFC9-4D1F-9FC2-87B40980AE4A.jpeg

Фото гайок завтра скину

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

з іншого боку підшипника зазвичай має буди дистанційне кільце, або півкліьця.

мова ж іде про ці гайки?

IMG_20200510_153127.jpg

Змінено користувачем dreadfull
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ні гайки інші, під спецключ. Закручуються зверху шпінделя

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

на хвостовику шпіндєля зазвичай стоїть упорний підшипник який ви тими гайка затягуєте)))) якщо я вас правильно зрозумів то гайки з торця мають два отвори щоб "прикрутити" одну гайку до одної?))))

сам люфт в шпіндєлі спочатку регулюється радіальний люфт на передньому підшипнику, а потім осьовий на здньому)

Змінено користувачем dreadfull
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

На оф-55 долбежные головки не производились. Не давно проскакивала от Декеля - может и подошла бы.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ось такі гайки, доречі ліва різьба, 30х1.5

 

0F06BA93-0D6F-4A94-B4C2-B6F2DC32005A.jpeg

1631BCBD-B903-49DE-8718-00AFA9FDCC41.jpeg

F69534FC-24AE-4DC5-8B0C-53C0713234D6.jpeg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Всё ясно. Одна пара отверстий для ключа, вторая для прижима одной гайки к другой. Поймите у вас гайка стопорится не за счёт привинчивания другой, а за счёт прижима с помощью винтов. Между гайками должен быть маленький зазор)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
5 годин назад, dreadfull написав:

Всё ясно. Одна пара отверстий для ключа, вторая для прижима одной гайки к другой. Поймите у вас гайка стопорится не за счёт привинчивания другой, а за счёт прижима с помощью винтов. Между гайками должен быть маленький зазор)

Я їх затягував сильно один до одної, але вони разом крутяться

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

або ви мене не зрозуміли, або я вас)

затягуєте  внутрішню гайку "як треба". потім накручуєте другу гайку не до кінця!!! пів, чи оберт. а потім закручуєте гвинтики) всьо.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, dreadfull написав:

або ви мене не зрозуміли, або я вас)

затягуєте  внутрішню гайку "як треба". потім накручуєте другу гайку не до кінця!!! пів, чи оберт. а потім закручуєте гвинтики) всьо.

То воно потім разом все крутиться, а не стопориться, так має бути?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

ви точно не дотягували зовнішню гайку? спробуйте відпустити її на пів оберта та знов вставити та затягнути гвинти.

я точно не знаю який порядок регулювання передбачений на цьому станку, я бачив подібний механізм фіксації гайок. ця інформація повинна бути в мануалі. ви його читали? що там пише книжка?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, dreadfull написав:

ви точно не дотягували зовнішню гайку? спробуйте відпустити її на пів оберта та знов вставити та затягнути гвинти.

я точно не знаю який порядок регулювання передбачений на цьому станку, я бачив подібний механізм фіксації гайок. ця інформація повинна бути в мануалі. ви його читали? що там пише книжка?

В паспорті саме до цієї моделі нічого не пише, а до схожого станка ОФ-55 читав що люфт має бути вертикальний призажимі пів сотки (+-2 мікрони)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

люфт то має бути.  аот гайка... прокручується)))

ще раз!

1. нижня гайка заврнута до правильного осьового люфта

2. верхня гайка накручена за пів оберта (оберт) до нижньої гайки

3. гвинти вкручені і затягнуті "на смерть".

і після цього обидві гайки обертаються не різьбі???

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 години назад, dreadfull написав:

люфт то має бути.  аот гайка... прокручується)))

ще раз!

1. нижня гайка заврнута до правильного осьового люфта

2. верхня гайка накручена за пів оберта (оберт) до нижньої гайки

3. гвинти вкручені і затягнуті "на смерть".

і після цього обидві гайки обертаються не різьбі???

Саме так як ви описали)))

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку